YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

hennis
Mammat huomenta! Se on sitte Hipsukalla tyttö pikku rinsessa syntyny viimeyönä sektiolla kun oli ollu huonossa asennossa. Mutta kertokoompa Hipsukka ite enemmän kun kotiutuu pienen käärön kans. Yöllä oli vaan kännyyn tullu sellanen viesti. =) =) Vauva ja äiti voi hyvin mitä nyt äiti ymmärrettävästi hiukan puuduksissa mutta muuten ok. Jeps mutta palataan asiaan taas. =) :wave:
 
HUomenta kaikille ja hipsukalle varsinkin ONNEA prinsessan johdosta!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Arvelinkin,kun ei palstalla näkynyt enää illalla!!!Kertokaahan te jotka yhteyttä pidätte niin hirveessstti terveisiä ja onnitteluja!!!!!!!!!!!!!!Ei nimittäin taida hipsukka joutaa palstaileen aivan pian. ;) =) =) =) =) =) =) =) :D :D :D :D :D :D Ja sen kyllä ymmärtää!!!!!! :hug:
 
hennis
Juups nyt ollaan mummulla käyty. Mummo oli tuonnu lomaltaan pikku tuliaisia. Oli kanariansaarilla viikon. B) =) Juu mutta nyt jännään hiihtoa taas palataan juttuun taas. =) :wave:
 
Hohhoijaa... Miehen kanssa puitiin vähän ongelmia ts. päästettiin vähän paineita... Paljon olis vielä puimista asioissa mut ehkä tää tästä pikkuhiljaa. Tarttis vaan sitä kahdenkeskistä aikaa joskus... Poika kohta 8kk ja kertaakaan ei ole ollut vielä hoidossa puolta tuntia kauempaa ja senkin vain yhden kerran...

Sais tää räkätauti jo loppua, poika on kyllä ollut yllättävän reipas, välillä kyllä korvaan koskee ja sen huomaa. Toivottavasti antibiootit puris hyvin!

Taidan painua pikkuhiljaa tonne pehkuihin, ainaski pötköttelen sängylle. Jospa uni tulis pojallekin kohta. Öitä!
 
hennis
Huomenta mammat! mitäs tänään touhuatta? eikö ollu hieno Jannen maailmanmestaruus eilen !! =) =) Tänään sitte joukkuemäki sitä pitää jännätä kans!! =) B) Kiva juttu viveca että poika alkaa toipua. Laitakaa poika hoitoon ja menkää miehen kans vaikka syömään ulos. Sehän oli niin reipas pikku mies että pärjää varmasti vaikka mummon kans muutaman tunnin. =) Jeps joskus pitää höyryjä päästellä pihalle tekee hyvää ;) Mutta palataan juttuun taas! =) =)
 
Huomenta kaikki!!!
Jee jee HYVÄ SUOMI!!!Aukeshan se mitali hana sit heti kunnolla!!!Toivottavasti hyvä tahti jatkuu tänäänkin!! =) =) =)
Mitäs tänään mammojen ohjelmaan kuuluu?Minä hivuttaudun tästä pikku hiljaa pullataikinan tekoon.....muksut oksensi kerran viimeyönä,mutta näyttävät syövän ihan normaalisti,jospa se oli sillä ohi!! ;) ;)
 
hennis
No niin joukkuemäestä hopeaa jee jeee!! Viveca koitahan kekata jotaki tekemistä. Harmi kun oot kuitenki niinki kaukana vois muuten tulla iltakahville heh. =) ;) mutta palataan juttuun taas =)
 
Työn täyteinen päivä takana,leivoin sit heti urakalla!! :D :D Hiihtoja piti tietenkin seurailla siinä lomassa.Kyllä on kiva olla taas suomalainen,ONNEA vaan Virpille ja koko mäkijoukkueelle!! :flower: :flower: :flower: Hih kiva hehkutella vai mitä Hennis,ymmärtääköhän noi toiset ollenkaan??? :whistle: :whistle: :whistle: :p :p :p ;) ;) ;) :D :D :D :D
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2005 klo 00:01 smurffiina kirjoitti:
Työn täyteinen päivä takana,leivoin sit heti urakalla!! :D :D Hiihtoja piti tietenkin seurailla siinä lomassa.Kyllä on kiva olla taas suomalainen,ONNEA vaan Virpille ja koko mäkijoukkueelle!! :flower: :flower: :flower: Hih kiva hehkutella vai mitä Hennis,ymmärtääköhän noi toiset ollenkaan??? :whistle: :whistle: :whistle: :p :p :p ;) ;) ;) :D :D :D :D
noo ei ne varmaan aina meitä penkiurheilijoita ymmärrä ;) Hipsukka taitaa olla kans kova penkkiurheilija mutta nyt kun on este niin ei oo hehkuttamassa täällä hih =) Mutta tänään tääs sprintissä on mahkut mitallliin Hannulla pidetään peukkuja!! Niin ja huomenta vaan mammat! =) =) B)
 
