Soittaminen työpaikka ilmoitukseen

Hitsit sentään, kun olo on vähän tyhmä. Huomasin kivan työpaikka ilmoituksen, ja ajattelin että otetaan kontaktia ja soitetaan ilmoituksessa annettuun numeroon, josta saa kysellä lisätietoja. No puhelimeen vastasi velton oloinen ihminen joka oli lounaspaikassa. Sanoin että soittelen paremmalla ajalla uudelleen, mutta nyt tuntuu että pilasinko puhelullani kaikki mahkut saada kyseistä paikkaa. Kannattaako noihin työpaikkailmoituksissa oleviin numeroihin soitella ollenkaan?
 
Kannattaa jos on oikeasti jotain kysyttävää, eli ne kysymykset kannattaa miettiä etukäteen valmiiksi. Hakemuksessa voi sitten jotenkin viitata soittoonsa ja siinä puhuttuihin asioihin, jäät paremmin mieleen. Mä olen joskus jättänyt jopa kirjallisen haun väliin ja sopinut suoraan haastatteluajan. Jä tän viimesimmän duunin sain juuri noin.
 
EpätoivoisenRento
Mites kun työnantaja hakee työntekijää työkkärin kautta ja hakemukset/lisätiedot antaa työkkärin virkailija, onko tässäkin tapauksessa plussaa soittaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Mites kun työnantaja hakee työntekijää työkkärin kautta ja hakemukset/lisätiedot antaa työkkärin virkailija, onko tässäkin tapauksessa plussaa soittaa?

Todennäköisesti, sillä sillä on merkitystä kuinka hän sut esittelee eteenpäin.
 
EpätoivoisenRento
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Mites kun työnantaja hakee työntekijää työkkärin kautta ja hakemukset/lisätiedot antaa työkkärin virkailija, onko tässäkin tapauksessa plussaa soittaa?
:D Tuskinpa hyödyttää silloin vaikka soittaisi 20 kertaa :) . Paitsi että mistä sen tietää jos tuon virkailijan onkin käsketty ilmoittaa onko joukossa erityisen motivoituneita työntekijöitä...
Niin, tässä tapauksessa yhteystiedot ja haku työkkärin kautta koska firmalla ei aikaa kyselyille. Mutta valkkaako työkkäri sen tekijän vai nakittaa sopivimmat hakijat firman nähtäville, jossa lopullinen päätös tehdään? eli tekevät yhteistyönä ja työkkärin tantta informoi aktiivisuudesta eteenpäin.



 
tiedän tunteen Beck... soittelin kanssa ja kysymykset oli mietittynä ja silti jäi ihan tyhmä olo, että miksi soitin, yritin olla aktiivinen mutta jäi aina paha maku suuhun..
itselläni kun ei koulutusta ja paperilla olen aika huono ehdokas, joten yritin olla aktiivinen , muttei auttanut minua..

no onneksi henkilöstö vuokraus virma tasi saada mukkekkin töitä ;)
 

Yhteistyössä