Hakutulokset

  1. L

    Imetyksen lopetus,kolme kipeetä pahkuraa

    alkuviikosta rinnasta.Yks pahkuroista ei liiku,kaks liikkuu,ovat kovahkoja olemukseltaan,kooltaan peukalon pään kokoisia..Nyt on sitten ajatuskehä kiertänyt syövästä tukkeutuneeseen maitotiehyeeseen..Kipu yltyy iltaa/yötä kohti,aamusella ei kovin koske,ellei esim lasta nostaessa lapsi jotenkin...
  2. L

    Väärää tököttiä ;) *ei pitäs yrittää oikoa*

    Ostin ihan väärää tököttiä leivontaan..Sen piti olla Nutellan tapasta kaakaotahmaa (mitä se lie oikeelta nimitykseltään),mutta sattu maapähkinävoita..Maistuu ei juuri miltään..ei oo makeeta,vaan lähinnä "tuimaa".. Mitä tosta nyt voi tehdä??
  3. L

    Kissojen muutto...

    Jouluksi uuteen kotiin,siihen tähdätään - ja näiltä näkymin se toteutuu. Nyt olen miettinyt tuota kissojen muuttoja,kerrostalosta ok-taloon..Kyllähän ne tottuu ja oppii,uskon.Mutta niitten helpotusta ns. kotiutumista.Helpottasko esim. vessan löytymistä,jos sitä hiekkaa ei sinä aamuna...
  4. L

    Vauva viikon ikäinen,minä muistutan "tuotannoltani" lehmää..*harkinnassa luovutus*

    Lapsi rintaruokinnassa siis.Joka päivä saa lypsää 120-200 ml maitoa,kun tuntuu ahtaasti pakkaavan ja tekee sitten kipeetä.Osan maidosta pakastan,osan olen suoriltaan kaatanut hukkaan. Minkälaisia määriä ottavat sairaalassa luovutuksena äidinmaitoa vastaan?
  5. L

    Keskitättekö ostoksenne S- tai K-ryhmään?

    Nyt kun tuota ruokapolitiikkaa on vatvottu kk-kuluineen jne.. Itse en ole uskollinen S- tai K-ryhmän kortinviilaaja.Pääpiirteittäin menee niin,että maidot,kissojen eväät ja hiekat haetaan Lidlistä,kerran kolmeen viikkoon isot hankinnat Kaupungista,pääosin Citymarketista,koska on...
  6. L

    Raskaus ja allergialääkitys?

    Mulla on tota pölyallergiaa varsinin näin alkukeväästä.Neuvolasta kyselin Ratiopharmin "setiritsiinin" (muista miten kirjoitetaan oikeasti) käytöstä,ja tätin mielestä sitä voi ottaa.Mutta siinä ohjelipussa lukee että on vältettävä.Kumpaa tässä nyt uskoo?Jatkan varmaan niistämistä ja silmien...
  7. L

    Rintapumppua katsellut...Kertokaapa te,mikä olisi hyvä.

    Aventin rintapumppua oon katellu ihan hankintamielessä,siihen tulee mukaan muutama (muistaakseni paketissa oli 4) pulloa.Hintaa ei kovin pahasti mun mielestä ollu,hitusen päälle 80e. Minkä merkin/sortin rintapumppu sinulla on käytössäsi ollut?Käyttökokemuksesi?
  8. L

    Kuinka yleistä on nykypäivänä se,että kysytään tulevan vauvan sukupuoli?

    Me ei kysytä-toki mielessäni olen ajatellut viimeaikoina,että ois ihan kiva tietää(syytä en tiedä miksi). Jotkut on kysynyt kumpaa odotan,ja kun vastaan että en tiedä,ei olla kysytty-niin katsotaan kummeksuen "kyllä me kysyttiin heti kun vaan mahdollisuus tuli".
  9. L

    Raskausajan hajuherkkyys..

