~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Tiistai 3.9.2013



Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 29/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 29/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 20/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 28/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 40/32
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 25/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 15/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 13/25



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 22/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 29/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 14/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13____________________KP 8/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 1/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 18/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 19/29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 7/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 5/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 22/28-35



kukkurukuu dpo 10
MiNalo dpo 6




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Voipati, tänään oireettomampi päivä -ennen plussaa oireita oli koko ajan -joten alan taas maalata piruja seinille:mad: Miten ihmeessä pää kestää koossa, kun koko ajan saa pelätä, että kesken menee:confused: No eipä auta, pakko odotella vu:n asti, se vasta onkin pelottava päivä, jos sinne asti päästään.

Sori omanapainen purkaus, mutta ei tätä varmaan tajua kukaan muu kuin km:n läpikäyneet. Kiitos ja anteeksi.
 
Iltaa, täällä nippailee mahaa..Äsken oikein vihlaisi. Odottelua,odottelua :) Aina kun vaan ei jaksaisi odottaa ja aika tuntuu ettei menen millään eteenpäin, että alkaako menkt vai ei.

Ollakovai...?: Ymmärrän kyllä hyvin miltä sustä tuntuu, toivotaan nyt vain että kaikii kuitenkin kunnossa :heart:

Sanna-m kp 19/29
 
Tänään vissiin dpo 11 ja sain testiin vaalean, mutta selvästi erottuvan viivan kontrollin viereen.
Mä oon ollu niin alla päin jo hetken aikaa, et en edes uskonu mahdollisuuksiin... Ja nyt en edes uskalla iloita. Kun kattoin testiä aattelin "turha intoilla, kun kesken menee kuitenkin. Eihän mulla oo oireitakaan...." Sit äsken oli huono olo (johtuu varmaan päänsärystä), aattelin "nonni näin aikasin huono olo.. Sen täytyy olla rypäleraskaus".

Mitä mä teen ittelleni? Miten mä saan tän mun suojautumisyrityksen pois päältä ja pystyisin iloitseen tästä? Mä en halua kertoo kenellekkään.. En edes mun miehelle... En halua tuottaa sille pettymystä taas... :'(

Vaikka tää on meijän yhteinen projekti ja totta kai sen kuuluu tietää... Jospa mä nyt haen vaikka pari testiä lisää, toteen, et ne on positiivisia ja kerron vaikka illalla....? Help?
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81 ja Miwwi
Rosuliina ja kukkurukuu, onnea!!
Kukkurukuu, samaistun hyvin sun fiiliksiin... En itsekään haluais kertoa yhtään kellekään (pari päivää tein haamuja ennen kun kerroin edes miehelle, kerroin vasta kun sain kunnon plussan). Ja pyöriskelen täällä, en ole vielä liittynyt odottavien puolelle. Ei vaan uskalla iloita, yritän parhaani mukaan unohtaa koko asian enkä välitä puhua siitä yhtään. Mutta päivä kerrallaan on eteenpäin mentävä... ehkä se vielä iloksi muuttuu?

Tuntuu kyllä että kun silloin aikanaan mun eka raskaus meni kesken ja maailma romahti niin sen jälkeen ei yhdestäkään raskaudesta ole osannut iloita, tai siis on tietenkin tavallaan mutta hirveä pelko seurannut aina mukana. Ja sitten taas onhan mulla jo kolme ihanaa lasta että kyllä se sitten välillä aina onnistuukin. Jos nyt olis sen vuoro? :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Huomenta, alaselkää särkee ja eilen illalla paleli ihan todella paljon. En halua uskotella itselleni että jotain voisi olla tapahtumassa. Koska kaikkihan voi myös olla jostain muustakin johtuvaa, mutta aina välillä alamahalla nippailee myös.. Ärsyttävää kun pitää olla näin malttamaton :)

Rosuliina: Paljon onnea plussasta :heart:

kukkurukuu: Onnea, toivon viivalle vahvistumista :heart:

