YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Tervetuloa Melanie :wave: - viime päivinä olllaankin saatu kovasti mukaan uusia kuumeilijoita. =)

Päivitin tänään aiemmin postattua listaa - huh, huh mikä tätirytinä ollut tänään :( Pahoittelut tädistä myös Dominiquelle!


Jospa seuraavaksi niitä plussia sitten rytistellään samaan tahtiin... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Melanie tervetuloa:wave:
Kiva juttu tosiaan että uusia kuumeilijoita on saatu mukaan.

Unohtui edellisestä...eli pahoittelut kaikille tädin kohdanneille:(
Ja olen Ronja niiiiiiiiiiiiin samaa mieltä sun kanssa tuosta plussausasiasta:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ronja76
KESKIVIIKKO 4.1.2012



..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Lilliputti72...........39........2/29-30............4...............5.
Dominigue...........35........2/25-27.............9..............4.
Killi12.................38........2/30-31.............3..............2.
Elmaleena ......... 40 ........2/29.................2............. 3.
Ronja76..............35.........2/26-28............13.............1.
Elena75..............36.........3/25.................6...............3.
erika76...............35.........6/30-34............3...............3.
Melanie75...........36.......11/31.................1...............3
Whisky Peat........36.......21/30-35.............5...............3.
Syystuuli74 ........37.......26/27-28 ............6.............. 2.
Kaktus-76...........35.......27/26-29............6...............2.





KADONNEET: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



Plussanneet:

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

Syntyneet:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Lista päivitetty keskiviikolle!

Tsemppihalaukset Lilliputille tädistä - keljua, että sinäkin liityit meidän "tätiläisten" joukkoon...:(

Vaikka näitä tätejä nyt rytisee joka puolelle, niin tässä ketjussa on jotenkin ihanan toiveikas ja optimistinen tunnelma :heart: Pidetään se yllä!! :)
 
Hei 35+ kuumeilijat! :)

Täällä olisi taas yksi kanssasisar haluamassa mukaan joukkoonne. Olisi niin mahtavaa saada jakaa näitä ajatuksia ja tunteita mitä tähän raskautumisprojektiin kuuluu. :)
Eli, minun tilanteeni on se että ikää on 35 ja risat, kolmas lapsi olisi yrityksessä. Aikaisemmat lapset ovat syntyneet -08 ja -10. Plus yksi keskenmeno rv.10:lla tuossa välissä.
Nyt on sitten kovasti tahkottu tätä kolmosta, tai minusta ainakin tuntuu että "kovasti tahkottu" koska nyt on yk3 ja aikaisemmin olen raskautunut heti eka yrittämällä ja yrittämättä. Pelkästä miehen näkemisestä. ;)
Mutta mutta, se taitaa tosiaan olla tämä pahainen 35-v ikä kun tämän homman on haastavaksi muuttanut. :kieh:
Mutta kyllä tämä silti on ehtinyt ihmetyttää ja turhauttaakin, minä kun ekalla yk:lla jo ajattelin tyhmänä että nyt se lapsi tehdään ja syntyy kesävauva, juu, eipä synny. : /
No, nyt vain uudella 35-v asenteella tätä lapsentekoa jatketaan. Kyllä se sieltä tulee kun tulee. :)
Eli tiedot: Ikä 35-v, kp. 6/30-34, yk.3 ja 3.lapsi toiveissa.

Mukavaa keskiviikkoa teille ja tsemppiä jokaiselle! :hug:
 
Tervetuloa erika76 :wave: - päivitin sinut listalle! Täällä vain vauhti kiihtyy entisestään, kun lisää kuumeilijoita liittyy mukaan, kivaa! :) Toivottavasti sinun kuten myös meidän muiden visiitti tässä pinossa jää tänä vuonna mahdollisimman lyhyeksi ;)

Jee, enää huominen töitä ja sitten pitkä viikonloppu - kiitos kuuluu loppiaiselle! JEE :D
 
Moi Erika:wave:
Itse just tajusin, että voipi olla ovishetket käsillä kun alavatsa on ihan arka. Sitten aloin laskeskelemaan, että kierukan aikana kierrot on ollut välillä 25 päivääkin. Eli aika hakua-ammunnalla mennään kun ainakaan vielä en ole alkanu tikuttelemaan.
On se kumma, kun tämä vauva-asia on jatkuvasti mielessä nyt kun asiasta vihdoin päätettiin eikä oikein jaksa keskittyä mihinkään muuhun. Pitää nyt vaan yrittää olla ottamatta paineita (helpommin sanottu kuin tehty) ;)
 
Onpas täällä tätimyrsky ollut :(

Tervetuloa uudet kuumeilijat!

