Hakutulokset

  1. F

    Vinkkejä pitkään lentomatkaan ja lentokentällä odotteluun

    Kaipaisin vinkkejä lentokoneessa istumiseen (8,5h) ja lentokentällä odottamiseen 3,5v. ja 0,5v. vuotiaitten lasten kanssa. Pienemmän täytyy kulkea rintarepussa ja vanhemman rattaissa tai valjaissa. Käsimatkatavara täytyy siis varmaan pakata isoon reppuun, koska muuten loppuvat kädet (joudun...
  2. F

    Karies-bakteerin tarttumisen välttämisaika

    Onko karies-bakteerin tarttumista vanhemmalta lapselle vältettävä ns. jatkuvasti? Eli onko tartuntavaara ikuinen vai poistuuko jossain vaiheessa, kun lapsi on tietyn ikäinen?
  3. F

    Vinkkejä lentokoneeseen/lentokentälle reilun 1-vuotiaan kanssa

    Meillä on tiedossa joulukussa n. 25 tunnin matka (osa tietenkin lentokentillä odottelua) eli ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä lentokoneessa ja lentokentillä oleiluun. Varasin meille juuri paikat, mutta kuulemmaa vasta lentokentällä voivat yrittää vaihtaa sellaiseen eturivin paikkaan, jossa...
  4. F

    Yksityinen perhepäivähoito

    Olisiko kokemuksia yksityisestä perhepäivähoidosta? Olemme harkitsemassa yksityistä perhepäivähoitoa, mutta kokemukset omat ja muiden puuttuvat.
  5. F

    Valmistautuminen päivähoitoon

    Lapseni hoitoon vieminen lähestyy :'( ja nyt mietityttää nuo käytännön asiat. Te jotka olette vieneet lapsenne päivähoitoon: miten olette valmistautuneet uuteen tilanteeseen? Miten olette tutustuttaneet lapsenne uuteen hoitajaan ja millaisella aikataululla? Mitä omia tavaroita olette vieneet...
  6. F

    Päivähoitoon valmistautuminen

    Lapseni hoitoon vieminen lähestyy :'( ja nyt mietityttää nuo käytännön asiat. Te jotka olette vieneet lapsenne päivähoitoon: miten olette valmistautuneet uuteen tilanteeseen? Miten olette tutustuttaneet lapsenne uuteen hoitajaan ja millaisella aikataululla? Mitä omia tavaroita olette vieneet...
  7. F

    Kohtutulehduksen oireet

    Mistä tunnistan kohtutulehduksen? ynnytin juuri ja minulle sanottiin sairaalasta, että tunnistan kohtutulehduksen siitä, että alapääni haisee pahalle. Pitäisikö olla muita oireita? siteitä ei kuulemma kannata haistella, koska voivat haista, mutta jos ulkopuolinen esim. huomaa hajun voi olla...
  8. F

    Kokemuksia aqua-rakkuloista

    Olen ajatellut yhtenä kivunlievityksenä aqua-rakkuloita. Kuulemani kommentit ovat kuitenkin ristiriitaisia. Jos olet ottanut aqua-rakkuiloita, niin kerrothan oman kokemuksesi niistä.
  9. F

    Aqua-rakkula kokemuksia

    Olen miettinyt kivunlievityksen yhtenä vaihtoehtona aqua-rakkuiloita. Olen kuitenkin saanut aika ristiriitaisia kokemuskuvauksia niistä. Jos olet ottanut aqua-rakkuiloita synnytyksissäsi niin kerrothan kokemuksesi.

Yhteistyössä