Nyt naiset menkää itteenne

suu soukalle
Niin sähän haluat olla hänen puolella ilmeisesti kun piti tulla mullekin päätä aukomaan. Näät varmaan että ihan yhtä ikävästi se sulle vastaa vaikka kuinka olet olevinasi niin asiallinen.
Jaha. Anteeksi, että vastasin sinulle. Tuli vaan surku, kun jaksat niin pitkään ihan turhaan lyödä päätäsi seinään, ei siitä ole mitään hyötyä.
 
puss
"Korkokengät kadonneet suomalaisnaisen jaloista", sanoo mies, jolla on profiilikuvassaan huppari päällään.
Suomalaisnainen osaa olla todella tyly ja karkea, mutta ehkä se on tarpeellinen selviytymiskeino maassa, jossa niin monien miesten mielestä on edelleen ok puristella naisia perseestä, tunkeutua kysymättä istumaan naisseurueen pöytään tai antaa vieraalle naiselle ns. suomalainen käsisuudelma.
Sanoisin, että keskimäärin suomalaiset miehet ja naiset ansaitsevat toisensa.
 
Owl
Vierasmiess, itse olet säälittävä väsyneen etanan kotilo. Pelkkä tyhjäsäkkinen kaljurotta-alusta.
Ihan hauska, mutta ei kannata alentua samalle tasolle.
Joku voi tosiaan ottaa huumorilla Viikatteen tapaan, mutta vierasmies ainakin omissa silmissäni sai itsensä kuulostamaan vain epäystävälliseltä. Hänen kommentit jätän aina lukematta, sillä tuo pillunkantoteline kuulosti loukkaavalta ja jäi mieleen.

Joskus ihmiset voi jättää omaan arvoonsa.

Millainen olisi nainen, joka esim.muroBBs:ssä menisi provosoimaan miehiä samantapaisesti?
Mikä siinä on, että kaksplussalle eksyy tuollaisia miehiä?
 
Kyllä mä ryhdyn baarissa juttusille fiksun ja mukavan miehen kanssa. Missään nimessä en ole panoseuraa hakemassa. Mulla on sormukset sormessa ja kerron heti että mukava tässä on rupatella mutta jos muunlaista seuraa etsii niin mun kanssani tuhlaa aikaa. Yksikään mies ei ole tuosta ihan nätisti sanotusta loukkaantunut tai pahastunut. Uusia ihmisiä on kiva tavata ja vaihtaa ajatuksia, mun avioehdossani ei ainakaan ole mainintaa ettäkö en saisi toisten miesten kanssa jutella

Joskus joutuu kyllä olemaan tyly känniääliölle joka on ensi töikseen työntämässä kieltä korvaan tai kättä konehuoneeseen eikä ota kaunista kieltoa kuuleviin korviinsa
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vaikka Virtanen
Kyllähän suomalaisessa naisessa (yleistäen) on kaksinaamaisuuden ongelma, kun siis puhutaan flirttailusta ja parinhausta noin yleisesti. Ensin sitä saa kuulla miten suomalainen mies on juntti ja käytöstapoja ei ole nimeksikään. Haihatellaan sitä miten vaikka nyt kreikkalainen mies osaa olla herrasmies ja antaa vaikka ruusun, antaa kehuja ja tarjota aina naiselle, eikä toisinpäin. No sitten kun teet niin, niin oletkin kuvottava, ällöttävä limanuljaska, joka yrittää säälittävästi saada piparia ostamalla jonkun säälittävän kukan ja yrittämällä tarjota, eli siis juottaa vain naista känniin.

Samaan hengenvetoon periaatteessa valitetaan kun suomalainen mies ei koskaan lähesty, tai jos lähestyy niin tuhannen päissään. Sitten jos lähestyy, on ällöttävä sika joka tulee baariinkin selvinpäin, ihan että vain pokausmielessä pyytämään puhelinnumeroja. No ei ihme ettei sitä sitten suomimies uskallakaan tehdä muuten kuin kännissä.