Minä testaan huomenna aamulla, jos täti ei tule sitä ennen.

On ollut niin kiire, ja paljon asioita, etten ole ehtinyt hirveästi stressaamaan vauva-asioita. Uusi vuokra-asunto löytyi, ihana vielä. Sinne muutto kuukauden päästä! Ja sitten helmikuun lopulla häät!!! Ihan pienen pienet häät: kirkossa vihkiminen ja hääillallinen vaan. Pukukin on jo varattu. Kalliiksi tulee, vaikka ihan perhepiirissä mennäänkin naimisiin: kaikki pukujen vuokrat, kukat, valokuvat, kampaukset ja meikit... Sitten se hääillallinen. Vauvarikasta vuotta kaikille!
 
TORSTAI 5.1.2012



..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Lilliputti72...........39........3/29-30............4...............5.
Dominigue...........35........3/25-27.............9..............4.
Killi12.................38........3/30-31.............3..............2.
Elmaleena ......... 40 ........3/29.................2............. 3.
Ronja76..............35.........3/26-28............13.............1.
Elena75..............36.........4/25.................6...............3.
erika76...............35.........7/30-34............3...............3.
Melanie75...........36.........12/31...............1................3
Whisky Peat........36.......22/30-35.............5...............3.
Syystuuli74 ........37.......27/27-28 ............6.............. 2.
Kaktus-76...........35.......28/26-29............6...............2.





KADONNEET: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



Plussanneet:

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

Syntyneet:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)[/QUOTE]
 
Lista päivitetty torstaille!

Syystuuli kiva kuulla, että teillä tapahtuu kaikenmoista kivaa =) Hurjasti onnea tulevista häistä :heart: Eihän sitä tiedä vaikka teille olis mitä mainioin häälahja tulollaan, pidetään peukkuja!

Melanielle kovasti tärppionnea, mikäli ovishetket on käsillä!

Tänään aloitin 3. kierroksen clomeja, vaikka hieman turhalta tuntuu niiden syöminen. Tuskin auttavat meitä raskautumaan, vaikka ovatkin buusteroinoineet oman kropan ovuloimaan vähintäänkin hyvin. Sehän ei valitettavasti vielä yksistään riitä... :|

Jeh, nyt töiden kimppuun, onneksi huomenna on vapaata! Meille se tosin tietää täyttä päivää remontin parissa, mutta mukava keskittyä välillä siihenkin ;)
 
Viimeksi muokattu:
Torstai on toivoa täynnä, sanoi 6v.poikani äsken:)

Syystuuli kovasti onnea tulevista häistä ja onnea uuteen kotiin. Ja toivotaan että täti kerrankin osaa kurvata siitä mutkan kautta ohi.

Täällä menkkakipuja on ollut tiistai aamusta asti. Koko ajan tuntuu et jotain valuu mutta mitään ei tule. Normisti=tähän asti on kipuja ollut max 2h ja sitten vrk:n sisällä on alkanut vuoto.
Viime kierron jälkeen päätin että en usko yhteenkään raskausoireeseen ennen kuin täti on reilusti myöhässä. Ja tosi pitkään sen muistinkin:LOL: Tänä aamuna siis testattu tyylipuhdas nega.

Vanhaa äitiyskorttia tuossa yksi päivä lueskelin ja ajatelkaa että silloin vuosia sitten oli viimeiset menkat olleet elokuun puolessa välissä ja olin testannut vasta lokakuun 5pvä. Vähänpä oli hermot hyvin kestäneet, ei vaan luulen että en ole edes tajunnut olevani raskaana:LOL:

Loppiainenhan on hyvä sukulaisvierailupäivä, joten sitä tätiä jään minä meille odottelemaan...
 
PERJANTAI 6.1.2012



..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Lilliputti72...........39........4/29-30............4...............5.
Dominigue...........35........4/25-27.............9..............4.
Killi12.................38........4/30-31.............3..............2.
Elmaleena ......... 40 ........4/29.................2............. 3.
Ronja76..............35.........4/26-28............13.............1.
Elena75..............36.........5/25.................6...............3.
erika76...............35.........8/30-34............3...............3.
Melanie75...........36.........13/31...............1................3
Whisky Peat........36.......23/30-35.............5...............3.
Syystuuli74 ........37.......28/27-28 ............6.............. 2.
Kaktus-76...........35.......29/26-29............6...............2.





