YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

kyllä on pimeetä. Voi jestas! Kyllä tää vielä nyt menee kun on tätä lunta, mutta lauantaiksi luvattiin Oulun korkeudellekin +6 ja vesisade. Voi rähmä!

Olin niin hätähousu, että tilasin jo neuvola-ajan. En mä muistanu, että sen saa tosiaan vasta tuonne kymppiviikon paikkeille. (Edellisestä kerrastahan on jo kymmenisen vuotta!) Tuntuu, siihen on NIIN kauan. Sitä niin haluais heti tietää, että kaikki on hyvin. Mutta on vain luotetta luontoäitiin. Jos "ökökkä" ei pysy vauhdissa mukana, on se vain luonnon tapa korjata tekemänsä virhe... tätä mä nyt koitan itselleni hokea, jotta kestäisin jos jotain sattuu....

Esikoinen keksi tänään kesken varpaankynnenleikkuun, että olis se pikkuveli niin kiva. Kovasti kyseli, miksei sellaista voida hankkia. Suu muikeana koitin olla paljastamatta sitä, että viimein meidän tilaus on kuultu ja valmistus alkanut.....


Puuuuuh......plussia jakoon!
 
hämy71 taas harmaana
Netti toimii, elämä helpottuu...niinköhän se on...

No mutta Mertsi...IHANAA lukea plussastasi!! Onnittelut :D !

Meillä iltakiukuttelut esikoisen kanssa jatkuu ja nytkin mies tuolla yrittää nukuttaa...saas nähdä, meitsillä se ei onnistunut. Nuorimmainen on nukkunut jo pari tuntia...Nukkumaan pitäisi itselläkin mennä, kun on niin aikainen nousu töihin, joten HYVVEE YÖTÄ kaikille ja plussatuulet riehumaan :) .

:wave: :wave:
 
mimsku
Heips!!!

Kohta alkaa Rooma, joten pikaseen juttua.
Mulla on aivan kaamee masis päällä, kun pukkas tätioireet taas kehiin oikein kunnolla. Tässä sitä taas pari päivää kärvistellään ja ootellaan tätiä! Ei merkkiäkään raskautumisesta.

Verikokeisiin menossa sitten maanantaina, jee :( Katotaan onko tän typsyn hormonit hyrräämässä enää ollenkaan. Mies lupasi kuskata simpat ensi viikolla.

Mikähän tuomio tulee?

Sorii...ku tli ankee viesti :ashamed:
 
Lauriina ootko vielä yhtenä kappaleena???

Milloinkas mimmimamma ajattelit jalkapallon pihalle puristaa? Anteeksi utelu, mutta onko sulla ollut menkkoja enää ollenkaan? Jossain vaiheessa kerroit vuodoista, mutta entä nyt? Entäs mies, miten hän asian ottaa?

Mimsku tsemppiä! Mä tiedän NIIN hyvin tuon tunteen. Mutta näköjään ihmeet on mahdollisia! Mähän olin jo "Toivon" lähettänyt lomille ja "Usko" oli jo nuijittu henkihieveriin ... mutta kuinkans sitten kävikään.. Mutta tiedän kyllä kokemuksesta senkin, että tuohon fiilikseen ei paljon mikään auta... joku päivä vaan paha sisu ja hurtti huumori taas voittavat ja yritys jatkuu. Hyvä, että ootte menossa testeihin. Eipähän tarvi sitten miettiä, onko edes mahdollista. Omat "diagnoositkin" voi olla välillä aika hurjia...nimimerkillä niitä tehtaillut :LOL:

Täällä vielä ihmetellään, et onko tää oikeesti totta. Keskenmeno pelottaa. Tuulimunaakin pelkään ja tietysti sitä, että onko ikäriski jo liian suuri. Tätähän tämä on tämä ihmismieli teettää. Aina tulee mietittyä liikaa, kun pitäis vaan luottaa äiti luontoon ja surra vasta jos siihen on aihetta...


Plussia paiskon ja töihin painun!
<br><br>
 
Torstaita kaikille!

