**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Hankalaa tää raskaaks tulo ainakin tuntuu olevan. Kyl mä niin ihmettelen miten Vitussa niitä vahinkoja muka voi tulla !?
Itse ihmettelen samaa!

Mulla on DPO 0

evaparadise Mene ihmeessä sinne gynelle oman mielenrauhan vuoksi. Kyllä se kroppa tietää ite jos on jotain vikaa ja jos ei oo, niin ainakin on tarkistettu ja voi alottaa puhtaalta pöydältä. Joskus se oma mielenrauha on se tärkein. Ehkä se 100€ ei siinä kohtaa oo paha, jos saa ison kiven sydämeltä. :)
 
Huomenta!

Minä maksoin 146€, ja aika oli puolituntia. Ja yksityinen oli kyseessä. Mutta mielellään tuon maksoin että se nyt ultrattiin (mua ei koskaan sillain ultrattu) ja tuomio tuli. . ja mikä parasta, sain puhua asiasta alan ammattilaisen kans. Joten suosittelen kyllä kaikille jotka kierii ongelmien tai kysymysten kans!
jotenki nyt on semmonen olo(sen jälkeen kun tutustuin netin ihmeelliseen maailmaan) että on jo sinällään ihme että mulla on jo kaks :O

Illalla miettiin että mitäs tässä nyt, o-testejä ei kannate kyllä tehä ku ne lisää vaan stressiä jos näyttää 5krt/per kierto plussaa, ajatus clomifeneistä ei tunnu enään mitenkään maata kaatavilta mutta antaisko vaan ajan kulua.. plaah. en tiiä |O

en tiiä oonko jotenki erikoinen tapaus mutta jotenki naisellisuus horju nyt ja pahasti tuon tuomion jälkeen :'(
 
Viimeksi muokattu:
Oli "tuolla" ongelmia tai ei, niin tuntuu se naisellisuus kärsivän, jos ei vauvoja alulle saada ja vaikka saataiski ja ne menee kesken. Musta ainakin tuntuu, että oon epäonnistunu siinä ainoossa hommssa, mihin mut on luotu.. : /
Tekis kans mieli käydä gynellä... Vois edes noin päällisin puolin tarkistaa mut, ja ton ukon siimahännät.. Jos niissä tai mussa ei todeta olevan mitään vikaan, niin uskoisin ehkä, että ne keskenmenot oli vaan huonoo tuuria.. Nyt oon vaan varma, että meissä on jotain vikaa... :headwall:
 
Oli "tuolla" ongelmia tai ei, niin tuntuu se naisellisuus kärsivän, jos ei vauvoja alulle saada ja vaikka saataiski ja ne menee kesken. Musta ainakin tuntuu, että oon epäonnistunu siinä ainoossa hommssa, mihin mut on luotu.. : /
Tekis kans mieli käydä gynellä... Vois edes noin päällisin puolin tarkistaa mut, ja ton ukon siimahännät.. Jos niissä tai mussa ei todeta olevan mitään vikaan, niin uskoisin ehkä, että ne keskenmenot oli vaan huonoo tuuria.. Nyt oon vaan varma, että meissä on jotain vikaa... :headwall:
Kannattaa mennä jo oman rauhan takia, mietin että miksi en oo aikasemmin menny ku se nuin nopeasti selvis. . ku ongelma on aina ollu (siis nuo pitkät kierrot jne). Kyllä kai se nyt vaikuttaa että kun naiset on "luotu" lisääntymään ja jos ei sitte onnistukaan sormia napsauttamalla (niinku yleensä nämä baari-illan jälkeen, yhellä tuikkasulla tulleet) tai edes kunnolla yrittämällä niin vetää mielen matalaksi..

...ja kuitenki ku sitä hoitoa ei ilman tutkimusta saa niin siitäkin saa jo mielenrauhan että on jonkun näkönen mahollisuus. Ja siinä gynelle ootellessa luin niitä lippulappu esitteitä ja hoitomuotoja oli varmaan yks kymmenen mitä voi käyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta, lomalla on mukavaa. Ollaan vaan oltu kotona ja rentouduttu. Ei ole kiire mihinkään ja saa touhuta lasten kanssa.

