Hakutulokset

  1. H

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    IVF/ICSI -hoidoista plussaan HOITO SYY LA MONESKO [/b] iiris_lorea 2.icsi/ivf,tuore keltahormoni,siittiöt 4.8. 1 Millyk 1.ivf,tuore munanjohd.vauriot 14.8. 1 Fyi 1.ivf/2.PAS selitt 6.9. 1 LaaL 2.icsi/tuore PCO? 17.-21.10...
  2. H

    Alkioiden selviäminen sulatuksesta

    Hei Heli! Minulla on todettu PCO (olen hoikka) ja miehessä ei ole vikaa. Meillä on nyt takana kaksi epäonnistunutta PAS:sia. Tuoresiirtoon en päässyt hyperstimulaatioriskin takia. Pakkaseen saimme kuitenkin 3 hyvää ja 3 top-alkiota hoitajan sanoin. Ensimmäisessä PAS:sissa sulatettiin...
  3. H

    Ei tuoresiirtoa, kuinka pian kuukautiset ja koska PAS?

    Ajattelin kysäistä täällä, jos muilla olisi vastaavasta kokemusta ja kun hoitaja ei osannut täysin vastailla mun kysymyksiin. Mulla oli viime perjantaina kp 13 punktio. Hyperin riskin takia en päässyt tuoresiirtoon ja suunnitelmana oli tehdä PAS heti seuraavaan kiertoon. Irroituspiikkinä oli 0,2...
  4. H

    Liikaa folleja, ei lupaa inssiin, kokemuksia?

    Kyselisin, onko täällä kenelläkään vastaavasta kokemusta. Meillä on nyt toinen pistoskierto menossa ja tarkoitus oli mennä toiseen inssiin. Tänään ultrassa kuitenkin löydettiin oikealta yksi 21 mm folli ja toinen soikea 12x20 mm (kaksi edellistä lääkäriä sanoi tätä kystaksi, mutta oli nyt...
  5. H

    PCO(S):laisten tsemppiketju VH-ruokavalioon/laihduttamiseen

    Useammilla PCO(S):laisille hiilareiden vähentämisestä ja/tai laihduttamisesta on ollut apua raskautta ajatellen. Täältä löytyy muutama ihana tarina: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2226919-pcos-hiilarittomuus-ja-nyt-raskaana/ Ajattelinkin, että me PCO(S):laiset...
  6. H

    Clomittaret 2013

    keskiviikko 19.12. Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta___muuta Sarppa-71.......43/28-30.....ya4/11........tauko jenni_noora....41/27...........ya10/11.....10.t..................1.lapsi Unja-O............40/32..........yk31............8.f+pr+ins...
  7. H

    Kohdun limakalvon paksuus

    Kuinka paksu kohdun limakalvon pitäisi olla, että kiinnittyminen olisi mahdollista? Ultrassa tänään kp 19 dpo 4 limakalvon todettiin olevan noin 4 mm. Taitaa olla liian vähän? En huomannut asiaa lääkäriltä tiedustella, eikä hänkään asiaa sen paremmin kommentoinut.
  8. H

    Kohdun limakalvon paksuus

    Kuinka paksu kohdun limakalvon pitäisi olla, että kiinnittyminen olisi mahdollista? Ultrassa tänään kp 19 dpo 4 limakalvon todettiin olevan noin 4 mm. Taitaa olla liian vähän?

Yhteistyössä