Hakutulokset

  1. Sokeripala

    Huutonetistä: Hintavaraus ei ylittynyt, enhän ole siis sitoutunut ostamaan tuotetta?

    Eli tarjosin tuotteesta (rattaista) sopivaksi katsomaani hintaa ja korotin itse omaa tarjoustani vielä pari kertaa siinä toivossa että hintavaraus ylittyisi. Ei ylittynyt ja enempää en halua ko. tuotteesta maksaa joten luovun leikistä. Miten on, eikös kauppa jää nyt automaattisesti toteutumatta...
  2. Sokeripala

    Tapiolan uimahallissa viime aikoina käyneet/ uimahallisäännöistä tietävät kertoisitteko:

    Tietääkö kukaan onko ulkoallas jo auki? En ole käynyt uimahallissa varmaan 10 vuoteen, nyt olen 3-vuotiaan kanssa sinne menossa. Siksi mun muistikuvat uimahallien säännöistä on jostain 90-luvulta. Joskus oli sääntönä että naisilla piti olla yksiosainen uimapuku, saako vieläkään mennä...
  3. Sokeripala

    Lumiukot, lumiukot ketjussa kulkee -laulu, tietääkö kukaan tekijää?

    Tuttuni tarvitsisi ko. laulun säveltäjän ja sanoittajan nimen. Googlettamalla löytyy kyllä sanat muttei näitä tietoja. Olisiko kellään sattumalta jossain laulukirjassa tms tätä laulua, niissä yleensä lukee tekijätkin?
  4. Sokeripala

    Saakohan Carena easyihin seisomalautaa?

    Onko kellään tullut kokeiltua? Käykö Emmaljungan lauta? (meillä tällä hetkellä käytössä Emmaljungat sisaristuimella joten olisi kätevää). Entä Brion, niitä kun saisi huutiksesta halvalla?
  5. Sokeripala

    Tahtoo jäätelöauton!

    Siis sellaisen soivan lelun mitä ennen sai ostaa jäätelöautolta. Mun kohta 3v rakastaa jäätelöautoa ja hurmaantuisi sellaiseen. Mainoslehtisessä ei sitä enää näy, ja huutonetissä myy yksi jolta pitäisi hakea Itiksestä asti. Tietääkö joku mistä saisi? Jos jonkun nurkissa pyörii toimiva yksilö...
  6. Sokeripala

    Äkkiä, milloin on koulujen päättymispäivä?

    Onko se 29.5. vai 5.6, tietääkö joku?
  7. Sokeripala

    H&M alekoodia, olisko joku kiltti :)

    Meille tuli joku sellainen alelappu mutta olen tietysti hukannut. Viittiskö joku vinkata koodia?
  8. Sokeripala

    Pensseli-sedän levy

    Tietääkö kukaan milloin ilmestyy? Ehtiikö jouluksi? Mies ilahtuisi =)
  9. Sokeripala

    Mitä iPhone maksaa?

    Kyllästyin Applen sivuihin kun hintoja ei heti löytynyt. Itseäni ei kiinnosta mutta mies varmaan ilahtuisi jos pukinkontista löytyisi =) Mitähän "perus-iPhone" perusvarusteineen suunnilleen maksaa?
  10. Sokeripala

    TERO S...TANA!

    Kai ootte jo nähneet tämän? Vähänkö putosin :D http://www.youtube.com/watch?v=RradOrYKF8U
  11. Sokeripala

    Pätkiskakun täyttämiseen vinkkejä

    http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/makeat_leivonnaiset/piirakat_ja_tortut/patkiskakku/ Tällaista olen aiemmin tehnyt, ja hyvää oli! Nyt vain mietin tulisiko vielä parempaa jos leikkaisi kakun kahtia ja laittaisi jotain mehevää täytettä. Mutta mitä? Kovin vahvan...
  12. Sokeripala

    Mitä maalit maksaa?

