Hakutulokset

  1. Owl

    Miten se vaikuttaa pieneen lapseen jos äiti vaihtaa miestä todella usein?

    Mielestäni tuo on haitallista lapsen kehitykselle. Samoin kuin useat muutotkin koetaan haitallisina. Perusturvaanhan kuuluisi, että muutoksia tapahtuisi mahdollisimman vähän, että elämä olisi lapselle ennalta-arvattavaa ja rutinoitunutta. Tosin tuossahan on rutiinit kohdallaan(voisi...
  2. Owl

    Nyt naiset menkää itteenne

    Ihan hauska, mutta ei kannata alentua samalle tasolle. Joku voi tosiaan ottaa huumorilla Viikatteen tapaan, mutta vierasmies ainakin omissa silmissäni sai itsensä kuulostamaan vain epäystävälliseltä. Hänen kommentit jätän aina lukematta, sillä tuo pillunkantoteline kuulosti loukkaavalta ja jäi...
  3. Owl

    Harrastin ensimmäisen kerran seksiä maksusta

    Sanonpa vain, että on niitä helpompiakin keinoja tienata rahaa, jos hieman ottaa selvää. Mutta tuo on se "helpompi" keino aloittaa. Eli älä mieti ja kulje ensin sieltä mistä aita on matalin. Tuosta ei hyvää seuraa kenellekään. Jos olisin sairas mieleltäni, niin toki tekisin tuota. Kärsit...
  4. Owl

    Mitä tehdä? (Mies seonnut)

    Se, että ajattelet, ettet voi "viedä" lapsilta isää. Sinä et riistä heiltä isää. He saavat nähdä isäänsä. Muista, että lapsen oikeudet ovat vahvemmat kuin isän oikeudet. Isällä on velvollisuuksia ja lapsella oikeuksia.
  5. Owl

    Mitä tehdä? (Mies seonnut)

    Tuollaiset ilkeäsävyiset kommentit eivät häntä auta. Vähän sama kuin sanoisi masentuneelle, että ota itseäsi niskasta kiinni. Hänen käytökseensä löytyy kyllä syy. Pelko ja läheisriippuvaisuus voivat olla osana tuossa. Ja itsetunto on varmasti aivan murusina. Mielestäni tuo koko perhe on...
  6. Owl

    Mitä tehdä? (Mies seonnut)

    Martti Paloheimo-Lapsuuden haavat.....luepa tuo. Olette luultavasti molemmat kotivammaisia. Sinä vähättelet väkivaltaa, koska pidät sitä normaalina. Luulet, että kaikilla on niin, totuus on että EI ole. Pärjäät paremmin yksin, sen tulet huomaamaan heti, kun saat etäisyyttä mieheen. Sinulta...
  7. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    Tuossa oli esimerkkitilanne siltä väliltä. Vaikea vamma ei mielestäni ole vammaisuus, esim. down tms., vaan jokin vakavempi asia, kuten aivot puuttuu tms.eli se, ettei ihminen ole elinkelpoinen. En hyväksy kehitysvammaisten lasten seulontoja tarkoituksena siis jos on abortoida, onhan...
  8. Owl

    Onko sinusta bikinikuvia?

    Biksukuvat on, mutta ihan yksityiskäytössä.
  9. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    Nonniih, Kiitokset kaikille taasen. Lisää yhtä pitkiä ja mielenkiintoistia sekä ajatuksia herätteleviä ketjuja. Sen näkee(joko me/jälkeläiset) joskus, miten asiat tulevat olemaan. :wave:
  10. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    Ikäänkuin olisi vain kaksi vaihtoehtoa: 1. abortti sallittu kaikille kaikenlaisilla perusteilla tai 2. aborttia ei sallita missään olosuhteissa. On kuitenkin paljon niitäkin, jotka periaatteessa vastustavat aborttia, mutta hyväksyisivät abortin tietyissä erityistapauksissa. Yleensä...
  11. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    Eilen vielä jaksoin aihetta, mutta nyt tuntuu siltä, että täällä lukee jo moneen kertaan perustelut, jotka olen halunnut tuoda esiin. Niistä joko ollaan samaa mieltä tai erimieltä. Niitä joko halutaan ymmärtää, ei haluta ymmärtää tai ollaan ihan vain periaatteesta vastaan. Mielestäni nyt...
  12. Owl

    Pesukone pysäytti ohjelman yhtäkkiä!!

    Miten uusavutonta:laugh:
  13. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    Toimenpide tehdä mitä? Toimenpide lopettaa ihmiselämä.Eikös?So simple.Alat olee lähellä!;) Toimenpiteelläkin tehdään jokin asia. Toimenpide on teko nääs.
  14. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    Voi, nyt tekisi mieleni huutaa:"Mitä järjen vähyyttä!"Mutta niinhän en toki tee;) Yksi siittiö ei yksin tee ihmistä.
  15. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    Niin, se on vain harkinnut teon ja hoidattaa murhansa muilla. Lopputulos sama, alkanut ihmiselämä lopetetaan. Jos sitä ei tapeta, sen elämä mitä luultavimmin jatkuu. Mitä siis tuo teko voisi olla, jos ei murhaamista? Ehkä makoilua ja haaveilua?
  16. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    Juuri näin olin kirjoittamassa!Kiitos, kun veit sen homman:)
  17. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    :ashamed::'(
  18. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    Ihailtavaa olla kasvissyöjä. Tuota olen pohtinut ryhtyväni itsekin. Mielestäni vain ei voi ihmiseläintä verrata eläimiin. Vaikka eläimiähän mekin olemme. Itse myönnän arvostavani ihmiselämää enemmän kuin eläinelämää. Me ihmiset osaamme järkeillä asioita toisin kuin useimmat eläimet elävät...
  19. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    Tuleeko sulla näin äkkiseltään mieleen mitään mitä saatat vastustaa aika jyrkästi?Vai oletko usein enemmänkin puolustamassa esim.ketjuissa?
  20. Owl

    Aborttiketju, puolesta-vastaan

    Kummastelin samaa ja pidin sitä hieman "rasistisena", jos nyt tuota sanaa voin lainata, vaikkei uskonto rodusta käykään. Itse olen uskovaisia ihmisiä pitänyt viisaina ja nöyrinä. Jotakin ihailtavaa heissä on. Itse en kristinuskosta tiedä muuta kuin pientä palaa sieltä täältä ja raamatun luku...

Yhteistyössä