Hakutulokset

  1. Alaston lohikäärme

    My little pony-pussilakanoita Suomesta?

    Saako Suomesta mistään ostettua my little pony pussilakanoita? Ei niitä laihoja pikkuisia poneja, vaan niitä "ponin näköisiä" lakanoita.
  2. Alaston lohikäärme

    g-mailin sähköposti jumissa?

    Pääsettekö te muut g-mailin sähköpostiinne? Mulla se vaan lataa ja lataa ja lataa...
  3. Alaston lohikäärme

    Onks tää ny reilua (huutonetin postareista)

    Jos minä myyjänä ilmoitan, että postituskulut on jonkun tietyn summan, niin huutaja päättää itse, että hän maksaakin vain tämän ja tämän verran. Ei mun maailma siihen kaadu (kyse on tosiaan 30 snt:stä), mutta hiukan ihmetyttää asia. Kun vaikka katsoo noita muumimukeja, niin jotkut ottaa...
  4. Alaston lohikäärme

    Maaseudun tulevaisuus??? (lehti)

    Sanokaa nyt mistä kaupasta tai kioskista mä saan ostettua tän päiväisen maaseudun tulevaisuuden?? Prismassa ei ole, eikä r-kioskilla. Onkohan kirjasto huomenna auki ja tuleeko kirjastoon tuollaisia lehtiä?
  5. Alaston lohikäärme

    Chef!

    Etkö sä ole koko viikkona käynyt kirpalla? Päivitä nyt jotain (muutakin kuin ulkoasua), pliiiiis. :) T: kyylä
  6. Alaston lohikäärme

    Miten poneista saa häntäruosteen pois?

    Millä aineella ja miten te olette putsanneet vanhoja G1-poneja, joissa on ollut häntäruostetta? En mä viitsis rost offia kokeilla...
  7. Alaston lohikäärme

    Sylvanian families-onks ne poistumassa?

    Siis onko noi sylvanian-ötökät nyt jotenkin poistumassa kun cittarissa oli niitä alessa ja myyjä sanoi, että luultavasti ei tule niitä enää heille. Tokmannilla oli tasan 2 pakettia ja prismassakin vaan muutama.
  8. Alaston lohikäärme

    Joululahja 7v tytölle

    Ajattelin nyt rikkoa periaatepäätökseni olla pelkkä lahja-automaatti. Eli voiko 7-vuotiaalle laittaa niitä petshoppeja (taitaa olla lapsellisia?). Ja kun en tiedä, et mitä siellä on niin voi tulla samoja ötököitä. Jotain tosi pientä pitäis keksiä 10-20€ väliin.
  9. Alaston lohikäärme

    Minkä kylän Halpa Hallissa on niitä ruskeita Nipsuja?

    Onko joku nähnyt ruskeita Nipsu-mukeja paikallisessa Halpa Hallissa? Mua "ihan vähän" kiinnostais tietää, että missä kaupungissa niitä myydään.
  10. Alaston lohikäärme

    Onko jollain tietoa, mikä MUUMIMUKI poistuu seuraavaksi?

    Nyt kun mä olen ihan hurahtanut noihin mukeihin, niin olis kiva tietää, että mikä muki poistuu seuraavaksi (lumileikkejä ei lasketa). Kai niitä poistuu ihan säännöllisesti? Kun haluaisin sen nipsun esimerkiksi itselleni, mutta huutonetissä on aikast korkeat hinnat. Tai tietääkö joku, mikä...
  11. Alaston lohikäärme

    Onks huutonetissä nyt liikkeellä jotain hupihuutajia?

    Mulla on eilen puolen päivän aikoihin mennyt 3 eri kohdetta kiinni ja yksikään niistä huutajista ei oo ottanut muhun mitään yhteyttä. Hiukan ihmetyttää.
  12. Alaston lohikäärme

    Mitä maksaa lumilevy puutarhajyrsimeen?

    Onko jollakin puutarhajyrsimessä lumilevy tai osaako joku muuten sanoa, et mitä sellainen maksais? Yritin netistä etsiä, mut en löytänyt hintatietoja.
  13. Alaston lohikäärme

    Kipitäs chef päivittään se blogis

    Mä oon eilisestä asti odottanut, että mitä sä oot ostellut. ;)
  14. Alaston lohikäärme

    Onko joku nähnyt jossain kaupassa niitä teeman minimukeja?

    Siis nyt mä tarkoitan niitä punaisia ja valkoisia, en sitä muumi-versiota. Onko jossain kaupassa? Prismassa en ainakaan nähnyt.
  15. Alaston lohikäärme

    Miksi mä en pääse kommentoimaan blogiin? Ja miten mun blogiin ei pääse muka kommentoimaan?

    Yritin heittää chefille kommentin, mutta se herjaa, ettei mun nykyisellä tilillä ole oikeutta jättää kommenttia. Miksi? Ja toinen tyhmä kysymys: miksi mun blogiin ei pääse kommentoimaan, vaikka siellä ei ole mitkään estot kommenteissa "päällä"?
  16. Alaston lohikäärme

    S-bonuksista kysymys

    Meillä on vakuutujset if:issä, eli saadaan niistä s-bonusta. Laskun eräpäivä on 1.12. Jos maksan sen nyt tän kuun puolella, niin saako niistä silloin tuplabonusta? Meillä täällä siis marraskuu on tuplabonuskuukausi. Eli kysymys kuuluu: meneekö noi bonukset eräpäivän mukaan vai maksupäivän...
  17. Alaston lohikäärme

    Mitä maksoi uutena meandin apinapaita?

    Paljonko on maksanut meandilla sellainen poikien sininen lyhythihainen apinapaita (painettu kuva)? Entä saman sarjan shortsit? Tietääkö joku mikä sen nimi oikeasti on? Huutonetissä joku myy "aappa"-nimellä, mut ei se sellainen voi olla.
  18. Alaston lohikäärme

    Joulupuu on rakennettu (kuva)

    Meidän ihanan skitso pikkujoulukuusi. Mun mielestä se on niin hirveä, että se on jo hieno.
  19. Alaston lohikäärme

    Kuinka pitkä on barbie-nukke?

    Olisko jollain lähellä barbieta, jonka vois mitata. Suunnittelen tässä tulevaa "nukkekotia", joka menis poneille, mutta sitten sen pitäis sopia myös mahdollisille barbie-leikeille. Eli huonekorkeutta tuohon tölliin mietin.

Yhteistyössä