Hakutulokset

  1. T

    Mitäs tänne kuuluu?

    Siitä on jo aikaa kun olen täällä viimeksi käynyt. :whistle:
  2. T

    Savusiika

    Ostin kokonaisen savusiian ja nyt kaipaankin teiltä, rakkaat palstalaiset, neuvoa miten se laitetaan? Siis mitä ruokaa siitä tehdään vai miten sitä syödään?
  3. T

    Mitähän sitä voisi tehdä paistetusta jauhelihasta?

    Jäi eilen jauhelihaa yli ja nyt ajattelin siitä tehdä jotain, mutta mitä. :whistle:
  4. T

    Ensimmäiset joululahjat laitettu tilaukseen.

    Vihdoinkin sain tilauksen lähtemään ja pääsen nukkumaan. Öitä siskot!! :wave:
  5. T

    Syke- vai askelmittari?

    Kumpiko kannattaisi hankkia?
  6. T

    Miten piristäisin/ ilahduttaisin juuri äidiksi tullutta ystävääni?

    Ystäväni on saanut esikoisensa ja ovat vielä sairaalassa. Vastoinkäymisten takia eivät vielä päässeetkään kotiin ja ystäväni alkaa olla erittäis väsynyt ja tietenkin huolissaan lapsesta. Välimatkaa meillä on niin paljon, että itse en nyt pääse käymään paikanpäällä joten kysynkin nyt teiltä...
  7. T

    G: Mitä aijot ostaa ALE:sta?

    Esikoiselle on tarkoitus ostaa monot ja sukset, itselleni olen miettinyt takkia.
  8. T

    Tuleeko rasvattomasta maidosta hyvää riisipuuroa?

    Miten on?
  9. T

    G: Kuinka suuri joulukinkku teiltä löytyy?

    Minä kävin tänään lasten kanssa ostamassa meille kinkun. Mukaan tarttui 12,5 kg:n harmaasuolattu kinkku. :p Yleensä olen ostanut juhlakinkun, mutta mies pyysi tänä vuonna ostamaan tuon "perinteisen".
  10. T

    Nyt on esikoisella uudet hienot kengät!

    Ihanan reipas poika oli kaupassa vaikka normaalisti on ujo ja hiljainen. =) Itse sanoi myyjälle minkä värisistä kengistä tykkää ja mitkä ovat hyvät jalassa. Myyjän ehdottaessa liloja kenkiä poika napakasti sanoi että "Ei käy, ne on tyttöjen väriset" (päiväkodissa on parilla tytöllä juuri...
  11. T

    Löytyisikö leikkejä kaverisynttäreille?

    Lapset ovat eskari-ikäisiä tyttöjä ja poikia. Juhlat ovat joulukuulla.
  12. T

    Mikä olisi hyvä pelikone eskarilaiselle?

    Olen tippunut kärryiltä enkä tiedä mitä eroa on Playstationilla, Xboxilla tai Nintendolla?
  13. T

    Vispautuva vaniljakastike

    Mitähän jälkkäriä tuosta voisi tehdä? Tai mihin sitä voisi käyttää?
  14. T

    Tahtoo tämän!

    Siis tämän: tai sitten tämän: Ettäs tiedätte. :D
  15. T

    Kumpi vaate parempi pikkujouluihin?

    Olemme menossa ravintolaan syömään ja Tähkän konserttiin. Kummanko laitan päälleni?
  16. T

    Onko täällä vuorohoidossa olevien eskarilaisten vanhempia?!?!

    :attn: Jatkokysymyksiä tulossa...
  17. T

    Kuka se oli?!?

    Siis kuka palstalaisista olikaan se, joka ottaa kylään omat Pepsi maxit mukaan?
  18. T

    Mullahan on tänään synttärit!

    Täytän taas 25 v. ;)
  19. T

    Villasukka-apuja kaivataan!

    Montako silmukkaa pitää luoda kun teen 4- ja 6- vuotiaille villasukat? Jalkojen koot 29 ja 30-31.
  20. T

    Nyt tarvitsisin pikaisia "iltapala"vinkkejä!!

    Vanhempani ovat tänäiltana tulossa kotiin etelänmatkalta ja ajattelin tehdä jotakin iltapalaa heille valmiiksi jääkappiin odottamaan matkalaisia. Mikähän olisi hyvä tähän tarkoitukseen?

Yhteistyössä