    Siis se,että esim. miehen iho haisee pahalle(vaikka on tullut suihkusta,käyttää samaa,hyväntuoksuista pesuainetta),kaupassa joku haju yllättää jonkun tiskin tai ihmisenkin ohi kulkiessa..Jopa tuoksut,joista on pitänyt,haisee nyt pahalta.. Onko teillä muilla ollut tätä?Nolottaa joskus kun...
  10. L

    Alkoiko se SuperMarjon perheen pelastus-operaatio

    tänään vai alkoiko jo eilen? Huvikseen vois kattoa ...
  11. L

    Oletko ajanut täysiikäisen pois kotoo?

    Mikä olisi sellainen syy,että lähtö valkiaisi?(siis lähtö tulisi)
  12. L

    Onko nykyinen lasten kenkä (nuorten) heikompi laatusta vai missä mättää??

    Joka hiivatin kuukaus tuntuu että saa olla varsinkin herra 14 veelle olla kenkiä ostamassa..Millon prakaa sauma,millon pohja irtoo,millon mitäkin.Olen ostanut Airwalkia,Hummelia,Nikeä,Catmandoota ja silti tuntuu ettei ne kestä pyhätöntä arkea. Suositelkaas ny kestävää kenkää tolle...
  13. L

    Pakastekakun parhaimmistoa??

    Mikä on sinun mielestäsi parhaimmistoa kaupan pakastekakuista/-tortuista?
  14. L

    Suosittele jotain kotimaista kirjailijaa!

    Aikaani tärväämään ajattelin suunnata kirjastoon (nyt kun tuo vielä on meitin kylällä,kunnanisien/-äitien suuressa viisaudessaan tehty päätös,vie senkin pois kesällä).. Saa olla ns dekkariomaista,tapahtumarikasta..ei kuitenkaan yltiösiirappia.. Kaunis kiitos!
  15. L

    Rv 18 ja liikkumisen kipeys

    Siis normaali kävelykin tekee kipeetä.Ei nyt holtittoman kipeetä,mutta epämukavaa..kipu on lähinnä vasemmalla puolella alavatsassa,nivusessa..Olen hidastanut vauhtiakin,josko se ois siitä johtunut,ei auta.Vasempaan nivuseen koskee myös silloin,kun vetää kenkää jalkaan. Ä-nla on jo...
  16. L

    Mitäs tänään "appeena" (siis ruokana)?

    Mä oon poikaseni kanssa kaksin kotona,ja meinasin,että voisin pitää laiskan keittiöpäivän..Eilen se kävi ystävämme kanssa pitsalla-joten se on nyt pois suljettu.. Täytyy käpytellä kauppaan ja tutkailla sen einesanti..Mä oon kyllä niin huono ostamaan mitään einestä-joten voi olla että tuun...
  17. L

    Nyt en ymmärrä eksän ajatuksenjuoksua...

    Joka muksulle on tehty sama vakuutus,lasten säästövakuutus.Nyt poika (18) on aloittanut autokoulun,ja tarviis kipeesti rahaa,on itse ottanut yhteyttä vakuutusyhtiöön irtisanoakseen säästövakuutuksen.Vakuutusyhtiö on soittanut isälle(vakuutukset on hänen vakuutuspiirissään)ja kertonut (kuulemma)...
  18. L

    Paras tortilla täyte?

    Enpä ole viiteen vuoteen tortilloja syönyt,saatikka täytellyt..Mikä on sinun mielestäsi paras tortilla täyte? Itse tykkäsin broilerista,jonka lisänä oli salaatit ym tykötarpeet(kurkku,paprika,sipuliraaste,joku kastike)
  19. L

    Miten teillä,onko pakko ottaa ruokaa,josta lapsi ei tykkää?

    Siis onko ns. pakkomaistamista? Mulle on jokunen tullut sanomaan,kun en tosiaankaan ole pakottanut lasta ottamaan,maistamaan..Meillä ei lapset esim syö maksaruokia (laatikko menee,muut ei),sieniä,sisäelimiä..en pakota.En minä itsekkään kaikkea syö,kuten esim silakkalaatikko,made missään...
  20. L

    Mie lähen kupsuttelemaan tota poikasta

    -kävi pyytämässä "rapsutusta" ja tahtoo jutella vielä hetkisen... Kivaa loppuiltaa!

Yhteistyössä