~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Susan86 Tervetuloa minunki puolesta! Ja pahoittelut kovista koettelemuksista! :hug: Mulla kans useita perättäisiä keskenmenoja..kolme siis. Ollaan yritetty toista lasta noin 3 ja puoli vuotta ja ekasta km:sta on nyt 2 ja puoli vuotta kohtapuolin. Mulla on tehty joitain keskenmenotutkimuksia..lähinnä otettu kaiken maailman verikokeita. Niissä ei löytyny mitään syytä keskenmenoille. Miehestä otettiin kans jotain kromosomikokeita eikä niissäkin ollut vikaa. Mulla on todettu endometrioosi ja se nyt ainaskin omalta osaltaan vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Viimeisimmästä tärpistä tuli nyt tän kuun alussa kuluneeksi vuosi..Rankkaahan tää on kuten sinäkin varmasti tiedät! Jaksamista kovasti! :heart:

Omaa napaa sen verran et mulla tapahtu tässä kierrossa jotain, mitä ei ole ennen tapahtunu. Ja tähän väliin ällövaroitus! :D Eilen ja toissapäivänä (=kp 7-8) tuli ihan reilusti, kirkasta, paksua valkovuotoa! Sellasta kananmunavalkkaria mitä yleensä tulee ennen ovista. Ja menkat siis loppui kp 5. Harmittaa ihan hulluna ettei mulla ollu ovistestejä et oisin voinu testailla..Mutta eihän mulla voinu olla vielä ovista, eihän??! Ja siis kipujakin oli..molempina päivinä. Mä oon ihan pihalla mun kropan toiminnasta nyt! : /
 
Heippa kaikille ja onnittelut plussanneille =) sekä halauksia pettymyksiä kokeneille! :hug:

Tänään (taas) KP1, josta rohkaistuneena joukkoonne liityn, jos mukaan vaan mahtuu :) Elikkäs olen 24-vuotias yhden 1,5-vuotiaan lapsen äiti, joka haaveilee toisesta. Esikoinen on entisestä suhteesta. 7/13 saatiin plussa uuden kumppanin kanssa, mutta siitä tuloksena KM. Ilman ehkäisyä on pantu menemään, mutta heinäkuun jälkeen ei mitään. Kovasti sitä kuvittelee oireita, jotka sitten onkin nimenomaan niitä kuvitelmia.

Ovista en ole tikutellut, mutta synnytyksen jälkeen ovis-päivinä on kyllä tuntunut varsin selvää kipuilua vuorotellen jommankumman munasarjan kohdalla. Voi kun sitä voisikin hetkeksi unohtaa sen yrittämisen ja antaa asioiden mennä omalla painoillaan... Satakaksi asiaa painaa päälle samaan aikaan ja varmaan stressi opintojen viimeisestä vuodesta, opinnäytetyön valmistumisesta, näyttösuunnitelmista, yh-äitinä olemisesta ja kodin hoidosta hävittää ne viimeisetkin mahdollisuudet siihen kaivattuun plussaan. Plussa tasapainottaisi tätä viimeisen opiskeluvuoden rumbaa, olisi jotain kivaa mitä suunnitella ensi vuodelle. Josko joululahjaksi? :heart:

bilingualmama___24v____KM 7/13_____________________KP 1/26-27
 
Tervetuloa taas uusille, mahtavan ryhmän ootte löytänyt.

Täällä taas kierron puoliväli lähenee.. oviksesta ei oo tietoo tulee kun/jos tulee. Vähän menny maku koko vauvakuumeilusta, tuntuu niin mahdottomalta koko ajatus että voisin tulla raskaaksi ja saada lapsen. Keskenmenostakin alkaa oleen jo puoli vuotta ja jotenkin alkaa jo tuntuun kun en olis raskaana ollutkaan. Ensi viikolla kontrolli polilla, katsotaan nyt sitten miltä paikat näyttää ja että mitä seuraavaksi keksivät mun päänmenoks. Miksen mä voi tulla raskaaks vaan sormia napsauttamalla niinkun niin monet? V***u kun tän pitä olla niin vaikeeta :(
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
MiNalo: mulla on ollu ovis muutaman kerran kp7-9... Mun kaverillakin just oli ja tuli siitä onnellisesti raskaaksi :) ei tätä naisen kehoa aina ymmärrä... Sulle mä toivoisin sitä plussaa erityisesti. Niin kauan tätä ketjua seuranneena oon myös sinun tuskaa seurannut :hug: ei ole reilua!

evaparadise: voimia! Mä niin tunnen sun tuskan... Lääkkeellinen tyhjennys viime vuoden maaliskuussa sekoitti mun kierron totaalisesti. Palasi normiksi vasta tämän vuoden kesänä. Kyllä ketutti! Eli reilu vuosi meni... Toivottavasti sulla palautuisi nopeammin :hug:
 
Samat fiilikset Evaparadisen kanssa..

