Ylimieliset julkkikset?

  • Viestiketjun aloittaja Mielenkiinto
  • Ensimmäinen viesti
...
Mitä on Teukka käyny asiakkaana niin on aivan IHANA, kuin myös poikaystävänsä.
Miina Äkkijyrkkä on kyllä suora mut jollain oudolla tavalla sydämellinen, oon tavannut häntä usein, pikkutyttönä ekan kerran ja nyt aikuisena hänkin käyny asiakkaana.
 
plm
Joel Hallikainen. Hän esiintyi laivalla joskus vuosikausia sitten kun oli suosionsa huipulla ja esiintyessään oli mielinkielin ja yhtä hymyä mutta kulissien takana laittoi silmälasit päähän eikä ollut faneja huomaavinaankaan. Silloin taidettiin kuvata laivalla jotain.
Jotenkin huvitti kun ei voinut esiintyä silmälasit päässä.
 
qwklfw
Miina Äkkijyrkkä on käynyt kaupassa, jossa työskentelen. Voi sitä kiroilun ja huudon määrää, kun ei löytynyt yhtä tuotetta. Ei ehkä ylimielinen ollut, mutta saatanan äkäinen!
 
Tämä
Olen törmännyt Meiju Suvakseen, en ollut edes sanonut mitään, kun pienehkössä ryhmässä alkoi arvostella ulkonäköäni, vaatteitani ja laulutaitojani. Tapahtui 2000-luvun alkupuolella laivalla. Ihmettelin kovasti, ei ole mikään herttainen ihminen.
 
Suzyanne
Itselläni on kokemus Timo Kojosta. Olin kerran samaan aikaan yhdessä karaokebaarissa. Yritti iskeä minua vaikka olin silloisen miesystäväni kanssa liikenteessä. (yritti kyllä kaikkia muitakin naisia) Oli räkäkännissä loppuillasta ja örvelsi törkeitä, ja vaati koko ajan jonon ohi päästä laulamaan. Ainut hyvä kokemus hänestä tuolta illalta oli hänen lauluäänensä, hän osaa kyllä laulaa. (vaikkei euroviisumenestys ole ollut hääppöistä, mutta se oli kyllä biisistä kiinni eikä laulajasta)

Juice Leskinen oli myös tosi ylimielinen ja töykeä. Olin kerran yhden entisen bändini kanssa hänen kanssaan samalla keikalla, ja kaikki muut oli yhtä ja samaa jengiä, juttelivat keskenään yms., mutta tämä kökötti yksinään ja tiuski. Olin vähän yllättynyt.

Mukavia julkkiksia olisi kyllä helpompi mainita kuin ylimielisiä. Mm. Tiktakin tytöt olivat todella kivoja tyyppejä, ja jalat maassa olevia. Myös Jussi Lampi, Juha Veijonen, Pekka Myllykoski ja Marion Rung ovat ihan huippuja.

Ai niin ja lempparini Heinäsirkka. Heinis vaikutti aluksi ylimieliseltä, mutta paljastui tosi ihanaksi ihmiseksi jutellessa. Samoin Marjo Leinonen.

Takavuosien juontaja Mari Vesala oli tosi ylimielinen ja nokkava. Oltiin kerran yhdellä keikalla jonka hän juonsi, kuulin sitten takahuoneessa kun hän naureskeli että me (meidän bändi) ollaan "ei ketään" ja mitä me sinne tullaan julkkisten joukkoon keikalle yms., kun ollaan vaan joku pikkubändi. Taisi ihmetellä kun saatiinkin isommat aplodit kuin moni "isompi" bändi. :|
 
"Horuksen silmä"
Ai niin ja lempparini Heinäsirkka. Heinis vaikutti aluksi ylimieliseltä, mutta paljastui tosi ihanaksi ihmiseksi jutellessa. Samoin Marjo Leinonen.
Ballsin Marjo Leinonen?
Mä kuulin siitä vähemmän mairittelevan tarinan kun oli kerran yhden kauniin naisen vierellä istunut baaritiskillä. Ensiksi oli mulkoillut ( kamalassa kännissä ) sitten alkanut matkia toisen puhetapaa. Ja lopulta oli alkanut haukkumaan alaarvoiseen tyyliin toisen ulkonäköä.
 
