Hakutulokset

  1. T

    TheUnforgiven!!!!

    Hyvää syntymäpäivää rakas :heart: :hug:
  2. T

    Perhepäivähoitajia paikalla?

    Kysyisin kulukorvauksista ja ruokarahoista? Paljonko on? Määräytyykö summa per lapsi? Voi olla vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta kun en tiä näistä mitään. Meillä lapsi jää kotiin hoitoon niin, että hoitaja tulee tänne meille kotiin + yksi toinen hoitolapsi. Emme kuulemma saa kulukorvauksia, mutta...
  3. T

    Mistä nimimerkkisi "tulee"?

    Eli mitä tarkoittaa/ mistä väännetty/ mistä keksitty tms.? (olipa selkeästi ilmaistu... :whistle: )
  4. T

    THE KETJUNTAPPO VOL 4

    :kieh: :kieh: :kieh:
  5. T

    DOLLYN SYNTYMÄPÄIVÄ

    Muistettiin :whistle: Ihanaa synttäripäivää sulle Dolly!! :flower: Toivottaa: kaikki ketjuntappajat :D
  6. T

    The Ketjuntappo III

    Ei pysty kirjottamaan ketjuun... Onks teillä sama ongelma?
  7. T

    KiviäkinKiinnostaa!!

    Koitahan löytää meiät sitten kun tuut! Murmeli :heart:
  8. T

    The Ketjuntappoviestit II

    Laittakaa pliis kuntoon, kiitos! Ei mulla muuta :D :whistle:
  9. T

    KuukerinNelliTekiLasiKukon!!

    Voisitko kiltti muuttaa nikkiäsi tai laittaa siihen välilyöntiä ko venyttää perhanasti näitä sivuja... ? Anteeks :ashamed: Mutta ko häirittee aina ketjuissa mihin sä oot vastannu... Ei oo pakko... kuhan nyt ehdotin :snotty: :)
  10. T

    Jouluvinkkejä!

    Voitasko kerätä tähän erilaisia koristelu, askartelu jne. vinkkejä, linkkejä ja kuvia? Asetelmia, kukkajuttuja... ihan mitä vaan!! Itse pohdin juuri mitä kaikkea keksisi keittiöön...? Kaikki jouluihmiset mukaan :D :heart:
  11. T

    Älkää tapelko!

    Jooko? :saint: Mäkin tuun kohta kiukkuseks ko täällä tapellaan joka asiasta. Ei mulla muuta :D Paitsi ILOISTA päivän jatkoa kaikille!
  12. T

    Galluppia: lapsi hoitoon alle vuoden ikäisenä...

    Kuka hyväksyy, kuka ei. Ja perusteluja kiitos. Eikä tappelua, kiitos :D (Ja kokemuksia jos on viety pienenä, että kuinka on mennyt) muoks. Eli päivähoidosta puhe
  13. T

    Lapsen hoito/ anoppi

    Tämä nyt ei suuri ongelma ole (ainakaan vielä), mutta voi muodostua sellaiseksi tulevaisuudessa. Eli siis: Lapsemme serkku on jatkuvasti anoppilassa hoidossa (monta kertaa viikossa). Aina kun menemme sinne lapsemme kanssa, on siellä hänen serkkunsakin. Se on kivakin asia, mutta meidän lapsi...
  14. T

    Poika ei suostu juomaan maitoa (korviketta)

    Siis aikasemmin ei ole ollut mitään ongelmia. Nyt kohta kaksi viikkoa mennyt niin, että kun näkeekin maitopullon niin alkaa kiukuttelu :o Olen koittanut antaa nokkamukistakin, mutta ei onnistu. Vettä juo kyllä mielellään. Maidon saan juotettua vaan yöllä (nyt ruvennut öisin heräämään...
  15. T

    Aina sama juttu

    Jos mä yritän keskusteluissa ymmärtää kumpaakin osapuolta, rauhoitella ihmisiä, hakea hyvää henkeä, puolustella niitä joita haukutaan.. Kaikin puolin yritän parantaa ihmisten mieliä. Niin minä olen se joka saa loppujen lopuksi paskaa niskaan. Näin siis tällä palstalla ja näin tosielämässä. Moni...
  16. T

    LAUANTAI

  17. T

    Sitten kun olet itse täydellinen...

    voit tulla tänne haukkumaan muita :D Tämä vain muistutuksena kaikille...
  18. T

    Lasten suusta

    Kertokaa hauskoja juttuja lasten suusta =)
  19. T

    Hei kaikille, minäkin sitten kirjauduin!

    Olipas vaikea rekisteröityä tänne kun kaikki sellaiset nimimerkit olikin jo käytössä mitä olin ajatellut... Mutta nyt siis uutena täällä keskusteluissa mukana olen minäkin. :wave: Pari viikkoa olen seuraillut "harmaana" tätä menoa. ja myönnetään... koukkuun jäin. =)

Yhteistyössä