Hakutulokset

  1. A

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Pahoittelut huonoja uutisia saaneille :( <3 Täällä pahoinvointi hallitsee elämää.. Välillä on parempia päiviä ja välillä tosi huonoja. Eilen lähdin naapurissa olevaan kauppaan ja silläkin reissulla tuli niin huono olo, että jäi osa ruuista ostamatta. Harmittaa tuon pojan puolesta, kun joutuu...
  2. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Lilian hienoa että vuoto on loppunut, toivottavasti oli siis harmitonta <3 Äitiyspakkausta ei oteta, kun vasta ollaan sellainen saatu. Kaikki esikoisen vaatteet on säästetty, turvakaukalokin löytyy. Tuplarattaat ja jonkinlainen sänky esikoiselle on ainoat isot hankinnat. Asutaan nyt...
  3. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Mulla on kans ollut tuota rytmihäiriöongelmaa, sydän tykyttää välillä kauheeta vauhtia. Viime raskauden aikana kävin sydänultrassakin, mutta mitään ei löytynyt. Tykytys johtuu mulla stressistä ja väsymyksestä. Saa nähdä tuleeko tässä raskaudessa samanlaista. Vähän on jo tykyttänyt huonoimpien...
  4. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    An79 Linkityksen pitäisi onnistua kun menet selaimella facebookkiin. Sieltä kopioit osoitteen. Onkos siellä fb-ryhmässä jo paljon porukkaa? :)
  5. A

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Hei! Jospa sitä uskaltaisi liittyä mukaan.. :) Plussattiin pari viikkoa sitten ja nyt on rv 5+6 ja LA laskurin mukaan 18.7. Ensimmäinen neuvola on 8.12, varhaisultraan ei olla menossa. Meillä on 9kk ikäinen täystuho, joka pitää huolen ettei äiti pääse liikaa lepäilemään :D Jännityksellä...
  6. A

    Maidoton, munaton ja viljaton ruokavalio, mitä voi syödä??

    Mun pitäisi poistaa maito, muna ja viljat ynnä muut yleisimmät allergisoivat jutut ruokavaliosta vauvan allergian selvittämiseksi. Löytyykö jostain tietoa että mitä mä sit voin syödä?? Onko esim. maidotonta ja gluteenitonta leipää ja jotain puuroa mitä voi syödä?
  7. A

    Maidoton, munaton ja viljaton ruokavalio, mitä voi syödä??

    Mun pitäisi poistaa maito, muna ja viljat ynnä muut yleisimmät allergisoivat jutut ruokavaliosta vauvan allergian selvittämiseksi. Löytyykö jostain tietoa että mitä mä sit voin syödä?? Onko esim. maidotonta ja gluteenitonta leipää ja jotain puuroa mitä voi syödä?
  8. A

