YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Heipsan kaikki.

Päivitin listan jo huomiselle, sillä huomenna en ole päivittelemässä. Huomenna mennään häihin.

Pinkkikselle sympatiahalit. I know the feeling. Samoilla päivillä nyt sitten taas mennään. Mäkin olen muuten koko työurani tehnyt miehisellä alalla, joten tiedän senkin puolen. Nyt olen vasta vuoden ollut tuossa työyhteisössä.

Oikein rentouttavaa itsenäisyyspäivää kaikille.
 
Heippa ja hyvää tulevaa itsenäisyyspäivää!!!

Niinhän siinä sitten kävi että jouduin itte siivoamaan vaikka ukko lupasi sen hoitaa :(
Kyllä ärsyttää..... sen kun pitää huomena päästä taas mehälle. Itte kun ei jaksais nyt yhtikäs mittään :ashamed: ei jaksais aamulla herätä eikä tehä ruokaa jne...
Mutta pakkohan sitä on tehä kun on noita vaatijoita =)
Aamulla kun en jaksanu herätä aikaisin niin kävi se ukko yksin sitten kaupassa. Käski vielä ennen töihin lähtöä syödä niitä vitamiini tabuja että virkistyisin :eek: ( tässä mitkään tabut auta.. )
No nyt sitten illalla piti minunkuitenkin kylille ajella hakemaan karannu "lammas" kotio... oli koulusta suoraan menossa olevinaan mummolle yöksi vaikka en lupaa antanu :|

Aattelinpa tehä sunnuntaiksi lanttukukon ihan kokeeksi miten se iteltäni onnistuu :LOL: Äidin tekemänä se kun on suurta herkkua mutta harvoin saa...
Huomiseksi ukko osteli kalkkuna rullaa ja salaatti tarpeet, ehkäpä käydään ukin haudalle viemässä kynttilä.

Siiri S hauskaa hää-reissua =)

Pinkki pahoittelut tädistä :hug:

:wave:
 
Oikein mukavaa Itsenäisyyspäivää huomiselle! Huomenna pitäis mennä töihin ja Sunnuntaina ja myös Maanantaina,sitten on yksi vapaapäivä..Viikonloppuna on 7-13.15 töitä ja Maanantaina 7-15..Huomenna tulee ukkokulta käymään..Laitetaan vähän parempaa ruokaa ja leivon torttuja.. =)

 
Minä sitten negasin ekasta hoidosta, mutta surut on jo pyyhitty ja eteenpäin mennään. Yhden päivän tietysti nyyhkin peiton alla, oikein pohjamutia kynnin, mutta kyllä se siitä sitten taas! Pakastimeen jäi pari hallaukkoa, niitä sitten nostellaan sieltä tammikuussa ja katsellaan paremmalla onnella. Tosin en kovin kauheasti noihin PAS-touhuihin usko. Pitäisköhän. Onhan sitä kuulemma uskon voimalla vuoriakin siirretty ;) Mutta hyvältä tuntuu, että on tää joulunalusaika, saa ajatuksetkin kokonaan muualle näistä kuumeilujutuista. Eikös se hyvää tee välillä itse kullekin :whistle:

