yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Tulin töistä ja tein huvikseen raskaustestin, no haamuhan siihen tuli. Eli kiinnittymisen yritystä ollut tässäkin kuussa. Saa nähdä haihtuuko pois vai lähteekö vahvistumaan. Oireena kamala väsymys ollut nyt pari päivää.
En jaksa innostua enkä edes kuvata mutta ihan selvä toinen viiva.
Huomenna aamusta testiä jolloin hcg hormoni pitäisi olla korkeimmillaan. Menkkoihin pari päivää. Suututtaa kun sorruin:cry::oops:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Teac
Tulin töistä ja tein huvikseen raskaustestin, no haamuhan siihen tuli. Eli kiinnittymisen yritystä ollut tässäkin kuussa. Saa nähdä haihtuuko pois vai lähteekö vahvistumaan. Oireena kamala väsymys ollut nyt pari päivää.
En jaksa innostua enkä edes kuvata mutta ihan selvä toinen viiva.
Huomenna aamusta testiä jolloin hcg hormoni pitäisi olla korkeimmillaan. Menkkoihin pari päivää. Suututtaa kun sorruin:cry::oops:
 
@Sarianne81 Tiedän niin tuon tunteen. Itse yritin pitää jalat maassa ja olla miettimättä pahinta (helpommin sanottu kun tehty, mutta yritin). Eihän se murehtiminen auta.
Päivä kerrallaan. Usko että asiat menee hyvin.
Se tekee tästä hetkestä paremman.
Elä hetkessä:love:
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019




Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk


Sarianne81 kp 25/26-27 yk 2
LaTiLa kp 29/32
Tiialiina83 kp 12/30
Teac kp 18/27-30
Äippis Kp 15/28
Fayrouz
~Madre~ kp 10 yk 2
Elmeriina82 kp 35/28



PIINAILIJAT



Elmeriina82
LaTiLa Dpo?
Sarianne81 Dpo 14




PLUSSANNEET


Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
 
Huomenta!
Tämän aamun testi näytti tältä, sama herkkyys kun eilisessä iltatestissä. Tässä vaiheessa viimeksi ei testi näyttänyt enää mitään.
Voi kun tummenisi vielä, pelkään niin että keskeytyy:(luokaa muhun uskoa.

Mutta huomenna uutta kehiin, mies sanoi että suunnataan apteekkiin ja sieltä testi, saadaan varmuus.
20181104_093006.jpg
 
Huomenta!
Tämän aamun testi näytti tältä, sama herkkyys kun eilisessä iltatestissä. Tässä vaiheessa viimeksi ei testi näyttänyt enää mitään.
Voi kun tummenisi vielä, pelkään niin että keskeytyy:(luokaa muhun uskoa.

Mutta huomenna uutta kehiin, mies sanoi että suunnataan apteekkiin ja sieltä testi, saadaan varmuus.
katso liitettä 5050
Nyt näyttää tosi hyvältä Sarianne! Mä uskon aina näihin, jospa se oli sun isä joka lähetti sulle lahjan:love:.
 
  • Tykkää
Reactions: Elmeriina82
Huomenta (vai olisko se jo päivä)! :)

Nyt sormet ja varpaat ristiin @Sarianne81 ! Hyvältä näyttää! (y)

Minut voi siirtää piinailijoihin, olisko tänään dpo 2?! Vai mikä dpo se testiplussa on? Laskin niin, että testipäivä olis dpo 0. Meneekö se niin?! Vai onko testipäivä vasta dpo -1?
 
Moikka kaikki. Ihanaa @Sarianne81 , että viivaa on näkyvissä. Uskotaan vahvistumiseen.
@Momon miten menee?

Mulla alkaa ovulaatio lähestymään. Kovasti vauvaa toivon,mutta en jaksa nyt innostua hillumaan. Jotenkin sitä luuli jo olevansa raskaana tässä kohtaa vuotta. Päivä kerrallaan, ovulaatio kerrallaa, kuukautiskierto kerrallaan. Odotellaan odottamisen alkamista. Vauva tulee kun on oikea hetki, siihen on luotettava.
Jotenkin ihan naurattaa, että kuinka sitä on joskus pelännyt tulevansa raskaaksi ja hakenut jälkiehkäisyn. Kyllä tämä tuntuu olevan niin haastavaa. että vahinko vauva on kyllä todellinen ihme.
 
@Tiialiina83 Tänään alkoi spontaanisti vuoto. Kerrankin siitäkin voi olla helpottunut. Säästyi lääkkelliseltä tyhjennykseltä. Kovasti on tullut nyt mietittyä tätä koko vauva asiaa. Tuntuu jo vähän turnausväsymystä. Mutta luovuttaa ei vaan pysty.
Toisaalta on hyväkin jos olisi vähän rennompi ote tähän asiaan. Juurikin niinkuin sanoit että on luotettava siihen että vauva tulee kun on sen aika.
 
  • Tykkää
Reactions: Elmeriina82
Hieno juttu tuo vuoto @Momon , vaikka tilanne kaiken kaikkiaan kurja onkin! :unsure: Ihanan positiivinen asenne kuitenkin sinulla! :love:

Minäkin oon @Tiialiina83 murehtinut joskus nuorempana myöhässä olleita menkkoja ja pelännyt olevani raskaana ja käynyt jälkiehkäisyäkin pari kertaa... Ihan hupsultahan se nyt tuntuu! o_O Eipä tässä varmaan mitenkään vahingossa paksuksi pamahdeta!