Taas oli eilen 20cm lunta odottelemassa, kun töistä kotio pääsin, voe kehvel! :headwall: :eek: Ei auttanut, ei.. olin kiskomassa vanhaa toppatakkiani päälle ja lumitöihin lähdössä, kun huomasin taskunpohjalla tupakkiaskin.. *anna olla tyhjä, anna olla tyhjä..* hoin mielessäni, tässä kun olen kohta kaksi viikkoa sinnitellyt ilman tupakkia, ja rukoukseni kuultiin, puuh.. mun selkärankani ei kestä yhtään sätkää kotona (onneksi ukkokulta ei polta), töissä muiden sauhuttelu ei haittaa ollenkaan, vahvistaa vain päätöstäni kun ohi lehahtaa toooosi yököttävän hajuinen ihminen. Ja tuolta sitten itsekin ennen haisin.. :eek: :( :ashamed:

Tätiä olen odotellut, 26/25 menossa, eikä tuntemuksia mihinkään suuntaan, testi nega tänä(kin) aamuna.. No, kyllä porsche tänään perille löytää, on siinä sen verran hyvät navigaatiosysteemit!

Mimsku, mikä tilanne sulla? Entä muita jännääjiä?
 
Kraah, alan kuivua kasaan tämän jatkuvan ruudun edessä istuskelun vuoksi. Siis kyllähän TÄÄLLÄ on kiva lörpötellä, mutta annas olla, kun ties kuinka monetta päivää kirjoittelen taas tota mun lopputyötä. :eek: Tuleekohan tää ikinä valmiiksi :headwall:

Kyllä on erikoista seurata noita sun käänteitä mimmimamma. Vaikka itse varmaan olisit mieluummin hiukan vähäisemmässä jännityksessä ja epätietoisuudessa.

Todella peukut pystyssä teille, jotka siellä jännäilette viimeisiä kiertopäiviä. :attn: :attn: :attn: Ja mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Jatkan taas kirjoittamista täällä kotifoorumilla :kieh:
 
Heipsan =)

Kokonaisena vaan edelleen ollaan =) ä-poli reissu tuli tänään tehtyä ja toukalla kaikki hyvin, paineet ok ja virtaukset hyvät =) ei tää synny ei...
lupaavia supistuksia oli taas viime yönäkin, mutta niin ne vaan loppuvat kuin seinään... kuka sitä tuolta lämpimästä tosiaan pois haluaisikaan :D

Koitan sinnitellä odotuksen ja pahojen mielialan vaihtelujen kanssa... muu perhe on jo kovilla ;)

mertsille ihanaa odotusta =) muille ++++ lentelemään =)

mimmimammalle taas tsemppiä ja malttia tuohon epävarmuuteen... oli kiva lukea kuulumisiasi, mielessä olet ollut =)

-Lauriinas ja touhu-toukka rv 38+2-
 
Heips! Nostelen meitä täs... olis touhukas olo, jos vaikka sais jotain aikaseksi! Kp14/33 tai jotain semmosta menossa, mieli meni maihin, kun tuttava kaupassa jo luuli, että olen pieniin päin. Toppatakit ja kaikki ihanat asusteet saa punkeroksi, joten pitäisi hieman varovaisemmin kysellä immeiseltä (keltä tahansa siis) näistä vauva jutuista. Onko sitä nyt jotenkin herkässä mielentilassa vai miksi tuntui pahalta, en tiedä. Semmosta, mutta onneksi en tytön kanssa ehdi kauan asioita murehtimaan. Vauhtia meiän prinsessalla piisaa!

Kaikille kovasti terkkuja ja pluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussiaaaaaaaaaa!!