Suomalainen nainen myös aina olettaa, että jos heitä tulee pöytään jututtamaan, niin siinä menee koko ilta ja yö. Slaavinaisten pöytään pääsee kohtalaisen helposti juttelemaan, mutta jos heitä ei kiinnosta jatkaa, he sanovat kohteliaasti hei hei ja yleensä vaihtavat vaikka pöytää tai menevät tanssimaan tms. Suomalaisen naisen kanssa ei useinkaan pääse tälle small talk-asteelle. Että siis tarjoaisi heille vaikka drinkit ja vaihtaisi pari sanaa... ja katsottaisiin onko kiinnostusta puolin tai toisin. Ei kun suomalainen nainen ottaa kasvoilleen jäätävän v-mäisen ilmeen ja sanoo jotain "hei älä tuu siihen, se on varattu". Vaikka siis mies olisi seuraamalla huomannut ettei se todellakaan ole varattu tuoli.

Sellaistakin jäätävää possumaisuutta suomalaisista naisista löytyy baaritiskillä, että kun heille vähän hymyilee ja kysyy haluaako neiti juoda jotain. Vastaus saattaa olla, että joo tilaa vaikka mohito. Sitten kun ojennat sen neidille, niin tämä lähtee välitömästi karkuun. Siis että sen vertaa ei voi olla ystävällinen ja kiitollinen drinkistä, että muutaman hetken olisi siinä ja juttelisi mukavia. Tällaista ei ole yhtään missään muualla koko maailmassa ja aika paljon on tullut reissattua. Jos nainen on varattu tai häntä ei kiinnosta edes hetkeä jutella, niin tuolla muualla kiitetään ja kieltäydytään ottamasta drinkkiä.

Joskus sitä oikein miettii, että millä ihmeellä suomalaiset löytävät seuraa baareista. Ilmeisesti se jollain taikatempulla (=iso määrä alkoholia) sitten luonnistuu, kun molemmat osapuolet ovat räkäkännissä. Omalla kohdalla rakas löytyi Ranskasta, jossa muuten tuo kulttuuri on hyvin erilainen. Siellä naisia uskaltaa lähestyä ilman, että tarvitsee pelätä saavansa turpaan.
 
mies1harm.
Joskus joutuu kyllä olemaan tyly känniääliölle joka on ensi töikseen työntämässä kieltä korvaan tai kättä konehuoneeseen eikä ota kaunista kieltoa kuuleviin korviinsa
Mutta kyllä tangoon tarvitaan kaksi: jos naiset vaatisivat enemmän kunnioitusta ja arvostaisivat ja itse toteuttaisivat hyväkäytöksisyyttä yhdistettynä hyväsydämiseen spontaaniuteen - kuten muualla yleensä tehdään - heitä myös lähestyttäisiin kunnioittavammin. Mitä vapaammin, mitä suoremmin käyttäytyen ja mitä vähemmällä moraalisella painolastilla nainen toimii baareissa ym., sen kovemmin todellisuus eli miehet myös kohtelee häntä pelkkänä panona, esineenä, vittumaisena akkana, tms. Metsä vastaa kuten sinne huutaa ja utopia sukupuolivapaasta yhteiskunnasta on vain utopia.

Tää ilmiö alkaa olla jo rakenteellinen, Halonen oli viimeinen niitti. Mutta on erittäin hyvä, jos asiasta aletaan keskustella laajemmin. Minä olen ollut harvoja asiaa esillä pitäneitä netissä.
 
Entisten nuorten sävellahja
Minua myös vaivaa esteettisesti naisten leikkisyyden puute Suomessa. Naisen olisi syytä oppia olemaan nestemäinen, tanssiva. Ei pala rautaa tai kuutio. Me emme tarvitse kahta miestä tähän yhteiskuntaan.

Olen usein käyttänyt mallina naisellisesta spontaaniudesta Kim Wildea You Came -videossa: https://www.youtube.com/watch?v=P6Agwu_5J14

En yksinkertaisesti näe mitään tuollaista ilmaisua Suomen kaduilla naisilta käytöksenä. JOTKUT nuoret naiset (noin parikymppiset) hieman tavoittavat tätä iloista, pehmeää, varauksetonta, hyväntuulista räiskyvyyttä, mutta jotenkin se hukkuu tai jää pois aika totaalisesti jo, kun ikä lähestyy 25 vuotta. Tämä on havaintoni suht laajalla otannalla.
Sori. Ens kerralla otan tuulikoneen mukaan ja pöllyttelen sillä peroksidipermistäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
joopa joo
Mä ainakin menen kavereitteni kanssa baariin viettämään aikaa niiden kanssa ja dokaamaan. Häirintä vituttaa suuresti ja paras knosti siihen musta on henkilökunta. Helvettiin tulee toivotettua mutta jotkut on niin aaseja että jää kinaamaan ja tyypillistä on lesboksi haukkuminen sun muu paska. Mä en mene toisten pöytiin häiritsemään paitsi tietysti jossain ihan paikallisissa joissa suurin osa tuntee toisensa ja se menokin on aika erilaista.
 