    Helmikuun Helmet 2014 *joulukuussa*

    Hei pitkästä aikaa! :) Kela käsittelee ensi vuoden vanhempainrahahakemukset vasta joulukuun puolen välin jälkeen, kun verotuspäätökset on tullu. Näin luki Kela-Kertun sivuilla. Meillä oli eka perhevalmennus viime viikolla. Katsottiin kaks videoo, varhaisesta vuorovaikutuksesta ja...
  9. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Mä otin influenssarokotteen, kun sitä kerran suositellaan. Suojaa kuulemma vauvaakin. Mies sai samalla rokotteen. Kumpikaan ei oltu ennen otettu. Molemmilla olk pistokohta kosketusarka muutamanpäivän, muuta sivuoiretta ei tullu. OOstettiin eilen vaunut :) Käytetyt emmat. Hyvä tuuri, kun ekat...
  10. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Meille sit terkkari neuvo väärin nuo Kelan jutut..sanoi että pitää heti tän kuun alus lähettää, että ehtii. No onneks ei tarvi sitä enää stressata :) Nyt sit vaan odotellaan päätöstä ja äippäpakkausta :) On tää raskaus vieläkin niin ihmeellistä. Vaikka pikkuinen liikkuu paljon ja masu kasvaa...
  11. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Onkohan Kela kuinka tarkka siitä että paperit on siellä ajallaan, siis kaks kuukautta ennen äippälomaa? Mä sain vasta loppuviikosta ne lähetettyä palkkoihin, kun en saanu työsopimusta aiemmin. Eilen ei ainakaan Kelan verkkopalvelussa näkynyt et olis paperit menny sinne.. Mulla ei oo paino...
  12. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Mä en oo vieläkään päässy tekee Kelan hakemuksia, kun työsopparin saaminen on niin hemmetin vaikeeta :/ Ens viikol pitäis olla paperit Kelalla :O Isänpäivänä annan lahjaksi Jokerit-bodyn :) Selkäkipuja on alkanu tulee helpommin, vähän mietityttää miten jaksan vielä 9 viikkoa töissä. Ja...
  13. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Voihan kökkö! Kirjoitin pitkän tekstin kännyllä ja sit tuli puhelu ja sivu päivitty hukaten mun viestin :mad: Mut siis joo, erilaisia kipuja ja vihlontaa vatsassa on alkanu tulee päivittäin. Myös menkkamaista kipua, joka vähän huolettaa.. Supistuksia en oo huomannu olevan. Kertyneet kilot...
  14. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Mä en joutunu sokerirasitukseen, vaikka oon yli 25 ja ensisynnyttäjä. Saatiin tänään uuden kämpän avaimet ja oli tarkoitus touhuta töiden jälkeen koko ilta. Mut eipä jaksanu ku vähän kaappeja pyyhkiä..jalat oli kipeet jo työpäivän jälkeen ja alavatsaa alko vihloo vaikken kantanu kuin...
  15. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Mulle sanottiin neuvolassa, että rautalisää neuvotaan ottaan, jos hb 115. Mulla laski 110 ja terkkari käski alkaa ottaa maksimiannoksella. Retaferia ostin ja hb nousi kahdes viikos 118. Väsymys ei oo kyl hävinny mihinkään :/ Voisko se sit johtua hormoneista?? Olin viime viikolla muutaman...
  16. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Nukkumisesta Mä ainakin oon viime aikoina heräilly öisin. Luulis, että kun on ihan hirveen väsynyt niin uni maistuis, mut jostain syystä yöt on levottomia. Ehkäpä stressi muutosta ja töissä jaksamisesta vaikuttaa yöuniin. Onneks ei mitkään kivut tai muut vaivat (vielä ainakaan) valvota...
  17. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Mä oon aina nähnyt vilkkaita ja outoja unia, nyt niitä vaan näkee useammin. Vauvastakin oon pari unta nähny. Saa nähdä oliko enneuni, kun näin että tyttö olis tulossa :) Supisteluja ei oo ollu, mut huomenna meen fyssarilta hakee tukiliivin selkä- ja alavatsakipujen ehkäisemiseksi...
  18. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Varmaan käyn sit ostaa sitä nestemäistä, toivottavasti se on yhtä tehokasta kuin Obsidan. Vatsaoireita mulla on ihan tarpeeks muutenkin, et ei enää lisää haluais. Mä oon tosiaan vuodeosastolla töissä, joten selkä on koetuksella ilman raskauttakin. Siks jo täs vaihees pitäis se liivi hankkia...
  19. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Rautavalmisteista. Onko Obsidan aiheuttanu sitä käyttäneille vatsaoireita? Entä onko ne litkut kuinka kaamean makuisia? Mulla on hb laskenu 110, terkkari sano et maksimiannoksella pitää alkaa rautaa syömään.. Onkos teillä kokemusta tukiliiveistä? Onko se kuinka ahdistava? Sellainen pitäis...
  20. A

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Mä ainakin sain puhelimella sivun muutettuu tähän täysversioon.

Yhteistyössä