YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Niin Barbamama kun kyselit tuosta ovulaatioasiasta, selitin sitä tuolla aiemmin mutta lyhyt kertaus: kävin viime kierrossa siellä gynekologilla epämääräisen kivun vuoksi ja silloin löytyi yli-iso, puhkeamaton munarakkula, väärään aikaan.Eli kahdella edellisellä kierrolla ei ovulaatiota ole tapahtunut aikataulussa, mutta se on toki kovin vähäinen aineisto vielä.

On tämäkin: tädin kanssa olen ollut täysin kivuton, mutta nyt on alkanut sama oikeanpuoleinen jomotus minkä takia juoksin edelliskierrossa lääkäriin, kp 6/24. Pah.:confused:

No, menen lueskelemaan ovistestin ohjeita etten sählää aamulla unisena!:rolleyes:

Hyvää viikonalkua kanssakuumeilijoille!=)
 
Tervetuloa minunkin puolesta Malfiina :wave:
Minunkin täytyy ostaa tuota femifloria ja panostaa kunnolla tulevaan kiertoon:p kun nyt tiedän että tuo siippani on seuraavan n.5 viikkoo kotosalla eikä työn takii reissunpäällä, nyt ois täälläkin rauhotuttu ku oltii tätini 80.v synttäreillä ni pikkusilla riitti sit virtaa ihan petiin menoon asti... aah nyt niin ihana hiljaisuus=)
Mukavaa iltaa kaikille:popcorn:
 
Heips

Minulle voi päivittää kp3.

Itse olen pähkäillyt että milloin sitä pitäisi hakeutua tutkimuksiin. Yksi yhteinen lapsi kun jo on ( miehellä 2 entuudestaan), niin luulisi että vielä yksi suodaan.

Tiiti
 



TIISTAI 13.9.2011

........................ ikä ........ kp ........... yk ........ toiveissa
Whisky Peat ....... 35 ........ 3/? .............. 2 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ...... 4/22-25 ........ 10 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ....... 8/24 ............. 3 ............. 3.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 17/30 ........... 3 ............. 2.
puskajussi .......... 39 ...... 18/33 ............ 2 ............. 5.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 19/25-30 ....... 11 ............. 3.
äiskä-73 ............ 38 ......21/29-33 ......... 6 ............. 4.
Eemas ............... 39 ..... 21/24-28 ......... 4 ............. 3.
ail .................... 35 ....... 22/29 ............ 1 ............. 5.
Barbamama35 ..... 36 ....... 26/24 .......... 13 ........... 3./4.
Kaneli 74 ............ 37 ..... 27/28-32 ........ 8 ............. 1.


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Viimeksi muokattu:
Keskeneräinen: Joo noita voi tosiaan aina välillä tulla, ettei munarakkula puhkeakaan (eli ovis jää väliin). Vielä kahden kierron perusteella ei voi oikein sanoa onko jotain ongelmaa vai sattuiko vain huono tuuri juuri nyt. Tsemppiä! Toivottavasti tässä kierrossa ovis tulee ajallaan ja saat sen testillä kiinni =)

Tiiti: Mulla on siis ex-miehen kanssa kaksi lasta. Nykyisellä miehelläni ei ole lapsia. Meidän ainut yhteinen raskaus sai alkunsa nopeasti (05-2010), mutta jouduttiin keskeyttämään ultran huonojen uutisten vuoksi. Sen jälkeen ei ole tapahtunut yhtään mitään vaikka yritys on ollut täysillä päällä. Testeihin mentiin puolen vuoden yrittämisen jälkeen, kuten 35+ ikäisille suositellaan (mitä nopeammin hoidot alkaa, sitä paremmat tulokset). Syytä ei löytynyt. Kokeiltiin niitä hormonihoitoja mulle. Inseminaatio ilmeisesti skipataan kokonaan, koska spermassa ei ole vikaa. Yksityisellä klinikalla ainakin lääkäri oli sitä mieltä, ettei meille ole siitä hoidosta mitään apua verrattuna luomuun.

Kaikki edellytykset on siis olemassa, että raskaus voi alkaa ihan luomustikin. Periaatteessa kun ei kummassakaan ole mitään vikaa. Iän mukana tietysti oma hormoni tasapaino alkaa olla jo hiipumaan päin vaikkakin ihan ikätasoista ilmeisesti. Siksi kiertoa avustettiin lääkkeillä. Clomifen vahvisti ovulaatiota ja Lugesteron kiinnittymistä. Onhan tässä välillä hieman ihmetelty, että mikä ihme mättää, kun ei vain tule sitä plussaa vaikka mitä tehdään. Siksi ollaan nyt ihan valmiita isompaankin hoitorumbaan. Ei vain enää jaksaisi näitä jatkuvia pettymyksiä.

