Hakutulokset

  1. B

    Vinkkejä lapsiperheelle Tanskan lomaa ajatellen

    Olemme lähdössä asuntoautolla pariksi viikoksi Tanskaan. Nettiä ja opaskirjoja on toki selailtu, mutta kaipailisin lapsiperheiden (ja toki myös muidenkin) kokemuksia kivoista ja käymisen arvoisista paikoista. Legoland on tokikin lapsillemme ykköskohde, joten myös kokemuksia ja vinkkejä sieltä...
  2. B

    Lapsiperheet joilla on siistiä kotona, vinkkejä ja apua järjestyksen pitoon kaipaisin

    Perheeseemme kuuluu kolme lasta (koululainen, eskarilainen ja taapero). Kaipailisin vinkkejä kuinka pitää koti siistinä ja puhtaana. Kuinka paljon ja kuinka usein te siivoatte, joilla on aina siistiä ja puhdasta kotona? Lisäksi kaipailisin vinkkejä järjestyksen pitoon. Meillä imuroidaan...
  3. B

    Peliohjeet Scrabble junior peliin

    Ostin kirpparilta lapsille pelin junior scrabble. Harmiksemme peli oli muuten täydel- linen, mutta vain ohjeet puuttuivat. Osaisiko kukaan pääpiirteissään kertoa, miten peliä pelataan? Tai tietäisikö joku löytyisikö netistä ohjeita peliin. Yritin googlata ohjetta, mutten sitä äkkipäätään...
  4. B

    Mistä kestävät jalkalenksut haalareihin?

    Koska olen uusinut toistuvasti lasten haalareiden jalkalenksuja, niin mietinkin että mistä saisi normaalia reikäkuminauhaa kestävämpiä jalkalenksuja? Esim. myydäänkö jossakin sellaisia kumisia paksumpia lenksuja?
  5. B

    Nyt vinkkejä kehiin: Helppoja + nopeita arkiruokia

    Olen miettinyt, että josko sitä listaisi arkiruokia, joita vaihtelisi päivästä toiseen, ettei aina kaupassa tarvitsisi miettiä "mitä tänään syötäisiin". Eli laittakaahan ideoita ja vinkkejä maukkaisiin ruokiin, joita valmistaa nopeasti töistä tultua ja lisäksi ruokia voisi lämmittää vaikka...
  6. B

    Millainen auto on Seat?

    Kakkosauto on meillä hakusessa. Aamun lehdessä oli ilmoitus Seatista, joka oli edullinen ja suhteellisen vähän ajettu. Kiinnostaisi vaan tietää että onko kenelläkään kokemusta kyseisestä merkistä? Kannattaako edes harkita.
  7. B

    Onko kellään kokemusta millainen ilmalämpöpumppu on

    Sähkölaskua maksellessa on tullut mieleen, että mahtaisiko ilmalämpöpumpusta olla apua suureen sähkölaskuun? Millaisia kokemuksia teillä on, hyviä ja huonoja puolia kaipailisin. Lisäksi kiinnostaisi mikähän merkki olisi hyvä?
  8. B

    Kuinka kauan lapsen oksennustauti kestää?

    Lapsi on oksentanut nyt kolmena yönä (ja päivänä) ja vieläkin tuntuu olevan kipeän oloinen. Kysyisinkin kuinka kauan oksennustauti on teillä pisimmillään jyllännyt?
  9. B

    Mikä on ollut miehellesi mieleisin synttärilahja?

    Ihan vain mielenkiinnolla kyselen, että mikä on ollut miehesi mielestä paras syntymäpäivä lahja, jonka olet antanut? Itse pitäisi keksiä jotakin kivaa, mutta mielikuvitus ei nyt lennä =)
  10. B

    TreeniAPUA naisten kympille ????

