Hakutulokset

  1. sapu

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Minulla on pidemmän aikaa ollut kellontarkkuudella kierron pituus 26 ja vuoto alkanut 26. päivänä aamulla kello kahdeksan. Ihmeellisen tarkkaa. Minut voisi siirtää taustalle kun en pysty nyt aktiivisesti kuumeilemaan. Ja elämässä kaikenlaista meneillään, että hellitän hetkeksi tai kokonaan...
  2. sapu

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Tänään on KP11/26. :confused: Kierto on ollut kellonlyömälleen 26 päivää keskenmenosta alkaen.
  3. sapu

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Alkuasetelmissa jälleen... Minulle saa päivittää ma 21.10, päivälle: KP6. Nyt on arkisin muuta ajateltavaa, uusia mukavia haasteita, että sen puolesta ei tule stressattua liiaksi vauvakuumeen kanssa. Toiveissa olisi että tämä rennompi ajattelutapa tuottaisi positiivisen vaikutuksen :heart:
  4. sapu

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Yllättävän täsmällistä; kierron pituus noin 26 ja tänään on kp26... minulle saa päivittää kp1. Nämä oli km:n jälkeen toiset menkat. Ja gelee rojalit kierron verran vasta käytössä.
  5. sapu

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Gelee royalia olen tämän kierron käyttänyt. Vajaa viikko olisi mahdollisiin menkkoihin. Toivon nii-in mahdottoman paljon että nyt tärppäisi tästä kierrosta. Tuntuu että omat mahdollisuudet alkavat vähitellen hiipua, kun elämässä on kaikenlaista yllättävää tapahtunut. Vauva-asiaa ei ole miehen...
  6. sapu

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Onnittelut plussanneille !! ).( Talletuksia tehty. Oviksesta en tiedä milloin on, joten tasaiseen pitää touhuta ;)
  7. sapu

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Niinpä se tuli syyskuu. Rennolla otteella tässä koetan mennä vähitellen eteenpäin. Välillä tulee niin ikävä vauvamasua, jota sain kesällä jo silitellä... mutta ajatukset on kuitenkin hyvin positiiviset ja toiveikkaat. Onneksi on kaikenlaista tekemistä ja ajatukset saa välillä muuallekin. Oikein...
  8. sapu

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Kolmas olisi haaveissa :)
  9. sapu

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    No niin, lopultakin menkat tuli eilen. Keskenmenosta kuukausi aikaa.. Hanat on tosiaan auki... lori-lori :D Taustailijasta voisi siirtää minut .. sapu________3xKM ja KM 7/13 ________ KP 2/26-28
  10. sapu

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Täällä taustalla pyörin... odottelen yhä menkkoja saapuvaksi. Neljä viikkoa sitten alkoi km-vuoto, joka todettiin km:ksi 1.8. Hcg oli silloin 138 ja viikko siitä uudestaan labrassa -> ja hcg oli laskenut 13:een. Mitään ehkäisyä emme ole käyttäneet tässä välissä.. Kunhan tulisi kp1 niin sitten...
  11. sapu

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Heisulivei :) Olen seurannut tätä palstaa jo parisen viikkoa, kun keskenmeno todettiin. Helmikuisista tipahdin kuumeilevaksi. Odottelen km:n jälkeisiä menkkoja tulevaksi... varmaankin reilun viikon päästä. Siihen saakka tutkailen maailmanmenoa ja nautin alkavasta syksystä. Tsemppiä teille...
  12. sapu

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Tänään kävin äitiyspolilla lääkärissä ultrassa. Alunperin aika varattiin, että tarkistetaan raskausviikot. Viikko sitten torstaina tuli pientä tummaa vuotoa ja kävin päivystyksessäkin.. mutta eihän ne näillä viikoilla mitään ultraa tms. ala tekemään. Kotiin vain odottamaan viikoksi, että mihin...
  13. sapu

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    hox! Tuo kerho ei ole suljettu, koska sitä voi lukea ihan vapaasti kuka vain ilman että liittyy kerhoon. Ne jotka on suljettuja kerhoja, niin niiden kirjoituksia ei voi nähdä. Helmikuun kerho on avoin, kunnes sen perustaja hoksaa tehdä siitä suljetun.
  14. sapu

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    (.) Minulla on hirmuinen nälkä koko ajan. Vähän väliä pitää syödä jotain. Mielitekoja mm. Mansikkajäätelö ja kebabpizza, paahtoleipä... Olen tässä raskaudessa saanut nauttia pahoinvoinnin puuttumisesta. Ainoastaan etovaa oloa on koko ajan ja nälkä ajaa syömään 1.5 tunnin välein. Sapu ja papu...
  15. sapu

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Kulkisipa aikaa nopeampaa... jotenkin se vain matelee. Kaksi viikkoa ultraan. Sen jälkeen vasta uskallan ajatella että tässä ollaan raskaana.. Samalla varmistuu l.a. Minulla on viikot nyt väliltä 7+ ja 9+...
  16. sapu

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Laitan fb-ryhmään liittymispyynnön kunhan tässä ehdin. :)
  17. sapu

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Apr17 Kiitos, kirjoituksesi on täyttä asiaa. :kiss:
  18. sapu

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Bambi kyllä sen kalenterin saa kaikki. Käy hakemassa neuvolasta ja sano että "unohdit antaa, joten tulin erikseen hakemaan". Neuvolat saa niitä ilmaiseksi mainostajalta, eikä kukaan th saa alkaa säännöstelemään niiden jakelua. Eilen selasin omaa kalenteria ja se on ihan kiva. Muita saatuja...
  19. sapu

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Eka neuvola käyty. Iso kasa tuli esitteitä, kirjasia ja jopa dvd. Pääsen varhennettuun ultraan noin parin viikon sisällä, koska on usea aikaisempi km ja kkm. Laskettua aikaa arvelimme, mutta vaikea sitä on tässä vaiheessa määritellä, saattaa jopa mennä maaliskuun puolelle. Oireita on ja maha on...
  20. sapu

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Kiitos tsempeistä. En ole vielä luopunut toivosta. Minulla kun ei ole tarkkaa muistikuvaa että milloin oli viimeiset menkat. On ne saattanut olla jopa kesäkuun alussa, jolloin viikot saattaisi olla vasta 4+jotain. Silloin ultralöydös olisi sitä mitä pitääkin. Kun en ole pitänyt kirjaa vuodoista...

Yhteistyössä