KADONNEET: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



Plussanneet:

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

Syntyneet:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Mahtavaa kun jaksatte päivitellä listaa!:) Näkee jotenkin konkreettisemmin oman tilanteensa, että missä päivässä mennään ja saa jännätä yhdessä muiden kanssa:)
Syystuuli: Ihania aikoja, häiden suunnittelua jne:)
Kaktus: minäkin ajattelin, että tällä kertaa en ala stressaamaan oireiden kanssa ja nyt kuitenkin ihmetystä herättää pahoinvointi/alaselkä ja -vatsa kivut. Tiedän, että liittynevät kierukan poistoon, mutta silti sitä on jotenkin herkkänä koko ajan kuuntelemassa itseään.
Nyt ollaan kyllä touhuiltu aktiivisesti joka toinen päivä ja "pakko" jatkaa samaan malliin kun ei yhtään tiedä milloinka se ovis oikein mahtais tulla...Yritän kuitenkin olla stressaamatta asialla.
Hyvää Loppiasista kaikille!:)
 
Onpas meitä tosiaan monta samalla kiertopäivällä menossa. Kiva kun saa sitten loppukuussa yhdessä jännätä. Mulla oli ihan oudot menkat, kaksi päivää vuotoa ja yksi päivä tuhruttelua siihen päälle. Aina ennen ollut runsaat ja kivuliaat, 4-5pv kestävät vuodot ja niiden päälle sitten tuhrupäivät. Mukavampi toki näin, ei ne niitä maailman mukavimpia päiviä ole kun saa rätti housussa kulkea. ;)

Mies innostui autoa vaihdattelemaan, jota minä kovasti ihmettelin. Tuumi siihen, että pitäähän se isompi auto olla kun kolmas lapsi on tulossa. Taitaa tuo mörökölli salaa haaveilla tuosta vauvasta enemmän kuin antaa ymmärtääkään. <3

Kaktuksen ja Syystuulen uutisia jännittäen,
-Elmaleena-
 
Loppiaisiltaa kaikille. :)

Kiitos tervetulotoivotuksista. Kiva kun saan liittyä mukaan. :heart:

Olen Melanie75:n kanssa samaa mieltä, tosi hieno homma tuo lista ja sen päivitys. Siitä on niin helppo seurata missä itse ja muut menee. Ja Melanie: Toivotaan että tärppipäivät on nyt ja tulos olisi toivottu. :heart:
Syystuuli Voi, ihania juttuja teillä. Onnea kovasti! :) :flower:
Elmaleena Juu, taitaa miehesi kuume olla korkeammalla kun itse arvaakaan ja uskaltaa tunnustaa. Mutta mikäs sen mukavempaa. ;)

Minusta tuntuu että päähän ei mahdu mitään muuta kun tämä lisääntymisasia. Yritän kovasti olla ajattelematta tätä ja keskittyä muihin asioihin, mutta vähän huonosti onnistuu.
Olen muutenkin sellanen, että kun jostain asiasta innostun ja johonkin ryhdyn, niin täysiä olen sitten siinä hommassa. Sama pätee näköjään tähän vauvantekoprojektiinkin. Huoh. Pitäisi vain ottaa rennosti ja "siinä sivussa" mutta kun ei kykene. Ärsyttävää. :ashamed:
 
kiitokset myös minun puolesta että sain liittyä joukkoon mukaan :heart:

Onpas hauska että niin monella on jännitettävää tässä pinossa samaan aikaan... eli eiköhän plussata urakalla tuossa tammi-helmikuun vaihteessa! :)

Luin tässä illan mittaan kuumeiljoiden juttuja marras-joulukuulta ( en jaksanut sen pidemmälle kahlata ) ja kyllähän se lohduttaa että mekin +35v:t tässä iässä vielä plussataan... ehkä ei ekasta kierroksesta mutta toivottavasti kuitenkin mahdollisimman pian.

Ronjalle toivottelen kovasti tsemppiä... sulla on ollut pisin ja vaikein tie tässä kai kuljettavana :( (kenenkään muun ongelmia vähättelemättä ) Ja Dominiquelle kanssa tsempit... ( en näe enää edellisisivun keskusteluja, muistelen vain aikaisemmin illalla lukemaani :ashamed:).

