Hakutulokset

  1. T

    Oliko Heinix-tabletit vielä viime vuonna pitkulaisia?

    Vai mitäköhän tabletteja mä oon vetänyt toukokuussa… Löysin nimittäin kaapista toukokuussa Heinix-paketin, jonka päiväys oli 05/2014 ja ajattelin että voisin syödä ne pois ennen kuin käyn ostamassa uusia allergialääkkeitä. Ne oli semmosia pitkulaisia valkeita tabletteja. (en muista että sen...
  2. T

    Reväytin vissiin sitten jonkun lihaksen rintarangasta, kauankohan paraneminen kestää?

    Mulla oli joskus tuossa huhtikuun lopussa/toukokuun alussa paha flunssa monta viikkoa ja sen jälkeen paha yskä, ja se yskä jäi lievenpänä päälle. Tosin oon ajatellut että se yskän päälejääminen johtua astmasta ja siitepölystä, kun se ei oo kokoaikaista vaikka joka päivä yskittääkin. Jo muutaman...
  3. T

    GALLUP: Paljonko päänympäryksesi on? (viitaten IS:n juttuun)

    Oletko täysin suomalainen? Koetko olevasi isopäinen kansainvälisesti verrattuna? Oletko nainen vai mies? (voit kertoa myös pituutesi) Viittaan tähän uutiseen: Selitt Katsotaan siis kuinka isoja päitä suomalaisilla oikein onkaan…. :D ----------------------------- Kerran aikoja...
  4. T

    Hehe, yrittäkääpä hieroa päänahkaa/otsaa tuollaisella niskojen hierontalaitteella ja lukea samalla…

    Ja sitten kun olette puoli tuntia hieronut sillä päänahkaa, niin yrittääkää saada hiukset kammattua selviksi :laugh: Saa aika lahjakkaasti takkuun hiukset. Ja siitä lukemisesta tulee aika kivan ällö olo, kun teksti värisee . Siis oikeasti en suosittele kokeilemaan. Sen sijaan voitte kertoa...
  5. T

    On sitä sitten idiootti kun yrittää syödä avokadoa raakana terävällä veitsellä….

    Yritin siis kaksi tuntia sitten idioottina syödä raakaa avokadoa, kun se oli ihan ruskea ja ehdin halkaista sen ennen kuin tajusin että se oli raaka ja en raskinut heittää pois. No lusikalla ei irronnut yhtään mitään, joten päätin ottaa aseeksi terävän sahanterälaitaisen veitsen. No ei meinannut...
  6. T

    RUOKAHAASTE vk. 52: Piparkakkuluomukset

    Ruokahaaste vk. 52 Ruokahaasteen aiheena viikolla 52 on piparkakkuluomukset. (Eli ihan mitä tahansa piparkakkutaikinasta) Ruokahaasteen säännöt: * kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva) * kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä * äänestys alkaa...
  7. T

    Onko kukaan tehnyt sitä uutta ruokahaastetta, jonka aiheena piti olla piparkakkujutut?

    En löydä hakemalla sitä ja mietin että onkohan sitä kukaan edes tehnyt, kun Lizbet kirjoitti ettei ehdi ja joku muu saa tehdä sen. Lizbet oli siis kirjoittanut eiliseen äänestysketjuun näin: "oho :) mie en kerkee seuraavaan haasteeseen tekemään mitään mutta annan valtuudet jollekkin tehdä...
  8. T

    Tehdäänkö ketju, johon voi laittaa kuvia joululeivonnaisista ja -ruoista

    Itse en kyllä todennäköisesti aio tehdä mitään, mutta ois hauska nähdä mitä kaikkea ihmiset on leiponeet ja tehneet (eihän sitä toki tiedä jos vaikka inspiroituu...) Jos joku on tehnyt piparkakkutalon, niin sellaisen kuva pitää ihan ehdottomasti laittaa :p
  9. T

    Astmaatikot: Millaisia influenssat on olleet teillä?

    Siis teillä, jotka ette ole ottaneet influenssarokotetta. Onko ahdistanut pahasti henkeä? Onko tauti kestänyt pitkään? Onko tullut jälkitauteja tai onko astma pahentunut influenssan seurauksena jne?
  10. T

    Ideoita, miten sais peitettyä kirpparilöytö piraattilaukusta merkin…

    Ostin siis kirpparilta tietoisesti piraattilaukun hetken mielijohteesta, koska se oli muuten kivan näköinen ja hyvässä kunnossa. Nyt jälkeenpäin on kuitenkin alkanut hieman omatunto kolkuttaa ja mietityttää että kehtaako sitä käyttää, jos ihmiset ajattelee että olen ostanut sen valmistajalta ja...
  11. T

    Pitäis lukea vesimittaritkin tänään. Otetaan vastaan arvauksia paljonko mun lämminvesimittari näyttää...

