Hakutulokset

  1. Ä

    40+ so what wol.12

    Hei kaikille tasapuolisesti. En tiedä muistaako kukaan minua enää sillä siitä on tosi kauan kun viimeksi tänne kirjoittelin. Ja näyttää palstalla kävijätkin ainakin suurimmaksi osaksi muuttuneen. Nyt laitan sitten lopullisen pisteen tähän omaan vauvakuumeiluuni. Mehän yritimme mieheni kanssa...
  2. Ä

    40+ so what (vol. 3)

    Starille kovasti haleja ja jaksamista :hug: Karpalolle taas puolestaan hurjasti onnea ja tarrasukkia :flower: Itsestäni sen verran ettei eka inseminaatio tuottanut positiivista tulosta. Tämä viikko on mennyt tädin vieraillessa ja alakuloa sekä pettymystä parannellessa. En tiedä...
  3. Ä

    40+ so what (vol. 3)

    Päikki pikaista paranemista lapsellenne. Meidän poikakin joutui nuorempana kerran sairaalaan kahdeksi päiväksi tiputukseen kun kuume sai nestehukan aikaiseksi. Toivon vain kovasti voimia ja jaksamista teille :hug:
  4. Ä

    40+ so what (vol. 3)

    Päikille suuret pahoittelut keskenmenosi johdosta. En ollut lukenut kaikkia kirjoituksia ennen kuin tänne silloin kirjoittelin itse. Jep, meillä on toinen lapsi haaveissa. Inialle pahoittelut :hug: menkoista Solakka Silakka hienoa, että olette molemmat terveitä ja sen puoleen kaikki...
  5. Ä

    40+ so what (vol. 3)

    Pitkästä aikaa päätin kirjottaa muutaman rivin. Olen silloin tällöin käynyt lukemassa juttujanne mutten ole mitään kommentoinut. Kyllä on ollut ankeat ilmat koko pääsiäisen. Auringosta ei tietoakaan eikä lämpöäkään ole ollut niin paljoa kuin luvattiin. Mutta jospa se aurinko ilmestyy ainakin...
  6. Ä

    40+ so what (vol. 3)

    Valtavasti onnea torpeedolle ja perheellenne :flower: Ja kaikille onnellista ja vauvarikasta tätä vuotta!
  7. Ä

    40+ so what (vol. 3)

    Olen todella pahoillani teidän puolesta PikkuMyy :hug: . Kovasti toivotan teille voimia ja halauksia
  8. Ä

    Inseminaatio

    Kiitos astrid kovasti vastauksestasi. Mä en syö clomifeneja nyt tätä inssiä ennen ja sitä mä hieman ihmettelen, että miksen. Sillä mulla on munarakkulat hyvin kasvaneet sen avulla mutta muuten ei sitten ole vain tärpännyt. En muista millään minkä nimistä hormonia mulle nyt määrätään (puhelimessa...
  9. Ä

    Inseminaatio

    Olen menossa itse tän kierron aikana inseminaatioon ekan kerran ja nyt teiltä vähän apuja kaipailisinkin. Miten homma käytännössä etenee? Mun piti varata aika gynelle kiertopäivän 3-5 välille ja siten olen sitten huomenna menossakin tohtorin luo. Mulla aloitetaan mitä ilmeisemmin...
  10. Ä

    40+ so what (vol. 3)

    Kiitos paljon nillanilla ja Matsalu vastauksistanne :hug:
  11. Ä

    40+ so what (vol. 3)

    Huomenta kaikille! Olen vähän ulalla omasta tilanteesta ja ajattelin teiltä kysyä neuvoa kun en muualla uskalla paljastaa tyhmyyttäni... Asia on nimittäin niin, että meillä kokeillaan inseminaatiota ja mun pitäis varata aika keskussairaalaan kierron 3-5 päivälle. Mutta mistä mä nyt katson...
  12. Ä

    40+ so what (vol. 3)

    kun aina kun netin avaan niin täältä palstalta itseni löydän :laugh: Ehkäpä se on tämä teidän mukava seura ja hyvät jutut. Ei kai se ole kuitenkaan kiellettyä käydä kurkkimassa kuulumisianne ja ehkä jotain kommentoimassa vaikken enää pinoon kuulu? Lämmin kiitos kaikille hyvän jatkon...
  13. Ä

    40+ so what (vol. 3)

    Onnea Taikakuulle työpaikan johdosta. Niin se talvi taas tuli, tai ainakin lunta... Kaamea ilma, räntää sataa taivaan täydeltä ja tuulee niin ettei tukka pysy päässä. Lapselliselle suuret kiitokset listan päivityksistä. Ja viimeisenä toiveena on, että voit poistaa mut listalta. Kaikkea...
  14. Ä

    40+ so what? (vol. 2)

    En ole aikoihin päässyt edes lukemaan juttujanne kun ensin oli kone sökö ja nyt olen ollut kuntoutuksessa. Enkä valitettavasti jaksa enkä kerkiä kaikkea reilun kahden viikon aikana kertyneitä juttujanne lukea mutta se on pakko sanoa, että valtavasti onnea Rouva PikkuMyy ja kaikkea hyvää...
  15. Ä

    40+ so what? (vol. 2)

    PikkuMyy, kyselit clomeista ja saitkin jo vastauksen. Itselleni ne on määrätty keskussairaalan polilla ja ne kirjoitti gyne. Olen syönyt nyt kolme kuuria ja kaksi kertaa olen jo käynyt follikkeliultrassa ja huomenna menen sitten kolmannen kerran. Ultra on tehty aina kp 11.
  16. Ä

    40+ so what? (vol. 2)

    Matsalu :hug: Kuten lapsellinen totesi niin onneksi voitte heti aloittaa hoidot, joihin toivotankin oikein kovasti onnea
  17. Ä

    40+ so what? (vol. 2)

    Plättä, ei mulla ole rannekanavaoireyhtymää vaikka sitä alkuvuonna ensin epäiltiin kun hermojen johtumisessa oli jotain häikkää. Loppujen lopuksi ranteessa on vain ylirasitusperäinen kipu, joka sitten aiheuttaa turvotusta ja saa hermot tiukoille. Ja sitten mulla on olkapäässä kiertäjäkalvosimen...
  18. Ä

    40+ so what? (vol. 2)

    Lapsellinen, eihän tuo mitään haittaa. Toivottavasti olosi paranee pian. Itse vielä kärvistelen tämän saa**nan käden kanssa kotona. Pää on sekaisin kuin Haminan kaupunki kun unet ovat niin pätkittäisiä. Mutta liekö tuo sekavuus tässä pääkopassa mitään tavallisuudesta poikkeavaa :laugh:
  19. Ä

    40+ so what? (vol. 2)

    Tervetuloa Riikkaliisa minunkin puolestani :hug: Lapsellinen, toivottavasti vointisi on jo parempi. Ja kun jaksat niin voit päivittää mun kohdalle kp 4. Kuten silloin perjantaina kirjoittelin niin tätsy saapui paikalle. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille
  20. Ä

    40+ so what? (vol. 2)

    Velmuliinalle tervetuloa minunkin puolestani. Pikaisesti vain valitan omaa vointiani joten pyydän nöyrästi anteeksi kaikilta jo etukäteen valitustani. Olen ollut taas tämän viikon sairaslomalla, kärsin alkuvuodesta hermopinteestä ranteesta ja se on nyt sitten uusiutunut ja sen lisäksi...

Yhteistyössä