Hakutulokset

  1. E

    Onko tullut?

    Onko tullut kuponki perille?
  2. E

    Herbaa, Salon alueelta Myykö joku?

    Myykö joku Herbaa Salon alueella? Paiskaa yv:llä.
  3. E

    Herbaa, Salon alueelta

    Myykö joku Herba Lifea Salon alueella? Täällä olis ostaja. :wave:
  4. E

    FB ja postit?

    Mites toi postilaatikko? Pääseekö niitä kaikki mun kamut lukee mitä toisten kanssa kirjoittelen vai vain se kelle kirjoitan?
  5. E

    Pamol F

    Tuossa paketissa lukee 9-15 kg. Vauva painaa 8,3 kg, uskallanko antaa?
  6. E

    Mihin töihin tai mitä opiskelemaan?

    Nyt auttakaa!!!! Keksikää mitä työtä mä voisin tehä. Ei saa olla jatkuvaa nostamista, seisomista tai istumista. Eli ei sais hirmuisesti rasittaa selkää. Kiitos
  7. E

    Suoristurrauta-märät hiukset, voiko?

    Pika apuja. Pitääkö mun eka kuivata hiukset ja sit vasta raudalla tasoittaa? Kiitos
  8. E

    Mies tympii *turhaa ruikutusta*

    Soitin miehelle. Minä:- Täytyy käydä huomenna ostamassa lapsille sukset. Mies: - Juu mennään vaan. Minä: - Niin siis mennään sit heti aamulla ja käydää porukalla sit kaupassa kans. Mies: - Juu aamulla, mulla on ilta vuoro. Minä : - Niin ja mä lähden Turkuun. Käydään sit samalla...
  9. E

    Sukset, mitä maksaa?

    No nyt sitten tarttis ne sukset lapsille ostaa. Mitä maksaa sukset, siteet, sauvat ja monot? Jotain osviittaa ees.... Kiitos
  10. E

    Kaikilla sukset?

    onko teillä kaikilla lapsilla sukset? Siis te jotka etelä Suomessa asustatte. Tarhan täti oli ihan kummissaan ku pojalla, kohta 5v, ei oo suksia ollenkaa.
  11. E

    Miksi tullut tallaiseksi, *valitusta/itsesääliä*

    Meillä lapset menee huonenna yö kylään. Meidän piti mennä huomenna miehen kanssa ravintolaan syömään hyvin. Ei olla oltu missään kahdestaan 7kk. Mutta nyt mua on alkanu ahistaa ajatus ravintolasta. En millään haluis lähtee. Ja syy on että kun mulla ei ole vaatteita ja näytän kaikissa paksulta...
  12. E

    Reima kengät, kokemuksia?

    Meillä on nyt käytössä columbian kengät muksuilla. Semmoiset joissa on alaosa kumisaapasta, ymmärtääköhän kukaan. No kuitenkin. Ne vuotaa! Reimalla on samanlaiset mallistossa, ovatko ne hyvät? Kokemuksi? Kannattaako alesta ostaa?
  13. E

    Mitä viedä 9 v tytölle?

    Antakaan jookos ideoita, mitä viemme tuliaisiksi 9 v tytölle kun menemme sukuloimaan? Entä vanhemmille? Ollaan heillä kaksi yötä. Kiitos
  14. E

    Tuleva viikonloppu * turhaa höpinää *

    Kaksi vanhinta lasta menee perjantaina tarhaan ja sillä aikaa minä ja mies saadaan tehtyy kunnon suurviivous. Tirriäinen on kyllä kotona. Illalla sitten varmaan herkutellaan koko perheen voimin, ehkä leffaakin katotaan. Lauantaina meillä lähtee mummolaan kaikki kolme lasta yökylään...
  15. E

    Korvike määrä 7 kk?

    Kuis paljon korviketta 7 kk ikäisen tarttis juoda vuorokaudessa? Entä lasketaanko velli korvikkeen määrään mukaan?
  16. E

    Ihana mies, oikeesti

    Meillä kolme lasta, kaksi riiviötä ja sit 6 kk vauva. Mies lähdössä kauppaan ja hänen piti ottaa noi vanhemmat lapset mukaan. Vauva kuitenkin kiukkus ja vaati huomiota koko ajan. Mies sitten totesi. Mä otan Tirriäisen kauppaan ni sä saa leivottua rauhassa! Noi riiviöt kuitenkin leikkii ja sua...
  17. E

    Muistatteko naapureita Jouluna?

    Viettekö naapureillenne joulukortit tai jotain muuta Jouluna? Me viedään kortit laatikkoon ja nyt äsken sain naapurilta korin ja joulupussin jossa oli muutamia karkkeja lapsille.
  18. E

    Lassie suprafill, mistä? Turku? Kukaan oikeesti?

    Osaako kukaan neuvoa mistä lähden etsimään Lassie suprafill haalari ens talveksi tuolle pojalle? Alesta aattelin edeullisesti ostaa, mutta ku Salon kaupoista en oo ees löytäny koko pukua. Onko Turussa jossain?
  19. E

    Kävelytuoli, ikä?

    Minkä ikäisen voi kävelytoliin lattaa? Esikoisella oli käytössä, mutta en yhtään muista minkä ikäisenä siihen laitettiin. Nyt tää tirriäinen niin kovasta haluaa mennä vanhempien perässä mutta ei pääse niin kiukku alkaa. Mietin jos tuohon toliin vois laittaa ja pääsis nuorinkin mukaan.
  20. E

    Imetyksen lopetus, itku tulee

    Nyt se sitten on edessä... Maitoa tulee enää niin vähän... Neiti yöllä viel 4 aikaan sai rinnasta maitoa, tai ainakin siihen nukahti. Nyt aamulla annoin suosiolla vaan pullosta.... Voi että miten haikea olo on... Mun viimeinen vauva ja imetys loppuu nyt.... Itku tässä tulee kohta.... Ei...

Yhteistyössä