~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Hui kauhistus mitä täältä sai taasen lukea..
evaparadise täältä kanssa halirutistus ja voimia!

Kyllä nyt sais olla taas niin kiitollinen että kierto kohdillaan terojen avulla, eikä mitään ongelmia ole.. Tulee ihan huono omatunto, kun toisilla on isoja vastoinkäymisiä.. ja ite täällä vaan malttamattomana odottaa taas että pääsee testailemaan.. : /

Kaikille kuitenkin hyvää viikonlopun jatkoa ja kiiiitos ihana lämpimästä vastaanotosta uudelle palstalaiselle :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Sunnuntai 22.9.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 48/28-37
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 18/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 16/43
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 34/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 12/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 38/28



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 11/30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 11/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 11/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 27/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 20/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?
Tyntti___22v____KKM 9/13_________________________KP ?/?
bumbis___25v____KKM 7/13________________________KP 8/28-29



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 11/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 11/28-29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 14/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 18/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 2/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 24/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 41/28-35



Mariah33 dpo 4




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Kirppu.81




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Minnah88 oletko jo uusiksi uskaltautunut testaamaan vai onko täti hyökännyt kylään?

).( Ei tätiä, eikä taida olla tulossakaan. Raskausoireet ovat hyvin, hyvin pieniä, mutta sitäkin selkeempiä. Rinnat ajoittain kipuilee ja ovat hieman turvonneet. Todennäköisesti jo viikon tai kahden päästä saan kaivella imetysrintsikat esiin. Ei pahoinvointia, paitsi iltaisin nukkumaan mennessä lievää etovaa oloa. Väsymys on ihan järkyttävä. Ei toivoakaan, että valvoisin yli kymmeneen illalla. Ja nälkä on järkyttävä! Voisin syödä vaikka hevosen. Yks ilta mua himotti kanamunat niin paljon, että söin 8 paistettua kanamunaa :ashamed: ette usko kuinka huono olo oli sen jälkeen :x mutta testailen silti vasta ens to tai pe. Jaa sitten pähkäilen, että käynkö ekana VU:ssa enennkö soitan neuvolaan vai en...oireethan ja testi nyt ei sitä kerro, että onko se kyytiläinen hengissä ja hyvinvoiva. Enkä kestä sitä kyllä uudestaan ollenkaan, että kasvattelen onnessani 6 viikkoa kuollutta ihmisen alkua sisälläni :/
 
Huomenta, olen ollut kuntokuurilla ja ilokseni aamulla vaaka näytti -1,5 kg vähemmän. Tiedän että se on vähän mutta mulle se on hieno alku, jos vaikka toi painon pudottaminen auttaisi raskautumaan. Koska olokin on selvästi energisempi :)

Joosukka: Toivon kyllä todella että saat vahvan plussan, jo oireesi on aika lupaavat. :)

Sanna-M kp 11/28-29
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Joosukka en ole testannut. En vaan uskalla. Oireita olis, mutta uskon, että ne on vaan keksittyjä. Tai niin taon itseni päähän. Iltaisin on kyllä huonoa oloa, ja rinnat kipeytyy pikkuhiljaa enemmän ja enemmän, mutta yritän muistuttaa itseäni, että niin ne tekee ennen menkkojen tuloa. Valkkaria tulee vähintäänkin riittävästi, mikä ihmeen kuiva kausi? Ja repäisykipuja on tuon tuosta. Ehkä ylihuomenna vois testata jos ei täti kurvaa ennen sitä paikalle.
 
Minnah88 Mäkin eilen mietin että mitä sulle kuuluu kun luin tätä pinoa, mutta en saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään... :) Mä täällä jännäilen sun puolesta, heh. :D Ja kovasti pidän peukkuja että plussa pärähtää! Ja Joosukalle samat peukut pystyssä! :) :heart:

Muoks! Niin ja tietysti niitten plussien lisäksi toivon että kaikki on hyvin ja menee hyvin loppuun asti! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Tsemppiä teille plussanneille! :heart:

Täällä kp10/30. Ne ekat menkat tuli ja meni ja ei nyt ihan normaalit ymmärrettävästi vielä ollu. Tästä kierrosta en kuitenkaan yritä vielä ovista naarata, kun aattelin käydä jälkitarkastuksen ja tulokset nyt kuulemassa ensin. Se edessä onneksi jo ens viikolla. Vähä jännittää ja mietityttää, että mitä löytyy jos löytyy vai onko syynä sit se napanuoran kiertymä...