Sanna-M kp 20/29
 
Huomenta

Rosuliina ja Kukkurukuu Ihan hirweeeesti onnea plussasta :flower: Toivottuja uutisia tässä keskustelussa =) Ja toivon että kaikki muutkin piinailijat saa kaks viivaa samaan testiin :heart:

Omaan napaan ei kuulu mittään uutta.. Terot on popsittu ja mieli maassa :( alkais nyt vaan ne menkat niin sais "jotaki uutta" tähän tilanteeseen.. Biologian tunnilla pitäs olla kyllä keskenmenoista ja vauvan "hankkimisesta" enemmän infoa, että ei menekkään yleensä siten että kaks päättää haluta vauvan ja pam! 9kk jälkeen se syntyy... : / Tuota plussaa odottaa niin kovasti siihen testiläpyskään mutta entä sitte jos sen sattuu joskus siihen saamaan? Kukkurukuu kirjotti hyvin tunteista, ja ihan varmasti kaikki km:n kokeneet käy läpi saman.. iloita siitä pitäs mutta miten ku ilo voi muuttua suruksi aika nopiaan?! :( ja sitte harmittaa ku edes iloitsi koko asiasta.

Plaah.. pitäs vaan koittaa olla murehtimatta koko asiaa :ashamed:
 
Onnea plussanneille! Toivottavasti pelko väistyy hiljalleen ja raskaudet jatkuu loppuun saakka :) Itse en ole vielä uskaltanut ollenkaan ajatella niin pitkälle, että miltä tuntuu jos plussa tulee..

Nyt kp 15 ja taas tuli limojen mukana pari tippaa verta. Hmm. Eikä tässä ole nyt välissä harrastettu seksiäkään, kun ei ole oikein ehtinyt (että olis ne limakalvotkaan rasittunu). No, kunhan ei menkat nyt ihan vielä ala, ni oli sitte mitä oli..
 
kukkurukuu ja Rosuliina oih ja voih, ihanaa!!! Paljon paljon onnea!! :) :heart:

Mä olen huomannut, että keskenmenon jälkeen meillä monella on alkanut tiputella, itsekin tässä kauhunsekaisin mielin ootan, että millon mun tiputtelut taas alkaa. Mysteerivuodot kun alkaa olla aika tolleen poissa muodista mun maailmassani.

Mitä ihmettä tässä on keholle oikein tapahtunut kun tällainen ei ennen vaivannut lainkaan ja huomaan etten ole todellakaan ainoa jolle on näin käynyt? Ja mitähän tää tarkoittaa raskautumisen suhteen kun valuu tälleen, kysyy hän nimimerkillä Pessimisti. :|

Mun nappendaalis: sorruin eilen moneen asiaan.
 
Mä juttelin mun ystävälle mun tuntemuksista ja se sano, että "ihan sama miten sä tohon suhtaudut, et joka tapauksessa sattu JOS jotain käy! Nyt iloitset sillon kun on aihetta iloon ja lopetat murehtimisen! Murehdit sitte JOS tarvii!!"
Joten olkoon toi lausahdus nyt tsemppaamassa täälläkin!
Kyllä mua silti itkettää jo valmiiks...

Onnea kaikille plussanneille!

Ja kiitos onnitteluista! Mäkään en halua täältä pois viellä... Pysyn täällä ja koitan puhallella plussatuulia muillekkin! :heart:

Mä oon muuten raskautunut nyt 2 kertaa niin, että ollaan miehen kanssa syöty E-vitamiinia... Lifestä ostettua, vahvinta mahdollista 5päivää kerrallaan ja sit 2päivää paussia ja sit taas... Mä uskon, et se on se, joka on tässä tepsiny. Et jos joku haluaa koittaa, niin saa varastaa idean ;)
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Torstai 5.9.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 31/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 22/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 1/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 42/32
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 27/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 17/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 15/25



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 24/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 31/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 16/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13____________________KP 10/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 3/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 20/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 21/29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 9/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 7/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 24/28-35



kukkurukuu dpo 12
MiNalo dpo 8




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, Rosuliina



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Rosuliina Onnea kovasti! :heart:

Kukkurukuu Varovaiset onnittelut sinnekin! :) :heart: En siirtäny sua vielä plussanneisiin..oisikko halunnu? :) Aattelin et ku sun kierto ei ole vielä täynnä..