    Tuli kaverille luvattua, että juoksemme elokuussa juoksutapahtumassa kymmenen kilometriä. Tarkemmin ajateltuna ajatus kauhistuttaa, sillä tällä hetkellä jaksan juosta puoli kilometriä. Olisiko kellään kokemusta/tietoa, kuinka harjoittelu kannattaisi aloittaa ja miten edetä, ettei sitten ensiapu...
  11. B

    Onko kukaan käynyt psykologisissa testeissä työpaikkaa hakiessa

    Sain maanantaina puhelun, että olen päässyt kolmestakymmenestäviidestä työnhakijasta kahden parhaan joukkoon ja kysyttiin olisinko halukas käymään psykologisissa testeissä. Tottakai olen valmis menemään tuollaiseen testaukseen mutta, mitä ihmettä siellä testissä tehdään ja mitä siellä...
  12. B

    Työnhaku APUA

    Löysin eilen mielenkiintoisen työpaikka ilmoituksen, joka tuntui että se on juuri minulle. Soittelin sinne ja jotenkin itselle jäi onnistunut kuva soitosta. Nyt värkkään hakemusta ja mietinkin, kannattaako tuota soittoa mainita ja jos kannattaa niin miten ihmeessä sen muotoilisin tuohon alkuun...
  13. B

    Painekattila

    Lueskelin äsken lidlin mainoksia, ja huomasin että siellä oli myynnissä painekattila. Itse en ole moiseen tutustunut, ja haluaisinkin tietää onko sellainen hyvä? Mitä ruokia semmoisessa kattilassa voi tehdä? :p Tietäisikö joku...
  14. B

    Soittaminen työpaikka ilmoitukseen

    Hitsit sentään, kun olo on vähän tyhmä. Huomasin kivan työpaikka ilmoituksen, ja ajattelin että otetaan kontaktia ja soitetaan ilmoituksessa annettuun numeroon, josta saa kysellä lisätietoja. No puhelimeen vastasi velton oloinen ihminen joka oli lounaspaikassa. Sanoin että soittelen paremmalla...
  15. B

    Nyt kaikki savolaiset APUVA??? Onko Kuopiossa joulumaata tms. tänä vuonna

    Hei! Saimme mieheni kanssa nyt idean, että lähtisimme joulun viettoon Savoon jo tänään ja matkalla pysähtyisimme Kuopioon. Onko Kuopiossa tänä vuonna sellaista "joulumaata" niinkuin muutama vuosi sitten oli Puijolla? Kiitoksia kovasti ja mukavaa joulua tahdon toivottaa :xmas:
  16. B

    Kannattaako avoimet hakemukset työpaikan etsimisessä?

    Aloitin työnhaun nyt, kun tarkoitus on vuoden sisällä työllistyä. Alallani ei tällä hetkellä ole avoimia työpaikkoja tällä seudulla (tai sellaisia joita haluaisin hakea). Isoilla firmoilla on netissä noita lähetä avoin hakemus juttuja ja kiinnostaisi tietää, onko joku oikeasti saanut työpaikan...
  17. B

    Kivoja nettisivuja lapsille???

    Neljä vuotiasta kiinnostaisi lasten sivustot netissä. Olemme tehneet ylen sivuilta väritys ja palapelitehtäviä ja nyt kaipaan vinkkejä kivoille lasten sivuille, joista löytyisi pientä puuhastelua. Eli mitkä ovat teidän lasten suosikkisivut?
  18. B

    Kannattaako kirpputori myyminen... Vinkkejä haluaisin!!!

    Katsellessani tavaraa tursuavia kaappeja mietin, että jos tavarat veisi kirpputorille. Kuitenkin minua vähän mietityttää, että jos pöytävuokra on noin 30 euroa viikko niin saako siinä edes omia pois. Millaisia kokemuksia teillä on kirpparimyynnistä, minkälainen tavara menee kaupaksi ja mitä ei...
  19. B

    Millaista on myyntiedustus työ?

    Itse olen miettinyt totaalista alan vaihtoa. Ajattelin kysyä, jos täällä sattuisi olemaan joku joka tekee työkseen myyntiedustus työtä, että millaista työtä myyntiedustus työ on? Ammatin plussia ja miinuksia. Millainen palkkaus on? yms. tietoa työstä. Kiitoksia jo etukäteen :hug:
  20. B

    G: Kodin siivoaminen

    Tänään taas tuskailin sitä, kuinka voimme olla näin sekainen perhe ja ajattelin että kyselen muutamia siivoukseen liittyviä juttuja, jos vaikka saisin vinkkejä oman kotini siivoamiseen ja miten täällä saisi järjestyksen pysymään. Eli 1. Miten teillä saadaan tavarat pysymään paikoillaan? 2...

Yhteistyössä