Yli viisi vuotta palstailleiden kokoontumisajot! Muistellaas menneitä, tajoan kahvit :)

  • Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
[QUOTE="vihreä";26333331]En muista millon tää ketju oli, mut nauran vieläkin itsekseni sille keittiksen alotukselle, jossa varikset autto ystävällisesti väsynyttä oravaa tienyli :D[/QUOTE]
Ei ollut mun aloitukseni, oliko Anatolian, Lunaticin vai kenen? Mutta se oli aika hervoton aloitus :D
 
Kukas se soitteli toiselle pasltalaiselle ambulanssin, kun itsaria yritti ja sai haukut päälle.
Mää :wave:. Ja joku toinenkin kaiketi joskus jollekin toiselle.

Haukut tuli kaiketi kyllä siitä, että joku oli tehnyt perheestä ls-ilmoituksen, ja asianomainen oli sitä mieltä että se olin minä. En kyllä ollut. Sitten kun totesin että seuraavalla kerralla en soita yhtikäs mihinkään vaan antaa mennä jos siltä tuntuu, niin siitäkään ei tykätty.
 
Mää :wave:. Ja joku toinenkin kaiketi joskus jollekin toiselle.

Haukut tuli kaiketi kyllä siitä, että joku oli tehnyt perheestä ls-ilmoituksen, ja asianomainen oli sitä mieltä että se olin minä. En kyllä ollut. Sitten kun totesin että seuraavalla kerralla en soita yhtikäs mihinkään vaan antaa mennä jos siltä tuntuu, niin siitäkään ei tykätty.
minä. mutta haukkuja ei tullu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26333528:
Ei ollut mun aloitukseni, oliko Anatolian, Lunaticin vai kenen? Mutta se oli aika hervoton aloitus :D
mä muistelin et Pintelinin? voin olla väärässäkin =)

nii ja Taaren ja kukasenyolikaan, särkänniemen reissu =) (vai oliko se ees Taare? :kieh: )
muistan vaan ettineeni sen ketjun joskus googlen kautta ku täältä se ei löytyny..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26333528:
Ei ollut mun aloitukseni, oliko Anatolian, Lunaticin vai kenen? Mutta se oli aika hervoton aloitus :D
Kotona Kirves Kädessä, väittäisin.

Suurin suosio mun tekemällä aloituksella oli silloin, kun kerroin mieheni tulleen töistä kotiin tavanomaista aikaisemmin, ilmoittaneen että lähtee ruotsinlaivalle, ja mä toivotin hyvää reissua & silitin sen paidankin :D
 
"vihreä"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26333528:
Ei ollut mun aloitukseni, oliko Anatolian, Lunaticin vai kenen? Mutta se oli aika hervoton aloitus :D
Voi niin se muisti vaan on alkanu pätkiä jo täällä olonaikana. Joka tapaukses se oli ihan huippu :D
 
:LOL::LOL:

mä yritän ettiä sitä virtuaalibaarireissu-ketjua, ku Seppo Taalasmaakin eksy meidän kanssa baariin..

joo, ei siinä mitään mut jos ukko tulee mun koneelle ni vähänkö se ihmettelee kun googlessa lukee: virtuaalikänni, Seppo Taalasmaa, kaksplus :LOL:


:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
"vieras"
Se oli aika hauska tarina, kun kertoi ihmetelleensä omituista surinaa asunnossa. Oli sitten naapurin mies sattunut kulkenut ohi ja hänetkin pyydetty selvittämään mistä on kyse...
Kuka muistaa mikä siellä ap:n kämpässä surisi?
 
Mää :wave:. Ja joku toinenkin kaiketi joskus jollekin toiselle.

Haukut tuli kaiketi kyllä siitä, että joku oli tehnyt perheestä ls-ilmoituksen, ja asianomainen oli sitä mieltä että se olin minä. En kyllä ollut. Sitten kun totesin että seuraavalla kerralla en soita yhtikäs mihinkään vaan antaa mennä jos siltä tuntuu, niin siitäkään ei tykätty.
Minä soitin samaiselle henkilölle ambulanssia samaan aikaan, mutta eivät suostuneet auttamaan, syystäkin. Sanoivat, että no can do. Pyysivät soittamaan kun tarkka henkilöllisyys on tiedossa. Sitten joku nikki hokasi etsiä sukulaiset käsiin, en vain muista kuka. Tiesin koko etunimen, asuinalueen, kaupungin, lastenkin nimet.... Vaan eipä niistä apua ollut.
 
Viimeksi muokattu:
"Hipkukka"
Mä olen rekisteriröinyt. Nikillä en ole tosin kirjoitellut aikoihin. Aikoinaan eksyin lapsettomuus-puolelle ja MitäsNytille kun unettomuus vaivasi öisin. Siitäkin on nyt 8 vuotta, ohops.

Äkkiseltään tuli mieleen se ketju, jossa joku tilitti kuinka oli jäänyt tissistään kiinni kylppärin ovenkahvaan :D
 
"Hipkukka"
Daisydoomet (?) on kans jääny mieleen. Hänen kirjoituksiensa vuoksi joutui välillä tosissaan pohtimaan syvällisemmin omaakin elämää ja sen merkitystä läheisille. Siinä oman elämän murheet oli aika pikkujuttuja :/ Joskus mietin mitä mahtaa perheelle nykyään kuulua.
 
ok
Palstasankarille
Miltä Pinki tuoksuu, entä Tammikuu.
Soiko Keittiksen köökissä fuuga hiljainen.
Miltä Jätkä näyttää,
heiluuko Keviksen lanteet,
vai onko tänne äijät pesineet.

Lennä ovislima lennä, lennä ovislima,
tulen löydän teille kertomaan.
Lennä ovislima lennä, lennä ovislima,
tulen pian palstalle plussaamaan.

Näätkö Sörhiksen jutut kun ne
mammoja niin korpee,
ja Tytsi markkinoi viattomuuttaan.
Näätkö Päättömän auton,
näätkö minne Timppa menee.
Yynä tiedot vaihtaa omistajaa.

Ostan kivituikon ostan, ostan kivituikun,
myyn muumimukin eurolla.
Ostan kivituikun ostan, ostan kivituikun,
ei löydy hintavarausta.

Näätkö mode IP:ni sieltä,
vai teinkö mä jo nyt kämmin.
Näätkö lonkeropullon tietsikan päällä.
Ja kun kuulokkeet laitat korviin,
ja väännät volyymin kymppiin,
se on luomusynnytys vain päällä.

Lennä limatulppa lennä, lennä limatulppa,
tulen teille supparit kertomaan.
Lennä limatulppa lennä, lennä limatulppa,
mitäs sitä yksin sairastamaan.

(..sieltä..)
 

Yhteistyössä