Hakutulokset

  1. A

    Kuinka vaikeaa se kulmahampaiden tulo voi olla?

    Täällä 1-vuotiaalla häämöttää yläkulmikset ikenen läpi, mutta vielä olisi pitkään odoteltavaa. Kaksi viikkoa on jo heräilty öisin yli 5 kertaa itkeskelemään, ja päivisin ollut kitinää ja itkua, ruokakaan ei maistu (tosin on muutenkin pieniruokainen). Alan jo epäillä, että onko jotain...
  2. A

    Kulmahampaiden tulo - kuinka vaikeaa teillä on ollut?

    Täällä 1-vuotiaalla häämöttää yläkulmikset ikenen läpi, mutta vielä olisi pitkään odoteltavaa. Kaksi viikkoa on jo heräilty öisin yli 5 kertaa itkeskelemään, ja päivisin ollut kitinää ja itkua, ruokakaan ei maistu (tosin on muutenkin pieniruokainen). Alan jo epäillä, että onko jotain...
  3. A

    Raskaus ja tukisukat?

    Mulla vasta vko 5, mutta olen miettinyt jo tukisukkien hankintaa. Äidilläni tuli nimittäin raskauksista pahat suonikohjut, en haluaisi samaa kohtaloa. Oletteko käyttäneet tukisukkia, ja minkälaisia? Mulla on pitkät ja ohuet jalat, mitkä sukat sopisi? :)
  4. A

    Vitamiineista

    Eli foolihappoa on suositeltu raskautta suunnitteleville, ja A-vitamiinilisää ei raskaana oleville. Olen syönyt tuollaista omega 3 + vitamiinit -valmistetta, siinä foolihappoa 300 mikrog (raskaana oleville ja kai suunnitteleville suositus 400, mutta sitä saa ruoasta myös) ja a-vitamiinia 400...
  5. A

    Kipeät tissit, onko merkki siitä että ovis ohi?

    Onko kellään sellaista, että ovulaation jälkeen rinnat tulevat kipeäksi, ja sitä kestää seur. menkkoihin? Mulla on nimittäin ollut näin n. viimeiset 4 vuotta. Kysymys kuuluu, että kun kipu ilmaantuu, niin tiedänkö siitä että ovis on tapahtunut, vai voiko kipu tulla jo ennen ovista...
  6. A

    Ovistestien ohjeista kysymys

    anteeksi että kysyn täältäkin, mutta vauvakuumeella on hiljaista ja mun kysymystä kukaan ei sieltä pitkien ketjujen välistä huomaa.. Mulla on ollut halpa-testin ovistestejä, joiden ohjeessa lukee, että testiä pidetään näytteessä 15 sekuntia. Nyt ostin Prismasta paketin ovistestejä, jotka...
  7. A

    Ovistestien ohjeista kysymys

    Mulla on ollut halpa-testin ovistestejä, joiden ohjeessa lukee, että testiä pidetään näytteessä 15 sekuntia. Nyt ostin Prismasta paketin ovistestejä, jotka on ihan saman näköisiä vihreäpäisiä liuskoja, ja ohjeessa käsketään pitää testiä näytteessä 3 sekuntia. Tein tänään molemmat testit...
  8. A

    Eikö tänne voisi saada sitä takaisin, että jo avatut ketjut on eri värisenä, kuten ennen?

    Oli paljon helpompi seurata missä on mukana aiemmin. Noi kirjekuorisymbolitkin oli ennen selkeempiä, mitä noilla sinisillä ja punaisilla tekee, kun näkee sen viestimäärästäkin että onko mitä tyyppiä meno ketjuissa. :headwall: |O |O
  9. A

    Kukaan käynyt Pohjalaisia-oopperassa? Suositteletteko mulle?

    Baletista tykkään ja oopperasta joskus, Madetoja ei ole juurikaan tuttu..
  10. A

    Kävin huvikseni kattomassa treffi-ilmoituksia Suomi24:ssä eilen..

    Alle kolmekymppiset oli kaikki jotenkin idiootteja :$ En kyllä kuvittele että itse en niiden mielestä olisi. Jos mä eroaisin, niin mistä ja miten sitä ikinä löytäisi miehen? Onneksi ei heti tarvi miettiä.
  11. A

    Ihana palstailla parvekkeella! :)

    Mukava kuunnella linnunlaulua ja alakerran puheensorinaa. Paitsi että siellämalakerrassa poltetaan tupakkaa vähän väliä :x
  12. A

    Sanokaahan tilaisinko..

    .. näitä pari? http://www.finlayson.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=60650-2859-01-06 Oikeastaan olen pitempään etsinyt ihan valkoisia pussilakanasettejä, mutta tuo nyt pisti silmään. Kyllästyisiköhän siihen pian?
  13. A

    Ratkaisu kaikkiin ongelmiin

    http://www.youtube.com/watch?v=6wS5xOZ7Rq8
  14. A

    G: Onko teillä näitä?

    Ompelukone Polkupyörä (oma siis) Kitara Piano Akvarellikynät tai kunnon vesivärit Itse tehdyt villasukat Äidin, isän tai mummon tekemät villasukat Kumisaappaat Kamera (ei kännykkäkameraa). Lisäksi: oletteko ikinä esiintyneet näytelmässä, yläasteella tai sen jälkeen? Ihan muuten...
  15. A

    Musta tää on mahtava talvi pakkasineen!

    Hehkutin työkaverille, niin se huokasi ja sanoi, että niin, ehkä lapsilla on kivaa :laugh: :saint: Sillä oli ongelma, että hirveetä aina raivata auto lumesta ja kylmäkäynnistää. Mulla ei oo autoa, ei ongelmaa! Toinen ongelma oli, että koira pitää viedä aamuisin ulos ja jäätyy. Mulla ei oo...
  16. A

    Saako karaokessa laulaa jos laulaa rumasti?

    Ainahan siellä joku raakkuu nuotin vierestä, mutta kehtaanko minä? :ashamed: ja mistä mä tiedän etukäteen missä sävellajissa ne laulut on siellä, mitä jos on joku joka ei sovi mulle? :ashamed: En mä varmaan uskalla kuitenkaan. :ashamed:
  17. A

    Kenelle kelpaisi lottovoitto? Mitä ostaisitte?

    :wave: Ostaisin asunnon itselleni, ja yhdet äidille ja veljelle. Sitten en tiedä.
  18. A

    Huhhuh, naulakko ja komero siivottu!

    Sain heitettyä muutamat kegät roskiin ja parit kengät ja takit pitää vielä viedä uffiin tai vastaavaan. :) Jalkapallot ym kesävälineet ulkovarastoon. Ja kesäkengät talveksi kaappiin.
  19. A

    JEE perjantai!

    Oikein mukavaa.

Yhteistyössä