Ylpeä isoveli *kuvia*

"jojo"
[QUOTE="vieras";27708388]ikävää että teidän ainoa poika on sairas , kun se olisi niin tärkeää saada se poika, varsinkin miehelle niin että se on sit vammainen, surullista surullista :( miks hitossa tää viimeisin ei voinut olla POIKA ja TERVE![/QUOTE]

Sääliksi käy kyllä sinunkin vanhempiasi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lokki ja Saksamamma
hmph
[QUOTE="vieras";27708388]ikävää että teidän ainoa poika on sairas , kun se olisi niin tärkeää saada se poika, varsinkin miehelle niin että se on sit vammainen, surullista surullista :( miks hitossa tää viimeisin ei voinut olla POIKA ja TERVE![/QUOTE]

Missäs jonossa olit kun oikeaa empatiaa jaettiin?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27708388]ikävää että teidän ainoa poika on sairas , kun se olisi niin tärkeää saada se poika, varsinkin miehelle niin että se on sit vammainen, surullista surullista :( miks hitossa tää viimeisin ei voinut olla POIKA ja TERVE![/QUOTE]

wtf!?! toivottavasti itselläsi ei ole lapsia!!

aivan ihania kuvia <3
 
Mä oon nyt vähän epätasapuolinen, mutta tuo sinun esikoispoikasi on todella komean ja hurmaavan näköinen nuorimies:heart:
Sieviä ovat tytötkin, jotenkin odotin toiseksi vanhimmalta sellaisia "unenmaailman silmiä" jotka meidänkin pojan alle 10v kuvissa seilaa, usein kieli ulkona suusta :) , Mutta tyttöhän on oikein skarpin ja sievän näköinen.
Toiseksi nuorimmalla taitaa löytyä temperamenttia ;)
 
Ihana kuva. Ihana isoveli.
Mä olen ennenkin tän sanonut, mutta sulla on valtavan kauniit lapset.
Ja osaat ( tai en tiedä onko sun ottamia kuvia) ottaa heistä ihania kuvia. Kuvaukselliset lapset.
Ja kaikista kuvista, jotka olet lapsistasi laittanut jotenkin vaan välittyy se, että heitä rakastetaan tosi paljon.En osaa tarkoin selittää mitä tarkoitan, mutta rakkaus näkyy kuvissa.


( tuo vauva on aivan ihana :heart:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27708734:
Mä oon nyt vähän epätasapuolinen, mutta tuo sinun esikoispoikasi on todella komean ja hurmaavan näköinen nuorimies:heart:
Sieviä ovat tytötkin, jotenkin odotin toiseksi vanhimmalta sellaisia "unenmaailman silmiä" jotka meidänkin pojan alle 10v kuvissa seilaa, usein kieli ulkona suusta :) , Mutta tyttöhän on oikein skarpin ja sievän näköinen.
Toiseksi nuorimmalla taitaa löytyä temperamenttia ;)
6v tytöllä ei ole koskaan pitänyt kieltä ulkona ja esikoinenkin aika harvoin. Katse tytöllä on kyllä välillä sellainen seisahtanut tai niin että katsoo "läpi". Toisinaan taas ihan skarppi. Tykkää olla kuvissa ja usein itse poseeraa ja pyytää ottamaan kuvia. Tuo itku-kuva on juuri sellainen, tyttöä harmitti kun piti lähteä Grönalundista pois ja itki lautassa. Kun huomasi ettei auta niin pyysi ottamaan kuvan. Itsekin tykkää kuvata omia ilmeitään eri tunnetiloissa ja tilanteissa (sai isänsä vanhan kännykän tätä varten).
 
Ihana kuva. Ihana isoveli.
Mä olen ennenkin tän sanonut, mutta sulla on valtavan kauniit lapset.
Ja osaat ( tai en tiedä onko sun ottamia kuvia) ottaa heistä ihania kuvia. Kuvaukselliset lapset.
Ja kaikista kuvista, jotka olet lapsistasi laittanut jotenkin vaan välittyy se, että heitä rakastetaan tosi paljon.En osaa tarkoin selittää mitä tarkoitan, mutta rakkaus näkyy kuvissa.


( tuo vauva on aivan ihana :heart:)
Kiitos... :) Suurin osa kuvista alkaa kyllä olla jo kännykkäkuvia.





Tuossa vielä vauva ja äidin vanha myssy. Hän on kyllä aivan hurmaava tapaus...
 
Täällä oli joskus kuva sun esikoisesta kenties pallomeressä tai jossain vastaavassa paikassa. Se oli ihan mielettömän ihana kuva. Niin hymyilevä poika, täynnä elämänriemua, se oli ihan käsinkoskeltetavan tuntuista siinä kuvassa. Sitä kävin kurkkimassa useamman kerran.
 
Täällä oli joskus kuva sun esikoisesta kenties pallomeressä tai jossain vastaavassa paikassa. Se oli ihan mielettömän ihana kuva. Niin hymyilevä poika, täynnä elämänriemua, se oli ihan käsinkoskeltetavan tuntuista siinä kuvassa. Sitä kävin kurkkimassa useamman kerran.
Ilmeisesti se alkukesästä laivalta otettu. Se on lempikuviani. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini

Yhteistyössä