Hakutulokset

  1. M

    Maidon heruminen toisen synnytyksen jälkeen

    Heippa ja kiitos kommenteista! Meille syntyi 23.4 ihana poikavauva :love: Imettäminen lähti heti mallikkaasti käyntiin jo sairaalassa, ei ole tipan tippaa tarvittu korviketta :) Nyt viisi päivää oltu kotona ja pelkällä rintamaidolla pärjätty, pakkaseenkin on kertynyt viiden päivän aikana vajaa...
  2. M

    Loppuraskaus yhtä helvettiä

    Haluan kysellä muiden mielipiteitä ja/tai kokemuksia vaikean raskauden ja loppuraskauden ajasta. Mulla on nyt viikkoja 40+4. Kuukautisten mukaan laskettu aika olis ollut 2.4. Tokassa ultrassa kuitenkin havaittiin että sikiö oli niin pieni, joten jouduimme kontrolliin kolmannen kerran jossa la...
  3. M

    Kissa hyökkäsi lapsen kimppuun

    Eläimen omistajalla vastuu. Mutta lapset täytyy tietenkin myös opettaa kohtelemaan eläimiä varoen. :)
  4. M

    Vauvan vaippa päästää pissan läpi joka yö-apukeinoja?

    Meillä kanssa ollut pojan kanssa samaa ongelmaa. Liberot ja muumit koettiin huonoiksi. Pampers baby dry pantsit (housuvaipat) koettiin hyviksi eivätkä falskaa. Nyt huomattu myös että liberon uudet touch-pantsit imee hyvin eikä falskaa. Natyt ovat myös ok ja imevät hyvin. Ruokavalio tietysti myös...
  5. M

    Nivelrikkoisen koiran ruoka,auttakaa mitä suosittelette?

    Hill'sin j/d tarkoitettu nivelvaivaisille. Sitä saa eläinlääkäreistä ja apteekeista. Kallista mutta laadukasta.
  6. M

    MISSÄ LAPSILISÄT?!?

    Ja Nordeaan
  7. M

    Miten muka toimeentulotuella ei pärjää?!

    Voin paljastaa että ainakin Vantaalla sosiaalitoimisto maksaa tarvittaessa kyllä sähkö-, terkkari ym. muita kuluja, mutta vain kuitteja vastaan. Eivät kovinkaan jousta tässä asiassa. Ensin pitää maksaa jutut itse pienistä tuloista ja sitten lähettää tositteet sossuun jossa hakemuksen...
  8. M

    Mun koira puri mua :,( Auttakaa, miten tekisin toisin?

    Meillä koira ja lapsi, toinen tulossa. Koira rakastaa lastamme vaikka on ollut talossa ennen lasta ja saakin vähemmän huomiota kuin ennen lasta. Minoon aina ollu sitä mieltä et koira helpompi kasvattaa kun lapset.. ja onkin :)
  9. M

    Mun koira puri mua :,( Auttakaa, miten tekisin toisin?

    Kuonokoppa toimenpiteen ajaksi ja sen jälkeen kehuja ja palkitseminen herkuilla :)
  10. M

    Listatanpas ajankuluksi taas sanoja/lausahduksia, jotka ärsyttää

    - paituli - pusakka - jaksuhali - esmes (lyh. esimerksi)
  11. M

    Vauva ja kissan sotkut

    Jos kissa on kovin nuori voi olla jopa melko helppoa opettaa sille ettei pöydillä kiipeillä. Esim. aina kun hyppää pöydälle niin vesisuihkupullo käyttöön. Sitä voi vaikka pitää pöydällä "peloitteena", usein kyllä nopeasti uskovat. Tosin sitten taas jos on vanhempi kissa ja aina saanut pöydillä...
  12. M

    Maidon heruminen toisen synnytyksen jälkeen

    Kertokaapas kokeneet! Odotetaan nyt toisen syntymää minkä la on kuukauden päästä. Esikoiselle ei kelvannut tissi, mutta siis vuosi sitten sairaalasta kotiin päästyämme alkoi vasta herumaan maitoa kunnolla. Pumppailin päivittäin monta kertaa saadakseni rinnat tyhjiksi. Kysymys kuuluukin nyt kun...
  13. M

    Onko joku muu siirtänyt 1kk vauva omaan huoneeseen?

    Meillä esikoinen nukkui meidän huoneessa kehdossa n. puolivuotiaaksi, sen jälkeen hälle ei kelvannut uni jos joku oli samassa huoneessa, jotenka siirtyi sit omiin oloihin. Nyt vuoden ikäinen eikä vieläkään suostu nukkumaan paitsi kun jää yksin sänkyynsä. Peittelemme kyllä. :) Eli mun mielestäni...
  14. M

    Mitä antaa kiitokseksi?

    Kimppu kukkia ja kaunis kortti riittää. Hänellä varmasti itselläänkin jo sankarifiilis tuollaisesta toiminnasta. Ja tietysti kerrot ettet tiedä kuinka kylliksi kiittää koirasi pelastamisesta. :) Hienoa toimintaa!
  15. M

    Väittely puolison kanssa piereskelystä, faktatietoa kaivataan!

    Mites se sanonta: "pieru on paskan lähettiläs" xD Noh, yleensä se kertoo suolikaasusta, mutta toki kai jollain se voi enteillä sitä isompaa vessahätää... :)
  16. M

    Kirjeystäviä joista oikeita ystäviä tulevaisuudessa

    Minä olen myös kiinnostunut kirjeenvaidosta. Olen 29v toista odottava äiti. firekid86@hotmail.com

Yhteistyössä