    :whistle: Ei vaan oikeasti joku tekniikasta tietävä vois kertoa että mikä tuota mittaria vaivaa, ja miten saan tuon höyryn pois? Kokeilin olla 12 tuntia laskematta vettä, ei auttanut yhtään mitään.
  12. T

    Jos pesukone vuoti lattialle ja se on tavallaan lätäkössä, niin voinko ottaa pistokkeen irti seinästä?

    Vai pitääkö mun odottaa ensin että lattia kuivuu kokonaan? Ja saa myös ehdottaa että mikähän sille pesukoneelle tuli. Se vuoti siis pesun aikana vaahtoavaa saippuvettä varmaan litran verran ainakin siltä puolelta missä ei ole vedenotto-tai poistoletkuja.(on siis päältä täytettävä) Kone on kolme...
  13. T

    Mitä ajattelette jos joku kirjoittaa teille aluksi innoissaan ja usein, mutta sitten yhtäkkiä ei kirjoitakaan enää...

    Päätin tuossa useampi viikko sitten tutustua yhteen sukulaiseen, jonka löysin facebookista ja jota en oikein enää tunne. Se oli kysellyt aiemmin mun isältä mun mailiosoitetta joten siksikin. Se kirjoitteli innoissaan mulle ja selitti että olipa tosi kiva kun löysin sen facebookista, kun se oli...
  14. T

    Kirppaririippuvaisuus…

    Kärsiikö muut siitä? Miten siitä pääse irti? :D Mä kierrän näköjään nykyään joka viikko kaikki lähialueella olevat kirpparit läpi ja ostelen kaikkea turhaa periaatteella "no kyllä tämä mahtuu kun vähän laihduttaa" tai "tämä vois olla joskus kesällä ehkä kiva" Alkais olla aika lopettaa, kun...
  15. T

    Kellään niksejä miten migreenikierteen sais katkaistua?

    Burana ei auta, tai se auttaa välillä sen verran että auraoireet lievenee ja tulee päänsärky, mutta kun Buranan vaikutus lakkaa niin auraoireet taas voimistuu eikä kierre lopu koskaan :(
  16. T

    Tyrnimehu ei tuu pullosta ulos :/

    Ostin tuollaista Aten kylmäpuristettua tyrnimehua ekaa kertaa ja äsken oisin juonut sitä, mutta ei se liiku sieltä pullosta mihinkään, ei vaikka yrittäis ravistella. Mistä se johtuu?
  17. T

    Onkohan magnesiumtableteissa mitään tehoa jos parasta ennen on 3/2013?

    Tuskin mitään haittaakaan, mutta onkohan noissa tehoa vaikka noita söis kuinka monta?
  18. T

    Tuo Tiimarin "3 tuotetta 2 hinnalla"-alehan on ihan huijausta….?

    Kun kassakoneeseen on näköjään ohjelmoitu kalliimmat hinnat kuin itse tuotteissa lukee. Kävin ostamassa Operaatio Joululapsi-paketteihin värikyniä ja kahdet värit oli oikeasti kassalla 33% kalliimpia kuin Tiimarin oma hinta paketissa lukee, huomasin vasta kotona. Anttilasta ois näköjään saanut...
  19. T

    Astmaatikot. Voiko astma jäädä lääkityksestä huolimatta sellaiseksi että koko ajan ahdistaa vähän henkeä?

    Mulle näyttää ilmeisesti käyvän näin. Ei oo mitään kovin selviä kohtauksia ja tervettä oloa, vaan henkeä ahdistaa koko ajan vähän ja tuntee itsensä tosi huonokuntoiseksi kun hiemankin liikkuu ihan vaan sisällä, välillä sitten ahdistaa enemmänkin ja enemmän kohtausmaisesti. Ja keuhkot on lähes...
  20. T

    Jääkaapissa on vissiiin se vedenpoistosysteemi rikki, kun sulattaessa vesi valuu kaapin alle. Niksejä korjaukseen?

    Oon tässä nyt sellaset 15 tuntia sulattanut jääkaapin pakastelokeroa, ja vaikka oon teipannut siihen jääkaapin alaetureunan sisäpuolelle ovesta yhden kotelon ja ilmastointiteipilä etualaosan umpeen ettei vesi voi valua lattialle (eikä siellä alaosassa edes oo vettä kun kupit j apyyhkeet on...

Yhteistyössä