Mulla tässä kans pieni kuntokuuri alullaan. Ei iso tavote, mut on tavotetta kuitenkin =)

Tuli vähä omanapainen kirjotus :whistle:

Kirppu
 
Syssy^^ 26v. KM 9/13 Haaveissa esikoinen.

Voisin liittyä joukkoon nyt kun mieli alkaa olla hieman parempi. :)

Viikko sitten siis alkoi ihmeellistä vuotoa ja soittelin maanantaina neuvolaan, kun tuntui ettei kaikki ole kunnossa. Neuvolan täti epäili, että kuukautiset ne vaan yrittää tulla tiputteluna, vaikka onkin raskaana. Sain silti lähetteen ultraan koska olin niin huolissani. Onneksi pääsin jo tiistaina ultraan. Huoli oli suuri koska aamulla huomasin, että kaikki raskauoireet olivat hävinneet. Ultrassa ei näkynyt minkäänlaista sykettä vaikka olisi jo pitänyt näkyä viikolla 6+6. Siitä sitten musertunein mielin jatkohoitoon.

Lääkkeellinen tyhjennys onnistui erinomaisesti. Nyt vaan sitten odotellaan vuotojen loppumista ja seuraavia kuukautisia, niin voi yrittää uudelleen. Meillä tärppäsi ensimmäisellä yrittämällä, joten toivon mukaan nytkin onnistuu. Toki se pelottaa, koska keskenmeno jää varmasti kalvamaan mieltä pitkäksi aikaa ja vaikka raskautuisi niin uusi keskenmeno pelottaa.

Tämä on kyllä raskasta aikaa parisuhteelle. Mielialat vaihtelee melkein yhtä paljon kun oli raskaana. Ei siihen paljoa tarvita että pillahtaa itkuun tai ärsyttää joku. Illalla unen saaminen on vaikeaa kun tulee ahdistus ja huonosti nukutun yön jälkeen ei mikään suju. Sain onneksi loppuviikon sairalomaa, että sain toipua rauhassa, mutta huomenna pitäisi mennä töihin taas. Se vähän jännittää koska työkaverit varmaan kyselee mihin katosin kesken viikon. Vain yksi työkaveri tietää syyn. Mitä voin vastata, koska en haluaisi kertoa tapahtuneesta? Raskaudesta ei tietänyt vasta kun 3 ihmistä meidän lisäksi, joten kovin monelle ei tarvinnut onneksi kertoa huonoja uutisia.

Kuumeiluksi tätä nyt ei voi oikein kutsua, mutta uskon että se vähän helpottaisi fiiliksiä jos tärppäis uudestaan. Muuten saatan potea surua aika kauan. Jännittää kovasti miten reagoin uuteen raskauteen jos niin käy ja miten sitten ainakaan uskaltaa kertoa kenelekään, varsinkaan kovin varhaisessa vaiheessa.
 
Ehdin tosiaan jo onnessani ilmottautumaan "toukomurujen" ryhmään ja ikävä kyllä jouduin parin päivän päästä kertomaan tapahtuneesta. Pahoittelut kaikille saman kokeneille!

Mielestäni kaikilla on oikeus suruun, oli raskaus edennyt kuinka pitkälle tahansa. Lueskellessa kaikkien tarinoita, koen samaistuvani monien ajatuksiin, mutta samalla saan myös toivoa uuteen yritykseen. :) Tästä ryhmästä on suurta apua jo nyt. Kiitos!