"jaahas"
Nähdäkseni keskeinen ongelma on, että Suomessa on, osien naistutkijoiden siunauksella nähdäkseni, paine hävittää sukupuolten väliset erot erotuksena muihin länsimaihin ja muihin maailmankolkkiin yleensäkin. Suomalaisnaiselle feminiiniys on eräänlainen hankala mörkö, joka sisältää enemmän jarruttavia ja kiusallisia, hänet esim. heikoksi tai naurettavaksi tekeviä, kuin kotoisia ja nautinnollisia/"ihania" asioita.

Ja olen huomaavinani, että tuo paine "iskee" naisiin koviten 25v tienoilla ja hellittää ehkä 40v tienoilla, jos on hellittääkseen.

Koko nykynaisen narratiivi Suomessa on turhan vähän käsitelty asia.
Ziisus, mitä sekoilua taas! Ensin tää hölöttää kaksi päivää siitä, että toisin kuin tämän palstan naiset, "vakavasti otettavat naistutkijat" eivät halua häivyttää "sukupuolten välistä eroa" (ja tietysti koko sukupuolen käsite on tälle jonkinlainen kummallinen biologian ja kulttuuristen konventioiden sekasikiö, vailla minkäänlaista koherenttia muotoa), ja nyt tää onkin sitten sitä mieltä, että kyllä ne naistutkijat ainakin siunauksensa tälle antavat. Kunnes sitten lopuksi toteaa, että koko teema on turhan vähän käsitelty asia. Armoa, antakaa happea!
 
"jaahas"
Mutta kyllä tangoon tarvitaan kaksi: jos naiset vaatisivat enemmän kunnioitusta ja arvostaisivat ja itse toteuttaisivat hyväkäytöksisyyttä yhdistettynä hyväsydämiseen spontaaniuteen - kuten muualla yleensä tehdään - heitä myös lähestyttäisiin kunnioittavammin. Mitä vapaammin, mitä suoremmin käyttäytyen ja mitä vähemmällä moraalisella painolastilla nainen toimii baareissa ym., sen kovemmin todellisuus eli miehet myös kohtelee häntä pelkkänä panona, esineenä, vittumaisena akkana, tms. Metsä vastaa kuten sinne huutaa ja utopia sukupuolivapaasta yhteiskunnasta on vain utopia.

Tää ilmiö alkaa olla jo rakenteellinen, Halonen oli viimeinen niitti. Mutta on erittäin hyvä, jos asiasta aletaan keskustella laajemmin. Minä olen ollut harvoja asiaa esillä pitäneitä netissä.
:LOL: Ei pysty, ei vaan pysty... :LOL: Ehkä paras tähänastisista!
 
Joskus sitä oikein miettii, että millä ihmeellä suomalaiset löytävät seuraa baareista. Ilmeisesti se jollain taikatempulla
Minä olen jutellut baarissa kohteliatten, huumorintajuisten, komeiden tai muuten kiehtovan näköisten, hyvin pukeutuneiden miesten kanssa, jotka eivät ole olleet pelimiehiä ainakaan liiaksi asti. He ovat olleet suomalaisia, yhdysvaltalaisia, italialaisia ja venäläisiä ja brittejä. Kuulostaa suomimiehen korvaan tietenkin sliipatuilta ääliöiltä, mutta siinä teidän ongelma juuri onkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Entisten nuorten sävellahja;30151412:
Sori. Ens kerralla otan tuulikoneen mukaan ja pöllyttelen sillä peroksidipermistäni.
Ehkä sun kaveri voi pitää tuuletinta siinä vieressä tanssilattialla? Voitte vaihdella vuoroja niin jokainen on vuorollaan nestemäinen, tanssiva.
 