Pinkki69
En tiennytkään, että vaikka tuubeissa olisi tukos, niin asialle ei sitten tämän ikäisinä mitään enää tehtäisikään! :eek: Siis sähän olen nuori vielä muhun verrattuna! No, olisko sitten niin, että siitä operaatiosta vois olla enemmän haittaa kuin hyötyä (?). Toivotaan nyt lujasti, että tuubit olisivat auki ja valmiina toimintaan! Meillä tämä keinohedelmöitys on ikäni takia nyt ainoa ja viimeinen keino, jos mahdollisuuksiaan haluaa edes vähän parantaa. Aikaa mitataan nyt kuukausissa, ja epätoivon ja toivon välimaastossa keinutaan koko ajan. Hormonimyräkkä on ollut hirmuinen, mutta nyt menkkojenkin alettua olo on tasaisempi. Tämä kertookin jo varmaan jotain: PMS-oireet on aika pientä verrattuna hormonihyrskyihin :LOL: Mutta siis... Kallistahan tämä tosiaankin on. Eka hoitokierros tuli lääkkeineen maksamaan lopulta muutaman tuhat euroa. Koska olen yli 43, ei saada Kelalta mitään korvauksia. Sitä nuoremmat saavat. Lääkkeiden kohdalla se on iso kakku. Lääkekattohan on jotain 650 euroa, sen jälkeen lääkkeet on käytännössä ilmaisia alle 43-veelle. Mulla ekan kierroksen lääkkeetkin oli jo likemmäs tonnin. Niin, että motivaatiota ja hullun hurmahenkeä tarvitaan :$ --- Sekin on totta, että hyvin yksityiselle alueelle hoidoissa mennään, mutta kumman äkkiä siihenkin tottuu. Aluksi teki häijyä jopa hakea lääkkeitä apteekista. Yksi farmaseutti ei katsonut edes päälleni. Mutta toinen samassa apteekissa oli myötäelävä ja empaattinen (nuori nainen ). Nyt eivät muitten asenteet enää kiinnosta. Alakerran ronkkiminen taas on ihan arkipäivää, ei tunnu missään kun ei asiaa ajattele. :whistle: Mutta en minä tätä kellekään toivo, vaan niitä isoja ihmeitä, luomuonnistumisia!! :heart:

Pikkumyy Lämmin voimarutistus, jotta jaksat tämän päivän! :hug: Toivon sydämestäni ihmettä, että kaikki olisi hyvin! :heart:

mantanalle Toivotan mukavaa äitiyslomaa, rohkeutta ja voimia! Ja aivan näitä samoja asioita myös jo äitiyslomalla olevalle
Neeanäidille ja suloiselle tyttövauvalle! :heart:

Ja kaikille muillekin valoa ja voimia alkavalle viikolle! :wave:

JK. amati kyllähän nuita kadonneita lampaita saa aina välillä "kyliltä" metsästellä. Täälläkin haettiin neitiä kahtena yönä peräkkäin kavereitten luota. Onneksi oli ihan viatonta, alkotonta meininkiä :) Vuokraleffoja ja popcornia...
 
Täälläkin voi päivittää kierron jo 9/28-30 :| -ei se täti enään edes "yllätä", kun sen jo ARVAA että se tulee :headwall: Onneksi on joulu tulossa ja paljon tekemistä, niin ei ehdi murehtia siitä.... :hug: kaikille sekä plussanneille ja tädin yllättämille...-tämmöstä tää elämä on. Ei muuta kun, - porskutellaan vaan etiä päin :kieh: eikö se meidän MAMMOJEN tehtävä oo :)
 
Täällä menossa nyt odotusvaihe. Ovistikkuun tuli perjantaina vahva viiva, joten h-hetket on täällä ollu. Lämmötki on koholla.

Milloinkas rva Pikkumyy käytkään ultrassa? Peukut pystyyn että iloisten uutisten kanssa sieltä palaat!

Kuumetta:lle plussaonnitteluja :flower: :heart: :flower: :heart:

Hibiscus, pahoittelut ettei eka hoito onkannu :'( :hug:

Terkkuja ja halauksia jokaiselle :heart:
 
Kolmas keskenmeno tänä vuonna on totta. :'(
Ensimmäinen pienemme syntyi rv 13 8.2.2008, toinen oli tuulimunaraskaus elokuussa ja tänään TYKS:ssä todettiin, että pienen pienen OnniEmmimme sydän ei lyö. :'(

Tämä on meille liikaa/riittävästi surua, jäämme nuolemaan haavojamme! :ashamed:

Hibiscukselle: Negasta :hug: , parempaa Onnea tammikuussa sitten! :heart: :flower:

Kaikille toivon plussia ja Onnea raskauksien suhteen! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :'( :wave:
 
Rouva Pikkumyy :hug: niin surullisia uutisia tuli kuitenkin vaikka kuinka täällä puolestasi toivottiin...

