Hakutulokset

  1. N

    Minua vaivaa kun en tiedä mihin se geldofin tytär kuoli

    oon edellinen, vielä opettelen suomea ja kristus että saan viestit kuulostamaan idioottisilta, siis juuri niin..itsekin olen pitänyt älyvapaita kuureja...tarkoitin... ymmärretään, opitaan kaikki tästä :/
  2. N

    Mitä tehdä, hyvin alkanut laihdutus takkuaa ummetuksen takia :(

    no, kokeile laksatiivia tai suolihuuhtelua...ei kai muu auta.
  3. N

    Mitä mieltä nimestä Maria?

    Ihana, kansainvälinen, ja kaunis. Itse jos saan toisen tyttären, niin ottaisin ton nimen. Elenan oon ite valinnu...mutta mieti tykkäätkö ite, ei vaan niin että mies tykkää.
  4. N

    The ketju

    niin.. onhan ne kädet ihan eriasia kun vaikka jalka. mullakin tuo ettei sais rasittaa jalkaa ees ajamalla autoa. oot varmaan tosi nuori kun piti pelätä että ex muistaa.. ite oon 27 ihan kohta.. mulla tuo mobilat ei auta mihinkään. miks meidät on kylmanviileesti jätetty kaksin tähän ketjuun..
  5. N

    G: Voisitko elää onnellista elämää sossupummina?

    samat ajatukset kun tepajdilla, mua hävettäis..
  6. N

    The ketju

    ps anteeksi kun luin ton sun ekan postauksen. exät sun muut tulee vastaan just väärään aikaan, väärässä paikassa.. ei mulla tosin enää kun oon vaihtanu maata.Ite lopetin sairasloman kesken.. en jaksanut.
  7. N

    The ketju

    Voihan vi..deo. mulla on sama jalan kanssa. en saa siihen edes omin avuin kenkää..pystyykö sun käsikipua millään lievittämään sitten. anteeks, näppiksessä ei toimi kys. merkki
  8. N

    Ahdistaako muita kuvitellessaan, miltä Eerikasta tuntui

    Yritän olla ajattelematta...muuten kyllä ahdistaa.
  9. N

    The ketju

    olen minä vaan tosin. särkeekö pahastikin..
  10. N

    The ketju

    löysinpäs teidät ja ihan hitlerin kuvakin tervehti mua... oon ihan pihalla. mitä tänne kuuluu
  11. N

    Eerikan äitipuoli synnytti vankilassa

    Luin, että on poika.. toivottavasti ei ikinä yritä ottaa selvää biovanhemmistaan. yäk
  12. N

    Nyt tuli se päivä, jolloin itken tämän palstan vuoksi.

    Oon meinannu alkaa itkeä joskus jossain ketjussa joka ei ole ollut edes omani. Totta on, ettei apn kuuluisi mennä muualle itkemään, se on selvää.. mutta mitäs muuta hän voi tehdä tässä tilanteessa. Itse ottaisin ja otinkin täältä pitkän tauon. :hug: tsemppiä aplle
  13. N

    Minkälainen lääke on Sirdalut?

    En voi käyttää kuin just yöllä.. jo 2mg väsyttää niin kamalasti. ei ehkä ihan heti, mutta kahden tunnin sisään nukahdan. Vaikea sanoa toimiiko, luultavasti sitten toimii, kun pystyy nukkumaan. Jos päivällä meinaat käyttää ole varovainen...
  14. N

    Nimi Lotte

    kaunis nimi
  15. N

    The ketju

    mulla on ihan sama ongelma! tartuttaisitko raskas ton motivaation? ei mahdu edes vaatehuoneeseen sisään kunnolla (puolet tukkii hääpuku mut ei se oo mikään selitys)
  16. N

    The ketju

    Moi ihanat, onko kukaan edes vähän kaivannu mua, imho teidän ois pitänyt. Ja h is not for humble it's for honest in this case. Mulla on ollut ikävä teitä!
  17. N

    The ketju

    joku oli täällä yöllä.. ja mua harmitti kun oisin ollu hereillä, niin sitten luin jotain kirjaa...oon jo sanonu, tää on The ketju :) kaikki on hyvin mut mua ei saa päästää nukahtamaan..
  18. N

    Oletko äänekäs seksin yhteydessä? K-18

    Olen..mutten kuitenkaan kilju. :D
  19. N

    The ketju

    voi helvetti!toivotaan pikkukaupunkilainen että se tosiaan on ylämäkeä nyt. ainiin, viimenen erä on maksettu jostain läppäristä joka kuoli nuorena. :/ eilen.
  20. N

    The ketju

    no vähemmästäki.....:heart::hug:

Yhteistyössä