Hakutulokset

  1. Huhujuttu

    Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

    Olis kiva nähdä immeisten kesälookit (ja haen vähän tukkavisioita :D ), laitetaanko kesäiset naamakuvat näytille? Aloitan omallani:
  2. Huhujuttu

    15-vuotiaan Kalevala-käädyn arvosta?

    Sain 15 vuotta sitten rippilahjaksi ison pronssisen Kalevala-käädyn ja olen tullut nyt siihen tulokseen että ehkä mielummin möisin sen pois ja ostaisin tilalle jonkin sellaisen korun jota haluaisin oikeasti käyttää. Mahtaakohan tuollaisilla vanhoilla jo tuotannosta poistuneilla Kalevala...
  3. Huhujuttu

    Pieniä asioita joista tulee naisellisen hyvä mieli?

    Varmaan kaikilla naikkosilla on sellaisia pieniä tai isompia juttuja joilla tulee naisellisen hyvä mieli vaikkei muuten niin "naisellinen" ehtisi arjen huiskeessa olemaan, right? Itse olen ammatiltani maatalouslomittaja ja sangen kiireinen sellainen eli pukeudun pääsääntöisesti tummansiniseen...
  4. Huhujuttu

    Muksut lähtee päivähoitoon extempore, kaikki neuvot vastaanotetaan :)

    Juu, muuttuu elämäntilanne aika radikaalisti kun lähdin itse töihin ja nyt palautuu sitten maanantaina mieskin pitkältä sairaslomalta työn ääreen, eli muksuille tuli lähtö päiväkotiin. :) Johtuen erikoisista työajoistamme, he menevät vuorotyöläisten päiväkotiin. Kävin siellä eilen tekemässä...
  5. Huhujuttu

    Paras tapa laittaa lohimedaljongit?

    Mikä olisi kaikista maailman tavoista paras laittaa lohimedaljongit vai piisaisiko niille et pikkasen öljyä sivelis pintoihin ja sit suola, sitruunapippuri, tilli ja parilois/grillais?
  6. Huhujuttu

    Tavisten kuvapino

    Tässäpä imperiumin vastaisku tuolle kauniiden pinolle, kaikki tavikset messiin! :D Tavis vetää ilmeellä! :D
  7. Huhujuttu

    Löytyykö täältä seminologeja?

    Kiinnostaisi jatkokouluttautua seminologin ammattiin, olisikohan täällä mahdollisesti yhtään moista? Kiva olisi kuulla käytännön kokemuksia työstä! :wave:
  8. Huhujuttu

    Varjossa viihtyvä muratin kanssa sopiva kukka?

    Kertokaapa mammat äkkiä mikä pystykasvuinen kukkendaali viihtyisi varjossa ja näyttäis muratin kanssa istutettuna hyvältä? Tänk juu! :flower:
  9. Huhujuttu

    -20% -koodia Henkalle ja Maukalle?

    Huhuu pitkästä aikaa, joko on jollekin tullut -20% -koodi Henkalle, tällä viikkoa postissa tuli -10% -koodi joka on 8341. :) Mutta olisiko jollain laittaa se isompi prosenttiale? :flower:
  10. Huhujuttu

    Anteeksi, mutta jonnekin on nyt ihan pakko...

    ...virnistää! :D Kiitos, hieman helpotti! Vielä toinen tästä samasta ilonaiheesta! :D
  11. Huhujuttu

    "Äiti, tää maistuu sukalle.."

    Sanoi isoin muksuista kun aloitteli syömään uunissa tekemiäni kalapuikkoja. Vielä kommentoi että: "Ihan jonkun varpaille! :x " Puraisinpa sitten omastani ja juu, nehän oli vielä osin raakoja.. :x :D Eli huoltomiestä hätyyttelemään maanantaina, uuni vissiin falskaa kun yliaikaakin...
  12. Huhujuttu

    Mitä TE olette toivoneet joulupukilta?

    Juu, kaikenikäisten muksujen toiveet on jo käsitelty monta kertaa, mutta entäpä vanhempien toiveet, vai ollaankos sitä oltu edes niin kilttejä että pukki mitään tuo? :D Mä kitisisin vähän uutta hajuvettä ja oikeaa flanellipyjamaa, tosin tissiliivikaupan lahjakorttikin olisi ihan pop. :)
  13. Huhujuttu

    Ihonalainen patti näyttäisi muuttuvan luomeksi

    Miehellä ollut n. vuoden verran toisen käden hauiksen sisäpuolella sellainen pienenpieni patti joka siis ihan näytti sellaiselle ihon sisäiselle tukkeutuneelle huokoselle tms. Se on alkanut nyt kasvaa kokoa, kohta varmaan tuplasti isompi ja näyttää sille kuin se tekisi sellaista luomen...
  14. Huhujuttu

    Yöpalapinkkaa :)

    Onkos täällä muita yöllisiä syöppöjä kuin allekirjoittanut? :wave: Jättimukissa kuuma kaakao ja sen kaverina suolakeksejä ja Kuusamo-savujuustoa sopivan paksuina paloina.. :p
  15. Huhujuttu

    "Jouluisat" nettikaupat pinoon?!

    Eli pistäkäähän naiset ihanaiset linkkejä tulemaan nettikauppoihin joissa pääsisi halvalla tai edes kohtuuhinnalla lelu- ym. lahjaostoksille? :flower:
  16. Huhujuttu

    Syömishäiriöistä?

    Missä vaiheessa syömishäiriöinen ihminen on ex-syömishäiriöinen? Missä vaiheessa katsotaan että on päässyt siitä irti? Onko olemassa tilastoa mistä näkee millainen prosentti paranee kokonaan näistä mielen sairauksista?
  17. Huhujuttu

    Lasten piirusteluja sun muita kuvin :)

    Vanhin, reilu nelivuotias tuossa jäi vielä hiusten harjaukseen alas kun muut muksut lähti höyhensaarille. Tällaisia taiteili hiusten selvittelyn ajan, mun mielestä jotenkin tosi herttaisia (kuvassa siis emo ja pennut ja useampien eläimien äitejä ja lapsia piirusteltiin). Tekstikin on ihan...
  18. Huhujuttu

    Lastenvaatteita hyväntekeväisyyteen, miten?

    Meidän lapsiluku on totaalisti täynnä nyt ja pitäisi saada nuo pienet vaatteet pois. Tuossa justiin säkitin toppapukujakin melkein jätesäkillisen, me hukutaan näihin! :D Miten mä saisin ne annettua hyväntekeväisyyteen, siten että ne menisi lämmittämään jotakin sellaista lasta joka oikeasti...
  19. Huhujuttu

    Paras tapa pienentää farkkuja?

    Pitäisi saada farkkuja pienennettyä vyötäröltä ja persauksista, mikähän olisi paras tapa? Nimimerkillä käsityöihme :)
  20. Huhujuttu

    Palstan uusia hiuksia-kuvaketju

    Vihdoin keräsin rohkeutta ja annoin leikata tasapitkän vyötärömittaisen (keväällä leikattiin lantiomitasta vyötärölle) hiuksistoni uuteen uskoon ja tulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen! Nyt vain harmittaa miksi tätä ei tehty jo ajat sitten.. :D Siispä haluan uudet karvani jakaa teidän...

Yhteistyössä