Mutta kyllä tangoon tarvitaan kaksi: jos naiset vaatisivat enemmän kunnioitusta ja arvostaisivat ja itse toteuttaisivat hyväkäytöksisyyttä yhdistettynä hyväsydämiseen spontaaniuteen - kuten muualla yleensä tehdään - heitä myös lähestyttäisiin kunnioittavammin. Mitä vapaammin, mitä suoremmin käyttäytyen ja mitä vähemmällä moraalisella painolastilla nainen toimii baareissa ym., sen kovemmin todellisuus eli miehet myös kohtelee häntä pelkkänä panona, esineenä, vittumaisena akkana, tms. Metsä vastaa kuten sinne huutaa ja utopia sukupuolivapaasta yhteiskunnasta on vain utopia.

Tää ilmiö alkaa olla jo rakenteellinen, Halonen oli viimeinen niitti. Mutta on erittäin hyvä, jos asiasta aletaan keskustella laajemmin. Minä olen ollut harvoja asiaa esillä pitäneitä netissä.
Ihan todella, lukisitko nuo viestit huolella ja ajatuksen kanssa ennenkuin painat tuota "lainaa"- nappia?

On olemassa ihmisiä joiden kanssa juttu luistaa, on olemassa ihmisiä joiden kanssa ei löydy samaa aaltopituutta ja jotka perääntyy tilanteesta tyylikkäästi. Sitten on olemassa ihmisiä jotka ei vaan kertakaikkiaan millään usko vaan jää sönköttämään ja selittämään sanoo sitten nätisti tai pahasti. Spontaania tuossa on jo se, että yleensä avaa keskustelun eikä ensimmäisenä käske suksia minnekään ja näytä nyrpeää naamaa
 
mies1harm.
[QUOTE="jaahas";30151414]Ziisus, mitä sekoilua taas! Ensin tää hölöttää kaksi päivää siitä, että toisin kuin tämän palstan naiset, "vakavasti otettavat naistutkijat" eivät halua häivyttää "sukupuolten välistä eroa" (ja tietysti koko sukupuolen käsite on tälle jonkinlainen kummallinen biologian ja kulttuuristen konventioiden sekasikiö, vailla minkäänlaista koherenttia muotoa), ja nyt tää onkin sitten sitä mieltä, että kyllä ne naistutkijat ainakin siunauksensa tälle antavat. Kunnes sitten lopuksi toteaa, että koko teema on turhan vähän käsitelty asia. Armoa, antakaa happea![/QUOTE]

Niin, Suomessa epäsuorasti naistutkijat tuntuvat hiljaisuudellaan nämä käsitykset siunaavan.

Ja _julkisuudessa_ asiaa on käsitelty tosi vähän kuten maahanmuuttoa 10 vuotta sitten. On hyvä "avata matotölkkejä" jenkkifraasilla aina silloin tällöin.

Oletko muuten nimim. Isämies? Ulosantisi on samanlaisesti oudon piiloaggressiivista. Vahvasti epäilen, että tohtori olisi hän.
 
mies1harm.
Ihan todella, lukisitko nuo viestit huolella ja ajatuksen kanssa ennenkuin painat tuota "lainaa"- nappia?

On olemassa ihmisiä joiden kanssa juttu luistaa, on olemassa ihmisiä joiden kanssa ei löydy samaa aaltopituutta ja jotka perääntyy tilanteesta tyylikkäästi. Sitten on olemassa ihmisiä jotka ei vaan kertakaikkiaan millään usko vaan jää sönköttämään ja selittämään sanoo sitten nätisti tai pahasti. Spontaania tuossa on jo se, että yleensä avaa keskustelun eikä ensimmäisenä käske suksia minnekään ja näytä nyrpeää naamaa
Niin? Mutta mun pointti on, että naiset voivat itse isostikin vaikuttaa siihen, miten miehet heihin suhtautuvat.
 
"hmh"
Mutta kyllä tangoon tarvitaan kaksi: jos naiset vaatisivat enemmän kunnioitusta ja arvostaisivat ja itse toteuttaisivat hyväkäytöksisyyttä yhdistettynä hyväsydämiseen spontaaniuteen - kuten muualla yleensä tehdään - heitä myös lähestyttäisiin kunnioittavammin. Mitä vapaammin, mitä suoremmin käyttäytyen ja mitä vähemmällä moraalisella painolastilla nainen toimii baareissa ym., sen kovemmin todellisuus eli miehet myös kohtelee häntä pelkkänä panona, esineenä, vittumaisena akkana, tms. Metsä vastaa kuten sinne huutaa ja utopia sukupuolivapaasta yhteiskunnasta on vain utopia.