ON: Menkat rupeaa loppumaan joten sitten vaan taas ovista odottelemaan, nyt siis menossa kp 6, ja ovistestit on taas kovassa käytössä. Toisaalta kun ovis luultavimmin osuu viimeiselle lomaviikolle, voi olla etten testaile ja annan mennä vaan, turha stressi pois jos silleen helpommin tärppää..mene ja tiedä :)

Sanna-M kp 6/29
 
Huomenet! Pahoittelut Sunflower :hug:

Pippuri85 tosiaan nopeastippa pääsit gynelle! Piti opiskella että mikä PCO on kun olin tietämätön..muistaakseni muutamat ovat täällä samasta maininneet. Varmaan helpottavaa saada jotain selitystä. Itsekin kävin alkuvuodesta yksityisellä ultraamassa ensimmäistä kertaa halusta tietää että kaikki on periaatteessa kunnossa, ja niinkuin sanoit myös, oli todella huojentavaa jutella huolistaan ja peloistaan ammattilaisen kanssa.

Minulla menossa kiertopäivä 28/26(28) ja menkkakivut jatkuu jo toista päivää. Kuitenkin olen ajatellut että vielä perjantaina olisi mahdollista vuodon alkaa, joten en tee uutta testiä ennen sitä (nega lauantaina). Nämä kivut kuitenkin hämmentää, minulla kun ne alkavat aina vasta kuukautisten ensimmäisenä päivänä, joka periaatteessa olisi pitänyt olla eilen. Nyt ravaan vessassa tarkistamassa puolen tunnin välein, mutta toistaiseksi ei mitään. aaaarrrgh että voi päivät kulua hitaasti...
 
Pippuri85* tässä on aina kaksi koulukuntaa: knowledge is power tai ignorance is bliss. Eli kai noin vapaasti: ei oppi ojaan kaada tai tieto lisää tuskaa. Lienee hyvä tietää nyt missä vika piilee mutta toisaalta se taitaa ketuttaa kun tietää, että edessä voi olla taistelut raskautumisen suhteen? Nyt kuitenkin tiedät mitä vastaan taistelet ja mielestäni se on tosi hyvä asia. Isosti kovasti paljosti hurjasti tsemppiä, teit kyllä oikein kun hait vastauksia! :)

Ja voin vahvistaa, tää syö naista. Miten voi maailman luonnollisin asia olla meille joillekin näin kamalan vaikeeta? :(

Emeli- Mä taas olen miettinyt miten ihmeessä meille ei ole sattunut vahinkoa näiden 6+ vuoden aikana. Näköjään meidän sukusolut tuntee kovaakin vetovoimaa toisiinsa (ihan niinku kantajansakin) mutta siitä eteenpäin onkin sitten vaikeaa. Kyllä ne treffata siis osaavat mutta eivät halua selvästi elää parisuhteessa pidempään, hittolaiset. Mun sukusolut on tyypillisiä nykyajan sinkkuja? Nouuuuuuuuh! Miten saisin ne opetettua hetken hurmasta pysyvämpään olotilaan?

sunflower86 pahoitteluni tänne joutumisesta mutta siltikin: lämpimästi tervetuloa. Olkoot visiittisi lyhyt (tätä toivon itse asiassa ihan meille kaikille).

kukkurukuu mun on ollut kauhean vaikea uskoa mun kohdallani siihen "huonoa tuuria"-selitykseen. Mä olen pessimisti, mä olen satavarma, että mussa on jotain vikaa. Enkä usko toisin ennenku on käärö kainalossa. Argh! Mun asennevamma tosin ketuttaa mun miestä aika rankasti, se kun on ikuinen optimisti ja haluaa uskoa onnistumiseen.
 
Niwhai siis joo, oon tosi tyytyväinen että vihdoin lopetin ruikutuksen ja marssin sinne lääkäriin MUTTA oisin ehkä halunnu vaan kuulla että kroppa on sekasi vaikka stressin, km:n tai jonku muun seurauksena :D eli tyydytti ja ei tyydyttäny.. eikö koskaan vois olla tyytyväinen?tä? :D

Mutta siis joo, summasummarun= o-testit jää nyt taka-alalle ja makustelen sitä clomi jutskaa tässä että jos sitte parin kuukauden päästä alottais..