Ymmärrän niiiiiin hyvin kaikkien teidän plussanneiden tunteiden myllerrykset ja musertavan pelon..En varmaan itsekään pystyisi olemaan rauhassa, jos koskaan sen plussan saan. Keskenmenon/menojen kokeminen vaan vie pohjan kaikelta siltä, miltä raskaana ollessa kuuluisi tuntua ja mitä odottaa. Kai sitä vaan täytyy elää päivä kerrallaan ja yrittää parhaansa olla luottavaisin mielin! :heart:

Oma napa: Oih ja voih,, taas on oireita enempi ja vähempi..mutta niin on ollut joka kierrossa. Joten enpä ole kovin luottavaisin mielin. Jotenkin, kun on kaikkensa antanut, ei vaan jaksais pettyä kerta toisena jälkeen. Oon yrittänyt ottaa rennommin, syödä terveemmin, liikkua, hymyillä enemmän, kaikin puolin eheytyä...mutta tuskin meille suodaan sitä suurta iloa tälläkään kertaa...Huomenna ois dpo 8, viimestään ylihuomenna aion testin tehdä. Dpo 9 on ennenkin näkynyt jotain jos on ollut näkyäkseen.
 
MiNalo joo, on ihan ok :) Äläkä hötkyile sen testin kanssa! Mulla näky vasta DPO 11!!

Tosi hassua, että tässä kierrossa en odottanu mitään tapahtuvan ja sitten.. Mä en tiedä miten mä tein sen.. :O
Ja just puhutti mun ukon kanssa eilen: ihan sama mitä tässä käy, me ei olla enää väliinputoojia! Me päästään eteen päin asioissa! Siitä mä oon onnellinen! Joko me nyt onnistutaan saamaan vauva tai sit me päästään hoitoihin. Mut nyt mun epävarmuus joistain asioista on loppu!
Siis totta kai toivon että kaikki nyt menis nappiin ja EI tarvis sinne hoitoihin mennä!!!! Mut jotenkin mä tunnen suurta riemua siitä, että "Nyt me päästään eteen päin asioissa! Et kolmas kerta nyt toden sanoo!"
Suurin mun ongelmani on, et en oikeesti tajua olevani raskaana... Vaikka kyllä se taas luki selvällä suomenkielellä (ja vähemmän selvällä ruotsinkielellä..) Koskahan tää nyt kolahtaa?


Mut älkää luovuttako kullat viellä! Ihan mitä vaan voi tapahtua :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Pakko tulla jakamaan tänne fiilikset. Kierrostabei hajuakaan, muutakuin että jossain kp 30 tienoilla mennään. En siis ole laskenut tai miettinyt kiertoani ollenkaan tässä kuussa... Viikonloppuna on luvassa kaveriporukalla reissu, jossa ajattelin nauttivani yhden siiderin. Se on miulle paljon, koska en käytä alkoa juurikaan ollenkaan.. Siispä tein kaapissa lojuvan viimeisen testin varmistaakseni että saan sen siiderin ottaa ilman takaraivossa takovaa ajatusta "jospa".. Viime kierrossa ovis oli jossain kp45 tms, eli tosi pitkä kierto.. En testiä tuijotellut sen kummemmin kuin ensimmäisen minuutin ajan, ja tietysti se olisi nega.. Mutta ei! Siihen alkoi piirtyä hailura toinen viiva.. Ja juuri niin hailura etten tiedä onko se viivan paikka vai olisiko jopa väriäkin..
En ole iloinen, en surullinen, en tunne mitään!! Miksi :0. No koska se pitun viiva ei vahvistu kuitenkaN, ja jos vahvistuu, se tietää vaan sairaalareissua. Takaraivossa jyskyttä Kaikki negatiiviset ajatukset! Ei vaan taas jaksa käydä tätä kaikkea läpi!!
 