Tää ilmiö alkaa olla jo rakenteellinen, Halonen oli viimeinen niitti. Mutta on erittäin hyvä, jos asiasta aletaan keskustella laajemmin. Minä olen ollut harvoja asiaa esillä pitäneitä netissä.
Tarkoititko presidentti Halosta? Tarkentaisitko mihin viittaat tuolla "viimeinen niitti" -ilmaisullasi (varmaankin tuo ilmaisu on sitä korkeampaa semantiikkaa ja lingvistiikkaa, jota olet kertonut niin paljon opiskelleesi - itselleni vain kahden korkeakoulututkinnon ja erinäiset jatko-opinnot siihen päälle suorittaneelle ei tuo aukene).
 
mies1harm.
[QUOTE="hmh";30151443]Tarkoititko presidentti Halosta? Tarkentaisitko mihin viittaat tuolla "viimeinen niitti" -ilmaisullasi (varmaankin tuo ilmaisu on sitä korkeampaa semantiikkaa ja lingvistiikkaa, jota olet kertonut niin paljon opiskelleesi - itselleni vain kahden korkeakoulututkinnon ja erinäiset jatko-opinnot siihen päälle suorittaneelle ei tuo aukene).[/QUOTE]

No tarkoitan feminismin kehityskulkua Suomessa. Halonen oli sen kruununjalokivi. Rakenteelliseksi f meni nähdäkseni 1990-ja 2000-luvuilla.
 
Niin? Mutta mun pointti on, että naiset voivat itse isostikin vaikuttaa siihen, miten miehet heihin suhtautuvat.
Ikävä kyllä aina ei pysty. Otetaas päinvastainen esimerkki jos vaikka sitten ymmärrät pointin: istut baarissa, vaikka sitten seuranhakumielessä. Pöytääsi liimaantuu 50v peseytymätön harvahampainen pubiruusu, joka on kertakaikkiaan päättänyt että sinä olet hänen tämän illan hoitonsa. Mikään sanominen tai teko ei auta vaan tämä pubiruusu puristelee vehkeistäsi. Kun sanot meneväsi vessaan hän ehdottaa tulevansa mukaan, siellä voi ottaa pikaiset. Tämä pubiruusu vie tietenkin mahdollisuudet kaikkiin muihin naisiin koska hän käyttäytyy kuin olisi tyttöystäväsi. Kauanko jaksaisit heitellä ystävällisiä filosofisia kommentteja hänelle?
 
Entisten nuorten sävellahja
Ehkä sun kaveri voi pitää tuuletinta siinä vieressä tanssilattialla? Voitte vaihdella vuoroja niin jokainen on vuorollaan nestemäinen, tanssiva.
En oikein keksi ketään kaveria, joka voisi asustaa minua tuossa lookissa. Serkullani oli juuri samanlainen kampaus vuonna 1993, mutta kuten jokainen laskutaitoinen voi päätellä, hän on jo kauan sitten menettänyt nuoren naisen kuplivan hyväntahtoisen spontaaniuden.
 
"hmh"
No tarkoitan feminismin kehityskulkua Suomessa. Halonen oli sen kruununjalokivi. Rakenteelliseksi f meni nähdäkseni 1990-ja 2000-luvuilla.
Kerro nyt vielä mitä Halonen oli? Presidentti, naispuolinen? Okei, feminismi on naisten ja miesten tasa-arvoa ajava filosofia/liike/aate, ja varmasti Tarja Halosen valinta presidentiksi - sukupuolestaan huolimatta - tuli mahdolliseksi feministiaatteen tekemän esityön vaikutuksesta. Toivottavasti ilmiö sinänsä ei nyt sitten siihen jäänyt (eli ollut "viimeinen niitti"); toivottavasti tulevaisuudessakin pätevät naiset ja miehet ja transhenkilöt voivat tulla valituksi julkisiin virkoihin pätevyytensä eikä sukupuolensa mukaan.

Onko tämä siis sinusta huono asia? Kruununjalokivi kuulostaa ehkä sanana hienostuneemmalta kuin viimeinen niitti, mutta merkitys tässä yhteydessä ei aukene vieläkään.
 

Yhteistyössä