Hakutulokset

  1. LaFemmeValkyria

    Alkoholi lapsiperheessä

    Etkö voi kertoa minkä ikäisiä lapset ovat?
  2. LaFemmeValkyria

    Voi elämä! Onko nimi oikeasti enne?!

    Tunnen kaksi Satua ja molemmat kieltämättä ovat mt-ongelmaisia. Toinen on masentunut mutta muuten kyllä ihan järkevä tyyppi ja toinen on agressiivinen ja todella hyökkäävä esim.Facebookissa kärkkäine mielipiteineen. Katjat ovat päällisin puolin nauravaisia ja kivoja mutta pohjimmiltaan...
  3. LaFemmeValkyria

    Alkoholi lapsiperheessä

    [/B] Minkäikäisiä lapsia? Jos alaikäisiä, miten puutut tilanteeseen?
  4. LaFemmeValkyria

    Laitatteko lapselle tarhaan paremman puvun ja kengät vai "huonommat"?

    Päiväkotiin ostan jonkun peruspuvun joka ei harmita jos likaantuu/menee rikki/katoaa toiseen perheeseen.. Kotona on parempi puku kyläilyjä ja kauppareissuja varten.
  5. LaFemmeValkyria

    Nainen kyykistelee edessäni

    Minulla tuli mieleen että jos minä töissä joudun kyykistelemään vaikka tilanteessa kun laitan potilaalle kenkiä jalkaan, niin monesti katson joko työparia tai sitä potilasta ja vähän hymyilen. Kyse ei ole kohdallani himosta 90-vuotiasta märkäpaisepotilasta kohtaan, vaan jotenkin se kyykkiminen...
  6. LaFemmeValkyria

    Mitä ostatte itsellenne joululahjaksi

    Ostin jo uuden pesutornin ja läppärin. Laptop tuli tänään ja innoissani naputan lasten iltapala pöydässä. Oikein idyllinen perhehetki..
  7. LaFemmeValkyria

    Hyi yök mikä kamala ihminen

    Ei tällaista voi ymmärtää..
  8. LaFemmeValkyria

    keskenmeno tais alkaa :(

    Ap:lle suuren suuri lämmin halaus. On kova paikka menettää pieni alku. Kurjinta on kun toivo uudesta ihmisestä hiipuu vuodon mukana pois. Itke vaan ja sure vaan. Ota särkylääkettä jos alkaa jomotella ja koita levätä. Osta lohturuokaa ja juttele miehelle ja ystävälle. Aika parantaa tämänkin...
  9. LaFemmeValkyria

    Minulla on kaikki hyvin.Ärsyttääkö se muita, jos sen sanoo?En kyllä välitä jos.

    Ei ole mitään kysyttävää, mutta tuli hyvä mieli sun viestistäs.
  10. LaFemmeValkyria

    Koska loppuu nikotiinin himo tupakoinnin lopettamisen jälkeen?

    Nikotiinin himo poistuu tutkimuksen mukaan noin kolmessa viikossa kun nikottini poistuu kehosta. Niin kauan kuin syöt nikotiinivalmisteita pidät yllä nikotiiniriippuvuuttasi.
  11. LaFemmeValkyria

    Epätasa-arvo parisuhteessa ja miten päästä asian yli.

    Olen kirjoittanut liian tunnistettavasti.. Sain vielä illalla faceen viestin puolitutulta jolla on tilanne viisi lasta ja mies työssä jossa saattaa olla kaksi viikkoakin kotoaan pois.Kotona sitten haluaa ymmärrettävästi leikkiä lasten kanssa eikä siivota.. En voi tietenkään enempää kirjoitella...
  12. LaFemmeValkyria

    Epätasa-arvo parisuhteessa ja miten päästä asian yli.

    Voisin ulkoistaa kaiken ja alkaa harrastamaan?? Ai että joku hakisi lapseni hoidosta ja kokkaisi heille kun pelaan tennistä jossain?? Töiden jälkeen ei oikein ehdi harrastamaan mitään. Vapaina haluan oikeasti nähdä lapsiani ja istua hiekkiksellä. Eikä tämä asia aukea tänään, eikä...
  13. LaFemmeValkyria

    Epätasa-arvo parisuhteessa ja miten päästä asian yli.

    Viestitellään sitten facessa kuin pahaiset teinit..
  14. LaFemmeValkyria

    Epätasa-arvo parisuhteessa ja miten päästä asian yli.

    Olohuoneesta tulee faceen viesti "I dont get you, why so sad"
  15. LaFemmeValkyria

    Epätasa-arvo parisuhteessa ja miten päästä asian yli.

    En halua luopua töistä. Siellä minää olen joku.. Töissä on kivoja naisia joiden kanssa voi nauraa ja tehdä töitä. Varsinkin yöt on ihania kun kikatellaan ja jutellaan ja tekemistä on vain vähän.
  16. LaFemmeValkyria

    Epätasa-arvo parisuhteessa ja miten päästä asian yli.

    Mies on kyllä hoitanut lapsia. En ole joutunut esim.kauppaan ottamaan lapsia juuri koskaan ellen ole halunnut. Että jonkun pisteen voin siitä antaa miehelle. Kun olen iltavuorossa niin mies hoitaa lapset hyvin ja saa jokaisen ajoissa pesulle ja nukkumaan. On kärsivällinen ja hauska daddy. Mutta...
  17. LaFemmeValkyria

    Ideoita kuinka tunnustan miehelle?

    Mieti hyvä nainen tarkasti nyt!! Siivoaako mies? Hoitaako lapset? Tienaako tarpeeksi? Mustis?? Vielä ehdit perua!
  18. LaFemmeValkyria

    Epätasa-arvo parisuhteessa ja miten päästä asian yli.

    Minä olen vuoden tehnyt kolmivuorotyötä ja hoitanut kaiken ja muistanut kaiken. Pelkät kotiäiti vuodet oli raskaita kun hoiti kaiken yksin. Kuvittelin meneväni töihin lepäämään. Mutta yövuoron jälkeen kauppa ja tyttöjen baletti.. Voi pojat miten helpolla pääsin kun olin vain kotona ja hoidin...
  19. LaFemmeValkyria

    Epätasa-arvo parisuhteessa ja miten päästä asian yli.

    Minunkin mies oli sellainen joskus. Mitä enemmän hän on saanut vastuuta töissä, sen enempi minä olen saanut vastuuta kotona..

Yhteistyössä