Hakutulokset

  1. N

    Lapsettomuus uudelleen, uudessa suhteessa.

    Moikka, samassa veneessä täällä ollaan. Meillä tilanne se, että minulla on 7 vuotias tyttö edesmenneen mieheni kanssa IVF hoidosta. Nyt uusi suhde, yritystä takana lähes vuosi ja nyt aikaisi olla aika palata hoitohin, koska eipä ole tärppiä näkynyt. Ärsyttää taas lähteä samaan...
  2. N

    Lapsia uuden miehen kanssa, jälleenkö lapsettomuushoidot edessä?

    Tietääkö kukaan miten homma etenee tapauksessamme... Eli minulla yksi kouluikäinen lapsi edesmenneen mieheni kanssa. Lapsemme sai alkunsa IVF hoidoilla. Nyt olen uudessa liitossa ja taas olemme sen asian edessö etten tule raskaaksi. Mikä nyt ei sinänsä kenellekään ollut yllätys. Edesmenneen...
  3. N

    KESÄ 2010 hoidot

    Hei vaan kaikille! Nyt kun Gabi minut "paljasti" (hyvässä mielessä! :D ), niin tunnustetaan, että olen täällä vieraillut lukemassa teidän kuulumisianne. Kaikki alkoi Gabin kuulumisten lukemisesta ja nyt sitten olen uppoutunut niin syvälle teihin, että pitää aina käydä kurkkimassa muidenkin...
  4. N

    Silent longing - Hiljaa toivotut, Dokumenttielokuva lapsettomuudesta

    Hieno traileri!! :) Mutta millä tuota elokuvaa voi itkemättä katsella?Eli elokuvateatteri lainehtii. :D
  5. N

    Hoitojen ja synnytyksen jälkeiset menkkakierrot

    Palasin nyt tälle puolelle kysymään muiden lapsettomuushoidoissa raskautuneiden ja synnyttäneiden kokemuksia asiasta. Eli sain reilu 2 vuotta sitten lapseni ivf-hoidon avulla. Tuohon saakka minulla oli erittäin epäsäännölliset kuukautiset (35pv-7kk), eli ei mitään järkeä niissä. Pillereiden...
  6. N

    imeekö paarmat verta?

    Juu, imeväthän ne, kurjat!
  7. N

    Taysin asiakkaat ***

    Areliina kyselit kuinka meille kävi. Tuon meidän ekan IVF:n saldo syö juuri aamupalaa, joten siis hyvin kävi. :) yksikään noista kolmesta inssistä ei siis onnistunut, mutta eka IVF. Pakkaseen jäi vielä 7 kaveria odottelemaan käyttöä. Yrityksen ja toivomisen aikana kun ympäristö raskautuu ja...
  8. N

    Taysin asiakkaat ***

    Hieman kuokkimassa tässä pinossa... :) Ajattelin Areliinalle kertoa meidän systeemien kulusta Taysissa 3 vuotta sitten. Tuolloin tuli ensin tieto, että ovat saaneet lähetteen ja siitä päivästä n. 2kk oli ensi käynti. Silloin sitten alettiin jo vauhdilla hommiin, eli eka inssi oli 3 kk päästä...
  9. N

    suositelkaa rattaita

    Meillä kans Brio Racet. Ihan ykköset kyllä ollut! En vaihtaisi mihinkään. Vaikkei selkänojaa saa ihan makuuasentoon, niin hyvin on tyttö vuoden iästä asti niissä nukkunut! Aluksi tuntui ne valjaat hankalilta, mutta kun tottui, niin tosi hyvät nekin.
  10. N

    no entä jonatanin haalarit? ja muut?

    Meillä oli tytöllä viime talvena TähtiJonathan ja tyytyväinen olin. Ainoa oli että ne jalkalenkkien napit paukahti heti tokana päivänä. Lisäksi sen puvun pinta oli niin liukas että sylissä pitäminen oli hankalaa kun liukui. Mutta kosteuden piti loistavasti ja oli lämmin. Tyttö tuolloin konttasi...
  11. N

    Mitähän pyytäisi tästä Duplo-arkullisesta?

    Eipäs kun mulle!! :wave:
  12. N

    Hih,keksin jo alustavan suunnitelman hääpäiväks vaikka se on vasta marraskuussa *turhis*

    Mulla on suunnitelmissa vastaavaan tyyliin viedä mies ihan vaan treffeille. :D Meillä tosin homma etenee hieman pidemmän kaavan mukaan, mutta siis toi sun ajatus on loistava!!! :heart:
  13. N

    HobbyHallin Reimatec -haalari

    Minä en tykkää. Tai siis ihan ok,mutta ei niin kiva että tuon maksaisin.
  14. N

    Tämä kilahti taaperolle :(

    Meidän taapero ruokki tänään koirat omalla ruuallaan... Oli kyllä ihan mun oma moka kun jätin lautasen niin reunalle että ylettyi. Siitä vaan lautanen alas ja koirien eteen. Koirilla oli kivaa, mulla ei. :laugh:
  15. N

    Tamperelaiset hoi... voitteko auttaa?

    Se on tuo Vauvapop. :)
  16. N

    G: täytätkö vauvakirjaa/ lapsen kasvusta & tapahtumista kertovaa kirjaa?

    Kyllä vain. 2 kirjaa löytyy neitokaiselle. :)
  17. N

    liimatun haavan paraneminen kasvoissa

    Meillä tyttö löi otsansa ollessaan n. 9 kk ikäinen. Haava liimattiin ja kyllä siinä muutama viikko tosiaan meni, ettei ollut heti ensimmäisenä katsojan silmissä. Mutta nyt 5 kk myöhemmin, arpea tuskin näkyy.
  18. N

    kehukaa kuomurattaita....

    Me hankittiin tuossa ennen ulkomaanreissua Brio Racet. Lapsi silloin 11 kk ja ei voi muuta kuin kehua! Niissäkään ei selkänoja mene makuuasentoon, mutta aivan loistavasti tyttö veti sikeitä niissäkin. Racet toiminut moitteettomasti ja tosi hyvät käyttää!
  19. N

    Toimiiko muilla Hotmail?

    Toimii. Mutta kestää hetken ennen kuin sen tyhjän sivun tilalle tulee aloitussivu.
  20. N

    saako ip-tädit mennä tutkimaan ekaluokkalaisen repun?

    Ip-tätinä itsekin työskentelen ja mun "korvaani" tuo kuulostaa uskomattoman tyhmältä toiminnalta!! Ei niiden korttien siellä repussa todellakaan pitäisi ketään häiritä. Tuskin ovat kouluaikanakaan häirinneet! Tuollaisessa tapauksessa ei ip-ohjaajalla ole todellakaan oikeus mennä reppua...

Yhteistyössä