Ajattelin tosiaan odotella niitä kuukautisia ihan rauhassa niin on helpompi kartottaa jatkoa. Miehen kanssa juteltiin, että molemmat on valmiita uuteen koitokseen. Sitten en kyllä tiedä mitä tekisin jos uusi KM tulisi.

Aika hyvin olen oppinut tuntemaan omassa kropassa tapahtuvat muutokset. Ensimmäisen raskauden alkamisen tunsin todella hyvin. Pari päivää ennen kuukautisten alkamista olin 95% varma tärppäyksestä. Jännityksellä odottelen ovis-tuntemuksia ja mahdollisia uuden raskauden oireita. En tiedä jaksanko ovulaatiota kauheesti testailla, vaikka olis testejä olemassa kun mies niitä joskus tilas edullisesti jostain ulkomailta.

Voi hitsi kun välillä harmittaa tää tilanne! Oli niin valmistautunut ihanaan kevätvauvaan ja koko muutokseen. Oli jotenkin niin ihanaa kun just oltiin menty naimisiin ja heti tärppäs. En osannut pelätä keskenmenoa ollenkaan joten en uskonut sen tulevan omalle kohdalle. Toivottavasti se oli vaan sellanen harjotusraskaus ja seuraava onnistuis paremmin. Olen nyt joka ilta sytyttänyt kynttilän syntymättömän lapsemme muistolle.:heart:
 
syssy Pahoittelut keskenmenosta ja lämpimät tervetulotoivotukset :hug: Tapahtuipa keskenmeno sitten missä vaiheessa vain, niin jokaisella on oikeus surra omaa menetystään eikä suruja pysty koskaan vertamaan, koska jokainen meistä kokee asiat yksilöllisesti. Täällä saa kuitenkin tukea ja tuulettaa omia tunteitaan ja käydä läpi sitä mielen vuoristorataa, joka ei välttämättä ihan hetkessä ole "ajeltu" alusta loppuun.
 
Pippuri85: mulla viikko sitten ultrassa lähdettiin epäileen monirakkulaisia munasarjoja. lääkäri meinasi jo aloittaa tuon saman diabeteslääkkeen mulle, mutta päätti että koetetaan käynnistää mun hukassa olevat menkat ensin (viikko estrogeenia ja sit kaksi viikkoa primolutia). Kp 2-4 välillä otetaan sit verikokeet millä pco varmennetaan. Kilpparikokeet otetaan samalla. Jos pco nyt löytyy niin sit aloitetaan metforem. Clomifenit alkaa kans 2 tabletilla uudesta kierrosta. Saisi vaan ne menkat alkamaan nyt ensin!

Kerro miten sulla metforemit toimii, olisi kiva kuulla kuulumisia! :)
 
Syssy^^ Pahoitteluni keskenmenosta! :hug: Täältä saat varmasti paljon tukea ja turvaa tuleviin haasteisiin! Toki toivon ettei kohdallasi ole paljoa haasteita vaan tärppäisi mahdollisimman pian uudelleen. Ymmärrän, että pelottaa uusi raskaus ja se miten reagoi sen tullessa kohdalle. Mutta toisaalta..ilman sen uuden kohtaamista ja vastaanottamista, ei voi vauvahaavekaan koskaan käydä toteen. :heart:

Rohkeutta vaan peliin ja jokainen meistä keskenmenon kokeneista, tietää miltä tuntuu, kun raskaus ja odottaminen muuttuu elämää suuremmaksi peloksi. Sen sijaan, miltä sen tulisi tuntua. Kyllä keskenmenon kokeminen muuttaa hyvin paljon, mutta ei pelkästään negatiivisessa mielessä.

Se, mikä ei tapa, se vahvistaa. Ja me kaikki ollaan ihan hemmetin vahvoja naisia!! :heart: :heart: :heart:

Voimia kaikille!!!!!!!!!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+ ja Mariah33
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Maanantai 23.9.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 49/28-37
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 19/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 17/43
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 35/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 13/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 39/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13______________________KP ?/?



