Hakutulokset

  1. L

    kuka vi*** ääliö väitti, että energialamput on ekologisia ja kestää pidempään...

    TAAS simahti keittiön lamppu... tänään alko välkkymään ja nyt irtisano ittensä... eikä siitä oo vuottakaan ku viimeks vaihdoin!!! tana kele vit... ostaa huomenna hehkulampun... kestää saman aikaa ja huomattavasti halvempi.
  2. L

    mitä helvattia mä enää voin ylipäätään syödä...

    mulla on ollu jonku aikaa vatsavaivoja... suoli toiminu turhankin tehokkaasti... laktoosin oon kokeillu ite ja ei vaikuta.. no nyt mua kehotettiin kokeileen jättää maitotuotteet pois ja leipä vaihtaa näkkileipään.... eilen kävin silmät pyöreinä kattelemassa kaikkia soijajukurttivalikoimia...
  3. L

    kuka meinaa baila baila?

    B)
  4. L

    mun *vauva* ilmottautuu tänään kouluun..

    niin se aika vaan rientää
  5. L

    happy birthday to me.......

    tarjoilee palstakamuille runebergin torttua ja kahvia =)
  6. L

    voi helkkari..

    viikonloppu eessä ja kävin suihkussa äsken ja viemäri veti uhkaavan huonosti... :o kivaaaaaaa
  7. L

    tuliko vuoden alusta elatusmaksuun indeksikorotus?

    :wave:
  8. L

    kiehuttaa taas vaihteeks eksä

    noh se on ite halunnut että yhteydenpito ois sähköpostin välityksellä ja laitoin torstaina viestin missä kysyin et koska hakee pojat ja koska tuo.... no herrapa ei ole suvainnut vastata mitään..... eli se siitäkin toimivasta kommunikoinnista taas. toinen mikä ärsyttää on se että kuopuksen...
  9. L

    hellurei!

    nyt tää lähtee radalle B)
  10. L

    Tip tap tip tap..... pikkujoulut tänään

    :xmas: aamupalaa nautiskelen ja kohta alan valmistautuun iltaan...
  11. L

    mitähän touhuu tääki taas on... ekaluokkalaisen kaverista

    pojan luokkakaveri oli käymässä. ei siinä mitään ok. mut vähän ihmettelin ku pojan ois pitäny antaa sille joku lelu! siis omaks... :headwall: :headwall: sanoin vaan et joku toinen päivä voi taas tulla meille leikkiin meidän leluilla... hh hoijaa... onko muut törmänny samaan ilmiöön...
  12. L

    missä vaiheessa jouluvalmistelut?

    mulla kuusi odottaa kellarissa, koristeet kaapissa ja yksiäkään jouluvaloja en oo laittanu vielä katellaan jos viikonloppuna laittelis jotain... lahjoja oon ostanu yhen pojille ja muuten kaikki kohtalaisen hakusessa.... kinkkuja oon katellu kaupassa ja vähän miettiny et mitä ruokaa yms...
  13. L

    kuka lähössä baariin?

    :wave:
  14. L

    minkälaiset varastot pesuaineita yms.??

    oonko mä tässäkin asiassa joku poikkeus kun mulla on varmaan 10 pakettia wc-paperia klaapissa. Samoin kaikkia shampoita, suihkusaippuaa, hammastahnaa, deodoranttia....... pyykinpesuainetta, tiskiainetta..... tuotteesta riippuen 1-3 pulloa/kappaletta kaapissa. pari viikkoo sitten ku olin...
  15. L

    äänestyksestä vielä... miksi merkintä lyijykynällä??

    miks ihmeessä äänestyspaikoissa lyijykynä? miksei kulakärkikynä? saako omaa kynää käyttää? sehän on helppo muutella niitä numeroita ku lyijykynällä on merkintä
  16. L

    voiko kännissä mennä äänestään?

    eikös ihmisellä ole se äänioikeus vaikka ois 3 promillen kännissä?
  17. L

    otanko pari kaljaa vai en?

    B) ei osaa ite päättää
  18. L

    mikähän toi pojan luokkakaveri on oikeen....

    siis okei poika taas ilmesty meille aamupäivällä.. me käytiin mun poikien kanssa kaupoil ja asioilla ja hetken päästä poika oli taas oven takana menivät leikkikentälle ja just äsken poika sano et VOI mennä kotiin puol seittemän eli lähtee kuudelta... siis oikeesti hämää et kuinka niin VOI?? ei...

Yhteistyössä