YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Barbamama Ihania uutisia, hirmuisesti onnea:) Annat toivoa meille muillekin kauan tahkonneille, että mahiksia vielä on, vaikkei heti ekoista kierroista tärppääkään.

Itse tein eilen elämäni ekan raskaustestin, tavoistani poiketen, koska olen aina ajatellut, että turha kusta rahan päälle, ennenkun menkat selvästi myöhässä (ja ikinä ei ole olleet myöhässä niin paljon, että olisin testin ehtinyt tehdä). Mutta kun niin monesti ollut selviä oireita ja oon miettinyt, että onko mulla sitten ollut kemiallisia raskauksia ja siksi halusin testata, kun nytkin oireita. Mutta selvää negaahan se clearblue näytti. Eli kaikki oireet sitten olleet vaan toiveajattelua...
 
Paljon,paljon onnea, Barbamama!!!:heart:

Ilo on kaksinkertainen:ihanaa, että juuri sinä saita plussan JA se tosiaan tuo toivoa meille muillekin!:)

Kanelille pahoittelut negasta.:hug:

Minulla tiputtelu näyttää loppuneen - ei, tiputtelu ei ole ollut minulle tyypillistä. Ovistesti näyttää sitkeästi nollaa. Laskin, että su on melkein viimeinen päivä, että ovis voisi olla jos kierto on aikataulussa. Nyt on jo päivä 11/24. Jatkan tikuttelua toistaiseksi. Masentaa kyllä pahasti.:(
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Olen vielä ihan pyörällä päästäni enkä oikein usko tätä todeksi. Mies sanoi, ettei usko ennen kuin näkee ihan kunnon viivan. Epäili, että tuollainen hailakka voisi tulla kraanavedestäkin. :LOL: Hiukan pelottaa, kun ei ole kunnon oireita. Täytyy kai vain odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. Toisaalta oireet olivat viime raskaudessa paljon vahvemmat kuin edellisissä ja silloinhan kaikki ei ollut kunnossa. Voin pahoin loppuun asti, kun taas kahdessa ensimmäisessä vain lievästi rv 6-8. Nyt meinaa iskeä ahdistus, että jos taas käy huonosti... Jotenkin pitäisi pitää polla kasassa ja jaksaa vain odottaa ja odottaa sitä nt-ultraa. Toivottavasti kuitenkin päästään edes sinne asti...

Koittakaa tosiaan pitää siitä toivosta kiinni loppuun asti. Ei sitä koskaan tiedä. Mulla oli tosi vahvat menkkatuntemukset, mutta eipäs vain täti tullutkaan. Finnit tuli ja meni, samoin selkäkipu. Nyt kun tarkemmin ajattelen, tässä kierrossa oli pari kertaa "sellainen tunne" tuolla alavatsalla. Pistin sen heti oman mielikuvituksen piikkiin ja sysäsin toiveet nurkkaan. Samoin pissillä olen juossut aika useana yönä, mutta senkin ajattelin johtuvan vain runsaasta juomisesta. Väsynyt olen ollut ja teinkin itselleni lupauksen, että menen nukkumaan ajoissa. Tissit ei ole yhtään turvonneet tai kipeät.

Ihanaa, jännää, pelottavaa... :popcorn: Pysyttelen täällä teidän kanssa turisemassa, jos se ei haittaa. En uskalla vielä luottaa tuohon haamuun. Pelottaa myös kohdunulkoisen mahdollisuus, kun oireita on niin vähän. Katselinkin jo kalenteria, että täytyy varata varhaisultra. Se hiukan helpottaa, jos siellä kaikki on kunnossa. Ainakin voi hetkeksi hengähtää ennen seuraavan ultran jännäystä.
 
Barbamama Onnea myös kovasti minunkin puolestani, laittelin onnitelut sinulle myös tuonne plussakuvia rivistöön mutta eikai se haittaa vaikka noin ihanasta ja ansaitusta asiasta onnitellaan useampaan kertaan:D kovasti myös tarrasukkia mukaan että viiva vahvistuu ja asukki pysyy matkassa mukana:hug::heart: Juu ilman muuta saat turista meidänkanssa täällä, jo rupeekin tulee ikävä juttujasi kun sitten ehken siirryt odottaviin:'( Mutta ihania uutisia oli sinulla=)
 
Onnea Barbamama! Ihanaa, että saadaan tänne plussaa :kiss: Se antaa toivoa meille muillekin.

