Hakutulokset

  1. Ö

    G: maksatko ostoksesi käteisellä vai muovirahalla?

    Ei mulla oo koskaan käteistä! Joten kortilla. Oon pulassa jos tarvitaan euroja johonkin..
  2. Ö

    huohhhh.. taas ihmeteltiin, kun en ole antanut reilun vuoden ikäistä yöhoitoon..

    Hyvä, ettet toiminut vaatimusten mukaan. Ja yöhoitokaan ei minusta ole tarpeellista, jokainen tietysti katsoo itse miten sitä tarvitsee tai ei. Jos joskus meilläkin on haluttu olla ja mennä, niin meillä tulee hoitaja kotiin, lapset saa olla kotonaan ja nukkua omissa sängyissään. Meidän nuorempi...
  3. Ö

    huohhhh.. taas ihmeteltiin, kun en ole antanut reilun vuoden ikäistä yöhoitoon..

    Oma anoppi ruinasi esikoista jo 1k iästä alkaen hoitoon, siis yöksi. Kun hänelle ei sopinut tulla meille vauvaa hoitamaan, vaan vauva olisi pitänyt kiikuttaa hänelle ja useasti. Sain kuulla olevani vaikka mitä kun en näin toiminut. 6kk iässä oli sitten yökylässä kun olivat mieheni kanssa niin...
  4. Ö

    Pinoon painot ja pituudet :)

    178cm ja 56kg. Tyytyväinen olen. Erittäin! :D
  5. Ö

    Oletko töykeä puhelinmyyjille?

    En ole töykeä. Sanon kohteliaasti ettei tarvitse jatkaa, en tilaa mitään ja ettei minulle tarvitse suotta soittaa. Sitten toivottelen hyvät illan/kesän jatkot.
  6. Ö

    Kuis paljon pesette pyykkiä päivässä/viikossa?

    4henkeä, pesen 1-2koneellista/päivä, välillä enemmän jos en jostain syystä jaksakaan pestä joka päivä.. Kuivurin kanssa ei ongelmaa pestä useampaa koneellista päivässä.
  7. Ö

    Asunnon koosta tuli vain mieleen yks juttu

    Toiset mahtuu asumaan hiukan tiiviimmin kuin toiset. Jos isokin perhe mahtuu johonkin kolmioon, niin sehän on heidän valintansa. Asunnoissa vaikuttavat paljon myös pohjaratkaisut, pelkkä neliömäärä ei kerro paljonkaan. Meillä kun olin lapsi asuttiin väliaikaisesti 56 saunallisessa kaksiossa...
  8. Ö

    kuka muu on ollut raivohullu raskauden aikana?

    Itse olin koko raskausajan tyyni kuin viilipytty. Ei tapeltu koskaan, mieskin on sanonut, että raskausajat on olleet meidän yhdessäolon parhaita aikoja! :D Kaveri sitten on taas ollut ihan päinvastoin, pinna niin kireällä, että me kaveritkin saatu osamme.. Mies parka, kumma kyllä heillä jo...
  9. Ö

    Montako lasta?Vieläkö haaveissa lisää?

    2 lasta, ei tule enää lisää. Mun osani on tehty. Itku tulee jos vahinko kävisi.
  10. Ö

    Mitäs palsta on mieltä tälläsestä tukasta??

    Ihan ok, kasvata tuota toista sivua vielä reilusti pidemmäksi, niin tulee kivempi.
  11. Ö

    Montako luottokorttia taloudessanne on?

    Periaatteessa 2, mutta siis kummallakin kumpaakin rinnakkaiskortit. Ja maksujen kanssa ei ongelmia, koska käytettään esim visaa vain reissuilla käteisen sijasta, ja käytetty raha on jo jemmassa odottamassa. Eli ei tule mitään kuluja edes!
  12. Ö

    Ärsyynnytkö muiden lasten käytöstavoista?

    Ärsyttää. Varsinkin erään ystäväni poika, joka onnistuu aina pilaamaan kaikkien olon käytöksellään! Siksipä en pidä juuri minkäänlaista yhteyttä häneen, sillä en halua nähdä hänen alle kouluikäistä poikaansa!
  13. Ö

    No entäs meidän lastenhuone?

    Siis, että huone näyttää aika sekamelskalta kun kaikki tavarat "esillä". Ja muutenkin tuli olo, että vähän niin kuin vain heitetty sinne.. Mutta tuollaisia kait suurin osa lastenhuoneista on. Ja jos lapset ja itse tykkäät, niin sittenhän kaikki ok. Itse en pidä, eikä meidän lastenhuone tuolta...
  14. Ö

    "rupsahtaneet äidit" Laittakees kuvapinoa!

    Mutta seuraava ongelma on, etten ole millään tapaa valokuvauksellinen, musta ei ole yhtään ainutta hyvää valokuvaa.. Luonnossa kyllä näyttää hyvälle, mutta kuvassa ei.. :whistle:
  15. Ö

    No entäs meidän lastenhuone?

    No joo, lastenhuone. Ei senkään tarvitse silti näyttää tylsältä ja mitään sanomattomalta eikä kaikkien rojujen olla pitkin poikin..
  16. Ö

    "rupsahtaneet äidit" Laittakees kuvapinoa!

    Ei voi laittaa kuvaa, kun on vielä nuori eikä ole ehtinyt rupsahtaa.. :D
  17. Ö

    Onko monessakin perheessä nykyään niin että miehellä vakityö ja nainen tekee lapset pätkien välissä?

    Ei ainakaan meillä, eikä lähipiirissäkään ole ketään moista pariskuntaa.. Kyllä minulla on aina ollut vakityö, nyt hoitovapaalla ehti olla jo odottamassa kaksikin -vanha, josta en ollut vielä irtisanoutunut ja uusi, mihin sitten menen hoitovapaan jälkeen.
  18. Ö

    kuinka suuri linkousnopeus teillä on pesukoneessa?

    1600 on maksimi. Ja sillä myös yleensä kuivatan, koska sitten kuivuri kestää vähemmän aikaa. Edellisessä koneessa oli max 1300, ja ihan hyvin sekin riitti. Tosin silloin ei ollut kuivuria.
  19. Ö

    Kysymys koskien oksennustautia...

    Kiitos kaikille! Ihan oikein olen toiminut. :D Sokerillista juotavaa (siis limsat ym vastaavat ) kuulemma pitäisi välttää, koska sokeri tosiaan voi aiheuttaa sitä pahaa oloa lisää.. Mehukeitto, varsinkin mustikkakeitto on kuulemma hyvä vaihtoehto. Ja sitten suositeltiin gefilusjuomia (niitä...
  20. Ö

    Kysymys koskien oksennustautia...

    Meillä pojalla ( melkein 5v ) nyt elämänsä ensimmäistä kertaa oksennustauti. Ja äiti on ihan huuli pyöreänä.. (itselläkin kun ollut viimeksi joskus penskana.. ) Mitä kannattaisi lapselle antaa? Paljon juotavaa, sokerillista mehua.. Mutta olisko jotain muuta? Hiukan tuossa söi puolelta päivin...

Yhteistyössä