:xmas: :wave:
 
mimsku
Kiitoksia tsemppailusta! Sitä aina tarvitaan =)

Nanni kyseli tilannetta..No eihän se oo miksikään muuttunut. Olo on ihan niin sitä itteään, eli täti se siellä jo kurkistelee...Ei oo vielä saanut meidän ovea auki, koska se on juuttunut aika pahasti. Turvonnut vissiin, kun tuli ne kovat pakkaset ja sen jälkeen lämmintä :kieh:

Mutta kyllä se tiensä tänne löytää lauantaina tai viimeistään sunnuntaina, tiedän sen. Usko ja Toivo joo... Olispa totta munkin kohdalla, mutta ei. Tunnen sen :(

Täällä käytännön asioiden kanssa painiskellaan... On korjaamista, huoltamista, remonttikämppä. Huh. Pitäis vielä tätä lapsettomuusasiaakin hoitaa.

Vyöhyketerapia kiinnostaa..Pitäis kai kokeilla, kun monet ovat kehuneet. Ihan vaan oman virkeyden vuoksi. Nää syyspimeät ei tosiaan oo meikäläisen parasta aikaa.

Ootteko muuten jouluihmisiä???? Minä tunnen aina niin huonoa omatuntoa, kun en kauheesti jaksa innostua joulutohinoista :ashamed: Ja ihailen suuresti niitä, jotka jaksavat askarrella joulukortteja ja pohtia mielekkäitä lahjoja.... ja uusia herkkuja joulupöytään.. :/

Viikonjatkoa ja lämpimiä villasukkia!!! Niin ja Mertsiille tarrat vielä niiden sukkien pohjaan! Lauriinasille voimia tulevaan synnytykseen =) Kyllä se sieltä.. aina ne on ulos tulleet ;)

 
riikuolija
Huomenia vaan kaikille!!

Täällä sitä ootellaan edelleen kunnon raskausoireita, jotta oma mieli saisi varmistuksen että on todella raskaana ;) Rinnat on ollut kipeinä ja mahaa vihloo ja nipistelee tosin nyt jo hieman vähemmän pahaa oloa ei ole nimeksikään..... :\| Minäpä sitten varasin omalle gynelle ajan maanantaiksi kun mielessä kummittelee kaikenmaailman tuulimunat yms... :\|
Tupakasta vielä.. vähennetty on muttei kokonaan vielä päästy irti :headwall:

PLUSSATUULIA PUHALTELEN :whistle: :whistle:
 
:xmas:

Huomenta kaikille! Täällä yksi joulutonttu, joka tekis enempikin jouluksi, mutta oppinut vähentämään! Nyt on kiva laittaa 2v tytölle joulukoristeita ja askarrella yhdessä, kun hänelle kaikki niin uutta ja ihanata! Piparit tehdään ostotaikinasta, mutta laatikoista en tingi.... ne on parempia, kun itse tekee ja neidin allergiankin vuoksi pitää tehdä itse. Mutta ei sen enempiä, lahjoja sopivasti ja ihana olis saada sellanen pieni ihana plussa joululahjaksi! Joten paljon +++++++++++++ lentelemään! Napatkaas kiinni, jos yksi jokaiselle!!!!

:xmas: :wave:
 
Huomenta. Unohdin vastata mimskun joulugalluppiin :D Joulu on minusta ihan mukavaa aikaa, mutta viime vuosina on olleet kaikki joulunalukset tosi kiireisiä, joten en oo paljon jaksanu joulun eteen rehkiä. Mies on ihan superjouluhullu. Kohta se alkaa varmaan jo kuunnella joululauluja. Sitten hieno joulukalenteri on pakko olla.

Ennen mä aina jaksoin kokeilla kaikkia ihmeellisiä joulureseptejä, enpä juuri enää. Laatikkotalkoot meillä on ollu ystävien kanssa, mut voi olla että tänä vuonna jää sekin väliin. Herkkuja ne itsetehdyt lootat kyllä ovat. Nam!

Joulukortteja olen laiska lähettämään, mutta yhteisin, suurin ponnistuksin saamme ne yleensä postiin. Nyt on kyllä niin hullusti, että ensin pitäis vihdoin viikonloppuna lähettää noi häiden kiitokset. Ennen kuin ne homehtuu. Sen jälkeen vois miettiä muuta. Joululahjoja ostetaan kyllä, mutta ei mitään taulutv-tasoa, vaan jotain pientä mukavaa.

