Yli viisi vuotta palstailleiden kokoontumisajot! Muistellaas menneitä, tajoan kahvit :)

  • Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26334827]Joskus puhuttiin vaatteista, lempivaatteista ja kerroit millaisista villatakeista pidit.[/QUOTE]

ok, ei nyt muistu keskustelu mieleeni, mutta olen kyllä ns villatakki ihminen, kunhan vaan on mun tyylinen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26334878:
Mihin se elämä palstalla ollessa hukkuisi?
Mä olen koukussa palstaan, enkä todellakaan ymmärrä miksi! Mutta parempi tämä kun vaikka tupakoiminen.
No en osaa tarkemmin sanoa. Mutta minulle tämä on antanut tosi paljon, hurjan paljon ketjuja ja ihmisiä jäänyt (hyvälläkin!) mieleen, olen kasvanut ja avartunut palstan myötä. Tutustunut ihaniin ihmisiin, todella. Ja koen saaneeni paljon - kiitosta vaan kaikille. Monta ihan sykähdyttävääkin ketjua, joita en nyt kuitenkaan halua nostaa tässä esiin, sillä osan koen jopa niin henkilökohtaisesti.
 
"vieras"
Mulle on jäänyt mieleen se kun joku kertoi kuinka anoppi kiskoi housut jalkaan ja näytti kuinka synnytetään :D Sekä se morsian joka vaati et miehensä muuttaa toisen nimensä kun hävetti et kaverit saa kirkossa sen kuulla :D Mikä se nimi olikaan? Hitsi kun en muista :D
 
"orvokki"
Vuodesta 2005 vaihdellen, mustanakin alkuaikana mutta nyttemmin harmaana. Vauvalla pari vuotta siinä välissä ja sen uudistuksen myötä takasin plussalle.
Moni ketju kuulosti tutulle :p

Yks ketju mille on kyllä saanu nauraa oli se pyyhkeestä raskaaksi :) tms. mielikuvitusta kyllä riitti.
 
Tää on edelleen yks mun suosikkeja:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/557266-kaksoisten-ja-kolmoisten-aidit/

Ja siitä paras neuvo oli tämä:

Tehkää kolmoiset seuraavalla tekniikalla: tehdessä täytyy kiertää talo ympäri kolme kertaa myötä päivään ja kolme kertaa vastapäivään. Samalla toisella pitää olla selässä reppu, jossa seuraavat onnenkalut: jääkaira, syöttötuoli ja Mossen vararengas. Reppuun kyltti, jossa teksti: joskus tullee kolome, joskus kaks ja toisinaan ei yhtään! Jos ette kerkeä suorittaa tätä loppuun, niin tuloksena on vain yksi, laiha vauva. :(


Palstaileeko muuten Mended Hearts enää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26334918:
No en osaa tarkemmin sanoa. Mutta minulle tämä on antanut tosi paljon, hurjan paljon ketjuja ja ihmisiä jäänyt (hyvälläkin!) mieleen, olen kasvanut ja avartunut palstan myötä. Tutustunut ihaniin ihmisiin, todella. Ja koen saaneeni paljon - kiitosta vaan kaikille. Monta ihan sykähdyttävääkin ketjua, joita en nyt kuitenkaan halua nostaa tässä esiin, sillä osan koen jopa niin henkilökohtaisesti.
Olen mäkin tutustunut tätä kautta joihinkin ihaniin ihmisiin. Mutta silti en muista että tällä palstalla olisin käynyt mitään mailmoja järistyttäviä tai henkeviä ketjuja. Ne on käyty aina palstan ulkopuolella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26334960:
Olen mäkin tutustunut tätä kautta joihinkin ihaniin ihmisiin. Mutta silti en muista että tällä palstalla olisin käynyt mitään mailmoja järistyttäviä tai henkeviä ketjuja. Ne on käyty aina palstan ulkopuolella.
Mulla on muistissa muutama, vaikka ne onkin ehkä harvinaisia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26334960:
Olen mäkin tutustunut tätä kautta joihinkin ihaniin ihmisiin. Mutta silti en muista että tällä palstalla olisin käynyt mitään mailmoja järistyttäviä tai henkeviä ketjuja. Ne on käyty aina palstan ulkopuolella.
Ok, olen käynyt useammankin - osan yv-puolella, mutta palstaa sekin. Eivätkä kaikki hienot hetket täällä todellakaan ole kovin henkeviä olleet. Mieleenpainuvia kyllä. :xmas:
 
nimimerkki unohdettu
Miten pitkä historia palstalla on ylipäätään?

Itse muistan käyneeni täällä silloin kun nuo meidän teinit oli pieniä, eli ainakin 10 vuotta sitten.. Ehkä aikaisemminkin. Mulla on sellainen "Mitäs nyt?" paitakin. Koskakohan ne tilattiin??

Sitten oli jonkun vuoden taukoa ja uudestaan eksyin palstalle kun iltatähti ilmoitti tulostaan 4 vuotta sitten..
 

Yhteistyössä