Meillä ehkä taustalla painaa se menetys vuoden takaa. Siihen sisältyy niin paljon tunteita ja tietysti pelkoja myös. Mitä jos munasolut ovat jo kromosomeiltaan niin kehnoja, ettei tervettä lasta enää tule? :( En varmaan enää selviäisi toisesta vastaavasta kokemuksesta. Pelottaa, mutta toisaalta vauvakuume on todella kova.

Omasta puolestani suosittelen kyllä noita tutkimuksia. Se helpotti paineita, kun kuuli, ettei mitään vikaa löytynyt. Myös hoidot ovat tuoneet uutta toivoa tilanteeseen. Tietysti hoidot tuovat omalta osaltaan myös hiukan lisää stressiä, kun pitää laskea päiviä, testailla ovulaatiota, käydä ultrissa ym. Varmasti pääsette ihan kunnallisenkin kautta jo testeihin, kun yritystä on noinkin kauan takana. Siellä tietysti kaikki kestää ja palvelu voi olla... hmm... vaihtelevaa ;) Yksityisellä testeihin pääsee välittömästi. Hintoja löytyy netistä. Ne vähän vaihtelee paikasta riippuen. Meillä meni tutkimuksiin ja kolmeen hoitokiertoon hieman yli 500 euroa sisältäen kaikki käynnit, tutkimukset, verikokeet, ultrat, lääkkeet ym.
 
Barbamama: Minäkin luin taustastasi enemmälti ensi kertaa. Hyvä että olette pääsemässä viimein hoitoihin. Tietysti kun ei mitään vikaa kummassakaan, niin onhan tietysti spontaani raskaus edelleen mahdollinen. Ymmärrän kyllä, ettet jaksaisi toista kertaa samaa minkä olet kerran joutunut käymään läpi.

Niin, ja kiitos päivityksestä!:)

Aloitin ohjeenmukaisen tikutuksen tänä aamuna, kädet täristen. No tulos oli odotetusti tyhjä pyörylä. Tänään on vielä ollut tiputteluvuotoa, on tämä metkaa kun kierron pituus on vain 24 ja siitä täti haukkaa 7 päivää.

Kävin tänään ravitsemusterapeutilla (syömishäiriötausta) ja valaisin myös häntä projektistamme. Noo, sain jälleen selville että rasvaa ei tule riittämiin, eikä kalkkia niin että vaikka hän muuten oli minun kovin tyytyväinen sain lisäravinnelistan - ja tällä kertaa olen jopa motivoitunut noudattamaan sitä!:rolleyes:

Katselin noita kiertopäiviä, olet Barbamama ainoa jonka puolesta voimme nyt jännittää!
 
Ihanaa kun Barbamama jaksoi kirjoittaa noin paljon hoidoista jne. Meillä mies polttaa aika paljon (aski päivässä), joten sen kun saisi ensin lopetettua tai ainakin vähennettyä niin voisi auttaa. Uskon että hakeudutaan yksityiselle, jos ja kun siihen päädytään.

Toivotaan silti että meille kaikille se yksi vaavi vielä suotaisiin, keinoin millä hyvänsä.

Onnea Keskeneräisen ovisbongailuun!!
 
Heipä hei kuumeilijat!
Minä en taas oikein osaa kiiruhtaa hoitoihin kun meillä kuitenkin jo kaksi yhteistä lasta jo ennestään, niin aattelin että kyllähän seuraavakin lähtis ihan luomuna... mutta saapi nähdä sitten kuinka meitin käy. Nyt vaan oottelen sitä tätiä että pääsis seuraavalle yrityskierrolle ku se mies missas tän kierron, on vaan niin per...... pitkä vettaus:kieh: plääh... Mutta eiköhän se tästä mee;)
Temppiä vaan kaikille ihanaisille naisille kuumeiluun:wave:
 
Mitäs Barbamamalle kuuluu? koopeet punaisella ;) toivottavasti plussan takia!

Mulle voi lisätä Syntyneet puolelle Poika 18.10.2010.
Näyttää toi mun plussauskin tuolla "kummittelevan", voikun pian sais toisen plussan listaan :saint: Vähänkö ois hienoo...

