Hakutulokset

  1. N

    Miehen lihava lapsi

    Olemme uusperhe, oltu nyt vuoden verran. Miehen lapsi, kohta 5v on todella ylipainoinen ja se heijastuu liikkumiseen paljon. Meillä syö sitä mitä muut, äidillänsä kuulemma karkkia aina ja valmishöttöö. Eikä liiku. Neuvolassa äiti ei ole käyttänyt 2v jonka aikana paino suurimmaksi osaksi on...
  2. N

    naapurin "dementia"

    tuohon naapuriin on muuttanut vanhempi naishenkilö joka on nyt näyttäny merkkejä siitä ettei muisti pelaa normaalisti. vaikuttaa ihan samalta kun mun isomummuni silloin kun alzheimer tauti todettiin. kävi vain mielessä kun siinä yksin asuu eikä siellä käydä sitä kun ehkä kerranviikossa...
  3. N

    millonkas ne vuosilomalisät maksellaan?

    tänään tuli normi kesälomatili mutta siinei lisiä ollut. enskuussa tulis sit lomaraha (lomaltapaluu) et tuisko ne siinä vai onko noille lisille joku yhteinen maksupäivä? mulle ei oo ennen kertyny lisiä ni en tiiä.
  4. N

    osaisitteko auttaa rintaliivien koossa?

    oon ennen luullu että jenkkilän 36d vastaa suomen 75d mutta eipäs meekkään niin. mikähän vastaa sitten tuota kokoo? pitäs ostaa victoria's seacretistä ja siellä noita kokoja näin. pitäs silti varmistaa jostain et koko ois oikea. tai jää tilaaminen..ainoo paikka mistä löyty kunnon liivit.
  5. N

    hobby hall laittanu laskun perintään..

    ja tää puhelin on ostettu vuonna 06 yhtään muistutusta ei oo tullu. tohon laskuun on eritelty muistutus laskuja mutta yhtään ei oo tänne tullu. ja osote on ainakin ihan oikee hobbarin sivuilla. voi vittu sentään.. kiva lähtee selvittää. mulla ei oo mitään käryä mikä pankki mullon ollu sillon...
  6. N

    tuleekohan tänävuonna possuja särkkään?

    kun lintuinfluenssa aikaan hävitettiin kaikki ankat yms. kanat tais jäädä.
  7. N

    onko täällä jollain oma hevonen vuokratallissa?

    kuinkas te ootte järkkäilly tallilla käymisen? kuinka paljon lapsia ja minkäikäsiä? mä oon jo kauan kuolannu taas omaa hevosta mutta toistaseks ei taida aika riittää. ehkä jos ostais puoliks jonkunkanssa.
  8. N

    Eihän kierron loppuvaiheessa unohdettu pilleri oo enää vakava juttu..?

    huomasin äsken et eilen oli jääny ottamatta. hassua kun otin kyl kaikki muut vitamiinit mikkä on samassa paikassa.. ja oon melkein varma et olin sen ottanu..
  9. N

    ootteks tehny itte samanmoisia donitseja mitä saa arnoldsilta?

    tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta.. oisko jotain ohjetta kuorrutukseen ja täytteeseen? suklaakuorrute ny on helppo,mut se toffee? ja täyte..
  10. N

    mistä kunnon push-up rintsikoita?

    sellasia mikkä nostaa melkein leukaan asti.. :D mistään en oo löytäny,en ees sieltä changesta mis piti olla vaiks mitä.
  11. N

    kun nää lomapaketti tarjoukset on aina 2 aikuiselle ja 2 lapselle ni..

    pitääkö 3 lapsisen perheen mennä sit vaan normihinnalla? vai saako siihen edullisesti vielä yhden pienen pään mukaan? :D
  12. N

    ostatteko toisillenne lahjoja hääpäivinä?

    meillä on nyt viikonloppuna hääpäivä ja vietetään sitä kaksin kun lapset menee hoitoon. en oo kumminkaan ostanu mitään lahjaa eikä kyllä mieskään. mietiskelin josko oisin hakenu sille sen kuolaaman keskiön rattiin..tosin se on sen itte tilannukkin jo mutta jos hakisin ja maksaisin sen =)
  13. N

    vanhemman vauvan nukkuminen ja yösyöminen.

    6kk iän jälkeenhän ei tarvis yöllä syöttää? miedän poika on nyt 9kk ja oon jättämässä yösyötöt pois. aamuyöllä kuudenaikaan kumminkin huusi niin et annoin maitoo. nukahti uudelleen hetkeks. oisko noihin aikoihin jo nälkä ihan oikeesti vai vaati vaan sitä pulloo tottumuksesta? söi iltapuuron...
  14. N

    minkä ikäiselle kaverisynttärit?

    inhoon järjestää kutsuja ja juhlia.. likka täyttää 5vuotta ni se on varmaan pakko kumminkin nyt järjestää?
  15. N

    kissalle ruoka joka ehkäisee virtsakiviä?

    käytössä nyt specific,mutta se ei juuri kissalle maistu. mielellään pakkauksen koko ja hintakin mukaan. tuo meidän on aika hintava kun maksaa 1,5kg 17,50?
  16. N

    kuinka ootte opettanu yökuivaksi?

    vaippa vaan pois ja jotain patjansuojaksi? kuinka nopeesti oppi vai oppiko vieläkään...?
  17. N

    oisko tietoo valokuvaamosta joka ois perehtyny alastonkuvauksiin? tai ees hieman sinnesuuntaan..

    tahtoisin kuvauttaa miehelle kivan kalenterin ittestäni,mutta itse en kuvia voi ottaa. enkä kyllä kaverinkaan. paikallisiin kuvaamoihin en ole menossa.. :ashamed:
  18. N

    paras tapa treenata kotona vatsalihaksia?

    käsipainot löytyy ja gymstick jos niillä pystyy..?
  19. N

    mitä on vuosilomalisät?

    en ole koskaan ennen saanut tälläistä. onko se niin että sitä maksetaan vasta kun on tietty aika tullut talossa täyteen? maksetaanko se kesälomarahan vai lomarahan yhteydessä? koskaan ennen kuullukkaan tollasista lisistä..

Yhteistyössä