Jaaha, taas on aika ruveta kirjoitustöihin. Treenailin vähän täällä ensin. :p Pontevaa perjantaita puhkun! ++++++++++++++++++++++++

<br><br>
 
Huomenta kaikille! =)

Vein juuri hirrrmuisen lastin kirpparille vaatteita, monoja, laskettelumonoja, leluja, lapasia jne jne, nyt jännätään kuin miljoonapottia, kuinka menee tavara kaupaksi =) Ja tokihan sieltä taas mukaan tarttui Boney M:n nostalginen CD ja pari riepuakin.. :LOL: Ikinä en pääse ovesta ulos, ettei mitään mukavaa ja ehdottoman välttämätöntä käteen tarttuisi.. :LOL: :whistle:

Kp27/25 menossa, eikä VIELÄKÄÄN MITÄÄN ! AAAARGGHHH! Ja testi on negatiivinen, että missään nimessä ei raskautumismahdollisuutta ole, vaikka Lontoossa asti kaikkemme kävimme tekemässä asian eteen! :LOL: :LOL: Hulluksi vaan meinaa tulla tässä odotellessa, kun kierto on ollut kuin nakutettu sen 25 päivää.. no, kaipa se sieltä, tylsä tätsykkä vielä..

Joulu! Ihana Joulu! :D Valot pois ja vaniljakynttilöitä joka puolella.. takassa tuli ja huopaan kääriytyneenä nojatuolissa torttua mutustellen.. aah.. tosin tota meillä tehdään jo nyt, viimeksi eilen :p Juniori on järkyttävän innokas leipuri ja sai taas eilen illalla puoli ysin aikaan inspiraation torttujen tekoon, no kyllä mamma syö.. :whistle:

Laatikoita en viitsi itse tehdä, mutta karjalanpaisti ja makea makaroonilaatikko on ihan pop, kinkkua meillä ei oikein kukaan syö ja kalkkunanpaistosta sain kertalaakista kyllikseni, kun en sitä silavaa ympärille käärinyt.. on kuin sanomalehteä olisi jyrsinyt! Kortit tulee lähetettyä juu ja tekokuusi on täydessä tällingissä, rakastan aidon kuusen tuoksua, mutta allergian takia muovinen on ainoa vaihtoehto.. :(

Jahhas, taas töiden kimppuun, se on perstai ja kaikki taputtavat karvaisia käsiään :D B)
 
Tahtoo mukaan joulugalluppiin.....

Periaatteessa olen oikea himokokkaaja ja ruokien kokeilija, mutta iän myötä (ja kiireen) into on kyllä vähän laantunut!! Nykyään meillä toimii YYA-joulu eli koska ole ainoa lapsi, ovat vanhempani useimmiten mukana joulunvietossamme. Äiti tuopi laatikot lurps lurps :p ! Itsetehtyjä ovat ja taivaallisia. Minä teen perinteiset rahkavoitaikinatorttuni. Pettämätön, hyvä ja helppo ohje! Paistan myös kinkun, koska meillä on ihana iso leivinuuni, jossa siitä miedolla lämmöllä paistuu lempeä ja murakka jouluherkku. Meillä miehet tykkää kinkusta, joten sitä pitää olla! Kaloihin meillä satsataankin myös kunnolla. Tuorejuustolla täytetty, vähän kohmeinen lohirulla, graavi siika.... :p :p :p Meillähän on ne verkot siellä jään alla. Yleensä sieltä on se joulutaimen saatu ja siikaa kans...

Lahjojen osto jää aina viime tippaan ja se on tylsää! Vaikka kuin päättää, että tänä vuonna on ajoissa, niin himputti, jouluviikolla on aina vielä, joku ilman lahjaa. Kummilapsia on aika liuta ja heitä haluamme muistaa. Aikuisille sitten vaan jotain pientä.

Riikuilijalle yv:tä plussausasioista laittelen tänään. Käyppäs katsomassa vähän myöhemmin!

