Hakutulokset

  1. A

    Tammivauvat 2010

    Meillä myös sairastellaan :( 2½ vuotias jo paranemaan päin .Hirveä yskä ja parin päivän kuume alkoi viime maanantaina ja vauvaan tuli ensin nuha ja nyt viime yönä kuumettakin..Yskinyt niin että oksennus lentänyt :( Suppoja laitettu niin on piristynyt hetkeksi ja saanut syötyä kun muuten vaan...
  2. A

    Tammivauvat 2010

    minäkin tänne kirjoitan..tuolla kerhon puolella enemmän kirjoitellut.Pahimmat väsymykset on nyt selätetty vaikka poika kyllä aika hyvin alusta asti nukkunut.Nyt yöunille n.21 ja heräillään n.6,siinä välissä 1-2syöttöä ja kun eka unipätkä on 3-5h niin saa itse nukkua kyllä hyvin. Tiukun äiti...
  3. A

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    minäkin kaipailisin kerhon salasanaa? ..ja miten sitten toimii :/
  4. A

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Tinzus jos vielä kotosalla? :) Porissa ei ruuhkaa.meilläkin perjantai päivällä synnärillä jossain vaiheessa neljä ihmistä salissa kun tulivat auttelemaan "ajan kuluksi" ;) Vierailut kuten ennen eli isä,muut lapset koska vaan ja isovanhemmat vierailuaikoina. pikaiseen alice in w
  5. A

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    15.1 meille syntyi POIKAVAUVA 40+5!! kokoa pikkumiehellä 4755g 54cm ja pipo 38 :whistle: vähän meni kokoarviot pieleen..ja synnytys oli karmea mutta nopeasti ohi eikä mitään repeämiä tullut.sokereiden kanssa aluksi ongelmaa kun iso vauva mutta kun itsellä alkoi maito nousta niin alkoi pojan...
  6. A

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    no niin kohta nokka poria kohti ;) 10min välein tässä irvistellään ja anoppi jo paikalla..tänään sit masukki viimein syntyy alice in w 40+5 vielä
  7. A

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Joo ei kiva..tääkin tahtoo mokkapaloja!! :kieh: :D JOS huomenna leipos ittekin ainakin jotain ;) tänään ei enää jaksa Tinzus säkin Poriin menos synnyttää? mä odotan vaan et mun asukki ymmärtäis lähtee itsekseen kun ei tuo käynnistys oikein kivalta kuulosta..mulla 2 keskenmenoa...
  8. A

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Juuri näiden ilkeiden ihmisten takia en itse aio palstailla ipanan syntymisen jälkeen - sen voin tulla kertomaan mitä meikäläisestä tuli pihalle.. jos ipana vaan sallii tulla pihalle. olipa tosiaan törkeää tekstiä linkistä :( Minusta nää palstat on juuri sitä varten että saa/voi...
  9. A

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    ei auta siivoukset ym...huoh. Maanantaina olin neuvolassa ja ens tiistaina taas..yliajalla kun mennään :/ Kiva kun tietää ettei ainakaan pieni vauva ole tulossa,arvioitiin n.3,5-4kg JOS syntyy LA.Nytkin oli itselle tullut 1,2kg viikossa!! :o Lähtöpaino oli 54kg ja nyt 71kg :D se kaikki...
  10. A

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    40 ja päälle se +1 miten musta tuntuu että tammikuisissa on valtavasti yli rv40 olevia :/ ilmeisesti vauvat eivät halua syntyä pakkassäähän ;) nyt kyllä jo lauhtunut niin että voisi JO syntyä!! taas päivällä neuvolaan...viimeksi jo täti totesi etten mä enää tuu mutta näin kävi...
  11. A

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Voi kun alkaa kaikilla oleen jännät hetket! Itse kyllä olisin valmis synnärille..tai sitten en kun jännittää :o Kestovaipoista kaikilla kolmella olen käyttänyt ja menevät neljännenkin kierroksen.Vastasyntyneellä tosiaan harsot/flanellitaitokset kuoren kanssa parhaat.Kun kakka ei enää vetelää...
  12. A

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Onnea Tica :flower: postikin olis laatikossa mutta se laatikko on 500m päässä ja jyrkän ahteen päällä |O eli ei jaksa lähteä hakemaan ja autoa en viitsi ottaa tallista.. :laugh: On tää vaivalloista...Onneks anoppi tuli hakemaan tytön soittotunnille ja kuopuksen kanssa muskariin.En kyllä...
  13. A

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Onnea vauvan saaneille,nyt niitä tupsahteleekin jo! Ihana lukea teidän viestejä :D itsellä kans jo ERITTÄIN kärsimätön olo..sunnuntaina olisi LA eikä mitään tietoakaan lähdöstä :kieh: Tajusin tuossa että enhän ole yhtäkään tuttipulloa vielä keittänyt,korviketta ei ole valmiina ja...
  14. A

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Ei täälläkään enää pitkiin aikoihin ole tullut nukuttua :/ Vasemmalla kyljellä kun nukkuu sen muutaman tunnin niin ei sängystä meinaa ylös päästä,lonkka jumittaa :kieh: Olisi sitten tasan viikko vuokra-aikaa jäljellä eikä mitään pikkusupistuksia suurempia..äh!Kaikkia ässiä kokeiltu paitsi...
  15. A

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Täällähän jutut lisääntyy kun h-hetket lähenee =) Onnea vauvan saaneille!! :flower: :flower: Olis nyt tämä päivä aikaa syntyä tämän vuoden puolelle :kieh: :kieh: Kuopus kun on reilu 2v niin ei tulisi koulu aloittamiselle näille kahdelle sitten kolmea vuotta väliä...mutta oon jo...
  16. A

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    imppuli meillä näköjään sama aikataulu ;)
  17. A

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Onpa sivuja taas kertynyt! :flower: kaikille vauvan saaneille!!ja :hug: tarvitseville Tänään Poriin ultraan jossa vauvan painoarvio..toivottavasti tämän kerran tulisi alle 4kg.. sf-mitat olleet aina keskikäyrää ja muutenkaan mikään viitannut isoon vauvaan ja silti.. Unta riittää noin...
  18. A

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Jännä kuulla sitten kun kuulee mitä Enien kaksosille kuuluu =) Tää aikaisin herääminen kyllä ottaa päähän vaikka en koskaan pitkään nukukkaan.Tänään jo klo4 asti hereillä..no kun toiset nukkuu vintissä niin saapa tehdä kotiaskareita kaikessa rauhassa ;) ..tää netissä roikkuminen kai...
  19. A

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    niin ja mulla on kaikissa odotuksissa lisääntynyt kaikenmoinen limavuoto(tai kirkas) loppua kohden ;)
  20. A

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Oikein taitaa ulkona leijailla lumihiutaleita tai sitten näen jo näkyjä :laugh: Imetyksen aikana myös minä käytin liivejä yöllä+suojia.olisi maidot tosiaan olleet lakanassa. Pesuaine oon käyttänyt pesupähkinöitä ja toimivat sen lisäksi että tulevat vielä tosi edullisiksikin...

Yhteistyössä