Ylpeä isoveli *kuvia*

[QUOTE="vieras";27708153]Varmasti näin. Voiko kysyä mitä lapsesi sairastaa? :)[/QUOTE]

Tuolla esikoisella on downin syndrooma ja autismi sekä nyt uusimpana lievä kuulovamma.

6v pikkusiskollaan on autismi ja kehitysviivettä.
 
"vieras"
Downin syndroomaa ei mun tietääkseni sairasteta. Eikä kai autismiakaan? Vaikka kai sillekin joku luokitus löytyy, mutta ei se ole varsinainen sairaus sekään. Vaan aivoissa oleva neurobiologinen juttu, samantyyppinen kuin ADHD tai asperger.
Mulla itselläni on ADHD. Mulla on myös as- piirteitä.
 
[QUOTE="vieras";27708302]Downin syndroomaa ei mun tietääkseni sairasteta. Eikä kai autismiakaan? Vaikka kai sillekin joku luokitus löytyy, mutta ei se ole varsinainen sairaus sekään. Vaan aivoissa oleva neurobiologinen juttu, samantyyppinen kuin ADHD tai asperger.
Mulla itselläni on ADHD. Mulla on myös as- piirteitä.[/QUOTE]

Niin. Kilpirauhasen vajaatoiminta ja infektioastma lienevät ainoat varsinaiset sairaudet esikoisella, muut menevät enemmänkin vamma-määritelmän alle.

Oletin että noita kuitenkin kysyttiin.

(Henk. koht en jaksa enää nähdä niin merkityksellisinä noita sairaus/vamma/poikkeavuus-eroja)
 
"vieras"
ikävää että teidän ainoa poika on sairas , kun se olisi niin tärkeää saada se poika, varsinkin miehelle niin että se on sit vammainen, surullista surullista :( miks hitossa tää viimeisin ei voinut olla POIKA ja TERVE!
 

Yhteistyössä