Hakutulokset

  1. Huhujuttu

    Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

    Olis kiva nähdä immeisten kesälookit (ja haen vähän tukkavisioita :D ), laitetaanko kesäiset naamakuvat näytille? Aloitan omallani:
  2. Huhujuttu

    15-vuotiaan Kalevala-käädyn arvosta?

    Sain 15 vuotta sitten rippilahjaksi ison pronssisen Kalevala-käädyn ja olen tullut nyt siihen tulokseen että ehkä mielummin möisin sen pois ja ostaisin tilalle jonkin sellaisen korun jota haluaisin oikeasti käyttää. Mahtaakohan tuollaisilla vanhoilla jo tuotannosta poistuneilla Kalevala...
  3. Huhujuttu

    Pieniä asioita joista tulee naisellisen hyvä mieli?

    Varmaan kaikilla naikkosilla on sellaisia pieniä tai isompia juttuja joilla tulee naisellisen hyvä mieli vaikkei muuten niin "naisellinen" ehtisi arjen huiskeessa olemaan, right? Itse olen ammatiltani maatalouslomittaja ja sangen kiireinen sellainen eli pukeudun pääsääntöisesti tummansiniseen...
  4. Huhujuttu

    Muksut lähtee päivähoitoon extempore, kaikki neuvot vastaanotetaan :)

    Juu, muuttuu elämäntilanne aika radikaalisti kun lähdin itse töihin ja nyt palautuu sitten maanantaina mieskin pitkältä sairaslomalta työn ääreen, eli muksuille tuli lähtö päiväkotiin. :) Johtuen erikoisista työajoistamme, he menevät vuorotyöläisten päiväkotiin. Kävin siellä eilen tekemässä...
  5. Huhujuttu

    Paras tapa laittaa lohimedaljongit?

    Mikä olisi kaikista maailman tavoista paras laittaa lohimedaljongit vai piisaisiko niille et pikkasen öljyä sivelis pintoihin ja sit suola, sitruunapippuri, tilli ja parilois/grillais?
  6. Huhujuttu

    Tavisten kuvapino

    Tässäpä imperiumin vastaisku tuolle kauniiden pinolle, kaikki tavikset messiin! :D Tavis vetää ilmeellä! :D
  7. Huhujuttu

    Löytyykö täältä seminologeja?

    Kiinnostaisi jatkokouluttautua seminologin ammattiin, olisikohan täällä mahdollisesti yhtään moista? Kiva olisi kuulla käytännön kokemuksia työstä! :wave:
  8. Huhujuttu

    Varjossa viihtyvä muratin kanssa sopiva kukka?