Hakutulokset

  1. N

    Enterorokko APUJA!!!

    Meillä siis jyllä lapsilla todennäköisesti enterorokko (pojat 5.v ja kohta 7.v). Vanhemmalla on ollut aika iisi tää tauti, vähän lämpöä ja suussa muutama rakkula, mutta tää kuopuksen tauti onkin sitten astetta hankalampi. Kuopus siis saanut viimeksi syötyä ti välipallalla. Sen jälkeen aina...
  2. N

    Clearblue hymynaama-ovistesteistä kokemuksia??

    Heippa! Täällä kolmas lapsi haaveissa ja kkm 9/12. Keskenmenon jälkeen kierrot olleet säännöllisesti 32pv, paitsi viime kierto 26pv. Nyt menossa kp29 Hymynaaman sain tuohon clearbluen ovistestiin 25.2 (kp11) illalla (eka kerta, kun tässä kierrossa edes testasin) ja tiistaina 26.2 (kp12) oli...
  3. N

    kuinka kauan vuotaminen keskenmenon jälkeen normaalia?

    Eli mun tarina on seuraavanlainen... 10.9 np-ultrassa todettiin kkm. Viikkoja kuukautisten mukaan 11+6, alkio vastasi viikkoja 8+1. Sain lääkkeet kotiin, jotka eivät saaneet aikaan kun 3 holahdusta verta (ei juurikaan hyytymiä). 13.9 uudestaan lääkäriin, jossa todettiin tilanteen olevan...
  4. N

    kkm ja lääkkeellinen tyhjennys. Onko tämä normaalia?

    Eli eilen np-ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno (vastasi viikkoja 8+1, ei sykettä). Sain kotiin lääkkeet, jotka nappasin heti kotiin päästyäni. Parin tunnin kuluttua hulahti verta 2-3kertaa oikein kunnolla (seassa 2-3 pienen pientä hyytymä). Sen jälkeen tullut vain muutama pieni tippa...
  5. N

    Alkuraskauden ultran (terveystalo espoontori) hinta?

    Onko täällä ketään, joka olisi käynyt alkuraskauden ultrassa Espoontorin Terveystalossa? Paljon jäi maksettavaksi kela-korvauksen jälkeen? *miettii täällä mennäkkö vai ei*
  6. N

    Ta jotka raskautuneet kierukasta huolimatta

    Milloin "tajusit" olevasi raskaana? Minkälaisilla oireilla raskaus alkoi?
  7. N

    Kysymys teille joilla on hormoonikierukka!!??

    Onko teillä muilla "kierukkalaislla" alkanut jossain vaiheessa rinnat vuotamaan? Kuopuksen imetys siis omalla kohdallani loppunut jo yli vuosi sitten ja eilen ihan yht äkkiä alkoi toisesta rinnasta tihkumaan maitoa :o Nyt kauhee panikointi täällä päällä, että en kai mä vaan oo...
  8. N

    Kookosta!!!!

    Jokos sinä oot synnyttänyt??
  9. N

    Tulipas aikamoinen ylläri!!! (oiskohan täällä kellään tietoa velkajärjestely asioista??)

    Mies on velkajärjestelyssä, kun isänsä kasas hälle sellaset mukavat 50 000? velkaa niskaan. Ja tähän päivään asti luultiin, että veronpalautukset nappastaan suoraan hältä velkoihin. Nyt mies oli tänään käynyt kaupassa ja ottoautomaatilla oli mukava ylläri, kun tilillä reilut 800? enemmän kun...
  10. N

    aaaaah!! Ihana hiljasuus!!!

    Tänään tapahtui jotain, mitä ei ole muutamaan viikkoon käynyt. Poika 1v11kk nukahti päikkäreille :o ja vauvakin nukkuu ekaa kertaa moneen päivään pidempään, kun puolentunnin unet (reppanalla kauhee yskä :( ) Nyt tulikin sitten ongelma, että mitä tekis.. Kotityöt vs. palstalla hengailu??
  11. N

    kertokaapas arvon mammat!!! mun vauva on pipi :-(

    onkohan mitään, miten voisin helpottaa tuon meidän pikku ukon (3,5kk) oloa? eli pojalla siis aivan kamala yskä ja äänikin on ihan kähee kurkkukin varmaan aika pipi. raukka kun yrittää itkeäkkin, niin suusta kuuluu pelkkää pihinää. tän ikäsille ei taida olla mitään yskänlääkettäkään, vai...
  12. N

    kuinka kauan vauva (2kk) saa olla kakkaamatta...

    ..ennen kun pitää huolestua??
  13. N

    Tietäiskö joku....(unen merkityksestä)???

    Näin muutama viikko sitten unen, jossa hampaat alkoivat pikkuhiljaa tipahdella suusta. Siskon kanssa tästä juttelin, niin sisko sanoi itsekkin nähneensä muutaman kerran samanlaista unta. Tietäisköhän joku, mitä voisi merkitä??
  14. N

    Auttakaa tyhmää!! Tallentavasta digiboxista

    "HUOM! Laitteessa on 1 viritin, joten tallennuksen aikana voit katsoa vain saman kanavanipun kanavia." Tarkottaako tää sitä, että jos nauhotan ohjelmaa esim kakkoselta, niin en voi samaan aikaan kattoa kolmosta?? Mä oon niin käsi näiden tekniikkalaitteiden kanssa :ashamed:
  15. N

    Taas apuja kaipalis hän!!(Taaperon sairastamisesta, millon lääkäriin?)

    Elikkä meillä tilanne se että pojalle (1v4kk) nousi eilen iltapäivällä korkea kuume. Illalla kun laitoin ukon nukkumaan, niin kuumetta oli 39,6. Iltapalaa ei syönyt (mikä ei lienen kovin yllättävää ), mutta maitoa joi n.100ml. Supon kanssa nukkui suht hyvin aamuyöhön ja vähän heikommin siitä...
  16. N

    espoossa asuvat mammat!! Apuja kaipaa hän..

    Mitä te ootte tänään pukenut muksuille ulos päälle?? Meidän olis tarkotus lähteä kauppaan pojan kanssa kun herää, mietin tässä nyt, että onko toi äp:n toppis jo liikaa, vai kaivanko jo ohuempaa haalaria?? Poika siis 1v3kk ja rattaissa istuu jalkapeiton alla tuon matkan...
  17. N

    Nyt tarttee apuja teiltä, jotka nähneet pahat pojat elokuvan!!

    Mikä on sen koiran nimi siinä??? Siis sen, jonka se loiri siinä tappaa.. Mulla lyö ihan tyhjää :headwall:
  18. N

    nyt mä oikeesti lähden...

    ...kaivamaan ton imurin esiin, että päästään tänään lähtemään mummolaan :wave: *hiiiiiiop* nostaa hanuriaan penkistä :wave:
  19. N

    mitä näyttää mittari espoossa??

    Poika hajotti viikonloppuna meidän digitaalisen lämpömittarin, eikä nyt ole hajuakaan, paljon tuola ulkona on asteita... Auttakee!! Mitä mun täytyy kundille ulos pukee??
  20. N

    Mitä on pähkinäsuklaalevite

    ja mistä sitä löytää kaupasta????

Yhteistyössä