"Kukaan ei ole kieltänyt toivomasta, mutta toiveiden rauettua älä menetä toivoasi.
Tuntuu pitkältä odottaa taimien ilmestymistä pintaan. Jumala on ihmeellinen, kun jaksaa odottaa meistä vielä hedelmääkin."

:'(
 
Rouva Pikkumyy Kylmät väreet menevät niskassa kun luen viestiäsi. Tuntuu niin epätodelliselta, niin kamalan pahalta. Ei ollenkaan todelta. Olin aivan varma, että tämä raskaus kantaa... En voi käsittää! Olen vaan kamalan, sanomattoman pahoillani. Tyhjyyden tunne on varmasti käsittämätön. En osaa muuta sanoa, kuin että nyt on aika antaa surun olla ja tulla. Rukouksen lähetän ylös, että jaksaisitte tämän vaiheen mennä läpi ja sydämissänne kaiken kantaa. :hug:
 
Rouva Pikkumyy, olen niin kovin pahoillani puolestanne! Voimia sylin täydeltä! Itkettää puolestasi.



Myös meillä tämä elämäni ensimmäinen raskaus taisi päättyä tänään. Kiitos ihanille onnittelijoille, vaikka onni ehtikin loppua ennen kuin ehdin ne lukemaan.

Voimahaleja kaikille.
 
Rouva Pikkumyy, olen todella pahoillani :'( Aivan kamalia ja surullisia uutisia. Halauksia :hug: ja voimia! Kolmas km tänä vuonna? Tutkitaanko ollenkaan, mikä niihin voisi olla syynä?

Myös kuumetta:lle osanotot ja halaukset :hug: jos sinulle kuuluu yhtä huonoa.

Voi surkeutta :'(
 
Miten tämä voi olla mahdollista enää?? :'( :'( :'( :'( En voi sanoin kuvata kuinka pahalta minusta tuntuu nyt puolestasi, elämä koettelee todellakin nyt teidän perhettä. :'( :'( :'(

Itselläni nyt kp 3, joten ei ensi joulunakaan ole nyyttiä hoidettavana.

Olen ollut itse todella nettiriippumaton, ihan tarkoituksella, joten vähiin on jääneet nämä vierailut täällä.
Kaikki hyvin muuten elämässä.
 
Mä en ees osaa yksityisviestiä laittaa, olis ollut Neeanäidille kirjoiteltavaa meidän pikkuneidistä, joka on jo 10v.!! =)

Ei sen puoleen, pitää mennä nyt nukkuun, kun töihin pitää aamulla taasen jostain kumman syystä herätä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniSofii:
Mä en ees osaa yksityisviestiä laittaa, olis ollut Neeanäidille kirjoiteltavaa meidän pikkuneidistä, joka on jo 10v.!! =)

Ei sen puoleen, pitää mennä nyt nukkuun, kun töihin pitää aamulla taasen jostain kumman syystä herätä. :)
Klikkaa Neeanäitin nimen alapuolella olevaa kirjekuoren kuvaa, niin silloin avautuu uusi ikkuna missä pystyt kirjoittamaan yksityisviestin!
 
Voi :'( kuinka paljon surua... Rouva Pikkumyy :hug: Ei tämmöistä voi ymmärtää. Hartaasti toivoin, että nyt saatte vihdoinkin pikkuisen. Olen pahoillani. Ihan sydän pakahtuu kyynelien keskellä. :'( :heart: :lla teille voimia tähänkin koitokseen. :hug:

kuumetta :hug:
Hibiscus :hug:

Voimia myöskin teille! Älkää luovuttako. :wave:
 

Yhteistyössä