Näin viikonloppuna tuttavan ja samalla paljastui hänen jo ihan pitkällä oleva (ensimmäinen) raskaus. Huoh... Kyllä väkisin miettii, milloin on meidän vuoro? Huomaa, että mulla on ovulaation jälkeiset päivät menossa, niin mielikin on vähän malttamattomampi!

Katsoitteko muuten Jenny+ -ohjelman? Siinä oli lapsenhankintaa käsitelty monelta eri kantilta!
 
@Teac On hurja olla itse keskellä tätä stooria. Tuntuu että tämmöiset asiat ei käy itselle, niistä luetaan lehdistä.(n) Siis se että on 4 kertaa raskautunut lyhyen ajan sisään ja mikään ei jatkunut.
Mun positiivisuus on erittäin ailahtelevaa:eek:
Mutta kai se optimistisuus on se järjissään pysymisen edellytys.
Tämän kierron jälkeen varaan ajan lääkärille, nyt ei vaan jaksa. Viime kerralla oli puhe että käynti olisi hyvä varata alkukierrolle.

Näin mainoksen Jenny+ ohjelmasta. Täytyykin katsoa!!
 
@Sarianne81 Miltä testi näyttää tänään:love:

Voimia piinailijoille ja kaikille muillekin. Ei ole helppoa olla kummallakaan puolella plussaa. Aina sitä pelkää, eri asioita. Varsinkin jos on mennyt kesken joskus aiemmin. :unsure:
Päivä kerrallaan ja luottoa siihen, että onnistuu kun sen aika on(y)
 
@Sarianne81 Miltä testi näyttää tänään:love:

Voimia piinailijoille ja kaikille muillekin. Ei ole helppoa olla kummallakaan puolella plussaa. Aina sitä pelkää, eri asioita. Varsinkin jos on mennyt kesken joskus aiemmin. :unsure:
Päivä kerrallaan ja luottoa siihen, että onnistuu kun sen aika on(y)
En ole enää testiä tehnyt, luotan nyt tähän..ehkä viikonloppuun mennessä testaan vielä, oireita on tämä kamala väsymys ja menkkanippailut. Vuoto pysynyt pois. Täytyy vaan uskoa että kaikki menee hyvin jos ei mene on sekin sitten tarkoitus.
 
Olen pitänyt hiljaiseloa ja odotin päättäväisesti ja pysyin irti testeistä. Tänä aamuna sitten uskaltauduin testaamaan ja tältä näytti..
Arvatkaa kuka hyppii täällä riemusta, että vielä tämän ikäisensäkin onnistutaan yk2:love:

20181107_072259.jpg
 
Onnea odotukseen @Sarianne81 :love: Varmasti siitä on ollut apua, että sinulla on lapsia ennestään. Ainakin minulle lääkäri sanoi, että kroppa tietäisi paremmin mitä ”tehdä”, jos takana on aikaisempia raskauksia! Huippunopeasti onnistuitte ja juuri mukavaa saumaan ennen isänpäivää! (y)
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019




Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk

Momon?
LaTiLa kp 29/32
Tiialiina83 kp 14/30
Teac kp 20/27-30
Äippis Kp 18/28
Fayrouz
~Madre~ kp 18 yk 2
Elmeriina82 kp 35/28



PIINAILIJAT







PLUSSANNEET


Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
Sarianne81
 
Viimeksi muokattu:
Heräsin tässä kamalaan kuvotukseen:sick:
Kiitos kaikille onnitteluista
Tiinaliina1, kauniisti sanoit, varmasti olikin lahja mun isältä meille:love:

Olen ollut nämä päivät todella väsynyt. Menkkajomotukset on onneksi ohimeneviä, kohdun kasvuahan se on.

Isän siunaustilaisuus lähenee, mieli ollut hiukan maassa senkin takia:cry:

Listan päivitys on hieman jäänyt plussaamisen jälkeen, laittakaa omia tietojenne niin korjaan listan taas ajantasalle:love:

Nyt mennään päivä kerralleen ja katsotaan pysyykö pieni mukana, jos kaikki menee hyvin on laskettu aika n. 15.7. 2019


Käyn täällä kurkkimassa, enkä unohda teitä. Toivotaan että seuraatte mahdollisimman moni perässä:love::love:
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019




Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk

Momon?
LaTiLa kp 29/32
Tiialiina83 kp 14/30
Teac kp 20/27-30
Äippis Kp 18/28
Fayrouz
~Madre~ kp 17 yk 2
Elmeriina82 kp 35/28



PIINAILIJAT







PLUSSANNEET


Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
Sarianne81
 
Huomenta

Kiitokset kaikille.
Päivitin tietosi ~Madre~

Tänään testattu, kun niin oireetonta ollut, että pikkuinen epäusko iski päälle. Heti tuli toinen viiva ja tummeni nopeasti.
Ajattelin digillä testailla viikonloppuna, saa nähdä mitä se näyttää.
 

Yhteistyössä