Jatketaan me muut yritystä, vaikka tädit ovatkin taas tehneet vierailuja. Mulla menkat alkoi eilen, vaikka tietty toivoin, että juuri tässä kierrossa tärppäisi. Olen ollut todella poikkeuksellisen väsynyt ja odottelin jo, että selitys olisi alkukesän vauva :) No, olen ehkä "vähän" testiaddikti ja testailin jo pitkin viikkoa 10 herkkyyden r-testillä saaden aina puhdasta negaa vastaukseksi. Paljastan nyt ehkä taas oma tyhmyyttäni, mutta siitä huolimatta, että menkat alkoi eilen, tein tänään suuremman herkkyyden r-testin. Ja arvatkaapa olinko ihan "What?" ilme päällä, kun se testi näytti tänään hyvin hailakkaa plussaa... Tiedän, etten todellakaan ole raskaana, koska menkat on päällä, mutta iloitsen siitä, että jonkunlainen treffitapahtuma mun munasolullani ja miehen simpalla on ollut. Ne ovat tykänneet toisistaan :kiss: , vaikka kiinnittyminen ei olekaan onnistunut. Tänään iloitsen tästä treffitapahtumatiedosta täysillä!!!!! Nämä menkat jaksan kyllä ja yritystä jatketaan tällä kierrolla.

Ihanaa viikonloppua kaikille!
t. Eemas kp 2/24-28, yk 5 :heart:
 
Toki pidämme sinut Barbamama mieluusti tällä listalla. Ja olkaa ahkeria muutkin, tuntuu välillä että notkun yksin tällä listalla. Kun tämä on asia jota kuitenkin niin paljon ajattelee ja ei kuitenkaan kehtaa nousta kirkontorniin huutamaan että joo, lasta yritetään ja ei, ei ole tärpännyt vielä.

Kanelille jaksamista ja onnea tähän uuteen kiertoon!

Minulla näyttää edelleen pyöreää nollaa ovistesti, nyt on päivä 12/24... Varustauduin kauppamatkalla jo seuraavaan kiertoon. Mutta kyllä tämä ottaa päähän.:mad: Kun ei pääse edes siihen ENSIMMÄISEEN vaiheeseen eli ovikseen. Huomenna loppuvat tämän hienomman testin tikut, aion jatkaa tikutusta sitten halvalla versiolla katsoakseni, tuleeko ovis liian myöhässä. Kyllä kai se niinkin on että tieto lisää tuskaa. Vai onko sittenkin parempi tietää mistä mättää kun raskaus ei ala.:confused:

Rauhaisaa lauantaita! Hyödyntäkää viikonloppua!:whistle:
 
Eemas ja Kaneli: :hug: Parempaa onnea alkaneeseen kiertoon!

En taida olla lähdössä täältä mihinkään... Tänä aamuna testiin tuli enää tosi hailukka haamunen. On myös ollut sen suuntaisia tuntemuksia, että kesken taitaa mennä :( Vuotoa ei ole vielä näkynyt, mutta juoksen vähän väliä paniikissa vessassa tarkistamassa. Toivotaan edelleen, mutta varaudutaan pahimpaan. Ehkä teen taas aamulla testin, jos vuoto ei ala. Ei tässä muu auta kuin odottaa ja katsoa kuinka käy.
 



SUNNUNTAI 18.9.2011

........................ ikä ........ kp ........... yk ........ toiveissa
Barbamama35 ..... 36 ..... 1/23-28 ......... 14 ........... 3./4.
Kaneli 74 ............ 37 ..... 2/28-32 .......... 9 ............. 1.
Eemas ............... 39 ..... 3/24-28 .......... 5 ............. 3.
Whisky Peat ....... 35 ........ 8/? .............. 2 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ...... 9/22-25 ........ 10 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ....... 13/24 ............ 3 ............. 3.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 22/30 ........... 3 ............. 2.
puskajussi .......... 39 ...... 23/33 ............ 2 ............. 5.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 24/25-30 ....... 11 ............. 3.
äiskä-73 ............ 38 ......26/29-33 ......... 6 ............. 4.
ail .................... 36 ....... 27/29 ............ 1 ............. 5.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Barbamama :hug: Niin kovin kaikille sitä parasta toivoisi. Meillä oli anoppi ja appiukko muutaman päivän kylässä, ja tänään lähtiessään toivotteli anoppi lykkyä - mutta ei terveyteni kustannuksella. Juu, ei tietenkään... En tiedä, onko vika juuri mun asenteessani, nyt alkaa taas yritys, enkä odota mitään. Ja vaikka plussa tulisi, en silti odota mitään. Np-ultrassa en viimeksikään odottanut mitään, eikä siellä mitään ollutkaan... No, pessimisti ei pety (niin paljon ainakaan...) Kamala ihminen siis olen, tunteeton ainakin.