Mää voin ainakin sanoa että mie en penkkiurheulija ole enkä kyllä muutenkaan urheile.Enkä muutenkaan koskaan juurikaan kerkiä edes televisioo katsomaan.Mulla menee se aika koneella useimmiten tai sitten siihen kun siivoon ison karjuni jälkiä sekä pikkukarjun ja vielä itsekin aika emakko olen niin sen sitten tietää että ei tätä kämppää saa koskaan siivoksi ja kun on vähän tilaa ja paljon kamaa ja suurin osa niistä on kaikenlisäksi Tapanin äidin.
 
PamBoo
Huomenta Mammat!

Smurffis :D ja Hennis heittivät meille pahan huhuhuhuh... miten täs nyt ensinkään uskaltaa olla niin epäisänmaallinen :ashamed: että täytyy tunnustaa, että kisat on jääneet vähille seuraamisille. Ehkä olen niinkuin isäni, jännitän niin paljon, etten kestä katsoa. Aikanaan tykkäsin seurata taitoluistelukisoja, mutta kun ne suomalaiset aina kaatui kun olin ruudun ääres \|O niin jätin katsomatta...oottehan huomanneet että menestystä rupes tuleen B)

Mutta kyllä mä penkkiurheiljoita ymmärrän...ja kun vähääkään pääsevät mitalinsyrjästä kiinni niin arvatkaa kuka urheiluruudun ääressä istuu tippa linssis ja kasa märkiä nessuja vieressä :'( Ja toisaalta kun oon ikäni ollu surkee urheilus niin viimisten joukos lähden mollaamaan, jos eivät menesty. Niin että tytöt siitä vaan hehkuttamaan. Eihän noitten ois mitään mieltä käydä kisailemassa, jollei kotikatsomois ois teidän kaltaisia =)

Sartsukka =) tuttu näky meilläkin: tavaraa enempi kuin tilat antais myöten. Oi että toivoisin olevani sääkeri järjestelijä että ois joka romulle oma sijansa ja että muistaisin ne aina paikalleen pannakin. Kun jotenkin se on minulle lipsahtanut tuo järjestyksen pito/pitämättömyys :headwall: Hih meil ei kuitenkaan oo mummun tavaroita, päinvastoin meidän romppeita on molempien mummuloitten vintit ja varastot täynnänsä :D Niin siinä käyp kun kaks aikasta muuttaa yhteen ja kumpikaan ei raski luopua mistään.

Ääääk...kuka näitä jaksaa lukea... sori kun rupesin jaaritteleen Alunperin kun oli vain tarkoitus toivotella
aurinkoisen mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!
 
PAMBOO:Hienoa että joku muukin menettää hermonsa tavara määrälle!Tosin mulla ei ollut tänne muutettaessa kuin yksi kuomullinen peräkärryllinen tavataa ja tilaa meillä on nyt siis asuin tilaa on n.55neliöö joten on tuskasta olohuoneessakin kaksi sohvaa ja semmottis.Makkariin pitäisi mahtua kaksi lastensänkyä oman lisäksi ja keittiö on sellainen väliaikaiskeittiö että siellä ei juurikaan tilaa ole leipoa kuin pienellä pöydälla mihin nipin napin kolme mahtuu edes syömäänkään.Huh heijaa kun vain näkisitte tänä kämpän.Ja ehkä joskus näettekin jos joskus vaikka pitäisi tapaamisen meillä!Olisi siinä teillä sitten hupia kerrakseen meidän tilanahtaudelle.jaa-a ja eikun takas taas hommiin jos Otto sen vain soisi.
 
hennis
Juu pamboo kyllä sitä hehkutetaan Suomalaisten mitalleja lajissa kuin lajissa mutta yköset on ehottomasti jääkiekko,Hiihto ja mäkihyppy. Tietty pujotteluakin seurataan kun Tanja ja Kalle menestyy niin hyvin =) Juu mutta vois sanoo että Kärpät rules!!heh =) ;) Joo mutta se siitä urheilusta oltiin tossa ulkona äsken ja neiti nukahti rattaisiinsa päikkäreille. =) Makaroonilaatikko uunissa :p eli kohta syömään mutta palataan juttuloiseen taas! =) ;)
 