*Repesin ku luin ton viestin että jos parin kuukauden päästä alottais, mulla on _ehkä_ hyvällä, erittäin hyvällä tuurilla ollu yhet menkat :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Niwhai siis joo, oon tosi tyytyväinen että vihdoin lopetin ruikutuksen ja marssin sinne lääkäriin MUTTA oisin ehkä halunnu vaan kuulla että kroppa on sekasi vaikka stressin, km:n tai jonku muun seurauksena :D eli tyydytti ja ei tyydyttäny.. eikö koskaan vois olla tyytyväinen?tä? :D
Me ollaan naisia. Ei me voida siis olla koskaan tyytyväisiä! :LOL:
No, nyt on möröllä nimi ja sitä vastaan voi taistella, toisin kuin stressiä (mä ainakin stressaan kahta kauheammin jos joku sanoo, että "älä stressaa". Mä stressaan sitten sitä ettei saisi stressata) ja huonoa onnea vastaan. Tästä lähtee, sotahuudolla höystettynä!
 
Pahoittelut km:sta, mutta tervetuloa sunflower86 :)

Tässä sitä vain ootellaan menkkoja edelleen.. No vielä on aikaa, mutta ei mitään tuntemuksia siihen suuntaan...

Päätin kyllä olla oottamatta niitä ekoja menkkoja ennen vapaata harrastelua. Ei vain kiinnosta käyttää mitään kumeja tai keskeytettyä(joka ei oo ees ehkäisymuoto, mutta kuitenkin), vaan annetaan mennä ihan normisti, eikä r-testi näytä enää positiivista, mutta en kyllä käynyt viemässä kusta labraan; tuntuu vain ihan turhalta kun voi tehä sen itekin..

Jos ois tullakseen ni tulkoon, sepä ois ihme! Vaikuttaa siltä, että mun PCOS-tyyppiset munikset on taas vauhissa, eli ei tapahdu sitä hyvin tärkeää ovulointia! :headwall: Voi ihanaa, jos tässä joutuu taas ootteleen sata kk ennen ko ehkä mahollisesti terolutien kanssa saatais homma pelaamaan...... No okei, eihän tässä oo nyt kuin muutama päivä yli normin(jos semmosta ees on) ja voihan tuo olla vielä sekaisin kkm:sta. Niin ja en oo testannu nyt uudelleen oisko tärppi käynyt sittenkin heti, vaikka epäilen koska päiviä tyhjennyksesta oli kulunut jotain >17 tai jotain.. Ja ollaan oltu ehkä kahesti max kolmesti silleen.. Mutta eihän tuota tiiä, pitää viikon päästä testata varmistukseksi.

Täytyy vain sanoa, että oon miettiny nyt ihan samaa, että toiset ne vaan tuosta nuin vaan "hups!" tulee paksuksi ja ois siinä kaikkea muutakin hommaa ilman sitä kolmatta(!) lastakin tähän väliin! Siis tuntuu, että hulluja ovat vaan mikäpäs minä olen toisten lastentekoa moittimaan.. No joo. Kirpaisi siis hieman, kun sain tuossa maanantaina kuulla, että eräs mammakaveri on raskaana, oottaa siis kolmatta ja koiranpentukin just hommattu.. hohhoijaa! Lähinnä tässä yhtälössä harmittaa se, että itelle sen toisen alulle saaminen ja varsinkin pitäminen hengissä loppuun asti on ison työn alla. Voisipa itekin vain unohtaa ehkäisyn ja tulla raskaaksi kerta rykäisyllä! :ashamed:

Kiitos ja anteeksi. Pakko purkaa johonki.
 
pikaseen (koetan pysytellä nyt muutaman viikon taustalla) Piipakaa ootko testaillut uudestaan? Jos digiin saat 1-2 niin se kyllä vaikuttais ihan hyvältä. Joillakin iltapisu saattaa olla vahvempaa kuin aamupisu, joten se on yksilöllistä, eli kannattaa viellä pitää kirveestä kii ;) Mä oon sormet ristissä, ettei ole kemiallinen :)
 