).( Täällä vatsakivut ovat ohitse (ja vissiin ovis meni siinä) ja alkaa piinapäivät. Kavereitakin pistettiin matkaan, nyt melkeempä joka toinen päivä. Toi mahakipu ei kyllä antanu myöten useemmalle kerralle.
Ovis jäi tikuttamatta, mutta ehkä tää (muka) rennompi asenne edesauttas vauva-asiaa.
Vaiks eipä tässä meillä mitään hätää, kun yykoo 2 vasta menossa.
:hug: kaikille pitemmän kaavan mukaan yrittäneille. Me väännettiin ekaa se kolme vuotta, että tiedän todella, ettei ole mitenkään henkisesti helppoa pettyä kerta toisensa jälkeen. Siinä ihan oikeasti on valmis ihan mihin vaan, jotta saisi sen pienen nyytin.

Nyt vois lähtee äkkiä pienelle haapihypylle tonne sateeseen, lupailivat sitä myrskyä, niin ehtis alta pois.
Ihanaa, eka syysmyrsky:p Toisko tullessaan jokusen plussan tähän pinoon;)

Puskajussi +++++++++++++++++++:whistle:
 
Kiitos onnentoivotuksista! Tuntuu kyllä hiukan toivottomalta, nimittäin tänäänkin on tiputteluvuotoa ollut ja nyt jo päivä 8/24. Onko tosiaan niin että mitä enemmän yritystä, sen pahemmin sekaisin elimistö menee.|O

Tiiti kun puhuit miehe tupakoinnista, minä olen miettinyt sitä että omallani on rutkasti enemmän ylipainoa kuin 10 vuotta sitten. Mies on yrittänyt korjausta mutta ei kovin hyvällä menestyksellä. Olenkin ajatellut, että jos ensin katsoisi tämän minun ovis asiani kuntoon ja sitten jos sen jälkeen ei onnistu, hiillostaisi miestä. On vähän arka asia ruveta hirveästi meuhkaamaan "laihduta 10 kg että saadaan lapsi (ehkä)".
Toivon että kun kolme raskautta ollaan alkuun saatu niin se neljäskin vielä lähtisi.

Olen itse hoidoista miettinyt että jos ovishäiriöni ovat jatkuvia, olisin valmis hormoneja siihen popsimaan, mutta ehkä ei sitten enää järeämpiin hoitoihin. Vaan on tässä nyt jokunen kierto seurattava luomusti ja eihän tulevaisuudesta tiedä. Mieli voi muuttua moneen kertaan.

Plussatuulia tälle kierrolle kaikille!:)
 
Barbamama juu, voit päivittää minutkin taas pitkästä aikaa listalle:
tiedot 37, 27/28-32, 8, 1. Kiitos.
Ja sinulla on nyt jännät päivät, toivon todellakin sinulle nyt plussaa!!!!! Oletkin ainoa tuttu nimi, joka oli täällä jo silloin, kun tänne aikoinani liityin.
 
Päivitin taas tuohon yllä olevaan listaan tämän päivän tilanteen. Teen muuten usein niin eli kurkatkaa sinne, jos ei uutta listaa kuulu ;)

Jep päivät punaisella, MUTTA mulla on tosiaan kierto vähän vaihdellut. Nyt on sen pidemmän vuoro eli ei ole ylittänyt "testirajaani" vielä. Ihan menkkaolo on ja olenkin odotellut vuotoa tänään. Vielä ei ole punaista näkynyt, mutta jos ei tänään, niin huomisaamuna varmasti näkyy.

Noista tärppiä edistävistä asioista meilläkin on keskusteltu. Itse en ole polttanut koskaan ja mieskin on lopettanut jo vuosia sitten. Alkoholia käytän todella vähän ja nyt olen vähentänyt entisestään (viimeksi otin yhden drinkin kesälomareissulla heinäkuussa). Mieskin on vähentänyt pyynnöstäni vaikkei hänkään paljon juo. Painoa meillä on molemmilla jonkin verran liikaa. Ollaankin koitettu nyt enemmän tai vähemmän katsoa mitä suuhun pannaan. Itse karppailen ja mies on taas muuten keventänyt. Aloitin elokuussa ja tavoitteena on saada 10kg pois tämän vuoden kuluessa (lähes puolet siitä on jo mennyt). =)
 
Meillä painokeskustelu on varsin latautunut siksikin että olen itse ollut vuosia alipainoinen, paino vakiintui viimein keväällä kun olin muuten sairaalahoidossa. (Olen ollut myös painon vuoksi useita kertoja.) Fyysinen kunto on nyt hyvä joten sen puoleen esteitä lapselle ei pitäisi olla.

