Hakutulokset

  1. M

    Joulukuun tontut -15 *elokuussa*

    Tervehdys kaikille :) En ajatellut tänne enää eksyväni, mut tässä sitä sit ollaan. Viimeks olen tainnu kirjoitella toukokuun toivotuissa 2008. Iltatähteä tosiaan perheeseemme odotellaan kuopus meni just ekalle ja isompi onkin sit jo viidennellä. Tytöt ovat aivan innoissaan :) "Väiskiksi"...
  2. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Heips, nyt on sit sukuravittu :) Meillä oli isänpäivä vieraita - oli tosi kiva. Mun juustokakku vaihtuikin sit täytekakkuun. Laitoin sitä marianne-rouhetta,rahkaa, mangoa ja kermaa -tuli tosi hyvä. Ja kostutin maidol kuten joku teistä neuvoi. :p herkuteltua siis tuli. majj meilläkin tänään...
  3. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    marmotta mä luulen et anoppis vitriinissä olevat suomi desing tuottee on se kalleimpia aarteita - puoliks suomalaisen lapsenlapsen lisäks :) Yks tyttö kertoi kerran et hän oli au pairina just italias -perhe rakasti Alvar Aaltoo ja muuta suomi juttuu. Mikä sen hienompaa kun sit viel suomalainen...
  4. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

    Huomenta summer varmaan pääasia et pääsit ulos. Ikävää et pikkunen tuli kipeeks. mä muistan kans joskus esikoisen aikaan kun kävin -eipä näkynyt tuttuja ja olin vast 27v. nyt mittari näyttää yli 30v. et en ees odota et näkisin tuttui tai näkyyhän niitä -sellaset lapsoset joita oon joskus...
  5. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

    Heips, Me ollaan kesälomareissul :) Mies otti kaks kannettavaa mukaan , jos äidil on pakottava tarve päästä kaksplus sivuille :D kun itse pelailee. Joo ja täs sitä ollaan luettu teidän kuulumisii ja juotu kahvii. Kyllä ne miehet osaa olla fiksui. Joo tytöt heräs joten jatketaan myöhemmin...
  6. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Heips Mäkin haluaisin liittyä kerhoon, mut pikku ongelma en pysty lähettää yv:tä :| en oo joskus laittanut sähköpostiosoitetta kun rekisteröin eikä tää kone anna mun muuttaa tietojani. Mulle vois laittaa tunnukset tällaiseen osoitteseen Merika1977@gmail.com Mä en muista millä nimellä...
  7. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Meidän pikku neiti syntyi perjantaina Silloin käynnistettiin ja nopeasti oli neiti maailmassa vajaa 4h kalvojen puhkaisusta. ponnistusaihe oli pitkä ja neidin pää vähän väärässä tarjonnassa. Mitoissa yllätti kaikki 4990g ja 56cm :) pikkasen esikoista isompi. Mut kotona ollaan ja...
  8. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Huomenta, mua jännittää ihan hirveesti. Nukuin yön tosi huonosti. No, kohta näkee mitä tapahtuu. Onneks täältä on voinut lukee monen kokemuksia käynnistyksestä -eikä ne niin pahoja ole ollut verraten tavalliseen synnytykseen. Voi kun saatais vaan tää pikkunen pois täältä mahasta hyvässä...
  9. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    onnea taas nyytin saanille :flower: Mulla huomenna aamulla aika synnärille jännittää pikkasen. Huomen illalla voi meilläkin olla pikkunen nyytti. :D mahassa kova meno - voi jos nyt alkais yöllä supistelee oikeesti. öitä :wave:
  10. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    anuliina tsemppiä synnytykseen. Otit sit varaslähdön :laugh: pikkunen ymmärs et huomen olis viimeistään se päivä, milloin ehkä häätö tiedossa. liina maksaa siinnä 50-80e. KANTOREPUSTA -siinnä lapsen jalat ei oo oikien hyvässä asennossa oon ymmärtänyt. Ergo reppu on vähän eriasia.
  11. M

    Liian matala syke :(

    pojilla sykkeet matalammat(jos nyt oikein muistan) - meillä yli 140 :heart: tytöllä.
  12. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Onnea matamimimmi mäkin vähän oon miettinyt noita jälkisupistuksia -niitä kun toisesta tulis enemmän ekasta ei ollut ollenkaan. Millasta lääkettä sä sait käynnistykseen?
  13. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Lenkiltä kotiuduttu taivas meinas tulla kuolema ja neiti pisti loppumatkasta hanttiin minkä kerkes. :( Mä keräsin vadelmanlehtiä :D ja keittelin niitä tos kattilas äsken -sain aikaseks sellasta vihreetä juomaa :p enpä tiedä taidan kulauttaa sen kurkusta alas, josko ens yönä tapahtuis jotain...
  14. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Onnea äippä! :flower: Mä lähden kyl hakee sitä teetä jostain voi kun itselläkin alkais yöllä supistukset -niin ei tarviis käynnistellä. annaliina sulta pitikin kysyy.Miten paljon sinne pulloon laitat vettä ja miten kuumaa? jos tulee sellasta pakkautumista rintoihin -ihan vaan näin...
  15. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Carmen lähde ostaa sitä liinaa tai kantoreppua jos suinkin jo jaksat. meillä esikoinen ei nukkunut ensimmäisee 3kk yhtään vaunuissa eikä oikein sängyssäkään päivisin. paitsi kun tissille nukahti niin sit. Nukkui sylissä ja silloin mulla oli kantoreppu ihan alkuun kun en liinasta tiennyt. Siinä...
  16. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Huomenta, puliina joko sinä lähdit? PP kyllä se siel tulee, usko pois :) . Tää on ihan tyhmä idea varmaan ja tehoo yhtä hyvin kuin ässät. Mitäköhän suolihuuhtelu vedellä tekis? Jotku haluu muutenkin tyhjentää suolen ennen synnytystä. Mut eipä siitä oikeesti taida olla apua -eilen mietin et...
  17. M

    mitä teetä raskausaikana?

    Joku sano et punainen tee olis hyvää. Enpä tiedä tarkemmin.
  18. M

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Onnea CD pienestä nyytistä! Onneks kaikki meni hyvin ja pikkuinen on hyvässä hoidossa. Itsekin ehdit kuntoutua ja vahvistua ennen kun pikkunen pääsee kotiin. Ikäviä noi tulehdukset yms. :hug:
  19. M

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Heips, kyllä se laskettuaika vaan lähenee. Tänään oon ollut oikein kunnon lenkillä ja kyllä maha oli pinkeenä. Nyt ei meinaa päästä sohvalta ylös kun lonkat kangistuu :laugh: Sen jälkeen saunomista ja sit kävin melkein uimas järves :D mut en sit kastanut kokonaan -kun jos paikat enemmän...
  20. M

    Vittu kun sitä voi inhota itseänsä, miten ihminen voi olla tälläinen...

    Voi, toi on aikast ikävää. Mut se ruoho ei välttämättä ole vihreämpää siellä aidan toisella puolella kun sen hetken. Vaikka seksi tuntuiskin jumalalliselta -miten muut jutut? Tee listaa miesten plussist ja miinuksist ja mieti mitä itse haluut. tsemppiä.

Yhteistyössä