    Muistaako kukaan mitä maksaa suurinpiirtein esim. Tikkurilan sisäseinämaalit? Siis hintatasoa edes suunnilleen, mulla ei ole näistä mitään käsitystä ja netistä löytyy hintoja yllättävän huonosti :kieh:
  13. Sokeripala

    Mistä kissa-aiheinen boordi?

    Eilen jo näistä kyselinkin, mutta kokeilen vielä jos joku tietäisi...
  14. Sokeripala

    Kiva boordi/tapettiratkaisu lastenhuoneeseen hakusessa. Linkkejä? Vinkkejä?

    1v 4kk tytön ekaa omaa huonetta suunnittelen =) Kivaa, mutta kun me ollaan miehen kanssa molemmat tosi tumpeloita tapetointi- yms. hommissa niin aika helppo ratkaisu olisi hakusessa. Eikä tietysti rahaakaan ole liikaa, mielellään yritettäisiin itse tehdä. Huoneessa on valkoiset maalatut...
  15. Sokeripala

    Parhaat viihdykkeet lennolle

    Jee, en malta odottaa :D Viikon päästä etelänmatkalle. Ainoa ongelma on kuuden tunnin lento turistiluokan ahtaudessa ja erittäin liikkuvainen ja vilkas 1 v 3 kk tyttö, taitaa olla vähän huono yhdistelmä. Mitä teillä on ollut viihdykkeeksi mukana? Käsimatkatavaroissa ei ole liikaa tilaa...
  16. Sokeripala

    Lento taaperon kanssa - viihdykeideoita kehiin!

    Jee, en malta odottaa :D Viikon päästä etelänmatkalle. Ainoa ongelma on kuuden tunnin lento turistiluokan ahtaudessa ja erittäin liikkuvainen ja vilkas 1 v 3 kk tyttö, taitaa olla vähän huono yhdistelmä. Mitä teillä on ollut viihdykkeeksi mukana? Käsimatkatavaroissa ei ole liikaa tilaa...
  17. Sokeripala

    Taaperoimettäjät, onko muita joilla syömisongelmia?

    Olen imettänyt edelleen 1 v 3 kk tyttöäni lapsentahtisesti, noin 7-8 kertaa vuorokaudessa joista pari kertaa aamuyöllä. Tyttö on aina ollut aika valikoiva kiinteiden syöjä, esim. puuro on aina mennyt huonosti. Nyt viimeisen kuukauden aikana syöminen on kuitenkin huonontunut entisestään. Ruokaa...
  18. Sokeripala

    Osaisko joku sanoa tuohon vikaan kohtaan? siis H&M bikineistä

    H&M:n sivuilla oli kivannäköisiä bandeau-yläosia: http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_BATH&shoptype=S Mutta sopiikohan ne vähän isompirintaiselle? Ei mulla siis mitkään hillittömät dollypartonit ole, mutta D70 kuitenkin. Näyttääköhän noissa rinnat helposti riippuvilta?
  19. Sokeripala

    Tää kiinnostaa varmaan muita köyhiä :)

    Tein havainnon kun kävin äsken lähikaupassa. Siellä oli kaikissa hyllyissä tosi paljon -50% tuotteita, esim. lihahyllyssä, monissa sunnuntaina viimeinen käyttöpäivä. Järkeilin niin, että tää on varmaan jatkossakin hyvä aika etsiä alennustuotteita, kun perjantai-iltapäivän ruokaostosruuhkan...
  20. Sokeripala

    Saa onnitella!

    Jee, pääsin läpi kamalasta lopputentistä ja valmistuminen on enää muutaman työharjoittelukuukauden päässä! :D Tentti oli jo joulun alla ja uudestavuodesta lähtien olen hypännyt koneella parin tunnin välein katsomassa joko tulokset on tulleet, ja tänään vihdoin oli! Nyt voi huokaista...

Yhteistyössä