Clomifenit ei tee ovulaatiota, pistoshoidot saa munasarjat räjähtämään. Mitäpä tässä sitten, käynnistellään teroluteilla menkkoja kun ei saada ovulaatiotakaan aikaiseksi. Lisäksi estrogeenitasot nollissa, kohdun limakalvo ei ole paksuuntunut yhtään.

Te jotka olette kokeneet useampia keskenmenoja olette kyllä vahvoja naisia! Todella surullista lukea teidän kokemuksista, voi kun me kaikki saataisiin pian nyytit kainaloon. Ei kai tässä muu auta kun painaa eteenpäin.
 
Millamaria14: No höh, vai tuli se täti nyt sitten kuitenkin :/

Mä testasin piruuttani eilen ja negahan sekin oli. Tänään on mahaa juilinut menkkamaisesti, että kaippa se tätskä tännekin pian löytää.

Jospa sitten ensikierrosta...
 
Apua auttakaa mua :D Eilen kp 8 sain tälläisen ovistikkuun
, kuva otettu noin minuutti kastamisen jälkeen, pikkaisen tummeni vielä tuosta testiviiva. Tänään aamulla ja nyt illasta viiva jo todella haalea. Onko siis mahdollista että ovulaatio nyt jo? Kiertopäivät mulla viimeeksi tavallista pidemmät johtuen km:stä. Oli 31 kun normaali 27.
Pahoittelen omanapaisuutta tekstissä.


kp 8 - Aijaa.com

Lsätty linkki kuvaan.
 
Viivi__ Toi ei mun mielestä ole ovisplussa..Mulla on aina menkkojen jälkeen suht vahva viiva ja sit se haalenee kunnes vahvistuu uudestaan oviksen lähestyessä. Suosittelen et jatkat ovistestien tekemistä jos vaikka se plussa tuleekin sieltä vielä myöhemmillä kiertopäivillä! :) Tällä kertaa mua tosiaan harmitta kun en testaillu ovistesteillä vielä toissapäivänä kun oli kivut ja limat mut nyt tästä päivästä lähtien testailen päivittäin et jos se plussa sieltä tulis..Ja jos ei tuu niin sit tiiän et taisi olla aikainen ovis tässä kierrossa.:) Kunhan muistaa talletella tasaisin väliajoin niin tärppiin on hyvät mahollisuudet läpi kierron! ;)
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Torstai 21.11.2013



Mariah33____33v____KM 5/13________________________KP 21/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 14/30
VanillaLady___27v____KM 8/13________________________KP 17/?
aada78__35v____KM 8/13____________________________KP 41/25
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_________________KP 58/28
eemiliah____22v____KKM 8/13_________________________KP 28/32
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 18?/35?
Tähtisilmä*____26v____KKM 10/13_____________________KP 6/30-32
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Maikkki____25v_____KM 10/13_________________________KP ?/27-30
neitiina19____20v_____KM 10/12_______________________KP 35/29-37
Miminda____31v____Ennenaik. synn. 9/13________________KP 26/28
Ellukana____24v____TM 3/11, TM 6/11__________________KP 22/29?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12,KEM 10/13__KP 11/28-30
Silvia Logo____KKM 8/13_____________________________KP 49/?
Tyntti___22v____KKM 9/13___________________________KP ?/?
Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 19/29
Kirppu.81______KKM 08/13___________________________KP 5/30
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 3/26-27



sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP 19/34
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 12/26
millamaria14___29v____KKM 8/13______________________KP 4/30
Viivi______KM 10/13_________________________________KP 11/?
KoiKoi___32v_____KM-08,KU 8/13_____________________KP 24/28
Madeia___26v_____KM 10/13_________________________KP ?/28-30
toive3<3___26v____KM 10/13_________________________KP 10/28
Susan86__27v__KKM 7/09,KKM 03/12,KM 5/12,TM 11/13___KP 7/25-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 29/27



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13______________________KP 8/28-32



millamaria14 dpo 10
Miminda dpo 10
KoiKoi dpo 6
sydäntähti dpo 0




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Hipsunpöpsy
Emeli-
Yemina
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Kataja82, Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Minut saa laittaa seuraavaksi piinailijoihin, eli tänään on dpo0. Aamulla heräsin sellaisiin kipuihin ja tuskiin ettei jäänyt epäselväksi. Odottelin ovista vasta huomiselle, eli kierron pituudeksi tulee nyt niinkin lyhyt, kun 33 pv :)

Olen ollut vähän laiskanpuoleinen kirjoittelija, mutta kai jotenkin keskenmeno niin pinnassa vielä, ettei oikein jaksa keskittyä palstailuun... Keskityn lähinnä pitämään itseni kiireisenä. Onnea kuitenkin taas plussanneille!
 
tervetuloa uusille! :) ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :hug:

Täällä edelleen sekaisin että mitä tapahtuu. Oon jo 1,5 vk luullu että menkat alkaa ku kierrot ennen km noin 21 päivää. Viime kierto oli se 32, mut aattelin et johtu tosta kaavinnasta. Tänään kuitenkin kp28 ja ei vielä mitään. Viime viikolla mulla näytti ti alkaen ovisplussaa 5 päivää. Sit loppu testit enkä voinu enää testailla :D r-testi näyttäny negaa. Aattelin et no nyt oottelen täs rauhas vähän aikaa mut sainpahan taas kunnon sätkyn ja lisää pohdittavaa kun mulla nyt ti päivänä iski kauheat menkkamaiset säryt ja illalla hulahti yhtäkkiä hirvee määrä sellasta valkoista valkkaria housuihin. Jouduin sit housujen vaihtoon saman tien ja ihmettelin et mikäs oli. No ei menny ku 15 min ja sama juttu ja taas housujen vaihtoon. Kävin sit laittamas suojanki ku aattelin et jos vielä tulee. Sen jälkeen ei mitään. Mut sit seuraavana aamuna eli eilen aamulla pyyhkiessä tuli kirkasta limaa jonka seassa selkeitä veriviiruja. Aattelin että no menkat alko mutta kolmannen kerran pyyhkäistessä ei mitään. Ja sen jälkeen ei oo ollu yhtään mitään.:O Oikea kylki ja vatsa ollu kipeät eilisen. Kellaan ollut vastaavaa? Vähän kiinnittymistäkin mietin, täsmäis sillai ajankohta jos ovis olis viime viikolla ollut. Toivekuvittelua kuitenkin luultavasti. Hmm. Jännittävää..:popcorn:
 
Palataanpa tänne... 10+3 tänään, 8+1 ultrassa kaikki hyvin, tänään ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno taas... Edellinen oli heinäkuussa, ja sitä ennen kaksi spontaania... Nyt panacodia huiviiin ja cytotetic sisään. Tää on niin epäreilua!!!! Mä en jaksa enää... :( nyt sentään aloittavat tutkimukset... :( :'(
 
Viimeksi muokattu:
Voi Kataja82, mä niiin tunnen sun tuskan. :'( Ihan hirveitä oot joutunu kokemaan. Toivon ettet enää joutuisi vastaavaa kokemaan, ja vielä saisit oman pikkuisen. <3 Voimia!

Tänne ei mitään uutta, tuhruttelu jatkuu, ovista ootan & toivon. Greippimehua litkin ja haaveilen paremmasta huomisesta. :)

Emotar 8/28-32
 
Kataja82 ihan hirmusti jaksamisia sinne!! Siis neljä keskenmenoa ALLE vuodessa, toi on jo hurjaa, mutta tiedän kyllä muitakin joilla on ihan valtavasti tullut keskenmenoja, mutta myös sitten ihan lapsia (tällä hetkellä yhdelläkin jo viisi lasta), älä luovu toivosta!! <3

).( Äsken just tulin Ikean reissulta ja menin vessaan. Tänään päivällä on vatsaa pistellyt ja olen ollut tosi herkkä. Kotimatkalla kävin ostamassa pari raskaustestiä apteekista kun huomenna on hlökunnan pikkujoulut töissä niin meinasin aamulla testata sen takia että uskaltaako sitä ottaa ruokajuomana viiniä, mutta nyt se taitaa olla turha sillä pikkuhousuissa oli kunnolla verta (onneksi olen pitänyt nyt koko ajan suojaa kun ei tiedä koska alkaa menkat) ja pyyhkiessä tuli myös kunnolla. Niin se "täti" tuli sitten tännekin. Toisaalta tuli itku kun mietti että ei tässä näin pitänyt käydä (ylipäätään siis keskenmenoa) mutta toisaalta iloitsen että saa aloittaa tyhjältä pöydältä taas! Ekat menkat siis KM jälkeen!

Mitä muuten tuo karpalomehu tekee kun jotkut teistä sitä ovat juoneet? Vaikuttaa mihin? Pissatulehdusten välttämiseen itse olen juonut mutta liittyykö siis raskautumiseen jotenkin myös? :D

Saa päivittää VIHDOIN KP 1/27-30!!
 
Minulla oli tänään jälkitarkastus ja ultrassa kohdustani löytyi pieni rakkula. Mikähän se voisi olla, onko jollain ollut? Kiertopäivä on nyt 15 ja tunsin oviksen olleen eilen. Lääkärin mukaan kyseessä voi olla merkki tulevien kuukautisten alkamisesta (miten muka nyt jo???) tai verisuoni, tai JOSKUS HARVOIN. Merkki siitä, että raskaus on alkanut. No miten helvtissä se voisi olla alkanut raskaus, kun ovis oli eilen? Follikkelia katsoessaan totesi, että se näyttää siltä, että ovis on tapahtunut.
 
Kataja82 Huh! Teitä kyllä elämä jo koettelee liikaa :(

Mä oon tosi malttamaton yleensä loppukierrosta, mutta nyt sain kertaheitolla muuta ajateltavaa. Mä pääsin opiskelemaan! Alotan tammikuussa kotikaupungissani opinnot. Hain kahteen eri paikkaan, mutta meille tänne oli 200 hakijaa ja 20 alotuspaikkaa enkä rehellisesti uskonut tänne olevan mitään mahdollisuuksia!
 

Yhteistyössä