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 12/30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 12/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 12/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 28/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 21/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?
Tyntti___22v____KKM 9/13_________________________KP ?/?
bumbis___25v____KKM 7/13________________________KP 9/28-29



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 12/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 12/28-29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 15/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 19/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 3/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 25/27



Mariah33 dpo 5




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Kirppu.81




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Ja Joosukka!!! Sä tapat mut tähän jännitykseen!! :p Miten sä pystyt oleen testaamatta!! Jos kerran oot noin varma et oot raskaana niin aivan 100-varmasti testikin sen näyttää! Pliiiis, tee testi, jooko jooko..pliiiiiiiiiss!!! :D :heart:
 
MiNalo Koska sitten se olis 100% varmaa, että oon plussannut. Ja siitä ois monta pitkää päivää ja yötä, ennko pääsisi varmistamaan, että siellä todella on elämää. Eikä mun pää kestäis sitä. Joten nyt mä voin olla viellä "oon..en mä varmaan ookkaan..oon, en, oon" -mielellä. Joten mä testaan vasta sitten kun viikkoja olisi kuusi ja ultrassakin voi jo nähdä jotain :)
 
^^ Täytyy ihailla tota sun hienoo asennetta! Itseeni varmaan pelottas sekin et jos vuoto sit ennättäskin alkaa ennen plussatestiä niin sitten pähkäisilin et olinko raskaana vai en. Mutta anyway, ihailtavaa itsehillintää ja toivon koko sydämestäni et tuut pian näkemään ultrassa pienen ihanan sydämen sykkeen! :heart: Ja kaikki menee hyvin loppuun asti!
 
Olen alkanut henkisesti valmistautumaan siihen vaihtoehtoon ettei meille enää toista lasta tulisi. Neljä keskenmenoa putkeen eikä verikokeissa mitään vikaa havaittu sekä se ainaisesti lähenevä 4 ja 0 ikävuosissa. Jotenkin en osaa luottaa siihen että julkisen puolen tutkimuksissa löytyisi keinoja millä meitä auttaa. Onhan ne jo yksityisellä hieman yrittäneet. Raskautuminen ei ole se ongelma vaan raskauden jatkuminen. Liian monta pettymystä on syönyt uskoa kyllä urakalla. Onneksi on tuo yksi viikari ilahduttamassa elämää ja jotenkin ei enää tunnu täydeltä katastrofilta jos toista ei tulisikaan. Elämä on ihanaa ja täyttä esikoisen myötäkin. Enemmän ihmettelen että miten olen yhden kerran voinut jo onnistua saamaan noin ihanan poikalapsen ja olen todella kiitollinen tästä ihmeestä. Jossain taustalla eli aiemmin toivo että lapsia voisi olla kolmekin mutta jos toisen saisin niin en enää uskaltaisi lähteä tähän keskenmenokierteeseen, on se vaan liian rankkaa. Plussa raskaustestissä ei merkitse enää iloa ja tulevaisuutta vaan tuskaa, pelkoa ja lopulta kyyneleitä. Suurin pelkoni tällä hetkellä on se että pääsisin raskaudessa yli puolen välin ja joutuisin synnyttämään täydellisen mutta kuolleen lapseni. Enemmän vaaditaan nyt rohkeutta jatkaa yrittämistä kuin lopettaa täysin ja luopua toivosta. Tämä viimeisin keskenmeno tuntui jollain tapaa kuoliniskulta unelmalle. Miten enää voisin onnistua? Ehkä se toivo sieltä vielä kumpuaa.
 
Tervetuloa mukaan Syssy! Pahoittelut keskenmenosta!

Joosukka ja Minnah88 Mä oon yleensä tosi malttamaton testailija mut just nyt oon miettiny että jos raskautuisin nyt, niin haluaisinko ees tietää siitä, koska sit alkaa heti se pelko... Ymmärrän ton jotenkin aika hyvin.

alien_1 :hug: Vetää sanattomaksi.

Täällä vihdoin ja viimein vuoto loppunut! Mitään kiertopäiviä en tietenkään osaa sanoa vieläkään (ehkä ihan hyvä), koska tämä elo on ollut pelkkää vuotoa tähän asti, mutta jospa tässä nyt pääsisi vähän eteenpäin...
 