smurffiina harmaana
Ei jaksa kirjautuu....mä päätin hippaloida tämän päivän yöpaitulissa :whistle: :whistle: :D :D :D :D :D enkä mitään ylimääräistä touhuile.ruokaa laitan ja töllöö seuraan. ;)
Ilma kyllä olis kuin morsio,mutta pysyttelen sisätiloissa!
Jänniä hetkiä saa taas elää Mannisen puolesta ja nuoren Koivurannan kanssa,oma jännityksensä tavallaan on tuossa viidellä kympilläkin,näyttää niin tasaiselta!! =) =) HYVÄ SUOMI!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :D :D :D :D
 
mä olen kans ollut kokopäivän yöpaidalla.Tosin kun Otto alkaa oleen jo kunnossa laitoin miehen kanssa ulos ja leivoin 1,5litran leipätaikinan ja 2litran korvapuusti taikinan sekä tein Otolle pakkaseen ruokaa ja meille muusia täksi ja huomiseksi päiväksi sekä sitten mullinlihaa laitoin uunissa.Nyt olisi vielä keittiön siivous edessä mutta menen sitten kun mies tulee navetasta isommat siivoamaan ja loput siivoon sitten huomenna.
 
PamBoo
Nonniinh isännän tulevan lämpimän verstas- ja fiksaustilan seinät on nyt sit levytetty. Mies ahkeroi siel pyhänajan eli vapaansa, lämpöpuhaltimen voimil yritti pohjoistuulta uhmata. Ei kumma että syönnin päälle uni maistuu =)
Eipä tullut ulkona juuri käytyä, mut yöpaidan vaihdoin
:whistle: oli noita raksakavereita miehel niin ei kehdannu ihan paitulis.
Viel tätä tilaihmettelyä Sartsukan iloksi ja toisten (?) kauhuksi... meil suunnilleen sama neliömäärä. Olohuonees sohva poikittain keskel lattiaa kun haluttiin jouluksi tää tietokone hommata ja se ahmaisi aika tilan. Mun äitihän jo ehdotteli meille uutta huonekalujärjestystä...mulla kun ei oo sijoittelijasilmää :) Tiijä vaikka kokeilisinkin. Meidänkin tartti laittaa kaks pinnasänkyy ja oma parisänkymme kamariin rintarinnan. Just mahtuu vaatekaapil käymään :D Mies - suuri humoristi - aina ääneen haaveilee, että kunhan me se prinsessa (=kolmas lapsi)saadaan niin sen sänky voidaan sijoittaa parisängyn jalkopäätyyn. Haaveillaan talonjatkamisesta...onneksi tontilla tilaa on.
Mut pakko ruveta miesväkee herätteleen etteivät yötä kuuhistele.
Ylööööööööös \|O \|O
 
hennis
Huomenta mammat! Hannee mikäs tuli pikku miehen nimeksi? =) Hhrrrrr kun pakkanen meillä -17 mulla räkänen olo :snotty: ei onneksi kuumetta että eiköhän tää tästä. =) Juu mutta MM-kisat ohi ja paluu arkeen hih ;) noo jäämmä oottaan lätkän MM-kisoja heh mutta palataan juttuloiseen taas. =) ;)
 
hennis harmaana
Huhuuu mammat missä luuraatta? :attn: Neiti päikkäreillä hetki tässä omaa rauhaa kun isäntäki töissä =) Kirpakka pakkanen tosiaan mutta ihana auringon paiste. Mutta eipä tässä palataan juttuloiseen taas. =) B)
 
PamBoo
Minä täällä taas :whistle: Pitäähän jonkun vastata Henniksen huhuiluun. Kaikkihan me täällä lymyillään (vitsailen) tänään jälleen melko harmaina...jännä kun päntiönnään tuo sisäänkirjautuminen reistaa.

Hennistoivottavasti lunssapöpö ei saanut Sinusta otetta!
Meidän kuopus sinnittelee päiväunia vastaan...tänäänkin kesti jopa isänsä kotiintuloon asti...katosi ruokapöydästä kesken syönnin videoita raplaamaan ja tavoitettiin nojatuoliin nuukahtaneena.


Smurffiinasaan aikaseks nolona ja häppeissään :ashamed: \|O vihdoinkin kiitos nalletervehdyksestä! :flower: Oli mainio. Meillä vaan niin hupsusti nuo s-postiasetukset, että välil kun mies avaa oman työpöydän se "sieppaa" mun viestit omalle "puolelleen" Se ei muuten haittais, mut kun se ite ei käy postejaan lukemas juuri koskaan (ei oo vakituinen plussapalstailija jos minkään muunkaan :D ) niin sain sen viestin vasta a i k o j e n perästä.. Mutta nyt esikoinen kampeaa mua pöydän äärestä ulkoilemaan. Lähden näyttään jäniksen jäljet...huomasin pihan laidalla kun käväisin äsken lenkillä. Mukavaa illanjatkoa Mammat B) (ai eiks siel enää aurinko paistakaan uuups)
 

Yhteistyössä