Jaksuja sinulle kuitenkin, ja pidän peukkuja!
 
Vuoto alkoi eli huomenna taas kp 1 :'(

Nyt itketään hetki ja sitten taas "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä". En oikein tiedä miten toimia - kertoako tästä lääkärille vai olla hiljaa. Meillä on siis kohta se ensimmäinen käynti IVF hoitajalla ja pitäisi aloittaa hoidot. Tahtoisin olla rehellinen ja kertoa, mutta pelkään sen vaikeuttavan hoitoon pääsyä. Kemialliseksi kai tämä luokitellaan, kun ei vielä täyttynyt 5+0 viikot?
 
Barbamama voi itku, olen todella pahoillani, voimia :hug:
Mun käsittääkseni luokitellaan kemialliseksi, joten luulisi, etteihän se saisi vaikeuttaa hoitoihin pääsyä.

Barbamaman uutisesta menee itselläkin mieli matalaksi onnistumisen suhteen. Alkaa olla tunne, että meidän perheeseen ei vauvaa saada ainakaan ilman apuja. Vielä kuukausi pitäis odottaa varsinaisten tutkimusten käynnistymistä. Kun tämä on näin hidasta, niin meidän perhe saa olla erittäin onnellinen, jos edes yksi nyytti saadaan.
 
ail: Hyvää syntymäpäivää! :flower:

Kaneli: Tsemppiä! Ei sitä koskaan tiedä. Mulla kesti esikoisen yritys 9kk, mutta seuraavat kaksi raskautta alkoivatkin ihan ensimmäisestä yrityskierrosta. Nyt taas kestää. Antoi tämä pieni yritys kuitenkin jollain tapaa toivoa, kun edes jotain tapahtui. Luulen kuitenkin meidän kromosomien olevan jo siinä kunnossa, ettei ilman apua saada tervettä lasta. Olihan tämä parempi, että meni itsestään kuin se keskeytys 3kk päästä...

Nyt nousi taas entisestään motivaatio pudottaa painoa ja jatkaa karppailua. Eilen piti kyllä saada lohdutukseksi Ben & Jerry's jätskiä, mutta nyt palaan taas ruotuun. Jospa saisi sen 10 kg pois ennen IVF hoitoja. Puolet siitä on jo mennyt =)

Nyt päästäänkin jännäämään Malfiinan ja äiskän puolesta =) Onkos oireita?
 
Huomenta

Barbamamalle iso hali. Harmittaa ihan vietävästi sinun puolesta. Itse kyllä kertoisin että plussa saatu tikkuun, muttei pysynyt matkassa. En usko että nyt tullut plussa lykkäisi hoitoihin pääsyä.

Eemas, seuraa menkkoja jos ovat niukemmat niin kannattaa tehdä uusi testi myöhemmin.
Ehkä sinulla on valemenkat menossa?

Kanelille tsemppiä uuteen kiertoon.

Itse lähden nyt tytsyn kanssa ulkoilemaan!
 
Ikävää Barbamama, koita jaksaa :hug: ! Tunnistan reaktioistasi paljon itselleni tuttua; ensin surraan (mieluiten jäden kera) ja sitten taas mennään rohkeasti kohti uusia yrityksiä.

Yritä säkin Kaneli jaksaa, sulla on VAIN 1kk tutkimusten käynnistymiseen. No, odottavan aika on aina pitkä, tiedän kyllä ;)

Tiiti: Mukavia ulkoiluhetkiä sulle.

