Hakutulokset

  1. S

    Mistä tietää lähteäkö vai jäädä?

    Mä olen kahden lapsen työssäkäyvä yh (yhteishuoltajuus). Saan rahaa käteen kuukaudessa n. 2000 €. Se sisältää palkan (80 % työaika), lapsilisät, elatusmaksut ja asumisetuen. Voin sanoa, että pärjään rahallisesti paremmin kuin työttömän exäni kanssa. Voin ostaa mitä haluan (tiettyyn rajaan asti...
  2. S

    Keskeytetystä yhdynnätä raskaaksi?

    Meillä on toiminut n. 8 vuotta. Ja "yritetty" lapsi on saanut heti alkunsa.
  3. S

    tahtojen taisto.. kun lapsi ei pyydä anteeksi

    Tätä on jotenkin vaikea uskoa. Sanoit, että lapsi osaa pyytää anteeksi, tänään vaan kesti kauemmin. Jos hän ei oikeasti tiennyt mistä olisi pitänyt pyytää anteeksi? Tai ei ihan täysin sitä ymmärtänyt. 2v on kuitekin vielä niin pieni. Anteeksipyynnön opettelemisessa auttaa suuresti myös...
  4. S

    Pahin haju, minkä olet haistanut?

    Raato ehdottomasti. Se haju on jotain sanoinkuvaamatonta. :x
  5. S

    Meneekö yv perille jos tulee virheilmoitus...

    ... session expired?
  6. S

    Unien tulkintaa?

    http://unientulkinta.net/unifoorumi/viewforum.php?f=1 tai http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/unien-tulkinta/
  7. S

    JOS JOUTUISIT AUTIOLLE SAARELLE, KENET 3 PALSTALAISTA OTTAISIT MUKAAN?

    Mä ottaisin kans Jonseredin, sen kanssa ei varmaan tulisi tylsää. Åboriginalin: tuntuu olevan järki päässä. Kolmantena mieleen tuli Rukoilijasirkka: tuntuu sellaiselta ihmiseltä, jonka kanssa tulisin toimeen.
  8. S

    Syökö kukaan muu karkkia/herkkuja joka päivä?

    En syö makeaa edes viikoittain. Jestas, mulle täällä aikoinaan kauhisteltiin, että kerran viikossa syömäni sipsipussi on paljon, enkä edes juo limsaa sen kanssa. Ei se näköjään olekaan paljon. Mulla ei juuri koskaan ole ollut makeanhimoa, enemmän suolaisen, mutten suolaisiakaan herkkuja syö kuin...
  9. S

    7kk yökyläilyt

    Kyllä se pärjää. Ei tartte tuntea syyllisyyttä. :) Meillä ei oo tainnu kumpikaan olla yökylässä just tuossa iässä, muuten kyllä ja aina on hienosti mennyt.
  10. S

    Ketä muuta tuututtaa nyt? Mikä tua tuututtaa?

    Mua ei tuututa mut vätyttää. :D
  11. S

    .

    :flower: Sipulille. Hienosti sanottu!
  12. S

    Voi vietävä että ärsyttää...

    No eiköhän se muksu eskariin mennessä opi puhumaan normaalisti varsinkin, jos sinä olet noin tarkka. Ota vaan rennosti.
  13. S

    tänään ovis, miten maksimoida raskauden mahdollisuus...

    Joo ja ilman ehkäisyä mielellään. ;) Ei vaan, aktin jälkeen jäädä sänkyyn joksikin aikaa makaamaan tyyny pepun alla.
  14. S

    Voi vietävä että ärsyttää...

    Kyllä meilläkin kutitellaan lasten vaapaita. :D
  15. S

    Kui monesti alle kaksivuotiaanne ovat olleet yökylässä esim. mummulassa?

    Esikoinen oli 4 kertaa ja kuopus 2 kertaa ennen kahden vuoden ikää.
  16. S

    Tekis kovasti mieli mennä perhekerhoilemaan

    Mä istuin yleensä yksikseni siellä ja lapset leikkivät. Muutama tuttu oli joskus juttukaverina mutta useimmiten ei. En sitten jaksanut siellä kauaa käydäkään. Mä en ole sen tyylinen ihminen, että haluaisin väkisin tunkea ventovieraiden keskusteluihin mukaan.
  17. S

    Mä olin niiiin reipas tänään...

    Voi hitsi, mäki haluan tommosen ruohonleikkurin! :heart: Harmi vaan, että oon allerginen. :'( Mä oon ollu yhtä reipas ku säki. :D
  18. S

    kertokaas tollasesta työpaikkailmotuksesta...että miten menee,

    Jos sopiva henkilö löytyy ja työpaikka täytetään, niin ei siihen enää tarvitse hakea ketään.
  19. S

    G: Pph vai päiväkoti?

    Meidän lapset sai nyt paikan pph:lta. Ikää heillä on hoidon alkaessa 3v11kk ja 2v7kk, pääsevät samaan ryhmään. Ainakin tuolle vanhemmalle lapselle on parempi, kun on pieni ryhmä. Mietin vaan onko tuo pph nyt sitten hyvä vai huono juttu, kun en tiedä koko paikasta mitään. En tunne yhtäkään alueen...
  20. S

    Gallup: raskaus, synnytys, imetys ja hiukset

    1. Hiukset olivat puhtaat ja kiiltävät. 2. Synnytyksen jälkeen pysyivät suunilleen samana Mutta 3. Imetyksen aikana ja jälkeen hiukset alkoivat lähteä ja rasvoittuivat nopeasti. Nyt hiukseni ovatkin ohuemmat kuin ennen. Mutta eiköhän tämä tästä.

Yhteistyössä