Zalandon toiminta on ihan sairaan hidasta

  • Viestiketjun aloittaja sairaan hidas
  • Ensimmäinen viesti
sairaan hidas
Tilasin paketin 10. päivä ja tänään se on sit vasta lähteny eli ei kerkeä jouluksi. Vittu,vittu,vittu

Siskolle puhui just samaa niin se sano,et oli lokakuussa tilannu ja meni 15 pväivää ennen ku oli perillä.
Hitto kun olisi tän tienny niin olisi jäänyt tilaamatta
 
sairaan hidas
Mä menin tosiaan ostaa joululahjoja aika paljon ja maksoinkin tietty ne jo heti samoin tein. Voi perse
Pitääkö sit antaa ns lahjakortteja lahjaksi mis kertoo,et paketti tulee sit joulun jälkeen. Paketi on menossa jo isommille lapsille,et ei sen puolee ole niin kamalaa,mut olisi se ollut kivampi antaa se oikea lahja
 
joopa joo
useasti tilannut sieltä,toimitus aika on lähemmäs 2 viikkoa ollut.ja se maksu aika on lähtenyt jo siitä päivästä kun on tuotteet tilannut,joten todellisuudessa ei oo 30 vuorokautta.pari kertaa on käynyt niin että en ole lunastanut pakettia,ja sit onkin jo tullut maksu muistutusta ostamistani tuotteista.jotka ovat jo takaisin zalandolla olleet.
 
Nuo luottotiedottomat on tilanneet monella tonnilla tavaraa eri tunnuksilla. Nykyään taitavat tarkistaa nuo. Varmasti tulee ruuhkaa kun ihmiset tilaavat ihan eteenpäin myyntiin tavaraa tuhottomasti. Siis nämä luottotiedottomat (näitä ainakin kaksplussan palstallakin) joilla ei ole aikomustakaan maksaa.

Muuten kyllä tilaisin, mutta kun palauttaminen niin arveluttavaa.
 
vierailija
Mä oon odottanut palautusrahoja nyt 2,5kk. Kahdesti ollut yhteydessä asiakaspalveluun. Tietääkö joku kuinka helvetin kauan noita rahoja joutuu venaamaan?
Aina ennen mennyt Zalandon kanssa kaikki ok (en ole ennemmin joutunut palauttamaan mitään) mutta tämän kokemuksen jälkeen pakko todeta, että ikinä enää en aio tilalta Zalandolta yhtään mitään!!!!
 

Yhteistyössä