Itse aloittelin tänään greippimehun juonnin... ja hyi että se on pahaa. yök. No, mitäpä nainen ei raskautumisen eteen tekisin, tuskin siitä haittaakaan on. Foolihappoja olen syönyt epäsäännöllisen säännölisesti viimeiset 3 kk... tänäänin taas taisin unohtaa mut otetaan pilleri sitten taas huomenna. Mietin tuossa eilisen aikana kuitenkin että jospa en tästä kierrosta lähtisi vielä tikuttamaan ovista. Alkaa tulla liikaa suorittamisen makua tähän hommaan ja stressiä :( Viime kierrossa jo tuntui siltä ja niinhän mulla kävi kuten Dominiquellakin ( ellen väärin muista nimiä ja anteeksi jos niin on! ) että meillä ei sinä parhaimpana ( tai niin aattelin että se on paras ) tärppipäivänä herralta tullut mitään, eli suurin onnistumisen mahdollisuus meni sitten siinä :( ( mies varmaan nirhaisi mut jos tietäisi mitä täällä netissä kirjoittelen :D ) Tuntuu siltä että tuo ukko on ollu aina valmis seksiin tosta vaan ja nyt kun sillä sekstailulla on syvällisempi tarkoitus nin hommasta ei tuu mitään :rolleyes: mutta taitaa täällä muillakin olla samaa vaivaa...

Mietinpä tuossa että marraskuussa ( kun ihan tosissaan ekaa kertaa yritettiin ) taisi meikäläisellä olla kemiallinen raskaus. Mulla oli niin kummia oireita... tuli pahoinvointia n. viikko ovulaatiosta, ja viikko ennenkuin menkkojen piti alkaa oli aivan käsittämätön jano! siis ihan järkyttävä jano koko ajan... menkat tais alkaa about päivän myöhässä ja runsaampina. oliskoha ollut kemiallinen raskaus kyseessä. Aika yleisiähän ne tuntuu olevan ( ja aikasemmin en edes tiennyt mikä kemiallinen raskaus on, ennenkuin googlettelin viime viikolla ) ja siksi en ikinä halua testata raskautta ennen menkkojen alkua... vaikka kuinka mieli tekisi.

Mutta joo, tässä tämmöisiä yöhöpinöitä, nyt pikkuhiljaa unten maille.

Niin ja tervetuloa myös mun puolesta uusille, jotka mun jälkeen vielä joukkioon liityitte :flower:- täällähän alkaa olla kivasti porukkaa, tosin toivottavasti häippästään täältä myös pikapuoliin tuonne plusanneiden puolelle :)
 
Erika, sama täällä, tuntuu että kun tälle vauvahaaveelle on nyt luvan antanut niin mitään muuta ei päähän mahdukaan... Pakko keksiä koko ajan kaikkea tekemistä että asia unohtuisi. En ole ajatellut lähteä ovista tikuttelemaan tms vielä tässä vaiheessa, mutta ellei kesään mennessä tärppää, niin sitten kyllä. Mielestäni kyllä tunnistan oviksen muutenkin, joten koitetaan vielä olla stressaamatta enempää.
Mies kävi illalla kahvipaketin ostamassa ja toi tullessaan mulle greippimehua, sanoi lukeneensa jostain että sitä kannattaa juoda vauvaa yrittäessä. :O On mulla melkoinen ukko, sille taisi olla kovempi paikka kuin mulle, ettei heti tärpännytkään!

Katselin lasten vauvakuvia illalla, tippa tuli linssiin... Esikoisen vauva-ajat ovat hyvin muistissa, mutta kuopuksen kuvia katsellessa tuntui etten muista mitään niistä ajoista. Päällimmäisenä muistikuvana on vaan, että ainahan se oli kipeä. Ja huusi. Ja valvoi. Ja rääkyi. Ja sairasti. Ja valvotti... Oli ihana huomata kuvien kautta, että onhan meillä ollut ihaniakin hetkiä hänen vauva-aikanaan. Sitä on vaan ollut niin zombie ettei muista niitä. Elämä oli pitkälti selviämistä päivästä toiseen, tulevan yön pelkäämistä etukäteen... Ja sairaalareissuja toisensa perään. Mulla oli kännykässä varmaan eniten käytetty sairaalapäivystyksen numero. Siellä vietettiin ihan liian monta iltaa ja yötä. Onneksi nyt on kaikki hyvin, ja olemme viimeisen vuoden jo saaneet nukkuakin öisin ruhtinaallisesti. Niinpä se vauvakuume on sitten noussutkin kun jaksaa taas ja unohtaa ne rankat vuodet. :)

Jaahas, nyt pitäisi kuulemma lähteä etsimään lapsille sukset. Mikäs siinä, lähdetään tekemään pieni latu tuohon pihan vieressä olevaan puistoon, niin saavat sitten siinä hiihdellä lenkkiä niin paljon kuin haluavat. :)


-Elmaleena-
 

Yhteistyössä