Minnah88 En vois yhtään paremmin sanoo tota mitä nyt sanot!!! Ymmärrän niin täysin!
Tänäänkin aamu alko hyvin, mutta klo 11 soitin neuvolaan ja aloin poraan silmiä päästäni sille tädille... (Jostain syystä sain ajan jo ens viikolle... Se varmaan huolestu jostain syystä mun henkisestä hyvinvoinnista...?) Ja sit vollotin koulussa ja koitin vältellä meijän luokkalaisia.. Kävi sairasloma mielessä... :|
 
Voi Minnah88, I feel u. Oon ajatellut että itselle tulee varmasti sama fiilis jos/kun jossain vaiheessa se plussa testiin ilmestyy... Lähettelen sulle kuitenkin kovasti tsemppifiilistä täältä, peukut pystyssä toivotaan että viiva vahvistuu :hug:

Mulla on niin vaihtelevat tunnelmat että. Suurimmaks osaks ollu ihan hyvä mieli kunnes sitten eilisillaksi sain oikein surkeen olon aikaiseksi. Katoin Ylen dokkarin Sivuraiteilla (vitutti) ja perään Mikaelan tarinan uusintana Maikkarilta (itketti). Siitä oli hyvä jatkaa vollottamista jota en sit ollenkaan osannukaan lopettaa. Mies kyllä katto että mitä hel***tiä, enkä ihmettele. Jospa sieltä tuli jotain patoutunutta ulos, en nimittäin ole keskenmenon jälkeen yhtään kunnon itkua tirauttanut.

Ja nyt lopetan koska mitään järkevää sanottavaa ei ole! :D Hymyä päivään, mulle ja ihan jokaiselle teistä!
 
Täällähän oli tullut nyt niin paljon plussia ja haamuja että HUH HUH! :) Ihanaa! :) Onnea matkaan sylin täydeltä ihan jokaiselle!! :flower: :heart:

ON Täällä tänään kp1. :ashamed: Kierto pysyi välillä 27-30 ...Mutta nyt pää pystyyn ja toivon että pääsen teidän plussanneiden mukaan pian! :)
 
Tervehdys, täällä kuumat aallot vaivaa, alavatsanippailut ja limailu, sekä alaselkä särky. Kaikki samat oireet kuin viimeksi keskeytyneessä raskaudessa. Mutta en halua ajatella olevani raskaana koska pettymys on sitten pienempi jos menkat alkaa. :) Mutta siis todella toivon plussaa.

Sanna-M kp 21/29
 
Onnea plussista ja haamuista ja tsemppiä! Vaikka asiat ei murehtimalla muutu niin minkä sitä itselleen ja murehtimiselleen kukaan voi.. mä itkin kun en saanu plussaa, itkin kun sen vihdoin sain, itkin kun meni kesken ja itken taas kun en plussaa, eli tunteet ja itku on herkässä näissä tilanteissa oli asiat miten vain.

Täällä käyty tänään gynelle. Kaikki näytti hyvältä, kohtu on siisti ja tyhjä. Minä olen alakerrasta täysin terve. Hormoonitoiminta vain on sekaisin, lisäksi mun alipainolla on luultavasti osuutta kierron epäsäännöllisyyteen. Sovittiin jos menkat ei ala aloitan kuun puolessa välissä primolut- keltarauhas kuurin kymmeneksi päiväksi. Ja tämä homma kolmena kuukautena. Lisäksi hain maca-jauhetta ja royal gelee kapseleita. Lääkäri oli ihana ja tsemppasi kovasti ja käytiin vielä keskenmeno läpi. Kyllä tärpin pitäisi vielä käydä kun niin pitkistä ja epäsäännöllisistä kierroista huolimatta tulin keväällä raskaaksi. Toivotaan parasta vaikka mieli onkin maassa. Miksi minä ja miksi minun kroppa!?
 
  • Tykkää
Reactions: Fujin

Yhteistyössä