Heipparallaa kaikille! :wave:

Syssy Tervetuloa joukkoon ja pahoittelut keskenmenosta :(

Minä kans ootan uutisia Joosukalta ja Minnah88.. mutta mietin kans ittiä että yleensä testejä on iso pino kaapissa odottamassa ja nyt ei ainuttakaan.. Jotenki tuntuu että jos jossain vaiheessa olis oireita niin en kuitenkaan testiä tekis.

VanillaLady En oo muita oireita huomannu ku sen että maha on hiukan sekasin.. ajattelin nostaa annostuksen nyt 2tabl. päivä. Muuta en osaa vielä sanoa, aika paljon oon lueskellu netistä ja aika laaja skaala..toimii tai ei toimi. Aika hyvä apu ollu niille joilla on rutkasti ylipainoa ja on saanu sen lääkkeen avulla sitä tiputettua ja sen kautta on sitte kierto säännöllistynyt. Mulla ei oo ylipainoa että en tiiä miten toimii, ja vaikutus aikahan on pitkä..siis ennenku teho rupiaa kunnolla näkymään. Mutta joo, tuntuu hurjalta kun nyt menee Metuja se 2 tabl/päivä, terolutit ja tieten foolihapot jne edelleen päälle =) ja sitte vielä clomit ku kierto taas katkiaa..Olin kyllä tosi pettyny perjantaina ku ei ollu sitä vastetta.. ja vkloppu meni aika allapäin mutta eikai se auta ku jatkaa tässä suossa rämpimistä.
 
Syssy^^ pahoittelut tänne joutumisesta mutta lämpimästi tervetuloa, vertaistuki on tärkeetä, ja tänne voi niin hyvällä omalla tunnolla purkaa tuntojaan millon mistäkin, toivotaan että teillä pian tärppäis uudestaan jos ei tuokaan raskaus ollut "kovan työn takana". Kuitenkin musta on tosi kurjaa että juuri se ensimmäinen raskaus päättyy ikävästi, jotenkin jää pelkoa ja traumaa että haluaako tässä oikeesti edes lapsia hankkia kun heti alkuun näin koetellaan, perheenperustaminen ei ookkaan niin helppo homma kun kuvittelis.

verppu tervetuloa kunnolla mukaan! Oonkin välillä miettinyt että mitä sulle kuuluu, aika samoihin aikoihin taidettiin keväällä joulukuisista tippua. Tsemppiä uuteen yritykseen "hengähdystauon" jälkeen =)

Ja te hullut testien pihtaajat koittakaa ny päästää meijät raukat kärsimyksestä! Kamalaa ku täälä ite kuumeilee muitten puolesta näin täysiä :LOL:

Minä olen taas saanut vähän positiivisuutta pintaan edellisen kirjoitteluni jälkeen, syy ehkä siinä että vuoto on loppunut ja mahakivut myös, saikku loppuu huomenna ja uskaltauduttiin me vihdoin sinne petipuuhiinkin ja meikäläisen alakerta ei reistaillut tällä kertaa ollenkaan! ja toivonmukaan se ultrauksessa näkyvä folli sieltä nyt tekis tehtävänsä ja ovis tulis ja menis ja antais vähä toivoo tän yrittämisen jatkamisessa. Ovistikut on loppu ja uusia en hanki (muistatteko miten kävi kun viimeks näin uhosin, taisin tilata ne seuraavana päivänä :ashamed: ). No ei täs murehtiminen ja itsesääli auta.

Hyvää alkanutta viikko kaikille, ootte parhaita! :heart:
 
Mä päästän teidät piinasta tänään ja illemmalla ilmoittelen kuinka kävi. Negaa veikkailen, sillä kaikki tissikipuilut on kadonneet ihan kokonaan. Vaikkakin heräsin yöllä niin järjettömän oksettavaan oloon, ettei tosikaan.
 

Yhteistyössä