Tein tänäänkin aamulla r-testin ja haaleata plussaa se näyttää edelleen. On kuitenkin hieman tummenpi kuin eilen. Pientä kkvuotoa on edelleen, mutta odotan vielä vaihetta "kun hanat aukeaa". Mun on niin vaikea uskoa, että olisin pysyvästi raskaana, kun vuoto viestittää jotain muuta. Kai tää on jotain oman psyyken suojaamista? Katsotaan nyt, miten tässä sitten lopulta käy. Pakko myöntää, että kyllä mua vähän jännittää.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
Voi Barbamama pahoittelut puolestasi ja suuri halaus :hug:
Eemis täällä kanssa jännäillään miten käy, toivottavasti plussa pysyy ja vuoto jää pois. Kaneli suuri hali sinullekin :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon.
ail onnea 36.v synttäripäivän johdosta :flower:
Täällä ei minkäänlaisia tuntemuksia että ois tässä kierrossa tärpännyt ja asennekin on ihan sellanen että täti tulee loppuviikosta kylään kun toi mies missas tän kierron parhaat päivät, eikä se enää tunnu pahalta mut tää pirun kierron vaihtumisen oottaminen on niin pitkäveteistä... mutta kyllä sekin aika koittaa:D
Mukavan aurinkoista syyspäivän jatkoa kaikille :wave:
 
Barbamama: Isot pahoittelut minunkin puolestani.:( Ei ole lisättävää siihen mitä on jo sanottu. Pahalta tuntuu.

Eemas: Jos testi näyttää plussaa niin toivoa on toki vielä.

Minulla on jo päivä 14/24 eikä ovistestissä näy yhtään mitään. Jatkan tikuttelua mutta jos tämän jälkeen tulee positiivista niin kiinnittyminen ei luultavasti enää onnistu kun kierto on näin pitkällä. Ajattelin että kärsivällisyyteni kestää tasan yhden kierron vielä, jos ovulaatiota ei neljässä kierrossa ole tapahtunut, painun lääkäriin kinuamaan hormoneja.

Ovislaskurin mukaisena onnenpäivänä sentään vähän toimimme miehen kanssa niin että jos syystä taikka toisesta nuo testit eivät ole luotettavia, niin mahdollisuuksia kuitenkin on.Mutta käsittääkseni ne kyllä ovat aika luotettavia.:headwall:

Plussatuulia kaikille, olisi mukavaa saada hyviä uutisia!
 
Huomenia

Ail:ille myöhästyneet synttärionnittelut!

Minkä merkkisiä testjä käytät, Keskeneräinen?
Voihan harmistus jos ei ovista ala kuulua! Onko muuten mitään ovulaatioon liittyviä oireita? Toivotaan että siellä yksi munis olis irronnut sinulta ja testeilät salaa...

Minkä on Eemaksen tilanne??
Tiiti
 



MAANANTAI 19.9.2011

........................ ikä ........ kp ........... yk ........ toiveissa
Barbamama35 ..... 36 ..... 2/23-28 ......... 14 ........... 3./4.
Kaneli 74 ............ 37 ..... 3/28-32 .......... 9 ............. 1.
Eemas ............... 39 ..... 4/24-28 .......... 5 ............. 3.
Whisky Peat ....... 35 ........ 9/? .............. 2 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 10/22-25 ........ 10 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ....... 14/24 ............ 3 ............. 3.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 23/30 ........... 3 ............. 2.
puskajussi .......... 39 ...... 24/33 ............ 2 ............. 5.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 25/25-30 ....... 11 ............. 3.
äiskä-73 ............ 38 ......27/29-33 ......... 6 ............. 4.
ail .................... 36 ....... 28/29 ............ 1 ............. 5.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Vastaus Tiitille: Viime kierrossa käytin Pregcheck-liuskoja, ovat halpoja mutta vähän konstikasta saattaa olla mietiskely onko viivat samaa väriä vai haaleampia. No, ei ollut kyllä sitäkään ongelmaa... Nyt investoin clearbluen digitaaliseen testiin, pitäisi olla tosi luotettava. Käytin kaikki 7 tikkua ja tänään palasin tuohon halvempaan, käytän paketin loppuun eli ke asti. Ja ensi kiertoa varten on taas uusi clearblue odottamassa.: /
 

Yhteistyössä