zoloft

heips kaikille! kuinka teillä on zoloft 50mg vaikuttanut, onko tuottanut helpotusta paniikin ja ahdistuksen sekaiseen elämään?? kuinka nopeasti olette huomanneet vaikutuksen? olen juuri vasta äskettein aloittanut kyseisen lääkkeen syönnin, eka vko otin puolikkaan tabletin siitä eteenpäin koko tabletti. minkälaisia mahdollisia sivuvaikutuksia teillä on ilmennyt? kiitos vastauksista! =)
 
Hei!
Minä olen syönyt kyseistä lääkettä vajaan vuoden ja sain siitä avun paniikkioireisiin. Lopetin lääkkeet ja oireet tulivat takaisin, joten nyt aloitin ne uudestaan. Aluksi en huomannut mitään sivuvaikutuksia, mutta josain vaiheessa rinnoista tiputteli maitoa...olin saanut kylläkin keskenmenon vastikään, mutta neuvolassa sanoivat että johtui zoloftista. Maidon tulo loppui parin viikon sisällä ja se ei haitannut mitenkään. azaoloftissahan luetellaan tosi paljon sivuoireita, mutta sen on niin yksilöllistä. Toisella voi olla vaikka mitä ja toinen ei huomaa mitään. Toivon sydämestäni että sinäkin saat avun tällä lääkkeellä ja voit elää ilman paniikkia. :hug:
 

Yhteistyössä