Ärsyttävintä on se, että minulla on ollut monta päivää ikävää kuvottavaa oloa, joka olisi ERITTÄIN tervetullut, mikäli sen voisi kuvitella olevan oire tästä suuresti toivotusta. Mutta nyt se kertoo luultavasti tasan siitä, että omia tuntemuksiaan vahtii suurennuslasin kanssa.:headwall:
 
Iltaa kaikille =)

Barbamama mikäs tilanne?Tulisipa nyt se +++ Pidän peukkuja :)

Vaikeinta on käsittää syitä lapsettomuuteen,ellei vikaa näennäisesti löydy kummastakaan.
Tosin meillä olen se "viallinen" kappale.
Miten te muut selviätte ystävien ei toivotuista yllätys raskauksista?
Tai saati jos ystävä valitsee keskeytyksen?
Mä niin kiehun sisältä :kieh:
Taas tiputtaa vaikka primot aloitin =(
Sama juttu mitä enemmän yritystä niin sitä sekaisemmin elimistö menee.
Mukavaa illan jatkoa kaikille. :)
 



PERJANTAI 16.9.2011

........................ ikä ........ kp ........... yk ........ toiveissa
Whisky Peat ....... 35 ........ 6/? .............. 2 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ...... 7/22-25 ........ 10 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ....... 11/24 ............ 3 ............. 3.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 20/30 ........... 3 ............. 2.
puskajussi .......... 39 ...... 21/33 ............ 2 ............. 5.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 22/25-30 ....... 11 ............. 3.
äiskä-73 ............ 38 ......24/29-33 ......... 6 ............. 4.
Eemas ............... 39 ..... 24/24-28 ......... 4 ............. 3.
ail .................... 35 ....... 25/29 ............ 1 ............. 5.
Barbamama35 ..... 36 ..... 29/23-28 ....... 13 ........... 3./4.
Kaneli 74 ............ 37 ..... 30/28-32 ........ 8 ............. 1.


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa... Ei vielä punaista. Päivitin listalle tuon vaihteluvälin millaisia kiertoja on ollut viimeisen vuoden aikana. Ei siis vielä olla testipäivillä. Perjantaina voisi ehkä testata, jos tätiä ei näy. Tosin veikkaan punaisten päivien alkavan tänään. Sen verran on alaselkää jomotellut eilisestä lähtien...

Keskeneräinen: Pitäisiköhän sun käydä kuitenkin lääkärissä? Oletko tehnyt raskaustestiä? Jos se tiputtelu on alkuraskauden harmitonta vuotoa? Tai sitten nuo johtuu siitä puhkeamattomasta munarakkulasta? Käy ihmeessä tsekkaamassa, että kaikki on ok, jos mietityttää. Ettei vaan ole esim. kohdunulkoinen raskaus tms. ikävää : /

Malfiina: Mulle oli tosi kova pala, kun veli sai lapsen tai oikeastaan se raskaus oli vielä kovempi kolaus. Ehkä siksi, että se osui niin samaan aikaan oman menetyksen kanssa. Nyt lähinnä naurattaa, kun kaksi urakeskeistä omaan napaan tuijottajaa saivat ensimmäisen lapsen eikä elämää pystykään jatkamaan entiseen tapaan niinkuin olettivat :LOL: Oppia ikä kaikki ;) Muutoin ei ystäväpiirissä ole ainakaan tiedossa yritystä, raskauksia tms. Alkavat olla jo siinä pisteessä, että lapset on saatu. Tietysti kaikki isomahaiset naiset - ihan vieraatkin - tuovat tietyn surun mieleen. Miksei meille?
 
Kiitos sympatiasta Barbamama, tiputtelu jatkuu joten pitänee ostaa raskaustesti vaikka epäilen että se ei mitenkään ole mahdollista. En ehkä lääkäriin ole aivan vielä menossa, yksinkertaisesti tulee budjetti vastaan jos alan kolmen viikon välein juosta yksityisellä. Terveyskeskukseen en tässä asiassa luota pätkänvertaa.:( Todennäköisin vaihtoehto lienee, että se viime kierron rakkula on päättänyt puhjeta nyt omalla aikataulullaan.