Pippuri85* tässä on aina kaksi koulukuntaa: knowledge is power tai ignorance is bliss. Eli kai noin vapaasti: ei oppi ojaan kaada tai tieto lisää tuskaa.
Mää yhdyn tohon ensimmäiseen. Ite en vihaa mitään muuta enempää kun epätietoisuutta.. Ehkä mulla vaan lasi on aina puoliksi tyhjä niin siksi ei toi epätietoisuuskaan toimi mulla. Jotkut saa taas voimaa ja toivoa sellaisesta. Ei vaan tää emäntä ei :D

Nii ja -pansku- mä niin käsitin että tänne juur tullaan purkamaan tuntojaan että antaa tulla vaan.. Mä lueskelen mielelläni muitten juttuja ja kommentoin heti kun tunnen tarvetta. Tää kanava on mullakin ainoo joissa puhelen näin rehellisesti tästä asiasta.

Huoh. Kyllä se koskettaa jos tässä tilanteessa lähipiirissä joku alkaa odottamaan. Mä en ainakaan pysty olee nyt sellainen ystävä mitä pitäs olla, näille ketä on juuri hiljakkoin raskautunut. Siellä ollaan innoissaan raskaudesta ja syystäkin, mut mää en vaa kykene kovin pitkään hymyilemään ja iloitsemaan. Se katkeruus vaaaan puskee läpi. Varsinkin kun heti vertaan itseäni ja omaa tilannetta näihin toisiin pareihin ja ME OLISIMME ANSAINNEET sen enemmän. Mukamas aina :D

Kriteereinä tietenkin pidän aina talouden tilannetta, henkistä vakautta, moraalista ajattelutapaa sekä kuinka toivottu raskaus on. Mä siis suon tällä hetkellä mun pitkäaikaisesta kaveripiiristä sen hemmetin rikkaalle työssäkäyvälle 20 vuotta vakaassa avioliitossa olevalle parille. .. Paskat mä antais sitä onnee niillekä.
Mulle vaan kaikki tyynni.

Se vaan kyllä aina kolahtaa enemmän jos se on joku ihan siitä omista ns. lähipiiristä. Ei mua niinkään haitannut vaikka työkaveri kertoi siskonsa odottavan lasta. Ei se vaan kolahtanut.

Mutta kun abortin alle vuosi sitten tehnyt ystäväni odottaa nyt lasta, niin se on väärin. En osannut edes aavistaa että se voisi olla melkein 20:llä viikolla, sillä hän on tupakoinut ja tissutellut. Ja on kyllä tiennyt raskaudestaan muttei halunnut sanoa kenellekään. Ei se ihme, meinaa se herstlaagi minkä olisin noista elämäntavoista saanu ei olisi enää varmaankaan kantanut meidän ystävyyttämme eteenpäin.

Emeli-

P.S. Kuukautiskivut ovat palanneet näiden vuotojen aikana. Loistivat poissaolollaan viime kierrossa jotka olivat ensimmäiset KM:n jälkeen. Jos se olis hyvä merkki ja ens
kierrossa pamahtas. Se on varma että tästä tulee sellanen kaniluola ovulaation aikaan ettei ohjelmistossa ole muutakuin panemista. Suoraan sanoen :D
 
Viimeksi muokattu:
Blääh, turha mun on mitään taustailla yrittää, ku täällä kumminkin päivittäin käyn lueskelemassa:) Ja nyt kun taas pahimmasta masistelusta pääs yli, niin on hyvä jatkaa positiivisin mielin eteenpäin.

Pippuri85 mähän kävin viime syksynä kans gynellä ihan vaan kontrollikäynnillä ja siellä ensimmäistä kertaa kuulin, että munasarjani ovat lievästi PCO-tyyppiset. Silloin en juurikaan ajatellut asiaa, koska melko pian käynnin jälkeen tulin raskaaksi. Nyt sit ku kävi miten kävi, kaivoin käyntikertomuksen esille ja oikeastaan vasta tajusin alkaa googlettaa (joo ei pitäis) PCO:sta, ja hätähän siinä tuli.