Perjantaiplussat lähtee jakoon NYT!!!!!!!!<br><br>
 
mimsku
Aah..ihania joulujuttuja teillä!!!! =)

Tuli ihan lämmin olo, varsinkin noista vaniljakynttilöistä ja huopaan kääriytymisestä.. =)

Mulle taitaa olla tulossa flunsa tai jotain. Eilen paleli aivan hirveästi illalla. Piti mennä verkkarit jalassa nukkumaan, hrrr... Ja aamulla heräsin päänsärkyyn. Töissä on tautia jos jonkinmoista liikkeellä, ja meikä sitten kilttinä työntekijänä tietty sairastaa viikonloppuna :/

raskausoireetkin on käväisseet mielessä, oli nimittäin niin totaalista toi paleleminen.. Mutta mutta silti kroppa sanoo toista. Mitään testiä EN TEE!!! Jos ei menkkoja tuu, niin ehkä sitten maanantaina. Mut kyl ne tulee..

Nannilla jännää.. Onhan se vähän ihmeellistä, että ovat myöhässä, jos eivät yleensä ole.. Millä testillä testasit?

Viikonlopun viettoon.. Yhtään en jaksaisi alkaa imuroida, blää. Mutta huusholli on taas kuin pommin jäljiltä.

 
Mimsku :hug: Se täti on kyllä yks maanvaiva :kieh:

Mites Nannilla pyyhkii?

Arvatkaa vaan, että nukuttiin tänään yhdeksään saakka ja nyt vasta kömmitään ylös vuoteesta. Miekkonen kun tätä nykyä pomppaa arkisin kellon soidessa ylös viideltä. Oltiin ihan pöllähtäneitä, kun tajuttiin mitä kello on. Ah, ihana viikonloppu.

Nyt hän sit pyyhälsi hakemaan lähikaupasta croissantteja, kun ne kuuluu tähän viikonlopun herkkuaamiaisosastoon italialaisen kahvin kera. Nam, nam. Alan laittaa kaffipannua hellalle. Mukavaa viikonloppua kaikille :p

+++++++++ :saint:
 
heippa!

Hurjasti onnea kaikille plussanneille!!

Kyllä tämä ankea kaamosaika on joka vuosi niiiin pitkä ja synkkä ettei siihen totu koskaan. Ja meillä vielä isi sairaalassa, tulee olemaan siellä vielä pitkään...
Joulut on jotenkin aina olleet sellaista pakkopullaa mulle, nyt tietty pitää vähän jotain laittaa kun tuo esikoinen voisi tykätä koristeista ja pipareista jo, 1v7kk kun nyt on. Lahjoista tietty kanssa. Nuorempi ei vielä taida näistä höpsötyksistä välittää, siis nyt 5kk hänellä ikää.
Tuli niin haikea olo taas kun alkoi vuoden tauon jälkeen menkat.. ja tiedän ettei meille siis enää vauvoja tule. Toisaalta hyvä niin koska nyt kun joudun yksin hoitamaan näitä koko ajan, niin ajattelen etten enää siihen lisää jaksaiskaan hoitaa. Kiitollinen olen että kaksi tervettä tyttöä olen saanut. Ja toivotaan että isikin paranee jotta päästään jatkamaan perhe-elämää sillai normaalisti.

valoisampia aikoja odotellen... t. anneli
 
Hyvin pyyhkii embo, punaista porchea! :headwall: Mutta tämäpä oli arvattavissa, kun negaa näytti turhaan tehdyt testit.. ärsyttää silti, ei voi kieltää.. :headwall: :ashamed: Mutta pähkinäsuklaa ja kiinalainen sapuska onneksi auttaa, vaivaan kuin vaivaan! :LOL:

Nauttikaa viikonlopusta, rentoutukaa! Otan Fazerin pähkinäsuklaatin kainaloon ja ukon toiseen ja pistän pyörimään leffan.. 'Mitä nainen haluaa'.. :D
 

Yhteistyössä