Hakutulokset

  1. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Luulinkin ekaksi että eihän tää kummemmin jäänyt vaivaamaan...pääasia että on ohi. MUTTA toissa yönä säpsähtelin kun tuli jälkisupistuksia ja luulin olevani vielä synnyttämässä. No olin niin väsynyt että nukahin vaan samantien uudestaan. Tänä yönä just kun olin nukahtamassa, kohtu oikein...
  2. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Zenmama: Kyllä oli eka synnytys ja tulipa tosiaan kaikki koettua kerralla. Jäi kyllä aika inhottava muisto tuosta kokemuksesta, mutta onneks kaikki on nyt ohi ja vauva maailmassa. Tästä se ihanuus alkaa
  3. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Ja synnytyshän jatkuu siten että 00.30 mennessä olin kokonaan avautunut. Ponnistusta yritettiin hirveät 2 ja puoli tuntia ennen kun imukuppi otettiin avuksi. Sekään ei auttanut ja vauvalla alkoi sykkeet laskea. Päädyttiin kiirelliseen sektioon ja siinä vaiheessa olin jo niin väsynyt että...
  4. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Väliaikatietoja: Ei vieläkään vauvaa Eilen illalla ballongin tippumisen jälkeen synnytysosastolle, paikat ei ollukaan tarpeeks kypsät oksitosiinille. Vauvalla käsi ekana tulossa joten kalvoja ei voitu myöskään puhkasta. --> takasin vuodeosastolle. Yöllä onneks alkoivat heti omat supistukset...
  5. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Onnea Mimmi! Täällä käynnistettiin ballongilla ja jäin osastolle tarkkailuun. Samantien alko kipeät supistukset.
  6. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Onnea Seinisipe! Mulla viimeinkin huomisaamuna aika äitiyspolille. Kauan piti odotella. Toivottavasti jotain aletaan sitten tehdä vauvan ulkoistamiseksi. Nyt alkaa oikeasti jo jännittää vaikka aiemmin en ole yhtään osannu jännittää. Vappu meni muuttaessa. Kauhea kaaos vielä uudessa talossa...
  7. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Onnea vauvauntuneille! Eilen oli tosiaan ultra ja vauvan kokoarvio 3,8kg. Lääkäri epäili taas la:n paikkansa pitävyyttä, koska vauva kasvanut koko ajan tasaisesti omalla käyrällään ja todella sopusuhtainen. Eikä mitään syytä ole löytynyt neidin suureen kokoon. Äitiyspolille laitto lähetteen...
  8. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Onnea Pirpana!!!
  9. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Starr! Jännää, tsemppiä sulle. Mulla olis viikon päästä ultra ja hyvällä tuurilla sen jälkeen käynnisteltäs jos vauva kasvanu samaa vauhtia. Luultavasti on koska sf-mutta oli viime viikolla jo 34.5 eli ihan yläkäyrillä mennään. Nyt alkaa pikkuhiljaa oikeesti jännittää vaikka tähän asti oon...
  10. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Kiitos kaikille ajatuksistanne! Hyvin täällä voidaan jo. Eilen uskaltauduin jo rauhalliselle lenkilläkin. Yllättäen googlettamalla löytyy taas enemmän tietoa asiasta kun mitä lääkäriltä sai irti. Nyt on mielikin jo rauhallinen tuon asian suhteen. Muuten tällä viikolla on ollut henkisesti ja...
  11. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Maaliskuussa*

    Kylläpäs eilen säikähdin pahanpäiväisesti. Mullahan on nyt raskausaikana ollut niitä lyhyitä sydämentykytyksiä, joista ei sen kummemmin olla huolestuttu neuvolassa eikä työterveydessä. Noh, eilen oltiin menossa kaverin kans salille niin matkalla alkoi tykytellä. Vaihdoin kumminkin...
  12. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Maaliskuussa*

    Huoh! Tänne iski eilen illalla norovirus. Oksensin yön aikana kaiken + vatsahappoja ja panadolin jonka otin kamaliin vatsakipuihin. Kuumekin nousi, mutta se laski jo. Aamuyöstä sain pari hörppyä vettä pysymään sisällä ja nyt tein lasillisen laimeaa mehua joka ehkä saattais pysyä... Oksentaminen...
  13. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Maaliskuussa*

    Kääk! Ensimmäiset raskausarvet ja suonikohjun alut havaittu. Heti tujummat rasvat käyttöön ja jos muistais välillä pitää jalkoja ylhäällä...
  14. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Maaliskuussa*

    Hei! En ole jaksanut kirjoitella mutta olen seurannut ketjua koko ajan. Mulle vois päivittää synnäriksi OYS ja nyt viime viikon ultrassa saatiin viimeinkin TYTTÖLUPAUS Näin viime viikon alusta sairaslomalle ja huomenna taas lääkäri niin toivoisin saavani lisää sairaslomaa nyt äitiysloman...
  15. M

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Tammikuussa*

    Hei! Vieläköhän tänne pääsis mukaan? Keskustelua olen seurannut alusta asti, mutta en ole saanut aikaiseksi rekisteröityä aiemmin... Ikää minulla on 33 vuotta, 1. lapsi tulossa ja 10.5 LA.

Yhteistyössä