YLIVIEKAN MAMMAKERHO?

samasta paikasta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 13:22 rouva metsä kirjoitti:
näinkö vähän on innokkaita? :'(
rouva metsä, ei pahalla... Mut varo vähän tuota Onnellinen nikkiä. :ashamed: Enempää en viitsi kertoa tässä kaiken kansan nähden. Mut jos hänen kanssa alkaa tekemisiin, niin luultavasti siitä seuraa harmia. :( Hän on täällä kahdella nikillä ja on aika riitaisa. Luultavasti kieltää mun kertoman, kuinkas muuten. Mut mulla on varma tieto. :/
 
olis oikeesti kiva jos sais koottua äiti porukan.odotan että kiinnostuneet ovat oikeasti asialla koska kyll täs parin kotiäitivuoden jälkeen kaipaa tuttavia jotka samassa tilanteessa.
yksinäisyys alkaa jo tympiä :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 13:16 samasta paikasta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 13:22 rouva metsä kirjoitti:
näinkö vähän on innokkaita? :'(
rouva metsä, ei pahalla... Mut varo vähän tuota Onnellinen nikkiä. :ashamed: Enempää en viitsi kertoa tässä kaiken kansan nähden. Mut jos hänen kanssa alkaa tekemisiin, niin luultavasti siitä seuraa harmia. :( Hän on täällä kahdella nikillä ja on aika riitaisa. Luultavasti kieltää mun kertoman, kuinkas muuten. Mut mulla on varma tieto. :/
Mikähän homma tämä taas on minä olen täällä uusi äiti enkä ole ANTEEKSI VAAN millään kahdella nikillä. Jos jotku on niin antaa olla.Mut mä en ole.Ja mä haluan tavata muita äitejä.Alkaa lapset kaipaamaan leikkikavereita =) <br><br>
 
Ykan mamma
Moi kaikille! Minua kiinnoistaisi mammatapaaminen,jos vaan tohdin,olen aika ujo. :ashamed: Mihin sovitaan ja milloin? Minkä ikäisiä olette ja minkäikäiset lapset? Minulla 6,4 ja 1v. Missäpäin ykaa asutte?

Ois kiva saada uusia kavereita. =)
 
neiti pyhtää
Mä alan olla aika tyytyväinen etten asu tällä kyseisellä paikkakunnalla... mutta taitais olla aika hauskoja tapaamisia kyllä.. kävis vaan rouva metsä välillä veskissä vaihtamassa vaatteet ja vaihtais samalla persoonaa :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
on se #&%?$!* kumma että mua luullaan joksikin miljoona persoonaksi!

terrorisoikaa jotakin toista palstaa jos ei ole muuta tekemistä!

etenkin toi "vieras" hyppi jo eilen mun nenille täällä syyttä suotta.

asiallisia vasatuksia tänne eikä #&%?$!* jauhantaa,sitä toivoin jo ihan alussa, kiitos!
 
vieras2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2006 klo 14:08 rouva metsä kirjoitti:
on se #&%?$!* kumma että mua luullaan joksikin miljoona persoonaksi!

terrorisoikaa jotakin toista palstaa jos ei ole muuta tekemistä!

etenkin toi "vieras" hyppi jo eilen mun nenille täällä syyttä suotta.

asiallisia vasatuksia tänne eikä #&%?$!* jauhantaa,sitä toivoin jo ihan alussa, kiitos!

tämähän on kuin suoraan heitukan suusta :LOL: kielenkäyttö yllättävän samanlaista... :LOL:
 
heitukalla.onnellisella volvoäidillä mikä lie, ei ole mun kans mitään tekemistä.

yritän vain saada kerhoa kasaan, kun tuttavanikin oli siinä onnistunt, mutta pienen pienet väärin käsitykse sotkevat.

mua nyt luullan joksikin joka otti muhun yhteyttä tuolla aiemmin ja nyt sitten muka keskustelen itseni kanssa.ompa viisasta!

ja jos sinä "vieras2 olet nyt "onnellinen"."heitukka"jne niin poistu, ole hyvä!
 
nyt nimetön
Uteliaisuuttani perehdyin tuohon Taloni/Onnellinen/Volvoäiti/Heitukka -aiheeseen ja sen verran kiihkeää tekstiä on saanut aikaan, ettei pokka riitä kommentoida mustana.

rouva metsä: Mä ainakin uskon, että et ole Taloni/Onnellinen/volvoäiti/Heitukka/pienenhetken/niiskuneiti. Profiilien perusteella sanoisin, että en näe mitään syytä epäillä sun olevan toi monipersoonainen. Kurjaa, että moni niin olettaa. :(

Toivottavasti jatkossa vältyt sekaannuksilta ja tutustut yksipersoonaisiin henkilöihin. Onnea kerhon kasaamiseen! :hug:
 

Yhteistyössä