Siksi meninkin yksityiselle gynelle viime viikolla (sama gyne, joka viimeksi mainitsi PCO:sta) ja kerroin murheeni. Hän tutki paikat ja sanoi, että kaikki on hyvin. Mulla on siis säännöllinen kierto ja ovuloin (on myös testeissä todistettu) ts. mulla ei ole PCO:n tyypillisiä oireita. Lääkäri selittikin, että PCO ei ole niin vakava kuin ihan se PCOS. En todellakaan tiedä tarkkaaan mikä ero on PCO:lla ja PCOS:lla, mutta itse en ainakaan ole ihan hirveän huolissani tästä. Eli sunkaan ei varmaan hirveesti kannata lukea netistä juttuja siitä. Ja kuten sanoit, niin sulla on kaksi lasta, joten ei sulla varmasti niin paha se PCO ole.
Tämä on vaan mun yritys piristää, en siis pysty lääketieteellisin perustein mitään sanomaan.

ON: varman ovis-plussan bongasin eilen aamulla, mutta en ole varma tuliko plussa jo maanantai-iltana ku aika vahva se viiva oli jo silloin. No, oli miten oli, vasta eilen illalla päästiin harrastamaan sitä ihteään, että nähtäväksi jää ehdittiinkö.

Mies oli niin ihana, ku saunassa siis hoidimme tämän asian ja ajattelin sit mennä vielä uimaan sen jälkeen, niin mies siihen, että kannattaakohan sun ku jos se vesi laimentaa sen satsin jotenkin :) Makoilin siellä lauteilla sit ensin ketarat ojossa 15 min (johon mies myös, että auttaiskohan ihan seistä päällään) ja sit käväsin nopsaa vielä järvessä pulahtamssa (pidin jalat visusti yhdessä:))
 
Hei tyypit! Vannoin eilen etten enää pyöri millään näillä palstoilla mutta pitkäänpä päätös piti :) sain eilen tuomion varhaisesta keskenmenosta. Hcg:tä seurattiin viikon verran ja hiipui pikkuhiljaa pois :( merkkinä keskenmenosta oli viikon verran kestänyt rusehtava verivuoto. Tyhjennystä en tarvitse, ilmeisesti kohtu tyhjeni jo tuolla vuodolla. Nyt kuulemma vaan odotetaan seuraavia kuukautisia.

Sain terolutit ja clomit tukemaan seuraavaa yritystä. Ensimmäisen teronapin otin jo tänään loppukiertoa tukemaan. Toivottavasti vuoto alkaa pian niin pääsee taas aloittamaan alusta.

Vähän kerkesin teidän aiempia tarinoita lueskella mutta myöhemmin luen vielä lisää. Oma pettynyt olo alkaa pikkuhiljaa vaihtua tulevaisuutta odottavaan. Toivon totisesti noiden tablettien auttavan nopeaan uuteen raskautumiseen! Onko kellään kokemusta?
 
miss_piggy
Terolut/clomi-kokemus:

kkm oli 02/13, ekoja menkkoja odottelin 67 päivää, kunnes käynnistin ne teroluteilla. Kuukautiset tulikin sitten vihdoin ja viimein. Sitten aloitin samassa kierrossa clomit jotka söin siis kp 5 alkaen. Ovis tuli about kp 16 kunnon kipujen kanssa, ja tadaa raskaana ollaan :D
Nyt menossa jo 15+5, eli itselläni ainakin toimi yhdistelmä clomit ja terot. Toivotaan että sulla toimisi yhtä hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Keskiviikko 21.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 16/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 16/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 7/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 15/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 27/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 12/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 2/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 9/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 16/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 32/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 32/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 37/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 17/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 5/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 6/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 23/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 20/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 9/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 29/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

PiipaKaa dpo 14
kukkurukuu dpo 0


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Dorian


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Terolut/clomi-kokemus:

kkm oli 02/13, ekoja menkkoja odottelin 67 päivää, kunnes käynnistin ne teroluteilla. Kuukautiset tulikin sitten vihdoin ja viimein. Sitten aloitin samassa kierrossa clomit jotka söin siis kp 5 alkaen. Ovis tuli about kp 16 kunnon kipujen kanssa, ja tadaa raskaana ollaan :D
Nyt menossa jo 15+5, eli itselläni ainakin toimi yhdistelmä clomit ja terot. Toivotaan että sulla toimisi yhtä hyvin :)
Olipa ihana toivon ja ilon tuulahdus minkä toit! :) onnea sinulle paljon raskaudesta ja kiitos tuesta! :)

