Hakutulokset

  1. H

    Oudot jalat.

    reuma, parkinsonintauti?
  2. H

    kuulin että äitini

    Voit ilmoittaa töihin, pakkohan se on, ellet todellakaan pysty töihin.
  3. H

    Nukkuuko joku muu eri huoneessa miehen kanssa? Olenko ainoa?

    Kuorsaustakin voi hoitaa, en lukenut alkua pidemmälle, tästä on voitu jo puhua, sorry.
  4. H

    onko totta että ennen synnytystä

    Riippuu vähän matkastakin, miten kauan menee sairalaan ajamisessa, koska pitää lähteä.
  5. H

    Kadehtikaa, mammat!

    :o
  6. H

    Arvatkaa huviksenne kumpiko on järkevämpää? Ostaa lapselle oikeankokoinen puku vai pienentää sitä?

    Tajusin kyllä, en luullut, että leikkaat vain. Vaan just tuota mietin, että eihän sitä saa suurennettua entiselleen millään?
  7. H

    kokeilen

    Onhan niihin koodit kaikkiin, mutta kuka niitä jaksaa opetella. Kirjautumalla ne on yhden klikkauksen takana suoraan kuvasta.
  8. H

    kokeilen

    Miten sä yrität ja mistä?
  9. H

    kokeilen

    Rekisteröidy.
  10. H

    Arvatkaa huviksenne kumpiko on järkevämpää? Ostaa lapselle oikeankokoinen puku vai pienentää sitä?

    Mä olen utelias näkemään sen puvun suurennuttamisen jälkeenkin. Eikö siinä näy ompeleiden jäljet, taitokset ja sitte se helma, jota on lyhennetty leikkaamalla? :o
  11. H

    kokeilen

    kaksoispisteet peräänkin... : laugh : :laugh:
  12. H

    Pikaista helppiä. Miten saada kova vatsa löysäksi??

    Meikäläisen vatsa sulaa muromysleillä.
  13. H

    Facebook maksulliseksi????

    en. Miksi haluta?
  14. H

    Taas tää keväinen päänsärky alkoi!!!

    Oletko kokeillut ilman reseptiä saatavia allergianenäsuihkeita? Aurinkolasit käyttöön! Mulla tulee just tuollaista päänsärkyä auringosta!
  15. H

    Isäni sanoi mua läskiksi. BMI 24,5

    Äitisi siis laihtui raskausaikana. Se ei ole kovin yleistä eikä voida kai olettaa, että olet kuin äitisi, sinussa on kuitenkin puolet isääsikin.... Ja sen lisäksi olet täysin oma yksilösi! Isäsi on moukka!
  16. H

    Miehesi EI ole ÄITISI!!!!

    Mä olen mun miehen lapsille äiti. Mun mies on kiitollinen lapsistaan ja muistaa mua siksi äitienpäivänä. Mä en edellytä sitä, enkä vaadi, enkä edes toivo. Jos mä en olisi äiti, ei mieskään olisi isä! Mä olen miehelle kiitollinen mun lapsista ja se kiitollisuus konkretisoituu mm...
  17. H

    Isäni sanoi mua läskiksi. BMI 24,5

    No siitähän ne läskitkin sitten johtuu. Voi elämän kevät, kun ihmiset kuvittelee, että synnytyksen jälkeen ollaan jo huomisin entisissä mitoissa. Odotus kestää 9kk ja palautuminen vähintään saman ajan!
  18. H

    Kun 5-vuotis neuvolaan mennään yksin...

    Meillä se täti kysyi odotushuoneessa lapselta, että tuletko mun kanssa tänne toiseen huoneeseen, niin äiti saa sillä aikaa täyttää rauhassa näitä papereita? Lapsi suostui ja meni. Jos ei olisi suostunut, ei olisi pakotettu, vaan mä olisin mennyt mukaan. Ja hetken päästä lapsi tuli itse...

Yhteistyössä