Suzyanne
[QUOTE="Horuksen silmä";23187906]Ballsin Marjo Leinonen?
Mä kuulin siitä vähemmän mairittelevan tarinan kun oli kerran yhden kauniin naisen vierellä istunut baaritiskillä. Ensiksi oli mulkoillut ( kamalassa kännissä ) sitten alkanut matkia toisen puhetapaa. Ja lopulta oli alkanut haukkumaan alaarvoiseen tyyliin toisen ulkonäköä.[/QUOTE]

Joo no humalassa ihminen ei ole samanlainen kuin selvinpäin. Ja hän on (valitettavasti) aika usein humalassa, en tiedä onko enää ongelmaksi asti... Selvinpäin kuitenkin mielestäni hyvä tyyppi, sellainen luonnonlapsi.
 
"Mimi"
Itsellä ei ole kokemusta/tietoa, mutta useampi "Helsingin sykkeessä" elävä ihminen on sanonut Jukka Rasilan olevan kaikkea muuta kuin hauska ja sympaattinen, kuten julkisuuskuvansa. On kuulemma hyvin yrmeä ja käytökseltään juuri tällainen "etkö sä tiedä kuka MÄ olen" ja tietojen mukaan myös kova käyttämään alkoholia.

Sääli sinänsä kun lapsena fanitin kyseistä miestä :( Mutta useinhan sanotaan että nämä julkisuuden huumoriveikot ovat siviilissä jotain aivan muuta.

"Lauri Tähkä" eli Jarkko Suo on tuttavan tiedon mukaan ollut varsinainen k*sipää ja koulukiusaaja kouluaikoina.
 
"vieras"
Eräänlaiseen "julkkikseen", bb-ninoon ravintolassa törmänneenä, voin parin tunnin mittaisen salakuuntelun perusteella todeta, että pissiä päästä varpaisiin koko "mies".
 
"vieras"
Jokunen vuosi sitten oltiin tansseissa ja siellä esiintyi Kirsi Ranto, kivan ja kiltin näköinen ihminen ei välttämättä tarkoita mukavaa, mikä tuli kyllä huomattua.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23188031]Stubb, Thors, Katainen, Sinnemäki, Sasi[/QUOTE]

Mun kokemuksella sanoisin että mukavia on Stubb ja Katainen, muista en tiiä. Mut Jutta. U ja Jutta. G on yök
 
"vvieras"
Olen kuullut huonoa Jukka Rasilasta ja hyvää Tanja Karpelasta ainakin siltä ajalta, kun oli vielä aloitteleva missi. Se joku lapsitähti Timo Turunen yritti ohitella jonossa silloin lapsena perinteisellä "eksä tiedä kuka mä oon":lla. Toivottavasti hänen kohdallaan oli vain ohimenevää ensikuuluisuuden sivuvaikutusta.
 
"tiipii"
[QUOTE="vieras";23188194]Teemu Selänne :([/QUOTE]

Auts! Mulla taas ihan erilainen mielikuva; olimme Kyproksella samassa hotellissa perheemme kanssa kauan sitten, kuin hänen seurueensa, ja oli kyllä tosi mukava, vaikka oli jurrissa. Mieluusti antoi nimmarinsa halukkaille (lapsille) ja muutenkin hyväntuulinen ja ei mitenkään ylpeän oloinen. Jotenkin aina arvostaa sellaista julkkista, joka jaksaa olla lapsille mukava ja positiivinen, vaikka oikeesti kuinka ketuttais huomion keskipisteenä oleminen.
 

Yhteistyössä