Jännätään nyt teitä, Barbamama ja Kaneli! Jos kuitenkin..?:confused:

Malfiina: meilläkään ei ole ollut nyt tiettävästi ei-toivottuja-raskauksia lähipiirissä. Jonkun verran sattuu kun sukulaislapsia ja lapsosia ystäville tulee, ihan meidän ikäisille. Käytiin elokuun lopulla Linnanmäellä ja siellä oli varsinainen isomahaisten joukkokokoontuminen. Siellä olin vielä toivoa täynnä mutta nyt kun tämä on mennyt sen projektin puolelle niin kyllä toisten mahat ja kaikki kertomukset heti-tärpänneistä sattuvat silmiin. Toisaalta lueskelen kaikenlaista lapsettomuudesta ja joudun toteamaan että onhan meillä jo kaksi ja sitten keskenmennyt, joten kyllä kai jonkinlaiset mahdollisuudet ovat olemassa. Mutta luulen, ettei minunkaan sympatioitani kyllä juuri nyt saa puolelleen kertomalla vahingosta!

Tunnustetaan, että olen minäkin hiukan vahingoniloinen kun veljelleni syntyi toinen hyvin suunniteltu lapsi ja heilläkään aikataulut ja periaatteet eivät ole säilyneet aivan entisenlaisina uhmaikäisen ja vastasyntyneen kanssa!(En sitten tunnusta tätä missään muualla!:kieh:)
 
Hei

Muutama päivä mennyt niin ettei ole kerennyt tänne lueskelemaan, ei päivällä eikä illalla. Tuntuu ettei aika riitä enää mihinkään, täytyy vissiin tarkistella omaa ajankäyttöä :)

Toivotaan että Keskeneräisen tiputtelu on harmitonta. Saitko muuten plussan jo ovis-testiin?

Ja Barbamamalle + onnea, toivoa on niin kauan kunnes täti paikalle kurvaa!

Itse en ehkä tikuttele ovista tällä kertaa, kaksi viimeistä kiertoa olen saanut ovis + kp11, joten eiköhän se niille main nytkin ajoitu.
Viimeistään viikonloppuna on aloitettava simppojen metsästys…Tunnelma on ollut vähän kireä viime viikon, johtuen varmasti siitä kun kaikki kotihommat kaatuvat minun niskoille, vaikka molemmat olemme päivät töissä.
Meidän kaveripiirissä ei ole syntynyt yllärivauvoja. Kaikki ovat yli 30-kymppisiä, joten kaikki vaavit jotka saadaan alulle ovat hyvin toivottuja.
Hyvää päivänjatkoa kaikille!
 
Tein varalta raskaustestin, negaa näytti niin kuin odotinkin. Ovistestikin näyttää pyöreää nollaa, viimeistään lauantaina pitäisi jotain näkyä jos tässä kierrossa aikoisi onnistua. Tiputtelu jatkuu, hyvin pienenä mutta kuitenkin. Ei siis mene järin hyvin.:headwall:

Plussatuulia muille kuumeilijoille!:)
 
Keskeneräinen: Halit negasta :hug: Onko tiputtelu sulle tyypillistä vai ihan uusi juttu? Vieläkö sulla on muita outoja oireita?

Omaa napaa... Täällä alkaa toivo nousta vaikka järjellä tiedän sen olevan täysin turhaa. :stick: Vielä ei siis näy punaista. Edelleen uskon tädin pyyhältävän paikalle tänään tai huomenna viimeistään. Silti tuo 28 päivää tuntuu jo lupaavalta vaikkei oikeasti ole mitään oireita raskaudesta. :stick: En haluaisi nostatella toiveita, koska silloin pudotus on jälleen kerran raskas. Sille ei vaan aina voi mitään. :xmas:
 
Voi Barbamama sulla meneillään jännät päivät nyt... pitelen kovasti peukkuja sulle=)
Täällä vaan tasasta menoa, odotellaan viikonpäästä alkavii menkkoja jotta pääsis jo uuteen kiertoon aarg:mad: kun on pitkävetistä aikaa...
 
Kaneli: Mitä kuuluu? Onko sulla oireita? Oletko tehnyt testiä?

Täällä ei ole näkynyt punaista. Testit alkaa jo poltella, mutta odotan vielä ainakin huomiseen. Aika usein täti saapuu aamulla, joten saa nähdä miten huomenna käy... Voi kumpa...
 
Huomenta

Täällä odotti todella hieno uutinen!!! Barbamamalle HIRMUISESTI ONNEA:flower:
Onko mitään oireita, normaalista poikkeavia?

Kylläpä taas toivo nousi, kun joku tästä ryhmästä plussasi. Onneksi on viikonloppu tulollaan ja samoin ovis :)
 

Yhteistyössä