Minut voisi lisätä listoille, jos vain mahdun mukaan. Laitan viestiä iPhonella joten tekstin värin muuttaminen ei onnistu: esikoista yritetään, 27 v. Km 8/13, kiertopäivistä ei tällä hetkellä oikein hajua, seurailen tilannetta.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Täällä taustalla pyörin... odottelen yhä menkkoja saapuvaksi. Neljä viikkoa sitten alkoi km-vuoto, joka todettiin km:ksi 1.8. Hcg oli silloin 138 ja viikko siitä uudestaan labrassa -> ja hcg oli laskenut 13:een. Mitään ehkäisyä emme ole käyttäneet tässä välissä.. Kunhan tulisi kp1 niin sitten pääsisi kuumeilemaan paremmin :heart:
 
Uusille pahoittelut ja tervetulotoivotuksen! Tää on ihana väylä purkaa tuntoja ja saada vertaistukee =)

Vahinkoraskautumisia olen myös itse ihmetellyt ja eniten katkeruutta herättää juurikin ne lähipiirissä.. kuten tämä tyttö josta taisin aiemminkin avautua, nuori, pari aborttia takana, elämäntilanne kaikkea muuta kun ihanteellinen, isä kaikkea muuta kun ihanteellinen (olisi halunnut abortin)... eihän se minulta pois ole mutta tuntuu vain epäreilulta. Meillä kuitenkin ensimmäistä lasta kauan toivottu ja elämäntilanne olisi siihen hyvä. Mutta sellaista elämä on, toivottavasti tälläset vaikeudet saa ainakin ymmärtämään ettei kaikki ole itsestään selvää ja että siitä mitä on pitää osata olla kiitollinen. En kuitenkaan voi olla myöntämättä etten itsekkin olisi miehelle itkenyt että olen epäonnistunut maailman luonnollisimmassa asiassa kun en ole onnistunut lisäänymään..

Tänään testattu postissa tulleita tikkuja, raskaustesti negatiivinen kuten osasin odottaa mutta mutta mutta ovistesti aikalailla positiivinen, ei ihan mutta melkein yhtä vahva kun kontrolliviiva.. ja eilen oli kyllä sellaset viiltelyt tuolla vasemmalla puolella alavatsaa että olisko se voinut olla eilenn?!?! kuka tietää.. Mulle ei todellakaan oo mitään uutta nää näin myöhäisille kiertopäiville menevät ovikset kun kierrotkin ollut ennen raskautta ja keskenmenoo jopa 50päivää.. saa siis nähdä miten pitkälle tässä taas odotellaan menkkoja saapuviksi mikäli ovat saapuakseen.
 
Missä hemmetissä se mun ovulaatio viipyy?!?! :mad: :mad: :mad:

Toissapäivänä jäi testailu väliin, ja nyt on eilen ja tänään tullut vaan tosi haaleet viivat.. Plussasta ei puhettakaan. :headwall: Eikä mitään tuntemuksia/kramppeja oo ollut, joten ei se varmasti oo salaakaan mennyt ohi... Ärsyttävää! Pääsis jo laskemaan dpo:ta!! :D

Eilen muuten en käynyt itse katsomassa testitulosta kun mies oli "istunnolla" vessassa. Huikkasin vain oven takaa että miltä se tikku näyttää. Mies sanoi että kaksi yhtä vahvaa viivaa siinä on! No menin jo sitten sänkyyn odottamaan, "suoritettiin" kunnon talletukset ja sen jälkeen jäin vielä makoilemaan kintut taivasta kohti sängyyn ja pyysin miestä tuomaan sen testin mulle että katson.. Paskat siinä mitään kahta viivaa ollut! :D :D Se oli katsonut sitä testialueen reunan ulkopuolta (sitä värillistä kohtaa) että siinä on muka joku viiva kun siinä on semmonen "nousu".. :D Miehet!! :D

No "joka toinen päivä taktiikka" jatkuu vaikka en ovista bongaiskaan tässä kierrossa... ;) Nyt on takana jo pe, su ja ti.. Ja huomenna sitten taas. ;) :D
 

Yhteistyössä